Helluntailaisuudessa käytetään sellaisia sanoja mitä ei ole Raamatussa.
Ei Mooses, ei Aabraham, Ei Daniel, ei Pietari, eikä Paavali sanoneet että "TULIN USKOON".
Tulin = minä tulin.
Tämä "munansaannnnos" tarkoittaa helluntaiseurakunnan jäseneksi tulemista.
"Munansaannokset"
28
196
Vastaukset
- Anonyymi
Raamattuun ei saa lisäillä ja ottaa pois sanoja.
- Anonyymi
"Minä todistan jokaiselle, joka tämän kirjan profetian sanat kuulee: Jos joku panee niihin jotakin lisää, niin Jumala on paneva hänen päällensä ne vitsaukset, jotka ovat kirjoitetut tähän kirjaan;"
- Anonyymi
Mihin kirjaan?
Ei tuossa puhuta Raamatusta.
- Anonyymi
Hellarit kuvittelevat säästyvänsä vitsauksilta pastorin lupaamalla pelastusvarmalla ylös tempauksella
Ensin kaadetaan ja siten sitten temmataan pilviin helluntaihengessä.- Anonyymi
höpöttäjä kelaa vanhaa levyään, sekä valhehuulilaan, kun rienaaja on povellaan ja teettää lapsellaan - minkä aivoja- siementää - pimeydellä ja näin rienaajan lapsi läpsyttää huuliaan.
Ota Jeesus elämääsi, ja etsi pelastus, äläkä viitti olla rienaajan viepäläisenä jatkuvasti.
- Anonyymi
Apostoli Olsen keksi lauseen hurmoksessa "tulin Uskoon" ?
- Anonyymi
siinä toinen jumalaton- oollseni autoaan muotouskontonsa hurmokaseesa käynnitselee.
Etsi elämääs sinäkin Jeesus- silloin käärme povellasi ei siemennä pimeyden rakkaudettomuutta huulillasi.
Rienaaja rakkaudettomuudessasi teettää sinulle paljon pahaa- ja jopa pelkään, että sanoissasi on kerran Valkean Valtaistuimen äärellä, miettimistä, mitä täällä tulee tehtyä.
Älä paaduta jo paatunutta sieluasi enempää.
Onko sinulla ikää paljon? Vanhuuden rapautuva otsa- aivolohko teettää sitä, että se aivon osa, mikä pitäisi otsan aivolohkoa- jossa tavallaan sielusi esiintulee- ei tule rajata, ei toimi, vaan vihan henki tekee tilaa....
Se on sairauden tilaa... Pahimillaan saattaa dementian- pahemmassa muodossa hoitolaitosten holhokkien muuttuneen mielen takia , heittelevät pöytiä seinille.
Alkuja näkyy siinä, että ei hallitse vihanhenkeä - joko sairauden, tahi iän- aivolohkon toimimattomuudesta johtuen. Siitä mm. johtuu monet uskonnollisuuksien taisteluhenget.
- Anonyymi
Tulin uskoon = MINÄ tulin uskoon.
Se korostaa omaa itseään, lihan tekoa.- Anonyymi
Tulin uskoon ja sanat mitä kirjoitat ---- MINÄ....
Etkö ymmärrä.?
Kun Jeesus sanoo- tule ja seuraa minua- ---- eikö silloin ole kyse sanasta ---minä....
vai oletko joku avaruusolento- jolla ei ole sielua- se MINÄ
kysehän on valinnasta----- kun matkustat junalla, - juna tulee--- on mentävä junaan, eli MINÄ-- ja siksi tulin uskoon hokaatko- lähdin matkaan--
osaatko jäsentää*? - Anonyymi
Ovatko kummit henkiä!
- Anonyymi
Miten menee penteC- busineksella tänä päivänä ?
- Anonyymi
Helluntailaisuutta ei saa valkaistua edes lipeällä.
- Anonyymi
Siksipä on Golgatan Jeesuksen sovintoveri.
Veriruskeat synnitkin tulevat villanvalkoiseksi.
Sinulla on väärä valkaisupurkki- jos vain vesipesu- joka hukuttaa- kuten Nooan aikana pestiin maailmasta synti pois. vesipesi tuomiolle, Jumala tappoi syntiä tekevän sielun.
Ymmärtääkö hän.?????? vain verellä pesty sydän, tunnetaan Elämänkirjassa- se on Juamalan työtä se.... ei sinun pesuaine ja ohjelmasta ole kyse. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksipä on Golgatan Jeesuksen sovintoveri.
Veriruskeat synnitkin tulevat villanvalkoiseksi.
Sinulla on väärä valkaisupurkki- jos vain vesipesu- joka hukuttaa- kuten Nooan aikana pestiin maailmasta synti pois. vesipesi tuomiolle, Jumala tappoi syntiä tekevän sielun.
Ymmärtääkö hän.?????? vain verellä pesty sydän, tunnetaan Elämänkirjassa- se on Juamalan työtä se.... ei sinun pesuaine ja ohjelmasta ole kyse.Mikä helluntailahkossa kuvaa Jeesuksen sovitusverta ?
- Anonyymi
Jer.2:22 Sillä jos sinä vielä lipiällä pesisit itses ja ottaisit paljon saippuaa, kuitenkin sinun pahuutes näkyy minun edessäni, sanoo Herra, Herra. Biblia (1776)
- Anonyymi
Niin totta sinä antikristuksen antti olet pessyt itse luonnollisessa vedessä, niin kuin itse todistit: "kuitenkin sinun pahuutes näkyy minun edessäni, sanoo Herra, Herra."
- Anonyymi
Jonkinmoista saannokseen pyrkimistä on Raamatun ilmoituksen vääristäminen uskoon tulemista.
Eli pyrkimys tekemään tyhjäksi Raamatun ilmoitus uskoon tulemisesta.
7 Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitten teki teidän keskuudessanne sen valinnan, että pakanat minun suustani saisivat kuulla evankeliumin sanan ja tulisivat uskoon.
( Apt 15)
Uskohan tulee kuulemisesta ja kuuleminen Kristuksen sanan kautta.
Kristuksen sana = evankeliumi Herrasta Jeesuksesta Kristuksesta.
1 Varokaamme siis, koska lupaus päästä hänen lepoonsa vielä pysyy varmana, ettei vain havaittaisi kenenkään teistä jääneen taipaleelle.
2 Sillä hyvä sanoma on julistettu meille niinkuin heillekin; mutta heidän kuulemansa sana ei heitä hyödyttänyt, koska se ei uskossa sulautunut niihin, jotka sen kuulivat.
3 Sillä me pääsemme lepoon, me, jotka tulimme uskoon, niinkuin hän on sanonut: "Ja niin minä vihassani vannoin: 'He eivät pääse minun lepooni'", vaikka hänen tekonsa olivat valmiina maailman perustamisesta asti. ( Hep 4)
Mihin "seurakuntaan" kuuluvat he, jotka eivät ole tulleet uskoon?
Pelastuksen evankeliumin, totuuden sanan ja sydämen uskon puolesta.
Usko Toivonen- Anonyymi
Yhä edelleen, usko toivonen vaikka koipoisit koko Raamatun palstalle, niin kopioimasi Raamattu ei tee sinusta uskovaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhä edelleen, usko toivonen vaikka koipoisit koko Raamatun palstalle, niin kopioimasi Raamattu ei tee sinusta uskovaan.
Jumalan san on kaikkia varten.
Se on elävä ja voimallinen ja vaikuttaa kääntymyksen Herran puoleen.
Evankeliumi Herrasta Jeesuksesta Kristuksesta on Jumalan voima, usko Herraan Jeesukseen tulee eavnkeliumin julistamisen kautta.
Uskon kautta on lupaus syntien anteeksisaamisesta, Pyhästä Hengestä ja iankaikkisesta elämästä Jumalan lapsena Jeesuksessa Kristuksessa.
Jos et hyväksy minun uskoni aitoutta, niin mitä sitten?
Eihän se ole este evankeliumin esillä pitämiselle, Raamatun ilmoituksen esilläpitämiselle.
1 Sentähden, kun meillä on tämä virka sen laupeuden mukaan, joka on osaksemme tullut, me emme lannistu,
2 vaan olemme hyljänneet kaikki häpeälliset salatiet, niin ettemme vaella kavaluudessa emmekä väärennä Jumalan sanaa, vaan julkituomalla totuuden me suositamme itseämme jokaisen ihmisen omalletunnolle Jumalan edessä.
3 Mutta jos meidän evankeliumimme on peitossa, niin se peite on niissä, jotka kadotukseen joutuvat,
4 niissä uskottomissa, joiden mielet tämän maailman jumala on niin sokaissut, ettei heille loista valkeus, joka lähtee Kristuksen kirkkauden evankeliumista, hänen, joka on Jumalan kuva.
5 Sillä me emme julista itseämme, vaan Kristusta Jeesusta, että hän on Herra ja me teidän palvelijanne Jeesuksen tähden. ( 2Kor 4)
Onhan aina evankeliumin esillä pitämistä vastustesttu.
40 Niin he noudattivat hänen neuvoansa. Ja he kutsuivat apostolit sisään ja pieksättivät heitä ja kielsivät heitä puhumasta Jeesuksen nimeen ja päästivät heidät menemään.
41 Niin he lähtivät pois neuvostosta iloissaan siitä, että olivat katsotut arvollisiksi kärsimään häväistystä Jeesuksen nimen tähden.
42 Eivätkä he lakanneet, vaan opettivat joka päivä pyhäkössä ja kodeissa ja julistivat evankeliumia Kristuksesta Jeesuksesta. ( Apt 5)
Pelastuksen evankeliumin, Kristuksen sanan ja sydämen uskon puolesta.
Usko Toivonen
- Anonyymi
Et ainakaan 8. käskystä tiedä mitään. Etkä muustakaan hengellisyydestä. Eräänä päivänä joudut poimimaan heittelemäsi kivet. Elät katolista keskiaikaa.
- Anonyymi
Aloituksesta näkee kuinka pimeitä luterilaiset ovat. Paljon pimeimpiä kuin Jehovan Todistajat. Eivät tunne edes raamatun perusasioita, On suuri vaara että jäät arvostelemaan Antikristuksen aikaan. Minua aloittajan aloitus ei yllätä.
- Anonyymi
Ei kai Jehovan todistajat mitään pimeitä ole. Eivät herjaa ketään kuten eivät mormoonitkaan, joten heissä se pyhyys juuri asuu kun eivät tee ainakaan julkista syntiä ja jos sitä tekevät, tekevät salassa.
- Anonyymi
Jopa jehovantodistajat ovat paljon fiksumpia puheissaan ja käytöksessään kuin henkivaltojen riepottelemat helluntailaiset.
- Anonyymi
Päästään pyörällä ole olevien hellareiden "minä" puhuu.
Kyse on käärmeen kielestä.
Ei Mooses, ei Aabraham, Ei Daniel, ei Pietari, eikä Paavali sanoneet että "TULIN USKOON".
Tulin = "MINÄ" tulin. - Anonyymi
Niin sellainen usko on fiksua vaikkei muuten olisi kaikkien pilkkujen mukaista, joissa ei herjata muita, ei nähdä vain vikoja muissa ja itse kuvitella olevansa Herran enkeleitä. Siten Jehovat ovat aivan ok, kuten mormonit, koska eivät ole koko ajan aukomassa päätään muille.
- Anonyymi
Helluntai apostoli "tuli" Uskoon.
Takaapäin.
Oikeuden asiakirjat todistavat.
Joutui helluntaimarttyyrina vankilaan. - Anonyymi
Luterilaiset eivät tule uskoon!
Luterilaisilla on jumalattomiien kirkko!
Apostolien teot:
15:5 Mutta fariseusten lahkosta nousivat muutamat, jotka olivat tulleet uskoon, ja sanoivat: "Heidät on ympärileikattava ja heitä on käskettävä noudattamaan Mooseksen lakia".
15:7 Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitten teki teidän keskuudessanne sen valinnan, että pakanat minun suustani saisivat kuulla evankeliumin sanan ja tulisivat uskoon.
17:4 Ja muutamat heistä tulivat uskoon ja liittyivät Paavaliin ja Silaaseen, niin myös suuri joukko jumalaapelkääväisiä kreikkalaisia sekä useat ylhäiset naiset.
18:27 Ja kun hän tahtoi mennä Akaiaan, niin veljet kehoittivat häntä siihen ja kirjoittivat opetuslapsille, että nämä ottaisivat hänet vastaan. Ja sinne saavuttuaan hän armon kautta oli suureksi hyödyksi uskoon tulleille.
19:2 Ja hän sanoi heille: "Saitteko Pyhän Hengen silloin, kun te tulitte uskoon?" Niin he sanoivat hänelle: "Emme ole edes kuulleet, että Pyhää Henkeä on olemassakaan".
19:18 Ja monet niistä, jotka olivat tulleet uskoon, menivät ja tunnustivat ja ilmoittivat tekonsa.
21:20 Sen kuultuaan he ylistivät Jumalaa ja sanoivat Paavalille: "Sinä näet, veli, kuinka monta tuhatta juutalaista on tullut uskoon, ja he ovat kaikki lainkiivailijoita.
21:25 Mutta uskoon tulleista pakanoista me olemme päättäneet ja kirjoittaneet, että heidän on välttäminen epäjumalille uhrattua ja verta ja lihaa, josta ei veri ole laskettu, ja haureutta."
Roomalaiskirje:
1:17 Sillä siinä Jumalan vanhurskaus ilmestyy uskosta uskoon, niinkuin kirjoitettu on: "Vanhurskas on elävä uskosta".
11:23 Mutta nuo toisetkin, jos eivät jää epäuskoonsa, tulevat oksastettaviksi, sillä Jumala on voimallinen oksastamaan ne jälleen.
13:11 Ja tehkää tämä, koska tunnette tämän ajan, että jo on hetki teidän unesta nousta; sillä pelastus on nyt meitä lähempänä kuin silloin, kun uskoon tulimme.
1.Korinttolaiskirje:
15:11 Olinpa siis minä tai olivatpa he: näin me saarnaamme, ja näin te olette uskoon tulleet.
Galatalaiskirje:
3:7 Tietäkää siis, että ne, jotka uskoon perustautuvat, ovat Aabrahamin lapsia.
3:9 Niinmuodoin ne, jotka perustautuvat uskoon, siunataan uskovan Aabrahamin kanssa.
3:12 Mutta laki ei perustaudu uskoon, vaan: "Joka ne täyttää, on niistä elävä".
1.Timoteuksen kirje:
1:4 eivätkä puuttuisi taruihin ja loppumattomiin sukuluetteloihin, jotka pikemmin edistävät turhaa mietiskelyä kuin Jumalan armotaloutta, joka perustuu uskoon, niin kehoitan nytkin.
Hebrealaiskirje:
4:3 Sillä me pääsemme lepoon, me, jotka tulimme uskoon, niinkuin hän on sanonut: "Ja niin minä vihassani vannoin: 'He eivät pääse minun lepooni'", vaikka hänen tekonsa olivat valmiina maailman perustamisesta asti. - Anonyymi
Helluntailaisuutta kuvaa kuvaa rauhattomuus ja alkava paniikki.
Toiset tosin lamaantuvat.
Hellarijuna lähti hyppää kyytiin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tulipalossa henkilövahinkoja, itsenäisyyspäivä alkoi huonosti, poliisi tiedottaa lisää
Savonlinna https://www.como.fi/uutiset/savonlinna-henkilovahinkoja-tulipalossa-poliisi-tiedottaa-lisaa/1769590Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu1264181- 1143952
Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa
Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d24193667- 573443
Antifasismi - mitä se on?
Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint432750Kuka on menehtynyt?
https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras182112- 571979
Kauhea ikävä iski
Mietin vain, mitä olet juuri nyt tekemässä. Mietin myös, välittyykö se sinulle, kun olet koko ajan mielessäni, tunnetko201561Kemijärven kapungin teknisen osaston johtajat
KossuPekka ja KankaarannanMarkku olivat hyviä näissä tehtävissään. Tulevan vuodenvaihteen jälkeen tulee Kemijärvelle uu101381