Olen nyt ollut köyhä ja sairas koko elämäni ajan eli elämäni on aivan kamalaa.Minulla on paljon sairauksia ja sen lisäksi vielä olen alkoholisti.Joka päivä olen järkyttynyt siitä että kaikki asiat menevät päin helvettiä suoraan putkeen.
Mutta on minulla vielä pari ystävää jäljellä. Heidän takia yritän vielä elää seuraavaan päivään.
En pidä tästä yhteiskunnasta ja olen syntynyt väärään maahan.
Minulla on aina käynyt huono tuuri ihmisten kanssa ja sen takia kimppuuni on nyt hyökätty monta kertaa.
Miehiin en enää luota.Heiltä saan liikaa väkivaltaa.
Olen nyt rakastunut mutta en tiedä että miksi.On eräs mies joka on niin ihana että ajattelen häntä kaikki päivät,mutta rakkauteni on yksipuolista.Kuka muka haluaa olla pahasti sairaan tyypin kanssa..
Köyhyys on kamalaa
14
214
Vastaukset
- Anonyymi
Ei se alkoholi sairauksia paranna elikä hoitoon hakeutuminen.
- Anonyymi
Olin minäkin työttömyyskorvauksella nuoruudessani ja rahattoman elämä
oli aivan kamalaa. Mutta sitten pääsin koulutukseen ja myös töihin, joten
elämä alkoi hymyilemaan kun sai palkkaa ja pääsi omaan asuntoonkin.
Viimein oli omistusasunnon vuoro ja vielä pinnistelin jopa auton oston.
Kyllä elämä viimein hymyilee, kun tuli tarpeeksi sitä eläkekertymääkin.
Nyt vaan hankkii ruokaa, matkustelee ja voi hyvin kun tili tulee pankkiin
joka kuukausi vaikka ei tekisi yhtään mitään.- Anonyymi
Olet tuon saman jauhanu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet tuon saman jauhanu
Ja kaiketi satoja kertoja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kaiketi satoja kertoja
Mutta sinä vaan jatkat samaa ruikutusta.
Kun elämän saa hyvään järjestykseen, niin siitä pitää iloita.
Koeta kehittää itseäsi positiivisuuden kautta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta sinä vaan jatkat samaa ruikutusta.
Kun elämän saa hyvään järjestykseen, niin siitä pitää iloita.
Koeta kehittää itseäsi positiivisuuden kautta.Olet tuon saman jauhanu
- Anonyymi
Alkoholi ei ainakaan paranna asiaa.
- Anonyymi
Eikä mies. Yksin helpompi ja turvallisempi.
- Anonyymi
Itse olen tottunut, että olen ruma köyhä paska,aina. Koulukiusattu olin,sitten narsistin uhri,työpaikkakiusattu. Nykyään työtön masentunut paska,en käy oikein missään. Elinpiirini on kutistunut todella pieneksi. Olen aikanaan valmis kuolemaan.
- Anonyymi
Olet ottanut identiteetiksi "uhri".
- Anonyymi
Yrittäkää hakea apua, jostain voi saada helpotusta. Älkää antako periksi
- Anonyymi
Eihän se mitään hyödytä että surkuttelee itseään vaan täytyy alkaa toimiin elikä edes vähän ihmistenilmoille niin kirjasto on hyvä hiljainen sosiaalinen paikka.
- Anonyymi
Koeta löytää sopiva harrastus, minkä kautta tulee uusia ystäviä ja pääset
heidän kanssa tuoreeseen, terveeseen vuorovaikutukseen. - Anonyymi
Jos aloittajalla paljon sairauksia niin luultavasti lääkityskin ja tuohon päälle sitten alkoholia eipä ole hyvä coctail.Taitaa ihmissuhteetkin muodostua tuon alkoholismin pohjalta sitten ihmissuhde ongelmia.Alkoholismille alkaa tekeen jotain kun alkoholi tappaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel353965Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova1382545Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v882129Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen221674Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.781646Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin
Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma601392Mun on pakko uskaltaa
Mikäköhän olisi pahin skenaario, jos vain laittaisin hänelle viestin, et haluan jutella meistä? Se, että hän vastaisi, e791311Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 27661309- 671290
Leikitään tavuleikkiä
Millaiset nimitavut muodostuvat jos yhdistät oman etunimesi ensimmäisen tavun ja kaipaamasi ihmisen etunimen ensimmäisen741276