EUFRAT KUIVUMASSA!

Anonyymi-ap

Eufrat kuivumassa, kuten UT profetoi

Ruotsalaisen Bonniersin kustantama Historia-lehti kertoo:

Eufrat-joen kuivunut uoma.

Sivilisaation kehto vaarassa: Hedelmällinen puolikuu uhkaa kuivua

Eufrat- ja Tigrisjoet ovat kastelleet ”Hedelmälliseksi puolikuuksi” kutsuttua aluetta yli 10 000 vuoden ajan ja mahdollistaneet ensimmäisten sivilisaatioiden synnyn. Nyt aluetta uhkaa katastrofi.

Kuivuus on koetellut ankarasti muun muassa Irakia.

”Hedelmälliseksi puolikuuksi” kutsutaan Lähi-idässä sijaitsevaa puolikuun muotoista aluetta, joka ulottuu nykyiseen Israeliin, Palestiinaan, Libanoniin, Syyrian, Irakiin, Jordaniaan ja Kaakkois-Turkkiin.

Alue tunnettiin aikoinaan viljavasta maaperästään ja lämpimästä ilmastostaan, jotka tarjosivat otolliset olosuhteet maanviljelyyn.

Maanviljely mahdollisti ensimmäisten tunnettujen sivilisaatioiden synnyn Sumerissa, Babyloniassa ja Assyriassa, joissa muun muassa kehitettiin ensimmäiset kirjoitetut kielet ja oikeuslaitos.

Alueen hedelmällisyys johtuu kahdesta suuresta joesta, Eufratista ja Tigrisistä, jotka ovat vuosituhansien ajan tuoneet alueelle maanviljelyn ja kaupunkivaltioiden kannalta elintärkeää vettä. Nyt vuosituhantinen viljava paratiisi on kuitenkin vaarassa muuttua autiomaaksi.

Eufratin ja Tigrisin pinta on laskenut jo vuosikymmeniä, ja Irakin hallituksen raportissa vuodelta 2021 todetaan, että joet ovat vaarassa kuivua kokonaan vuoteen 2040 mennessä.

Hedelmällinen puolikuu.
”Hedelmälliseksi puolikuuksi” kutsutaan puolikuun muotoista aluetta, joka ulottuu Välimereltä Persianlahdelle.

Nasa vahvistaa kuivumisen
Kuivuminen johtuu osittain Turkin ja Syyrian rakentamista padoista, jotka vaikuttavat jokien virtaukseen. Lisäksi ilmastonmuutos on nostanut alueen lämpötiloja ja aiheuttanut kuivuutta.

Nasan satelliittikuvat vahvistavat havainnot ja osoittavat, että joet kuivuvat huolestuttavan nopeasti.

Kuivuminen voi johtaa humanitaariseen katastrofiin ja aseellisiin konflikteihin alueella, jonka miljoonat asukkaat tarvitsevat jokien vettä elääkseen.

Kuriositeettina mainittakoon, että Eufratin kuivuminen mainitaan Uuden testamentin ennustuksessa, jonka mukaan ”suuren Eufratvirran” kuivuminen enteilee tuhoisia tapahtumia ennen tuomiopäivää.
(Ilmestyskirja 16:12)

36

334

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aika jännää.

Keksitkö muita ilmestyskirjassa olevia asioita jotka on nähtävissä nykyaikana?

• Anonyymi

Jumala ilmoitti asian jo aikaa sitten.

• Anonyymi

Valhetta. Maan ikä alle 6000v , joten Eufrat ei ole kastellut yli 10.000v maan pintaa.

• Anonyymi

Kyllä Raamattu voi olla uskonnollisesti merkittävä kirja vaikka se ei luonnontieteellisesti pitäisikään täysin paikkansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä Raamattu voi olla uskonnollisesti merkittävä kirja vaikka se ei luonnontieteellisesti pitäisikään täysin paikkansa.

Raamattu on kaikin osin luotettava Pyhä KirjaKirje koko nai suu suksi suuksi suus.

JOKA

On Totuujen kerrontallisesti kaikkein luåtettavin

JA

Luontoistiäteelli sellis teisistiseskin täysin paikkaansa pitävä alkukielisenä. Käännösvirheitä on sen verran paljollisesti Raamatuissa että se hijastaa aikalailla asijayhteyksijen hihvaamista , mutta pääkohjat ovat kuitenkin aikalailla selkeesti ymmärrettävissä etenkin kuinka pelastua joutumasta helvettiihiin ikuisuuveksi.

Selef Urge

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raamattu on kaikin osin luotettava Pyhä KirjaKirje koko nai suu suksi suuksi suus.

JOKA

JA

Luontoistiäteelli sellis teisistiseskin täysin paikkaansa pitävä alkukielisenä. Käännösvirheitä on sen verran paljollisesti Raamatuissa että se hijastaa aikalailla asijayhteyksijen hihvaamista , mutta pääkohjat ovat kuitenkin aikalailla selkeesti ymmärrettävissä etenkin kuinka pelastua joutumasta helvettiihiin ikuisuuveksi.

Selef Urge

Kun huomaat että Raamattu ei luonnontieteellisiltä osilta täysin pidä paikkansa niin älä luovu Jeesukseen uskomisesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun huomaat että Raamattu ei luonnontieteellisiltä osilta täysin pidä paikkansa niin älä luovu Jeesukseen uskomisesta.

Siitä ei ole pelkoa. Raamattu on totta. Ihmisten valhetieteellisyys on valhetta. Kuten et ole huomannut niin Raamattu on totta, kukaan ei ole sieltä löytänyt yhtään valhetta tai väärinilmoitusta alkuperäiskielisistä Raamatuista.

Ihmisen valhetieteestä sen sijaan on valheiksi tojettu hyvin iso osa.

Aikanaan nämä asiat selviävät sinullekin tulevaisuujessa. Millaisena näet oman ikuisuutesi? Positiivisena vai nekatiivisena?

Mikä on tämänhetkinen olotilasi? Mitä Raamattu on opettanut sinulle rakkauvesta?

Selef Urge

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siitä ei ole pelkoa. Raamattu on totta. Ihmisten valhetieteellisyys on valhetta. Kuten et ole huomannut niin Raamattu on totta, kukaan ei ole sieltä löytänyt yhtään valhetta tai väärinilmoitusta alkuperäiskielisistä Raamatuista.

Aikanaan nämä asiat selviävät sinullekin tulevaisuujessa. Millaisena näet oman ikuisuutesi? Positiivisena vai nekatiivisena?

Mikä on tämänhetkinen olotilasi? Mitä Raamattu on opettanut sinulle rakkauvesta?

Selef Urge

Pelastus ei edellytä että uskoo että Raamattu on luonnontieteellisesti täysin paikkansa pitävä.

Pelastus tulee Jeesuksen uskomisesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pelastus ei edellytä että uskoo että Raamattu on luonnontieteellisesti täysin paikkansa pitävä.

Pelastus tulee Jeesuksen uskomisesta.

Jeesus on lihaksi tullut Jumalan Sana. Jos et usko Jumalan Sanaa, Raamattua, niin kuinka sitten uskoisit Jeesukseen? Raamattu on erehtymätön Kirja kaikilta osin. Siellä ei luonnontiedettäkään kirjoiteta väärin, koska se on Jumalan Hengen inspiroima totuus, eikä vajavaisten tiedemiesten tulkintoihin perustuva valhe.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesus on lihaksi tullut Jumalan Sana. Jos et usko Jumalan Sanaa, Raamattua, niin kuinka sitten uskoisit Jeesukseen? Raamattu on erehtymätön Kirja kaikilta osin. Siellä ei luonnontiedettäkään kirjoiteta väärin, koska se on Jumalan Hengen inspiroima totuus, eikä vajavaisten tiedemiesten tulkintoihin perustuva valhe.

On vain ajan kysymys milloin huomaat että Raamattu ei ole erehtymätön luonnontieteellisissä asioissa.

Mutta toivon ettet menetä uskoasi silloin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä näin on. Raamattu on kokonaan totta. Ihmiset puhuvat hyvin usein valhetta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On vain ajan kysymys milloin huomaat että Raamattu ei ole erehtymätön luonnontieteellisissä asioissa.

Mainitse yksi luonnontieteellinen asia, jossa Raamattu on erehtynyt, kun valehtelet monikossa niitä olevan useitakin, mutta mainitse yksikin.

Etpä mitään pysty sanomaan.

" He luottavat teeskenteleviin valehtelijoihin, jotka ovat polttaneet omaantuntoonsa rikollisen merkin."

Ja toistelevat valheita, joita ovat kuulleet teeskenteleviltä liberaaliteologeilta ym. valheellisilta tekopyhyyden kieroonkasvaneilta ihmisiltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mainitse yksi luonnontieteellinen asia, jossa Raamattu on erehtynyt, kun valehtelet monikossa niitä olevan useitakin, mutta mainitse yksikin.

" He luottavat teeskenteleviin valehtelijoihin, jotka ovat polttaneet omaantuntoonsa rikollisen merkin."

Ja toistelevat valheita, joita ovat kuulleet teeskenteleviltä liberaaliteologeilta ym. valheellisilta tekopyhyyden kieroonkasvaneilta ihmisiltä.

Tuossa yllä esimerkiksi kirjoitettiin:

"Maan ikä alle 6000v"

• Anonyymi kirjoitti:

"Etpä mitään pysty sanomaan"

En tiedä anonyymisti, jolta kysyit, mutta minä ainakin osaan kertoa nämä selvät luonnontieteellisen virheet suoraan Jeesuksen suusta:
        Sinapinsiemen ei ole pienin kaikista siemenistä, vaikka Jeesus väitti että on. Linnut keräävät varastoja, vaikka Jeesus väitti että eivät kerää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hihhuli ei lakkaa uskomasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aurinko pysähtyi taivaalle päivän ajaksi ja liikkui kymmenen astetta taaksepäin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

JOKA

JA

Selef Urge

"mutta pääkohjat ovat kuitenkin aikalailla selkeesti ymmärrettävissä etenkin kuinka pelastua joutumasta helvettiihiin ikuisuuveksi."

Raamattu ei ensinnäkään opeta mitään kirkkoisien jumaltarustoista lainaamasta ja värittämästä helvetistä. Hel/Hell/Hella on MANALAN JUMALATAR, jonka lapsia te ikuisen piinahelvetin palvojat olette.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Hel
        "Hel (myös Hell tai Hella) on skandinaavisessa mytologiassa alamaailman eli Helheimin jumalatar. Hän on Lokin ja Angrboða-jättiläisen nuorin lapsi sekä Fenris-suden ja käärme Jörmungandrin sisar[1]. Hel on vastuussa kulkutaudeista, sairauksista ja katastrofeista.

Kun Odin sai tietää, että Lokilla on lapsia, hän karkotti heidät syrjäisiin paikkoihin. Helin Odin syöksi manalaan ja antoi hänelle tehtäväksi huolehtia kaikista vainajista, jotka olivat kuolleet tauteihin tai vanhuuteen [2]. Helheimin alapuolella sijaitsi Niflheim.

Kristinuskon levitessä Skandinaviaan kristinuskon tuonpuoleinen alamaailma nimettiin Helin mukaan pohjoismaisissa kielissä (ruotsiksi ja norjaksi helvete, tanskaksi helvede, islanniksi helvíti ja suomeksi helvetti)."

https://keskustelu.suomi24.fi/t/19105604/helvetin-alkupera

Toisekseen Raamattu ei opeta, että ihminen pelastuu ikuisesta elämästä jumaltarustojen piinahelvetissä, vaan ihminen pelastuu ikuiselta KUOLEMALTA.

Jeesus ei puhunut mitään helvetistä, vaan Gehennasta/Ben Hinnomin laaksosta, joka oli todellinen MAANTIETEELLINEN PAIKKA, jonka juutalaiset tiesivät, koska siitä kerrotaan Vanhassa testamentissa, mutta jonka kirkkoisät käänsivät jumaltarustojen MIELIKUVITUSHELVETIKSI.

• Anonyymi
        siare kirjoitti:

"Etpä mitään pysty sanomaan"

En tiedä anonyymisti, jolta kysyit, mutta minä ainakin osaan kertoa nämä selvät luonnontieteellisen virheet suoraan Jeesuksen suusta:
        Sinapinsiemen ei ole pienin kaikista siemenistä, vaikka Jeesus väitti että on. Linnut keräävät varastoja, vaikka Jeesus väitti että eivät kerää.

Jos me emme kaikkea ymmärrä, niin luulemme he (tai sinä luulet), että asia on ristiriitainen. Mutta jos perehtyy tarkemmin näihin asioihin, niin aina ns. ristiriidat selviävät. Minä yksinkertaisesti uskon, että Raamattu on Pyhän Hengen inspiroima kirja ja siksierehtymätön Jumalan Sana. Tämä on Aabrahamin uskoa, joka on Jumalalta lähtöisin. Kaikkea en tietenkään Raamatustakaan ymmärrä, vaikka uskonkin. Tässä yksi lainaus sinapinsiemenstä, jonka löysin:

"Ihmiseksi tulleena Jumalana Jeesus tiesi kaiken maailmankaikkeuden rakenteesta ja jokaisesta siemenestä – onhan hän niiden Luoja! Täytenä ihmisenä hän ei kuitenkaan käyttänyt tuota tietoa. Jeesus ei pitänyt molekyylibiologian tai astronomian luentoja. Hän opetti elämästä. Ja sen hän teki tavalla, jonka kuulija saattoi ymmärtää. Niinpä hän puhui kieltä ja käytti käsitteitä ja esimerkkejä, jotka olivat kuulijoille tuttuja.

Jos Jeesus olisi alkanut puhua jostakin siemenestä, jota kukaan ei tuntenut, he olisivat joutuneet hämmennyksiin eivätkä olisi päässeet jyvälle siitä, mitä Jeesus halusi opettaa. Jumala ei nytkään puhu meille asioiden kautta, jotka ovat meille tuntemattomia – esimerkiksi kaukaisien galaksien erikoisuuksista tai geenien toiminnoista, joita nykytiede ei vielä ymmärrä lainkaan."

• Anonyymi kirjoitti:

Jos me emme kaikkea ymmärrä, niin luulemme he (tai sinä luulet), että asia on ristiriitainen. Mutta jos perehtyy tarkemmin näihin asioihin, niin aina ns. ristiriidat selviävät. Minä yksinkertaisesti uskon, että Raamattu on Pyhän Hengen inspiroima kirja ja siksierehtymätön Jumalan Sana. Tämä on Aabrahamin uskoa, joka on Jumalalta lähtöisin. Kaikkea en tietenkään Raamatustakaan ymmärrä, vaikka uskonkin. Tässä yksi lainaus sinapinsiemenstä, jonka löysin:

"Ihmiseksi tulleena Jumalana Jeesus tiesi kaiken maailmankaikkeuden rakenteesta ja jokaisesta siemenestä – onhan hän niiden Luoja! Täytenä ihmisenä hän ei kuitenkaan käyttänyt tuota tietoa. Jeesus ei pitänyt molekyylibiologian tai astronomian luentoja. Hän opetti elämästä. Ja sen hän teki tavalla, jonka kuulija saattoi ymmärtää. Niinpä hän puhui kieltä ja käytti käsitteitä ja esimerkkejä, jotka olivat kuulijoille tuttuja.

Jos Jeesus olisi alkanut puhua jostakin siemenestä, jota kukaan ei tuntenut, he olisivat joutuneet hämmennyksiin eivätkä olisi päässeet jyvälle siitä, mitä Jeesus halusi opettaa. Jumala ei nytkään puhu meille asioiden kautta, jotka ovat meille tuntemattomia – esimerkiksi kaukaisien galaksien erikoisuuksista tai geenien toiminnoista, joita nykytiede ei vielä ymmärrä lainkaan."

"Jos me emme kaikkea ymmärrä, niin luulemme he (tai sinä luulet), että asia on ristiriitainen. Mutta jos perehtyy tarkemmin näihin asioihin, niin aina ns. ristiriidat selviävä"

Eivätkä linnut kerää varastoja? Onko sinapinsiemen pienin kaikista siemenistä? Ovatko nuo luonnontieteellisesti erheellisiä väitteitä, kyllä vai ei?

"Minä yksinkertaisesti uskon, että Raamattu on Pyhän Hengen inspiroima kirja ja siksierehtymätön Jumalan Sana. "

Väität että Raamattu on erehtymätön, mutta alempana selittelet miksi Jeesus esitti luonnontieteellisesti erheellisen väitteen.

"Jos Jeesus olisi alkanut puhua jostakin siemenestä, jota kukaan ei tuntenut, he olisivat joutuneet hämmennyksiin eivätkä olisi päässeet jyvälle siitä, mitä Jeesus halusi opettaa"

Eli Jeesus kertoi luonnontieteellisesti virheellisen asian saadakseen viestinsä perille. Se, että virheellisen väitteen esittämälle on jokin syy, ei muuta sitä, että se on virheellinen väite.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Selef Urge

"Mikä on tämänhetkinen olotilasi? Mitä Raamattu on opettanut sinulle rakkauvesta?"

Raamattu on esimerkiksi opettanut, millaista Jeesuksen usko on ja miten se ilmenee kristityn Jeesuksen seuraajan elämässä.

Matt.25
        31 Mutta kun Ihmisen Poika tulee kirkkaudessaan ja kaikki enkelit hänen kanssaan, silloin hän istuu kirkkautensa valtaistuimelle.
        32 Ja hänen eteensä kootaan kaikki kansat, ja hän erottaa toiset toisista, niinkuin paimen erottaa lampaat vuohista.
        33 Ja hän asettaa lampaat oikealle puolelleen, mutta vuohet vasemmalle.
        34 Silloin Kuningas sanoo oikealla puolellaan oleville: 'Tulkaa, minun Isäni siunatut, ja omistakaa se valtakunta, joka on ollut teille valmistettuna maailman perustamisesta asti.
        35 Sillä minun oli nälkä, ja te annoitte minulle syödä; minun oli jano, ja te annoitte minulle juoda; minä olin outo, ja te otitte minut huoneeseenne;
        36 minä olin alaston, ja te vaatetitte minut; minä sairastin, ja te kävitte minua katsomassa; minä olin vankeudessa, ja te tulitte minun tyköni.'
        37 Silloin vanhurskaat vastaavat hänelle sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä ja ruokimme sinua, tai janoisena ja annoimme sinulle juoda?
        38 Ja milloin me näimme sinut outona ja otimme sinut huoneeseemme, tai alastonna ja vaatetimme sinut?
        39 Ja milloin me näimme sinun sairastavan tai olevan vankeudessa ja tulimme sinun tykösi?'
        40 Niin Kuningas vastaa ja sanoo heille: 'Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle'.
        41 Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä.
        42 Sillä minun oli nälkä, ja te ette antaneet minulle syödä; minun oli jano, ja te ette antaneet minulle juoda;
        43 minä olin outo, ja te ette ottaneet minua huoneeseenne; minä olin alaston, ja te ette vaatettaneet minua; sairaana ja vankeudessa, ja te ette käyneet minua katsomassa.'
        44 Silloin hekin vastaavat sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä tai janoisena tai outona tai alastonna tai sairaana tai vankeudessa, emmekä sinua palvelleet?'
        45 Silloin hän vastaa heille ja sanoo: 'Totisesti minä sanon teille: kaiken, minkä olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle'.
        46 Ja nämä menevät pois iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään."

Jeesuksen usko on siis sitä, että Jeesus samaistuu aina kärsiviin, syrjittyihin ja huono-osaisiin, ja Jeesusta seuraavien kristittyjen tulee seurata Hänen esimerkkiään.

Jotkut valhekristityt, jotka teeskentelevät olevansa kristittyjä Jeesuksen seuraajia julistavat kuitenkin evankeliumin sijasta juutalaista propagandaa eli siionismia opettaen, että Jeesus on rasisti, joka katsoo henkilöön, joten edellä oleva ei muka koskisi juutalaisia ja heidän seuraajiaan.

Heidän mukaansa juutalaiset saavat siis tehdä ihan mitä tahansa, kuten esimerkiksi murhata lapsia, eikä se ole koskaan väärin ja kristityn tulee aina vaan "siunata" juutalaisia ja oikeuttaa heidän tekonsa, tekivätpä he ihan mitä tahansa syntiä tai vääryyttä.

Juutalaisten "siunaaminen" tarkoittaa siis käytännössä sitä, että siionistikristityt eivät koskaan saa sanoa mitään negatiivista juutalaisista tai kritisoida millään tavalla heidän tekemisiään, sillä muuten he itse menettävät oman pelastuksensa.

Käytännössä siis juutalaisten siunaaminen pelastaa siionistikristityt...tai paremminkin siionistivuohet, joita he Jeesuksen sanojen valossa ovat...sillä edellä mainitun kaltainen "kristinusko" ei selvästikään ole Jeesuksen uskoa.

Huomattavaa on myös se, että Jeesus arvosteli kovin sanoin juutalaisia fariseuksia ja kirjanoppineita (Matt.23), jonka seurauksena he murhauttivat myös Jeesuksen eli kristittyjen Herran, mikä todistaa, että he ovat Jeesuksen ja todellisten kristittyjen vihollisia eli niiden, joilla todella on Jeesuksen usko.

Matt.23
        37 Jerusalem, Jerusalem, sinä, joka tapat profeetat ja kivität ne, jotka ovat sinun tykösi lähetetyt, kuinka usein minä olenkaan tahtonut koota sinun lapsesi, niinkuin kana kokoaa poikansa siipiensä alle! Mutta te ette ole tahtoneet.
        38 KATSO, 'TEIDÄN HUONEENNE ON JÄÄVÄ HYLJÄTYKSI'.

Edellä oleva tarkoittaa siis sitä, että juutalaiset eivät ole enää missään erikoisasemassa muihin nähden, sillä he hylkäsivät ja murhasivat oman sekä kristittyjen Messiaan Jeesuksen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Mikä on tämänhetkinen olotilasi? Mitä Raamattu on opettanut sinulle rakkauvesta?"

Raamattu on esimerkiksi opettanut, millaista Jeesuksen usko on ja miten se ilmenee kristityn Jeesuksen seuraajan elämässä.

Matt.25
        31 Mutta kun Ihmisen Poika tulee kirkkaudessaan ja kaikki enkelit hänen kanssaan, silloin hän istuu kirkkautensa valtaistuimelle.
        32 Ja hänen eteensä kootaan kaikki kansat, ja hän erottaa toiset toisista, niinkuin paimen erottaa lampaat vuohista.
        33 Ja hän asettaa lampaat oikealle puolelleen, mutta vuohet vasemmalle.
        34 Silloin Kuningas sanoo oikealla puolellaan oleville: 'Tulkaa, minun Isäni siunatut, ja omistakaa se valtakunta, joka on ollut teille valmistettuna maailman perustamisesta asti.
        35 Sillä minun oli nälkä, ja te annoitte minulle syödä; minun oli jano, ja te annoitte minulle juoda; minä olin outo, ja te otitte minut huoneeseenne;
        36 minä olin alaston, ja te vaatetitte minut; minä sairastin, ja te kävitte minua katsomassa; minä olin vankeudessa, ja te tulitte minun tyköni.'
        37 Silloin vanhurskaat vastaavat hänelle sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä ja ruokimme sinua, tai janoisena ja annoimme sinulle juoda?
        38 Ja milloin me näimme sinut outona ja otimme sinut huoneeseemme, tai alastonna ja vaatetimme sinut?
        39 Ja milloin me näimme sinun sairastavan tai olevan vankeudessa ja tulimme sinun tykösi?'
        40 Niin Kuningas vastaa ja sanoo heille: 'Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle'.
        41 Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä.
        42 Sillä minun oli nälkä, ja te ette antaneet minulle syödä; minun oli jano, ja te ette antaneet minulle juoda;
        43 minä olin outo, ja te ette ottaneet minua huoneeseenne; minä olin alaston, ja te ette vaatettaneet minua; sairaana ja vankeudessa, ja te ette käyneet minua katsomassa.'
        44 Silloin hekin vastaavat sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä tai janoisena tai outona tai alastonna tai sairaana tai vankeudessa, emmekä sinua palvelleet?'
        45 Silloin hän vastaa heille ja sanoo: 'Totisesti minä sanon teille: kaiken, minkä olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle'.
        46 Ja nämä menevät pois iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään."

Jeesuksen usko on siis sitä, että Jeesus samaistuu aina kärsiviin, syrjittyihin ja huono-osaisiin, ja Jeesusta seuraavien kristittyjen tulee seurata Hänen esimerkkiään.

Jotkut valhekristityt, jotka teeskentelevät olevansa kristittyjä Jeesuksen seuraajia julistavat kuitenkin evankeliumin sijasta juutalaista propagandaa eli siionismia opettaen, että Jeesus on rasisti, joka katsoo henkilöön, joten edellä oleva ei muka koskisi juutalaisia ja heidän seuraajiaan.

Heidän mukaansa juutalaiset saavat siis tehdä ihan mitä tahansa, kuten esimerkiksi murhata lapsia, eikä se ole koskaan väärin ja kristityn tulee aina vaan "siunata" juutalaisia ja oikeuttaa heidän tekonsa, tekivätpä he ihan mitä tahansa syntiä tai vääryyttä.

Juutalaisten "siunaaminen" tarkoittaa siis käytännössä sitä, että siionistikristityt eivät koskaan saa sanoa mitään negatiivista juutalaisista tai kritisoida millään tavalla heidän tekemisiään, sillä muuten he itse menettävät oman pelastuksensa.

Käytännössä siis juutalaisten siunaaminen pelastaa siionistikristityt...tai paremminkin siionistivuohet, joita he Jeesuksen sanojen valossa ovat...sillä edellä mainitun kaltainen "kristinusko" ei selvästikään ole Jeesuksen uskoa.

Huomattavaa on myös se, että Jeesus arvosteli kovin sanoin juutalaisia fariseuksia ja kirjanoppineita (Matt.23), jonka seurauksena he murhauttivat myös Jeesuksen eli kristittyjen Herran, mikä todistaa, että he ovat Jeesuksen ja todellisten kristittyjen vihollisia eli niiden, joilla todella on Jeesuksen usko.

Matt.23
        37 Jerusalem, Jerusalem, sinä, joka tapat profeetat ja kivität ne, jotka ovat sinun tykösi lähetetyt, kuinka usein minä olenkaan tahtonut koota sinun lapsesi, niinkuin kana kokoaa poikansa siipiensä alle! Mutta te ette ole tahtoneet.
        38 KATSO, 'TEIDÄN HUONEENNE ON JÄÄVÄ HYLJÄTYKSI'.

Edellä oleva tarkoittaa siis sitä, että juutalaiset eivät ole enää missään erikoisasemassa muihin nähden, sillä he hylkäsivät ja murhasivat oman sekä kristittyjen Messiaan Jeesuksen.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Sionismi
        "Sionismi on 1800-luvulla syntynyt juutalaisten etnonationalistinen kansallinen liike[1], jonka tärkeimpänä tavoitteena oli luoda juutalaisille oma valtio.[2] Israelin valtio perustettiin vuonna 1948, ja nykyisin sionismi tarkoittaa käytännössä Israelin taloudellista ja poliittista tukemista.[3]"

"Syntyessään sionismi oli ensisijaisesti sekulaarinen liike, jonka kannattajat olivat etupäässä maallistuneita juutalaisia. Uskonnollisten juutalaisten enemmistö torjui sionismin harhaoppina, sillä se torjui Messiaan odotuksen."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Jos et usko Jumalan Sanaa, Raamattua, niin kuinka sitten uskoisit Jeesukseen? Raamattu on erehtymätön Kirja kaikilta osin."

Missä sanotaan, että Raamattu...siis kirkkoisien kokoama kristittyjen Raamattu...muka olisi Jumalan sanaa ja vieläpä erehtymätön kirja ?

Yksikään Jumala ei ole sanonut sellaista.

Myöskään Raamatun Jeesus ei ole sanonut sellaista.

Itse Raamattukaan ei todista omasta puolestaan, joten...

==> jäljelle jäävät vain KIRKKOISÄT ja heidän "sanansa", joka ei ole totuusarvoltaan puolen puupenninkään arvoinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Minä yksinkertaisesti uskon, että Raamattu on Pyhän Hengen inspiroima kirja ja siksierehtymätön Jumalan Sana. Tämä on Aabrahamin uskoa, joka on Jumalalta lähtöisin."

Missä kerrotaan, että Aabrahanm olisi uskonut kristittyjen Raamattuun ?

Sehän on täysin MAHDOTONTA, koska koko kirjaa ei ollut edes olemassa vielä silloin, kun Aabraham eli, joten hän ei voinut mitenkään uskoa siihen.

Kuten ei myöskään Jeesus tai opetuslapset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Minä yksinkertaisesti uskon, että Raamattu on Pyhän Hengen inspiroima kirja ja siksierehtymätön Jumalan Sana. Tämä on Aabrahamin uskoa, joka on Jumalalta lähtöisin."

Missä kerrotaan, että Aabrahanm olisi uskonut kristittyjen Raamattuun ?

Sehän on täysin MAHDOTONTA, koska koko kirjaa ei ollut edes olemassa vielä silloin, kun Aabraham eli, joten hän ei voinut mitenkään uskoa siihen.

Kuten ei myöskään Jeesus tai opetuslapset.

Esim. tässä kohtaa sanotaan: "Tietäkää siis, että ne, jotka uskoon perustautuvat, ovat Aabrahamin lapsia" (Gal. 2:7). Kyllä Aadamista asti on uskottu samaan kolimiyhteiseen Jumalaan, kuin mihin nykyäänkin. Jeesus sanoikin, että Aabraham oli nähnyt hänet ja iloinnut siitä. Jeesus on siis Aabrahaminkin Herra.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Esim. tässä kohtaa sanotaan: "Tietäkää siis, että ne, jotka uskoon perustautuvat, ovat Aabrahamin lapsia" (Gal. 2:7). Kyllä Aadamista asti on uskottu samaan kolimiyhteiseen Jumalaan, kuin mihin nykyäänkin. Jeesus sanoikin, että Aabraham oli nähnyt hänet ja iloinnut siitä. Jeesus on siis Aabrahaminkin Herra.

Ei tuossa sanota, että Aabraham olisi uskonut mihinkään Raamattu-nimiseen kirjaan tai oppiin kolmiyhteisestä Jumalasta.

Molemmat...oppi, että kirkkoisien kokoama kristittyjen Raamattu on kokonansa erehtymätöntä Jumalan sanaa sekä oppi kolmiyhteisestä Jumalasta...ovat Katolisen kirkon keksimiä oppeja.

Ja vaikka uskoisi, että Raamattu on erehtymätöntä Jumalan sanaa, niin siellä ei edellytetä uskoa noihin Katolisen kirkon oppeihin. Riittää, että uskoo Jeesukseen.

Raamatun valossa Katolinen kirkko on täysin antikristillinen porttokirkko ja "Jeesuksen sijainen" paavi on antikristus, mutta nyt protestanttiset "uskonpuhdistusseurakunnat" ovat tunnustaneet Katolisen kirkon kristilliseksi seurakunnaksi ja täten myös paavin "Jeesuksen sijaiseksi"! Ja vastavuoroisesti taas Katolinen porttokirkko on tunnustanut nämä seurakunnat "kristillisiksi seurakunniksi".

Onpa suuri "kunnia" kuulua tähän "tosikristittyjen" joukkoon...!

Raamatun valossa nuo kaikki ovat yhtä suurta Babylonia, joten kannattaa suhtautua varauksella niiden opetuksiin, eikä hyväksyä mitään, mikä sotii "Jeesuksen uskoa" vastaan.

Matt.23
        4 He sitovat kokoon raskaita ja vaikeasti kannettavia taakkoja ja panevat ne ihmisten hartioille, mutta itse he eivät tahdo niitä sormellaankaan liikuttaa.
        5 Ja kaikki tekonsa he tekevät sitä varten, että ihmiset heitä katselisivat. He tekevät raamatunlausekotelonsa leveiksi ja vaippansa tupsut suuriksi
        6 ja rakastavat ensimmäistä sijaa pidoissa ja etumaisia istuimia synagoogissa,
        7 ja tahtovat mielellään, että heitä tervehditään toreilla, ja että ihmiset kutsuvat heitä nimellä 'rabbi'.
        8 Mutta te älkää antako kutsua itseänne rabbiksi, sillä YKSI ON TEIDÄN OPETTAJANNE, ja te olette kaikki veljiä.
        9 Ja isäksenne älkää kutsuko ketään maan päällä, sillä YKSI ON TEIDÄN ISÄNNE, HÄN, JOKA ON TAIVAISSA.

Miten siis on mahdollista, että nämä "kirkkoISÄT" sekä pyhä "paavi-ISÄ" vievät koko protestanttistakin kristikuntaa kuin pässiä narussa ?

On aika ottaa ne aivot pois sieltä narikasta ja alkaa ajatella itse omilla aivoillaan, eikä uskoa kaikenmaailman katolisiin hapatuksiin, joita koko kristikunta on täynnä.

• Anonyymi

2Kun.20:7 Ja Jesaia sanoi: tuokaat minulle fikunarypäle. Ja he toivat ja panivat paisuman päälle, ja hän tuli terveeksi. Jes.38:21 Ja Jesaia käski ottaa voidetta fikunasta ja panna paisuman päälle, että se tulis terveeksi. Biblia (1776)

• >>Jeesus on lihaksi tullut Jumalan Sana. Jos et usko Jumalan Sanaa, Raamattua, niin kuinka sitten uskoisit Jeesukseen? Raamattu on erehtymätön Kirja kaikilta osin. >>

Ehtoollisleipä on Jeesuksen ruumis.

• >>Aurinko pysähtyi taivaalle päivän ajaksi ja liikkui kymmenen astetta taaksepäin.>>

Maa todennäköisesti on pallo, siitä minulla on epäsuoria todisteita, mutta en voi sanoa varmuudella että Maa kiertää aurinkoa.

• Maa pyörii akselinsa ympäri sen sijaan että aurinko kiertäisi maata.

• Anonyymi

Ilm.9:14 Sanovan sille kuudennelle enkelille, jolla basuna oli: päästä ne neljä enkeliä, jotka suuressa Euphratin virrassa sidottuna ovat. Ilm.16:2 Ja kuudes enkeli vuodatti maljansa suuren virran Euphratin päälle: ja sen vesi kuivui, että tie olis valmistettu itäisille kuninkaille. Biblia (1776)

• Anonyymi

Kuninkaat: Presidentit , diktaattorit Putin ja mikä sen Pohjois-Korean epäjumalan nimi olikaan ? Ill eli sairas?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuninkaat: Presidentit , diktaattorit Putin ja mikä sen Pohjois-Korean epäjumalan nimi olikaan ? Ill eli sairas?

Nykyisen epäjumalan nimi on Kim Jong-un.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nykyisen epäjumalan nimi on Kim Jong-un.

Jeesuksen seuraajia teeskentelevien siionistiovuohien epäjumalan nimi on Netanjahu.

• Anonyymi

Kuivuu tässä moni muukin joku tai puro...

• Anonyymi

joki

• Anonyymi

Mitä sitä Eufratin kuivumisesta täällä päällänne seisotte- ettekä ole kentällä töissä.
      tuomioksihan sekin kuivuminen teille tulee, jahkaatte edelleen palstalla, ja kulutatte eufroniassanne hekumanne ajankulua.

Olisitte eilen tulleet avuksi. Musliminaisen jouduin ottamaan kenttätyöhön, te jahkaatte täällä.

Meinasi paleltua kentällä, kun avunsaati piti alkaa hoitamaan pyrokratian kautta, kaksipuhelua hätäkeskukseen, ja lopulta viereisestä kaupungista tulee joku paikalle.

Löysin kenttähommissa rakkaani kanssa, marketin eteisestä- talon pyörätuolista ihmisen.
      menin kenttä- denaritorille viereiseen kaupunkiin itse katselemaan, mitä tapahtuu.
      Hän oli nälkäinen, ikäihminen. Vein hänet talon pyörätuolilla autolleni, pyysin erästä auttamaan hänet autooni, koska avustettava halusi kotiin.
      Ostin hänelle ruokaa, ennen lähtöä, ajattelin laittaa ja auttaa häntä, kunnes olimme perillä. Ruan saimme ovelle, mutta hänen jalkansa ei enää kantaneet. Oli kuusi- tuntia ollut syömättä, ja varmana verensokeritkin jo heitti, eikä vesi- banaani hätävara siinä enää tehnyt tehtävää, välitankkaus.
      Eikä apuja mistään, en saanut autoon takaisinkaan, olisin vienyt terveyskeskukseen, jos olisin tiennyt hänen kotinsa, sanoi, että sieltä löytyy auttajia. Ei löytynyt.
      Arkienkelillä alkoi kylmässä haasteellinen tehtäväkuva.
      Teitä tarvittaisiin, kentällä, ette te koneenne ääressä ole Herran sotilaita, Jeesus on siellä pyörätuolissa,- minkä teette yhdelle, jne.
      Menkää sinne.

tuossa jaahas, kello on kohta viisi. aamupuoli, kuorin jo kattilallisen perunoita, ja bataattia, laitan vedessä tyroksilaatikkoon odottamaan kylmään, että jos tänään jollekin teen ruan. Jääkaapissa on makkaraa- palvilihaa- sellaista- jolla pääsee ohitusleikkaukseen. nakit ovat kunnon 80 prossan lihalla. Tarpeen mukaan ostan kaupasta kalaa- tonnikala- file- kilohinnalta on jo halvempaa, kuin joku paikallinen.
      24-26 ekua kilo. siitä leikkattaa pari- kolme tuuman filesiivua, niin avot, saadaan kalakeitto. Hörppäsin jo aamukahvit- seitsemältä, silloin otan sydänlääkkeeni ja verenpainelääkkeeni. parituntia suurinpiirtein, ennen kentälle lähtöä.
      ja taipaleelle. Tänäänkin menen tuonne viereiseen kaupunkiin.

Niin, se eilinen autettava- tunti oli ambulanssin yksikkö ollut paikalla. Eihän terveyskeskus enää ollut auki- kun säästösyistä pistävät ovet säppiin jo iltapäivällä.
      On parempi tilata apuyksikkö viereisestä kaupungista, siis meiltä.
      Siellä on osaava porukka ja tietävät mihin ihmistä viedään järjestelmässä.
      Joskus näinkin, ...siis kerroin siksi, kun makaatte ja vahtaatte sydänjuuria myöten näyttöänne, että pääsette meren---> allon <<<--- voimasta pauhaamaan toisilllenne..

Olemaan fariseuksia ja sen, sekä sen raamatunpaikan profeetallisia tietäjiä...

Mitä se muutoin teitä hydyttää, jos porukka teidät täällä tuntee, mutta perille Herra ei tunnekaan. .... mitä se hyödyttää ihmistä.

Ihmistä hyödyttää luomakunnassa, että Jumalan rakkaus meissä kaikissa - saisi tahtomisen - sekä tekemisen meiningit liikkeelle ja saisimme kohdata Jeesuksen kasvoja ja he saisivat meissä kohdata Vapahtajan käden kosketukset.... Eikös vain?

Arkipalkkakin on hyvä. kaikille sama- ----Denari.. Se on luvattu ---- ettei liha jubileeraisi liikaa ja olen huomannut siitä denarista- kun sen käyttää ostamaan ruohkaa ja tarvetta, sekä bensaa tankkiin omaan hevoseen.
      Joku on kattonut pottukattilaan, kun on neljäpäivääkin ollut katon alla - syömässä ja lepäämässä. Sinulla on aina kattila täynnä. Tuunaan hieman. Samaan pohjaan, saatan säveltää hieman eri makuja, eri päivään. Siis pottuja, bataattia nakilla, tahi ilman, jne.

Allergeenit joillekin on tehnyt sitä, että käytän gluteenittomia ruokia. Hieman maksaa, mutta ei tuo ongelmia kenellekään. Myös gluteenia kun ei ole kotona, ei ole siitäkään pelkoa, --- kahvipöydänkään tarjoilussa. Denarilla saa vaikka mitä ostettua. Sitten syön itsekin kuormasta. Eikä kenelläkään ole nokankoputtamista, tätä teen omillani.
      Kiitos Herralle, armo uusi. ---tänäänkin----

Kahta- hommaa, en tänään pysty tekemään. En eilisenpäivän töitä, enkä huomista.
      Vain tämänpäivän savotta. -rakkaudella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      105
      5731
    2. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    3. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    4. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    5. Alkanut tuntua siltä

Että taisi olla kusetusta koko homma alusta saakka.
      Ikävä
      124
      1097
    6. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    7. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    8. Nii, mites ne

Hampaat??
      Ikävä
      66
      857
    9. Joululahja/Jouluntoivotus

Millainen kaivatulle
      Ikävä
      75
      798
    10. Salailu jatkuu, poliisi tutkii

Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää
      Ähtäri
      17
      741
    Aihe