Hän lausui hiljattain seuraavaa:
"Herätys on minun vallassani,tämön on Jumalani minulle luvannut.
Olen saanut hellareilta paperit psykoosista ja pedofiliasta.
Psykoosipaperit kolmekymmentä vuotta ja pedofiliapaperit kymmenisen vuotta.
Ei toimi hommat niin,että tönitään sitä pienintä hiekkalaatikolla ja tullaan myöhemmin sanomaan:-"Tule vain".
Ainoastaan psykopaatit,jotka ovat henkisesti kymmenvuotiaan tasolla,käyttäytyvät niin.
Voitte Suomen hellarit unohtaa herätyksen,sillä sitä ei tule.
Omen sulkenut herätyksen hengen osalta taivaan neljäksikymmeneksi vuodeksi.
Olen jo yli viidenkymmenenkolmen,te pilasitte elämästäni tähän mennessä kolmekymmentä vuotta,pitäisikö minun järjestää teille kolmeksi vuodeksi Ylivainiolainen näytös?!
Olen tavannut Suomen rikkaimmat ja kuuluisimmat ihmiset ja hellareista on tullut minulle pelkästään kirottu mieliharmi.
Soetkoot hengelliset silmänne,Aamen".
Suomen profeetta:-"Olen hyljännyt helluntaiherätyksen".
38
532
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä Herran on mukana edellisessä tilaisuudessa mukailtiin edeltätiedettyä laulua,
- Anonyymi
Kiitos Herralle virsilauluista.
Nämä helluntaiherätyksen uudemmat Siionin virret ovat parempia kuin evank.lut.kirkon.
Kyllä soivat kuin Ylivainionkin päivinä ja Akseli Puhakaisen.
Takkaloo. - Anonyymi
Profeetta kertoi kirjoittavansa levy-yhtiölle Halloeeen lauluja.
- Anonyymi
Allah on Suuri!
Polvistu viidesti Mekkaan ja pellistä yhtä monta kertaa Wasinghtoniin!
- Anonyymi
Ronkoteus on suurin.
- Anonyymi
Tukoholman profetuan herätys päättyy piakkoin.
- Anonyymi
Pirkko Vesavaara ja Aulikki Hartikainen eivät ole koskaan saaneet voitelus Jumalaltamme.
- Anonyymi
Helluntailaisuus harjoittaa preterismiä,koska on ekumeniassa hellariporttokirkkonsa kanssa.
- Anonyymi
Tuo pitää paikkansa.
Helluntaiherätyksen jakoi kahtia toukokuussa 1984 saapunut Tukholman profetia.
Valtansa jo hankkineet tiesivät,että Pyhä Henki tulisi tipauttamaan heidät erittäin korkeilta paikoilta.
Kun ei ole profeetan virkaa,eikä oikein mitään muutakaan,niin hankitaan omaa ylemmyyden tunnetta pönkääviä virkoja.
Piispanahan olisi kivaa olla,kun on päästy vallan makuun. - Anonyymi
Sudet lampaiden vaatteissa, tappoivat paljon puhutun ja Jumalan luvatun herätyksen. Tämän herätyksen piti lähteä Lapista noin 25 vuotta sitten. Ei srk:n keskeltä, vaan kaduilta, toreilta, kaupan kassajonoista, huoltoasemilta, ym. mistä olisi Rakkauden siivittämänä tullut myös srk:n keskelle, herättäen srk:talaiset.
- Anonyymi
Herra on kyllä helluntaiseurassa, joitakin poikkeuksia on tosin.
- Anonyymi
Helluntaiseura ei ole Herrassa.
Porttokirkon syntyminen ja sen kanssa veljeily on saastuttanut molemmat. - Anonyymi
Suomen profeetta sanoi myös,että aikoo ajaa alas kokkolalaisen turkistuotannon TÄYDELLISESTI.
- Anonyymi
Höpöä. Osaatko erottaa sanat teoista?
- Anonyymi
Jokainenhan sen osaa.
- Anonyymi
Älä höpötä,turkisala Kokkolassa on jo käytännössä päättynyt.
- Anonyymi
Olen työskennellyt Krp:lle,mikä sinun feministitutkijana on vaikea ymmärtää.
- Anonyymi
Tehdäänpä nyt kaksi asiaa selväksi: minä en ole feministi etkä sinä ole työskennellyt poliisissa. Missään roolissa, koskaan. Arvaa, mistä tiedän?
- Anonyymi
No?
- Anonyymi
Lue aloitustekstisi.
Suomen Pohatta Rules OK.😇👍
- Anonyymi
Olet tavannut Suomen rikkaimmat ja kuuluisimmat ihmiset? Et sinä ole. Eikä sellainen ole mikään saavutus. Täyttä tyhjyyttä.
- Anonyymi
Feministeilöä on Raamattummekin mukaan lyhyt pinna,alkavat häröilemään kun eivät löydäkään vieraasta miehestä isän korviketta.
Akan tyttäret.- Anonyymi
Raamatussa ei noin sanota.
Usko nyt jo, eivät kaikki ihmiset ole feministejä jotka ovat eri mieltä kanssasi. Tuollainen lyömäase ei tehoa keneenkään😃
- Anonyymi
Naisista ainoastaan n1% ovat feministejä.
Jostakin syystä sama määrä,kuin psykopaatteja.- Anonyymi
Eli turhaan häröilet feministeistä. Et vain siedä sitä, että joku on eri mieltä kanssasi ja leimaat, kun et muuhun pysty.
- Anonyymi
"Vähäinen hapatus hapattaa koko taikinan".
- Anonyymi
"Riittävästi kohotettu pullataikina maistuu hyvältä voinokareen kanssa."
- Anonyymi
"Pitkäänkö kerskujat kerskutte,hullut vihaatte tietoa"?
- Anonyymi
"Pitkäänkö kirjoitat höpötyksiä suomi kaksineljälle?"
- Anonyymi
"Voi minua,ellen minä evankeliumia julista".
- Anonyymi
"Voi sinua, jos tuomitsemasta muita lakkaisit ja peiliin itse katsoisit, karvaan totuuden nähdä voisit"
- Anonyymi
Jätetään ne lauluntekstit niille,jotka oikeastikin osaavat.
- Anonyymi
Sos.dem kansanedustaja Tommy Taberman sanoi aikoinaan eduskunnasta,että se on "julkisuusbordelli".
Samaa voi sanoa tänä päivänä Suomen suurimmasta helluntaiporttokirkosta,eli Helsingin Saalemista.
Vanhemmiston tilalle tuotu "seurakuntaneuvosto",johon kuuluu paljon naisia.
Profeetan sanojen mukaan "täysi belsebubin pesä".
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel374594Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova1562669Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v1042227Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen221734Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.781706Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276141460Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin
Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma651446- 731418
- 811410
Mun on pakko uskaltaa
Mikäköhän olisi pahin skenaario, jos vain laittaisin hänelle viestin, et haluan jutella meistä? Se, että hän vastaisi, e821391