Mikään ihme ei ole, että Jehovan todistajien määrä on laskenut Suomessa. Tilastojen mukaan Jehovan todistajia oli vuonna 2022 16000 - 17000. Järjestöstä on lähtenyt 3000 - 4000. Paratiisia ei ole tullut. On vain loputonta odottamista.
Jehovan todistajien määrä Suomessa
9
319
Vastaukset
- Anonyymi
Jehovan todistajien määrä oli jossain vaiheessa yli 20000. Pudotus on suuri.
- Anonyymi
Ja kirjautuneeksi lahkon kannattajaksi pääsee nykyään rastittamalla ruutuun:" olen käynyt kentällä".
Noista 17.000:sta suuri osa on näitä.
MITÄ PELLEILYÄ!
Oman ilmoituksen lisäksi voi lähettää Peräilmavideon. Sen pitää olla 19,14 sek pitkä ja HD-tasoinen.
- Anonyymi
Nyt ei pidä vääristää selviä lukuja! Jumalan Valtakunnan Julistajien määrä on kasvanut vuosi vuodelta! Jo 1900-luvulla kasvu oli niinkin nopeaa, ettei sitä voitu aina edes ehtiä laskea reaaliaikaisesti! On täysin selvää, että maailmanlaajuinen Julistustyö kasvaa maailmallisissa maissa eri tahtiin! Jos Suomessa on vanhenevan väestön takia tällä hetkellä hieman maltillisemman kasvun vaiheitakin verrattuna esim. 1970-1990 -lukuihin, maailmalla Valtakunnan Työ kasvaa vuodesta toiseen järkähtämättä! Jumalan Valtakunta kasvaa koko asutussa maailmassa ja se hyödyttää jokaista Valtakunnan Julistajaa kaikkialla!
- Anonyymi
Suomen kansalaisten määrä ei ole vähentynyt vuoden 1944 jälkeen, vaan noussut tasaisesti.
Nyt väkiluku on noin 5.600.000.
Ulkomailta muutto on ollut runsasta.
Mutta täytyyhän mainosvaltuutetun valehdella. Se on sitä teokraattista sodankäyntiä.
Ikävä kyllä, se ei toimi enää muille kuin lahkon omille kannattajille.
- Anonyymi
Lahkon synkistä syövereistä ulos valoon vapauteen ja iloon.
Ota valokopioita vanhoista vartiotorneista, maailmanlopun ennustevuosien kohdalta, sellaisista vanhoista opeista, jotka eivät ole enää voimassa tai joiden jopa kielletään koskaan ollenkaan, kuten rokotuskielto.
Toimitat jt:n postiluukkuun, yhden kerrallaan silloin tällöin.
Tuolloin jt:n ei tarvitse ajatella että mitä tässä nyt luopiolle sanoisi, vaan joutuu silmätysten lahkonsa sanoman ja totuuden kanssa. - Anonyymi
Miljoonia kuollut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Anonyymi
Laatu ratkaisee, ei määrä!
- Anonyymi
Erittäin huono laatuJT:lla.
Suunsoittajia ja pascon jauhajia kaikki tyyni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit846014KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3185096Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202648Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei462588Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852831822Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1031659Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521- 1081471
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1191392