Jos on, niin heti rukkaamaan ne oikeaan aikaan, hopi hopi! ⏮️
https://www.sss.fi/2025/10/kelloja-siirretaan-taaksepain-ensi-yona-on-tullut-aika-lopettaa-sanoo-eu-komissaari/
Onko kellot vielä siirtämättä?
8
152
Vastaukset
- Anonyymi
Automaattisesti vaihtuvat nykyjään.
- Anonyymi
Ei vaihdu. minulla on perintökello ja lahjaksi saatu seinäkello, ja talviaikaan siirryttäessä pyörittelen niiden viisareita 23 tuntia ETEENPÄIN, koska takaperin kääntäminen rasittaa kellon mekanismia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaihdu. minulla on perintökello ja lahjaksi saatu seinäkello, ja talviaikaan siirryttäessä pyörittelen niiden viisareita 23 tuntia ETEENPÄIN, koska takaperin kääntäminen rasittaa kellon mekanismia.
Eikö voi pysäyttää tunniksi HALOO
- Anonyymi
Kauhia homma kun piti siirtää taas paikasta toiseen . Ton kaappikellon kans olin aivan pää hies...
- Anonyymi
Kellä nyt muka on joku seinäkello enää nykypäivänä. Mulla on ainut kello kännykäs, ja se siirtyy itestään. Aivan turhaa nurinaa siis, ei vaikuta kato mulla mihinkään asiaan tää kellojen siirto. Heräsin tänään klo 8.30 enkä huomannu mitään ihmeellistä, kello oli kännykässä se mikä se oli. Join kahvit ja lähdin metälle, kello näytti siinä vaiheessa 9.00, niin mitä sitte, ei yhtikäs mitään. Kello näyttää vain aikaa, ei muuta.
- Anonyymi
Minen siirtele mitään kello aikoja, aivan sama onko se tunnin jäliis vai edellä.
- Anonyymi
Miksei ne persumepit tee taaskaan mitään rötväilee vain ja juo kaljaa brysselissä
- Anonyymi
Kellot on älykkäillä ihmisillä siirtämättä sillä kelloja ei siirretä mihinkään vaan pysyvät samassa paikassa kuin aina ennenkin vaan nyt siirretään aikaa kelloissa eli kyseessä ajansiirto kesäajasta normaaliaikaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka383562- 113408
- 1513162
Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1032645Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv742625Hei Antti. Minähän varoitin jo 2 v sitten, ettei sinusta tule pääministeriä, vaikka kuinka
voittaisit vaalit. Vasurit ovat aina puukottaneet toisiaan selkään, eivät koskaan edestäpäin. Marinistit varsinkin IL t61508- 441445
Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.
Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli4001166Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?
Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos531086Kaikkea hyvää kaikki
Kaikkea hyvää kaikki ja positiivisia ja hyviä asioita. Kylmää on kovia pakkasia. Pikku hiljaa kevättä kohti taas. Voimaa6910