Muutama keitetty peruna, hintaa ehkä 25cnt koska kilon pussit maksoi 0,89€. Ja 5 kalapuikkoa eli puolet paketista joka maksoi 1,40€,Coop kalapuikot. Eli aterian hinta 0,25€ ja 0,70€ =0,95€. Lisäksi join lasillisen Xtra colaa ,hintaa noin 0,20€. Pullo maksaa pantteineen s marketissa 1,10€ muistaakseni. Linssisoppaa teen illaksi.
Söin juuri todella edullisen aterian
40
503
Vastaukset
- Anonyymi
Hienoa, että pidät kirjaa. Bon Appetit. Hyviä ruokia. Ehkä voisit juoda kuitenkin lasillisen maitoa. Kokis ei ole terveellistä jatkuvasti juotuna. Voimia!
- Anonyymi
Maito on vasikoiden ruokaa.
- Anonyymi
Aloitukseen niin kyllähän keitetyt perunat menee+kalapuikot mutta tuohon lisäksi vaikka porkkanaraaste ja cola pois.
- Anonyymi
he-ma kirjoitti:
Maito tilalle tai piimä.
Vatsa ei kestä mitään maitoa,minulla on kalsium tabletit käytössä.
- Anonyymi
Kustannuksiin täytyy lisätä sähkön käyttö ja veden käyttö .
- Anonyymi
Pommisuojassa keittelin potut vuokrataloyhtiön laskuun.
Samalla hinnalla lataan myös sähköpyörani akut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samalla hinnalla lataan myös sähköpyörani akut.Uuni vie tunnissa 15c- 20c
Kyllä sen verran rahaa pitää olla.
vesi liki ilmaista.
Suurin syy on osaamattomuus ja laiskuus. - Anonyymi
Vesi sisältyy vuokraan, saan asumistukea ja toimeentulotukea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samalla hinnalla lataan myös sähköpyörani akut.Ilmasko ne vuokrat koko sjan nousevat, kun tsloyhtiön kulutukseg nousevat. Sahaat oksa, millö itse istut ja olet siitä vielö yloeä. Aivoköyhyys ja taloudellinen köyhyys näikse kulkevasnsa kösi- kädessä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samalla hinnalla lataan myös sähköpyörani akut.Sähköpyörä on mitä tyhmintä tuhlausta. Jos haluaa pyöräillä, pitää survoa menemään perinteisellä munamankelilla.
- Anonyymi
Vajakki keksi pyörän taas kerran
- Anonyymi
Kalasoppaa täällä ja itetehtyä juustopataleipää sekin.
yön yli tekkeyty.
kotiolutta 0%.sta ruakajuamaks.
Parempata kun seurahuoneella.
jäi vielä huomiseksiki.
Mauttomat tyyriit valmismurkinat on sitten...muille.
juuhei. - Anonyymi
Eihän tuo edullista ole. Yli 50c on jo kalliinpuoleista
Eläkeläisuuno, savo. - Anonyymi
Potut kun pilkkoo hyvin pieneksi paloiksi,ne kiehuu alta aikayksikön. Pannulla kalapuikot ei kauan tirise. TT tuessa saa sähkölaskut. En omista TV,en pesukonetta jne. Sähkölaskut parikymppiä ja siirto myös alle 20€.
- Anonyymi
Turha tänne on kirjoitella kaikki ennätykset vaatii virallisen valvojan ympärivuorokautisen seurannan. Terveydellä ei kannata leikkiä samalla reseptillä päivittäin käytettynä hankkii vain puutostauteja joiden hoitaminen tulee maksamaan mittavan summan eväiden hintaan verrattuna vaikka verovaroista suurin osa kuluista katetaankin.
- Anonyymi
Lohkeittoa se olla pitää ni maistuukin joltakin.
- Anonyymi
Olen eläkkeellä löysät verkkareissa
- Anonyymi
Riipasin keskitöhkyrää nin muija pisti pihalle! perskules!
Nyj jäi makkarakin joka sängyn vieressä odottaa noutajaa.
Raapustan tästä bussikatoksen alta ny.
Jolkotan toho lähis salee ja nakkaan koriin juamaa ja syömää.- Anonyymi
Ulkoilma virkistää kummasti,koita lepytellä eukko.
- Anonyymi
Kaalisalaattia. Raasta kaali juustohöylällä, Siitä tulee pehmeää ja kosteaa. Laitan siihen ainakin appelsiinia, tilkan öljyä ja hiukan sokerivettä. Kun osan kaalista käyttää hetken mikrossa, vatsa kestää hyvin.
Laitan kyllä tomaattia, kurkkua sekaan, tai mitä milloinkin.- Anonyymi
Toi oli hyvä. Ite olen kaulinut kaalia keittiöpyyhkeen välissä, että pehmenee!
Raastanut pari porkkanaa. Töräyttänyt Pirkka- kevytjoneesia sekaan. Tuubista tulee ainakin viis annosta ja se maksaa alle kaks euroa. Mutta maku paranee huomattavasti.
Toinen bravuuri on ananassäilyke purkki porkkanaraasteen ja kaalin kanssa. Raikasta!
- Anonyymi
Peruna ja kalapuikot on loistava ateriayhdistelmä kesäsalaatin kera.
- Anonyymi
Sopii hyvin kyllä aurinkosalaatti kalapuikkojen kanssa.
- Anonyymi
Saispa eläkeläisen dementiaukkelin nahkiintunutta lerssiä
t naapurin uuvatti, savo. - Anonyymi
Valkosoosi käy jokapaikkaan mikä vähääkään tuoksuu sillille ja maistuu kielelle.
Päälle tukevat ja alle löysät.
jaa mihi?
no toho - Anonyymi
Siika filettä tänään ja muusia. Kalapuikot on halpoja mut mielummin kalastan itse kalaa.
- Anonyymi
Kadehdin niitä jotka osaavat ja on mahdollisuus kalastaa itse!
Se on todella arvokas taito ja erinomainen proteiininlähde.
Meillä tässä kylässä yksi kauppa. Silakkafileitä on joskun tuoreena. Kilohinta on 14,95€. Holkeri sanoi, syökää silakkaa! Sika-nauta jauhelihaa saa suunnillen 10€/kg. Hävikkituotteista puoleen hintaan broileria jossain liemessä.
Linssi-tomaattikeito raejuustolla pelastaa arjan. Ja kaurapuuro.
- Anonyymi
Mieluummin maistelisin vanhan eläkeläisämmän mädälle kalalle löyhkäävää tavaraa kuin eläkeläistörpön turskaa
Eläkeläinen, savo. - Anonyymi
Sekasyöjänä ostin kalaa ja lihaa, molemmissa kilohinta alle 7euroa. Ei siis kannata olla liian selektiivinen edes sairauteen vedoten saati syyttää hallitusta.
- Anonyymi
4 perunaa, porkkana 4 nakkia, lihaliemikuutio ja vettä, siinäpä ateria kahdelle ja jos perunat ja nakit ale laarista niin halpaa on. Muistakaa -60% ilta alet, leipää löytyy caikka kuinka paljon.
- Anonyymi
Olis hyvä kun osais tehdä ruokia, joita voi 'jatkaa'. Että maistuis.
- Anonyymi
Kerran kun piarasoo ja toisenkin naamalle niin on läskimaha taas tyhjä.
Olut ei piäretä kun siihen tottuu tyhjä pääkin.
Sala kiisu Seppo
-Sydänsavon Kaasu ja Nuuhke-pieruni ja kusi haisee kuolemalle.. ollut aiheutttaa täälläpäin kihtiä ja se on vähän huono kun tuo joko halpa tai vähän kalliimpi olut maistuu..ja laskuja tuli taas..
- Anonyymi
Ostan normaali coca colaa aina 3.59 kaksi isoa pulloa. Huomenna aamulla kalaverkkojen nostoon taas. Toivottavasti olisi pari siikaa edes.
- Anonyymi
Sain yhdeltä tutulta pienen pussi asterix perunaa (ilmaiseksi) tai,maksoi se pyytämisen vaivan ja piti vielä itse hakea kellarista.
Olen niitä nyt kokeeksi keitelleyt ja todennut ne hieman erilaisiksi,kuin nyt pääasiassa syömäni annabellet.
Nyt kun,on olemassa asterix perunaa,niin onko myös,esim.obelix tai,aladobix perunaa ja mitä muita hahnoja tässä yhdessä sarjakuvassa olikaan? - Anonyymi
Hyvää ruokaa aloittajalla.
- Anonyymi
Juu, jos vielä herää vaikka klo 9 jälkeen, niin aamupuuro ja sen jälkeen ei tarvi syödä kuin yhden kerran klo 14-16 välillä, eikä illalla tarvi laittaa illallista.
Työssäkäyvät ja opiskelijat syö yleensä lounaan/päivällisen jo 11-12 välissä ja sitten on illalla jo nälkä ja syövät taas klo 17 aikoihin. - Anonyymi
Ruokaa kannataa tehdä kerralla senverran, että riittää 4-5 päiväksi.
Ei tarvi joka kerta kokata uudelleen ja samassa ajassa ja sähköllä valmistuu useamman päivän ruoat ja lämmittää seuraavina päivinä senverran kun syö.
Kaupassa valitse aina suurimmat perunat, koska niiden kuoriminen on joutuisampaa ja ne lohkotaan pienemmiksi, kun ne keitetään, niin kypsyy nopeammin.
Ehjiä pieniä perunoita joutuu keittämään paljon pidempään ja kuoriminen kestää kauemmin. - Anonyymi
Piimä on hyvä ruokajuoma ja täyttävääkin. Tai alkoton olut välillä ruoan kanssa, joulun aikoina myös kotikalja, sitä ei vaan tule ostettua.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit866023KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3215155Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202658Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512605Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852831842Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1031669Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521- 1101511
seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1191412Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393