Tahtoisin tietää, onko muilla ollut ongelmia lääkäreiden takia, jos sinulla on joku näkyvä vaiva. Itselläni on vapisevat kädet, jonka vuoksi olen joutunut usein huonon lääkärin mustalle listalle. Heistä heillä on lupa tuomita minut heti juopoksi, sanon mitä tahansa. Ainut ketkä ovat on naislääkärit, heitä arvostan yli kaiken, eivät ole koskaan minua loukanneet. Minulla alkoi jalat nilkoista turpoamaan, enkä voinut kävellä oikein mitenkään, ja menin muutaman kerran niitä näyttämään. Sain tarpeekseni, kun kävin jälleen kysymässä lisää, ja sain ajan "ulkolaiselle#, no hän heti minut nähtyään, alkoi minulle sanomaan, etten saa juoda niin paljon ym.. paskaa. Sanoin että tulin jalkoja näyttämään, mutta hän vain kehaisi olevansa neurolokikin, että minusta kyllä näkyy ,vissiin juoppous. Sitten aikamme kinasteltuamme, hän sanoi että laitetaan minut maksakokeeseen, niin kyllä totuus tulee ilmi. Tiedättekö kyllä meinasin ottaa ukkoa lutkusta kiinni, niin paljon sieppasi, samalla terveysasemalla, sain kuulla koko ajan, kuinka juon paljon, vaikka sanoinkin heille, että, otan vain saunaoluen tai kaksi, johon sain kuulla että sinulla taitaa jokapäivä lämpiää se. Olin nuorempana Hesassa isossa leikkauksessa, kun leikkaaqva lääkäri haukkui minua koko sen ajan missä olisi pitänyt kertoa toimenpiteestä, kyllä tunsin itseni todella huonoksi ihmiseksi. Lähtiessä sieltä olin ostanut konjakkipullon hälle, mutta hän ei halunnut nähdä minua ollenkaan, syytä hän ei koskaan minulle sanonut, sen vain ettei leikkaisi minunlaista ihmistä jollei hänen oisi pakko. Sitä en ole koskaan ymmärtänyt miksi, olen tehdyt yli viisikymmentä vuotta töitä, enkä koskaan ollut työttömänä. Ainut mistä epäilen, kun käteni tärisivät , niin hänkin piti minua juoppona, mitä ihmettelen , että niinkin lukenut lääkäri semmoiseen sortuu. Mutta onneksi olen myös saanut tavata todella mukavia ja tosi päteviä lääkäreitä, he ovat pitäneet uskoni myös lääkärikuntaan, ja tiedän että he tekevät todella pätevää työtä. Toivoisin että joku lääkärikin voisi sanoa mielipiteensä, onko vika tosissaan minussa, puhun kyllä paljon, enkä yleensä ole mikään surunmurtama, mutta välillä sieppaa, jos olet koko elämäsi kärsiä vaivasta, niin ei enää oikein haluttaisi.
Erinlaiset lääkärit
Anonyymi-ap
1
201
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091185
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171004- 125906
- 94761
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten286713Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504