Erinlaiset lääkärit

Anonyymi-ap

Tahtoisin tietää, onko muilla ollut ongelmia lääkäreiden takia, jos sinulla on joku näkyvä vaiva. Itselläni on vapisevat kädet, jonka vuoksi olen joutunut usein huonon lääkärin mustalle listalle. Heistä heillä on lupa tuomita minut heti juopoksi, sanon mitä tahansa. Ainut ketkä ovat on naislääkärit, heitä arvostan yli kaiken, eivät ole koskaan minua loukanneet. Minulla alkoi jalat nilkoista turpoamaan, enkä voinut kävellä oikein mitenkään, ja menin muutaman kerran niitä näyttämään. Sain tarpeekseni, kun kävin jälleen kysymässä lisää, ja sain ajan "ulkolaiselle#, no hän heti minut nähtyään, alkoi minulle sanomaan, etten saa juoda niin paljon ym.. paskaa. Sanoin että tulin jalkoja näyttämään, mutta hän vain kehaisi olevansa neurolokikin, että minusta kyllä näkyy ,vissiin juoppous. Sitten aikamme kinasteltuamme, hän sanoi että laitetaan minut maksakokeeseen, niin kyllä totuus tulee ilmi. Tiedättekö kyllä meinasin ottaa ukkoa lutkusta kiinni, niin paljon sieppasi, samalla terveysasemalla, sain kuulla koko ajan, kuinka juon paljon, vaikka sanoinkin heille, että, otan vain saunaoluen tai kaksi, johon sain kuulla että sinulla taitaa jokapäivä lämpiää se. Olin nuorempana Hesassa isossa leikkauksessa, kun leikkaaqva lääkäri haukkui minua koko sen ajan missä olisi pitänyt kertoa toimenpiteestä, kyllä tunsin itseni todella huonoksi ihmiseksi. Lähtiessä sieltä olin ostanut konjakkipullon hälle, mutta hän ei halunnut nähdä minua ollenkaan, syytä hän ei koskaan minulle sanonut, sen vain ettei leikkaisi minunlaista ihmistä jollei hänen oisi pakko. Sitä en ole koskaan ymmärtänyt miksi, olen tehdyt yli viisikymmentä vuotta töitä, enkä koskaan ollut työttömänä. Ainut mistä epäilen, kun käteni tärisivät , niin hänkin piti minua juoppona, mitä ihmettelen , että niinkin lukenut lääkäri semmoiseen sortuu. Mutta onneksi olen myös saanut tavata todella mukavia ja tosi päteviä lääkäreitä, he ovat pitäneet uskoni myös lääkärikuntaan, ja tiedän että he tekevät todella pätevää työtä. Toivoisin että joku lääkärikin voisi sanoa mielipiteensä, onko vika tosissaan minussa, puhun kyllä paljon, enkä yleensä ole mikään surunmurtama, mutta välillä sieppaa, jos olet koko elämäsi kärsiä vaivasta, niin ei enää oikein haluttaisi.

0

85

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa

Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on
        Yrittäjyys
        63
        6783
      2. Pystyisitkö pitämään

Näppejä erossa jos tulisi siihen tilaisuus
        Ikävä
        68
        6772
      3. Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki

Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h
        Maailman menoa
        146
        5434
      4. Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?

Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist
        Ikävä
        50
        4473
      5. En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä

Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛
        Ikävä
        20
        4089
      6. Onnettomuus

Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?
        Kuhmo
        5
        3640
      7. Milloin viimeksi näit kaivattusi?

Toimisitko nyt toisin kuin siinä tilanteessa teit?
        Ikävä
        37
        3218
      8. Tuntuuko ettet tiedä

Enää miten toimia mun suhteen. Kun en taida tietää itsekään
        Ikävä
        28
        3143
      9. Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"

Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris
        Maailman menoa
        71
        2758
      10. Köysi alkaa kiristyä putinin kaulalla....

Putin pelkää eniten juuri omaa porukkaansa, ja siihen on varmasti syytä kun sota ei ole mennyt hyvin, tappiot ovat valta
        Maailman menoa
        40
        2259
      Aihe