Erityisesti piispat ja papit, jotka ovat itse virkamiesasemassa, jaksavat pokerinaamalla väittää, että kirkko ja valtio erotettiin jo Venäjän vallan aikana. Muutamia toimia, kuten julkisoikeudellisen erityisaseman lopettaminen on vielä toteuttamatta - soromnoo-meininkiä siis. Siirrytäänkö jo suomalaiseen soon moro -versioon.
Soromnoosta soon moro -toimiin
31
355
Vastaukset
- Anonyymi
Toimiin, toimiin.
- Anonyymi
Se on sitten moro vaan - kirkolle.
- Anonyymi
Vaparien jäsenmäärä puolittunut reilussa 10 vuodessa
- Anonyymi
Vuoden 2027 eduskuntavaalit ja sen jälkei en uusi hallitus.
- Anonyymi
Tässä hyvät perustelut: https://vapaa-ajattelijat.fi/blog/blogi/syrjintaa-ilman-hyvaksyttavaa-perustetta/
- Anonyymi
Kirkolle hei vaan ja menoksi.
- Anonyymi
Eikös moroa käytetään myös lähteissä.
- Anonyymi
Se on hei, hei.
- Anonyymi
Hei tsi ainakin 2027.
- Anonyymi
Juu, hällävälismista toimintaan. Liity vapareihin.
- Anonyymi
Venäläisestä hällävälismistä suomalaiseen toimintaan.
- Anonyymi
Piispoille on sopinut venäläinen soromnoo-hällävälismi.
- Anonyymi
Ei ei, pysytään vaan 1860-luvulla..
- Anonyymi
Tämä on piispan apulaisen veto?
- Anonyymi
Papeille ja piispoille kelpaa tsaarinaikainen malli
- Anonyymi
Pokerinaamaan tyhjien lupausten kanssa tarvitaan.
- Anonyymi
Ja historiaa vääntäen.
- Anonyymi
Soon moro -toimet tarkoittavat, että heippa vaan, kirkko.
- Anonyymi
Все ровно
- Anonyymi
Röyhkeästi vetoavat Venäjän vallan aikaisiin toimiin. Onhansilloin säädetystä omasta rahastakin luovuttu.
- Anonyymi
Sanotaanko soon moro erotessa(kin)?
- Anonyymi
Voe voe tokkiinsa
- Anonyymi
Naurunalaiseksi!
- Anonyymi
Oli ensin vähän kryptinen.
- Anonyymi
Bai bai, kirkko.
- Anonyymi
Hei hei van!
- Anonyymi
Bai bai Beibi ei sovi, koska vanha kirkko on vastakohta.
- Anonyymi
Vitsi, vitsi, vitsi.
- Anonyymi00031
Moro vaan valtiokirkolle. Sanotaan niin jyvästellessä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1433196EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje403012- 1101463
Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1451217Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621087Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661067- 601017
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373979Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne23833- 41827