"Jeesuksen seuraaja"

Anonyymi-ap

Helluntailaiset valehtelevat että nimenomaan hän on Jeesuksen seuraaja.
Kyse on feikkiuskovaisuudesta.

Nimetkää joku helluntailainen Suomesta joka on oikeasti Jeesuksen seuraaja - päätoimisesti !
Ja hänen pitää itse todistaa olevansa Jeesuksen seuraaja.

41

207

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se ei tee vielä Jeesuksen seuraajaa jos kerran kuukaudessa menee "mehu-muistoaterialle".

• Anonyymi

aku ankan seuraaja 🤣 pelottaa eniten miten paljon niitä on 😠
      ei hellari näy pääleppäin 😠😠😠

• Anonyymi

Hellarit ovat sitä harmaata massaa jotka sulautuvat hyvin joukkoon.

• Anonyymi

Menikö Jeesus uudestikasteelle?
      Ei mennyt vaan meni Johanneksen kasteelle näyttäen esimerkin parannuksen teosta.

• Anonyymi

huomioitko, kun vauvakasteessasi perustelet ympärileikkausta, niin nyt ammuitkin panettelussasi omaan jalkaan.

Jeesus OLI ympärileikattu--- ja kolmekymppisenä meni kastelle--- revi siitä vauva- ympärileikkaus hätäkaste- helvettipelotteluusi järkeä päähän.

ei hyvää päivää- tuota kutistunutta aivotoimintaanne

• Anonyymi

Arkkipiispa Luoma käskee vihkimään homoja!
      Ketä luterilaiset seuraa?

• Anonyymi

Arkkipiispa Luoma tekee oikein.

• Anonyymi
      • Anonyymi

mikä itse olet- pidä vain omista teistäsi huoli ja katso eteesi.
        Jokainen olemme tuomiolla, elämänkirja on avain. ei sen ja sen kirkon jäsenrekisterillä tee yhtikäs mitään.

• Anonyymi

Herra Jeesus itse todistaa: Mutta en minä rukoile ainoastaan näiden edestä, vaan myös niiden edestä, jotka heidän sanansa kautta uskovat minuun,
      että he kaikki olisivat yhtä, niinkuin sinä, Isä, olet minussa ja minä sinussa, että hekin meissä olisivat, niin että maailma uskoisi, että sinä olet minut lähettänyt.
      Jeesus rukoili niiden puolesta, jotka apostolien Sanan kautta uskovat, EI NIIDEN puolesta, jotka ovat kastetut kristityiksi, ja jotka kasteen kautta ovat saaneet uskon, vaan
      JOTKA HEIDÄN SANANSA KAUTTA USKOVAT.
      ETTÄ HE OLISIVAT YHTÄ, SIIS NE, JOTKA SANAN KAUTTA OVAT TULLEET USKOON OLISIVAT YHTÄ, EIVÄT KAIKKI, JOTKA KUTSUVAT ITSEÄÄN KRISTITYIKSI, VAAN JOTKA HEIDÄN SANANSA KAUTTA USKOVAT OLISIVAT YHTÄ!
      Helluntailaiset ovat tehneet valtaisan virheen aloittaessaan yhteistyön luterilaisen kanssa.

• Anonyymi

luterilainen, helluntalainen - sitä ja tätä---- älä viitti.

Vai eikös Jeesus kuollutkaan sinun syntiesi tähden - vaan harrastelet uskovaisuutta.

Jättäkää jo --- jahkaamiset.

virhe on päässäsi ja uskovat ovat eri seurakunnissa yhtä, kun vain Jeesus pelastaa.

• Anonyymi

Helluntailaisten yhteistyö adventistien ja muslimien kanssa.
      Esim. sama uudelleenkasteoppi adventistien kanssa.

• Anonyymi

Helluntailaiset naiset seurustelevat mielellään muslimimiesten kanssa.
        Eräskin vanhemmiston jäsenen vaimo oli ostoksilla posket punasina muslimimiehen kanssa.

• Anonyymi

tämä uudestikaste vinkuminen on jo lihallista.
        no, entä helvettikidutuspesu- vauvalle, ettei joudu helvettiin.
        Sekö sinun päässäsi on se yskittävä kaste--- voi hyvää päivää. ota selvää asioista ja ole hiljaa

tyhmyyttä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Helluntailaiset naiset seurustelevat mielellään muslimimiesten kanssa.
        Eräskin vanhemmiston jäsenen vaimo oli ostoksilla posket punasina muslimimiehen kanssa.

olet sinäkin typerä ihminen. Päässäsi ja silmissäsi on vain lihalliset näköelimet.
        Mene lääkäriin - vai onko dementia jo niin pitkällä, että etumainen aivolohko ei enää toimi.

On tullut vihan aika sisällesi - sairaudesta johtuen ja et hallitse minääsi.

joko luonnehäiriö, ja tai dementia- ei muuta voi tekstistäsi sanoa

• Anonyymi

Tiedätkö hengessä milloin helluntailainen puhuu totta ?

• Anonyymi

tuomiolla se selviää, pidä sinä tiestäsi huolta, kertoo kirjoitukset

• Anonyymi

Se on pääasia että kuuluu oikeaan lahkoon.
      Jeesuksen seuraaminen on sivuseikka.

• Anonyymi

jopa panettelija sinuakin on vienyt kuin pässiä narussa....
        sorkkatauti

• Anonyymi

Mitä helluntailaiset lupaavat kastelupauksessaan ?

• Anonyymi

etkö ole saanut kuulla evankeliumia ja kutsua elämäntielle?
        Outoako.
        Tule ja seuraa Minua. sitä ennen Pyhä Henki käyttää Golgatalla katsomassa hyvän ja pahantaistelua, mikä alkoi jo taivaassa.
        Voi maata_ kun rienaaja heitettiin tänne pimeyteen rienaamaan.

Oletko noin pimeydessä, ettet tiedä ketä seuraamaan lähdet- halullisesti- sovitettuna?
        Katso Jumala Karitsa-- sitähän sinunkin pitäisi seurata..

Onko se armosta lupaus - sinulle vierasta....

Ainakin suusi tunnustus sen kertoo.... ettei tunne hengellisiä asioita

• Anonyymi

Jeesuksen seuraajilla tarkoitettiin 12 oikeata apostolia, jotka elivät hänen kanssaan maan päällä.

Jeesus on taivaassa. Ei kukaan voi sinne mennä.

Joh. 8:21

Puhuessaan taas kansalle Jeesus sanoi: "Minä menen pois. Silloin te etsitte minua mutta kuolette synteihinne. Minne minä menen, sinne ette te pääse."

• Anonyymi

Ei ihmisellä ole mitään asiaa Jumalan taivaaseen, missä Jeesus on.

1. Tim. 6:16

Hän yksin on kuolematon, hän asuu valossa, jota ei voi lähestyä. Häntä ei yksikään ihminen ole nähnyt eikä voi nähdä. Hänen on kunnia ja ikuinen valta. Aamen.

Joh.3:13 " Ei kukaan ole noussut ylös taivaaseen, paitsi hän, joka taivaasta tuli alas, Ihmisen Poika, joka on taivaassa."

• Anonyymi

Silloin pitääkin varoa, kun joku kutsuu itseään uskovaiseksi ja Jeesuksen seuraajaksi ja aloittaa puheensa lauseella "rakas Paavali"...

Ap. t. 19:15

mutta paha henki vastasi heille sanoen: "Jeesuksen minä tunnen, ja Paavalin minä tiedän, mutta keitä te olette?"

• Anonyymi

Paavali oli murhamies ja naisten alistaja. Ei sellaisia pidä rakastaa.

• Anonyymi

Tämä on niin huvittavaa kun uskikset riitelee keskenään siitä, kenen usko on sitä oikeaa. 😊Mutta älä sure. Maailman uskonnoilla on yli 500 jumalaa, mutta sinun omasi on se ainoa oikea.

• Anonyymi

Ymmärätkö, suurin osa palstalla kirjoittavista ei ole uskovia, vaan maailman ihmisiä. Täällä ennen kaikkea luterilaiset ja pakanamessiaaniset käyvät harvojen palstalla kommentoivin uskovien sekä koko helluntiaiiherätystä vastaan valheillaan ja syytösillään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärätkö, suurin osa palstalla kirjoittavista ei ole uskovia, vaan maailman ihmisiä. Täällä ennen kaikkea luterilaiset ja pakanamessiaaniset käyvät harvojen palstalla kommentoivin uskovien sekä koko helluntiaiiherätystä vastaan valheillaan ja syytösillään.

Sillä ei ole mitään merkitystä, minkä kirkon tai uskonlahkon jäsen on, jos fanittaa lastenmurhaajia. Silloin todistaa sen, ettei ole Jeesuksen seuraaja, jolla on Jeesuksen usko, vaan on valhekristitty eli vanhan liiton siionistivuohi.

Matt. 25
        31 Mutta kun Ihmisen Poika tulee kirkkaudessaan ja kaikki enkelit hänen kanssaan, silloin hän istuu kirkkautensa valtaistuimelle.
        32 Ja hänen eteensä kootaan kaikki kansat, ja hän erottaa toiset toisista, niinkuin paimen erottaa lampaat vuohista.
        33 Ja hän asettaa lampaat oikealle puolelleen, mutta vuohet vasemmalle.
        34 Silloin Kuningas sanoo oikealla puolellaan oleville: 'Tulkaa, minun Isäni siunatut, ja omistakaa se valtakunta, joka on ollut teille valmistettuna maailman perustamisesta asti.
        35 Sillä minun oli nälkä, ja te annoitte minulle syödä; minun oli jano, ja te annoitte minulle juoda; minä olin outo, ja te otitte minut huoneeseenne;
        36 minä olin alaston, ja te vaatetitte minut; minä sairastin, ja te kävitte minua katsomassa; minä olin vankeudessa, ja te tulitte minun tyköni.'
        37 Silloin vanhurskaat vastaavat hänelle sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä ja ruokimme sinua, tai janoisena ja annoimme sinulle juoda?
        38 Ja milloin me näimme sinut outona ja otimme sinut huoneeseemme, tai alastonna ja vaatetimme sinut?
        39 Ja milloin me näimme sinun sairastavan tai olevan vankeudessa ja tulimme sinun tykösi?'
        40 Niin Kuningas vastaa ja sanoo heille: 'Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle'.
        41 Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä.
        42 Sillä minun oli nälkä, ja te ette antaneet minulle syödä; minun oli jano, ja te ette antaneet minulle juoda;
        43 minä olin outo, ja te ette ottaneet minua huoneeseenne; minä olin alaston, ja te ette vaatettaneet minua; sairaana ja vankeudessa, ja te ette käyneet minua katsomassa.'
        44 Silloin hekin vastaavat sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä tai janoisena tai outona tai alastonna tai sairaana tai vankeudessa, emmekä sinua palvelleet?'
        45 Silloin hän vastaa heille ja sanoo: 'Totisesti minä sanon teille: kaiken, minkä olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle'.
        46 Ja nämä menevät pois iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään."

• Anonyymi

Lahkolaiset ne vain hurmoksissaan.
      Suusta voi tulla mitä vain.

• Anonyymi

Ilman todistusta helluntailaiset valehtelevat olevansa Jeesuksen seuraajia.
      Vieläpä kehuvat tekopyhyydellään ja lahkouskollaan.

• Anonyymi

Helluntai pastorit käyttävät hokemia esim. "Jeesuksen seuraaja".
      Riittävästi toistettuna hokemia....

• Anonyymi

Luterilaiset, olette palstalla odottamassa ja vaatimassa oppinne äänetöntä hyväksytään, ilman vastaan sanomista, jos joku sanoo muutaman sanan teidän oppianne vastaan näyttäen kirjoituksista totuuden, niiin alkaa vikinä ja valitus!
        MENKÄÄ MUUALLA LUTERILAISET VINKUMAAN!

• Anonyymi

Sivistyneessä maassa, jossa kiihottaminen kansaryhmään vastaan on kielletty ja laki takaa myös uskonnonvapauden, helluntailaiset ja muut Jeesukseen uskovat kokevat Suomen suurimmalla keskutelualustalla pilkkaa ja panettelua ja uhkaa ja henkistä väkivaltaa luterilaisten taholta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivistyneessä maassa, jossa kiihottaminen kansaryhmään vastaan on kielletty ja laki takaa myös uskonnonvapauden, helluntailaiset ja muut Jeesukseen uskovat kokevat Suomen suurimmalla keskutelualustalla pilkkaa ja panettelua ja uhkaa ja henkistä väkivaltaa luterilaisten taholta.

Hellarit eivät ole osaa käyttäytyä sivistyneesti.
        Helluntailaiset kiihottavat kansaa hurmoshengillään.

• Anonyymi

Tuleeko Jeesus takaisin vai ?? Elon Musk: "ʻOumuamua on yhtäkkiä palannut, eikä se ole yksin"

• Anonyymi

Jesus. (Kr.) Iäsûs hebrealaisesta sanasta Jêshûa, oik.Jehôshûa »jumalan auttama, auttaja, vapahtaja«. Jesus Natsaretilainen, essealaisen veljeskunnan vihitty adepti-
      jäsen, eli ja toimi luultavasti noin 500 v. Buddhan jälkeen.
      Samoin kuin monet edeltäjänsä, Buddha, Krishna, Zarathustra, Laotse y. m., oli hänkin ihanteellisimpia jumalihmisiä, ja hänen opetuksensa, jotka osittain ovat säilyneet »uudessa testamentissa «, sisältävät mitä puhtainta ja syvintä siveysoppia.

Hänen tunnustajansa, kristityt, ovat kuitenkin unohtaneet Mestarinsa käskyt ja rukoilevat sen sijaan Jeesusta personallisena vapahtajanaan.
      Voisi supistaa Jeesuksen opin seuraavaan värsyyn: Te olette jumalan poikia; Olkaa sentähden täydelliset, Niinkuin teidän taivaallinen isänne on täydellinen.

Kristinusko on meidän päivinämme buddhanopin rinnalla enimmin levinnyt maailmanuskonto ja Kristinusko on maailman suurin uskonto, johon kuuluu noin 2,4–2,5 miljardia kannattajaa, eli noin 32,3 % maailman väestöstä.

Kristityt evankeliumit, jotka ovat sepitetyt noin 3 à 4 sataa vuotta buddhalaisten jälkeen, osottavat silmiin pistävää yhdenkaltaisuutta näiden kanssa.
      Tämä ei ole oudoksuttava, kun ajattelee, että Suurten Sielujen elämä luonnollisesti on samankaltainen, koska se alusta loppuun on rakkautta, viisautta ja totuutta; ja että kristityt evankelistat epäilemättä tunsivat buddhalaisia alkutekstejä, niin että he käyttivät jo tarjolla olevaa ulkoasua, kun kirjottivat muistiin näkemiänsä ja kuulemiansa; sitä enemmän koska pyhät kirjat ylipäänsä eivät ainoastaan kuvaa ulkonaisia historiallisia tapahtumia, vaan ennen kaikkea esittävät sielun sisäistä kehityshistoriaa.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!

Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja
      Maailman menoa
      176
      22339
    2. Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"

Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant
      Maailman menoa
      75
      9552
    3. Sannalla tänään vuorossa The Daily Show

Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.
      Maailman menoa
      33
      7534
    4. Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa

Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va
      Maailman menoa
      83
      6362
    5. SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"

Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei
      Maailman menoa
      185
      6024
    6. Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot
      Maailman menoa
      44
      5031
    7. HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!

Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.
      Maailman menoa
      108
      4666
    8. Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään

eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm
      Maailman menoa
      101
      4416
    9. Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"

Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo
      Maailman menoa
      91
      2122
    10. Marin vetäs lopullisesti maton alta hallitusyhteistyöltä Kepun kanssa

Kurvinen on jo ennättänyt kommentoimaan, ettei Kepu ole koskaan enää kiinnostunut vasemmiston kanssa hallituspaikasta, k
      Maailman menoa
      82
      1409
    Aihe