Miksi jonkun muun pitää järjestää sinulle töitä?
Kysympähän vain.
31
265
Vastaukset
- Anonyymi
Koska meidät sellaiseksi opetetaan koulussa ja vanhemmat opetettu samoin. Toisinajattelijoita ei yleensä tueta. Ihmisethän torjuvat huikeatkin ideat, jos eivät koe että ne olisivat heidän itsensä nautittavissa, tai eivät ymmärrä sitä, tai ovat muilta (yhtä viisailta) kuulleet että ei se kannata...
- Anonyymi
Juurikin näin.
- Anonyymi
Ei mitään röitä tarviikkaan järjestää vaan antaa kansalaispalkka makaamisesta.
- Anonyymi
Miksi jonkun muun pitää aurata sinulle lumet talvella? Otat vain lapion käteesi. Miksi kaupassa pitää olla ruokaa sinulle? Kasvata itse viljasi ja porsaasi.
- AnonyymiUUSI
Jos mun lumet häiritsee niin senkun kolaat pois.
- AnonyymiUUSI
Jos kauppias haluaa myydä, niin on hyvä olla jotain myytävää/ostettavaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei häiritse. Saat lapioida itse.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos kauppias haluaa myydä, niin on hyvä olla jotain myytävää/ostettavaa.
Kuten aloittaja totesi kenenkään muun tehtävä ei ole järjestää sinulle töitä. Saman logiikan mukaan kenenkään tehtävä ei olisi järjestää sinulle syötävää, ainahan voit viljellä tai kasvattaa itse.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ai sä omistat ne lumet, jotka on satanut yleisille kulkuväylille.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ai sä omistat ne lumet, jotka on satanut yleisille kulkuväylille.
ma e halu tyo ma halu kelagold korti.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
ma e halu tyo ma halu kelagold korti.
Ja tuolla oli jotain tekemistä lumisateen kanssa. No, jokainen tyylillään.
- AnonyymiUUSI
Jos se joku vaatii mua menemään töihin.
- AnonyymiUUSI
Kukas ne varsinaiset työt sitten tekisi jos kaikki olisivat yrittäjiä?
- AnonyymiUUSI
Yksinyrittäjiä on noin 200000. Valtaosa yrityksistä on muutaman työntekijän yrityksiä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Yksinyrittäjiä on noin 200000. Valtaosa yrityksistä on muutaman työntekijän yrityksiä.
Kaikki kunnia ja arvostus yksinyrittäjille. Hieno asia. Mutta 200 000 on kuitenkin pieni osa Suomen kahdesta ja puolesta miljoonasta työntekijästä. Eli kyllä niitä töitä on joku muukin järjestänyt, toisin kuin aloittaja haluaisi antaa ymmärtää.
- AnonyymiUUSI
Vasemmistolaisuuden perusidea, että joku muu aina hoitaa ja maksaa kaiken ja sitä saa vielä haukkua. .
- AnonyymiUUSI
Kyllä niitä veroja maksaa ja töitä tekee yhtälailla vasemmistolaiset ja oikeistolaiset. Vothan tietysti lapsellisuuttasi väittää mitä sattuu.
- AnonyymiUUSI
Nuorisokokoomuslainen aloittaja voisi jo mennä nukkumaan, äidin viereen.
Kun kasvaa aikuiseksi, voi ehkä ymmärtää jotain, tai sitten ei. - AnonyymiUUSI
Pummit ei osaa!
- AnonyymiUUSI
Ei muuta kuin rohkeasti opettelemaan. Jonain päivänä te pummitkin vielä osaatte.
- AnonyymiUUSI
Kun se joku muu haluaa itsekkin ansaita.
- AnonyymiUUSI
Itse olen kyllä töitä hakenut ja muutamia kertoja päässytkin töihin. Jos olis suhteita ollut, niin työnsaanti olis ollut helpompaa.
Tällä hetkellä on työnhakjoita paljon ja avoimia työpaikkoja vähän tarjolla, se ei tunnu menevän muutamien täällä jankaavien ymmärrykseen. Miten joku oikeasti kuvittelee, ett kaikki työttömät on omasta halusta työttöminä, huomaa sen ettei kyseisillä tyypeillä ole tajua miten rankkaa on joutua työttömäksi ilman omaa syytään, yritä siinä sitten selvitä irtisanomisesta ja ruveta etsimään uutta paikkaa, kun moni muukin on joutunut työttömäksi ja hakee töitä. - AnonyymiUUSI
Kysynpä vaan kuinka paljon itse olet hyödyntänyt suhteitasi pärjätäksesi työelämässä ehkä yrittäjänä tai työntekijänä???
- AnonyymiUUSI
Ei ole pakko, mutta turha ulista jos elän sun verorahoilla. Valintojen maailma.
- AnonyymiUUSI
Koska valtio kerää veroja ja asettaa kaikenlaisia säädöksiä vaikeuttamaan oman työpaikan perustamista.
- AnonyymiUUSI
Töihin vaan, ihan mihin tahansa!
- AnonyymiUUSI
Kuka nyt töistä on puhunut, toimeentulo tässä se on se mistä kiikastaa. Pienyrittäjillä on nyt kovat ajat kun elinkustannukset nousseet niin ei tarjooomuksilleen oikein riitä kysyntää. Kaupunkien liikaväkeä voisi asuttaa syrjempään omavaraisempaan elämäntapaan halukkaimmasta päästä. Onhan maaseudulla nytkin paljon heitä joilta ei edellytetä työnhakua etäisyyksien vuoksi.
- AnonyymiUUSI
Itse et tietenkään kuulu minkäänlaiseen liikaväkeen, vaan luulet olevasi niitä parempia ihmisiä, joilla on aina oikeus neuvoa, ohjata ja nimitellä kaikkia muita, niin kauan kuin mikään ei koske sinua.
- AnonyymiUUSI
Töitä järjestää vain kuluttaja, koska se ryhmä kaiken maksaa.
- AnonyymiUUSI
Jos joku ei osaa työllistää itse itseänsä, niin olkoon silloin työtön, ainakaan hallitukselle ei kuulu kenenkään työllistäminen.
- AnonyymiUUSI
Nyt on kyllä sellainen kommentti, että sinun on pakko olla joko trolli tai täydellinen typerys. Töitä osaa hakea jokainen työhaluinen. Yksinyrittäjäksi ei voi ruveta jokainen Suomen 300 000:sta työttömistä. Hallitus ei työllistä ketään, mutta hallituksen päätöksillä on merkitystä talouspolitikkkaan ja sitä kautta työllisyyteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem452785HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä
Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat111995- 211684
Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet
Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k291279Helvetistä ei ole paluuta
Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku3651248- 651212
- 49978
Järjetön Topi-ilta
Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan20939- 46858
- 45820