Itselläni on Omron -merkkinen verenpainemittari, jota käytän silloin tällöin (noin 3-4 kertaa vuodessa)
Olen silloin aina seurannut ylä- ja alapainetta. Lepopulssia en ole katsonut. Tai jos olen katsonut, niin olen todennut, että ihan kai ok se on.
Sitten olen kuullut, että nämä kotimittarit ovat ihan pili-pali vehkeitä. niiden tuloksiin ei ole luottamista. sitten hiljakkoin menin lekurille, kun tuli kova nuha ja yskä, ja muutenkin heikko olo. lääkäri tutki ja otettiin keuhkokuva, niin keuhkokuumetta oli. Määrättiin Antibioottikuuri ja kasi muuta lääkettä "Räkätautiin".
Silloin mitattiin myös verenpaineet ne oli: (kolmen mittauksen noin keskiarvo 165/70 pulssi oli kolmessa mittauksessa ensin 32 , sitten 29 ja lopuksi taas 32.
Lääkäri sanoi ,että on aika alhainen arvo ja mulle tehtiin sellainen Holter-niminen vuorokauden mittainen testi. Se kertoi, että pulssi oli korkeimmillaan 33 ja matalimmillaan 25,
Ikää mulla on 78 ja määrättiin sydänsairaalaan ja siellä määrättiin kiireellisenä (noin 2 kuukautta) tahdistimen asennus. Se on ensi viikolla. Mitähän se tuo minulle tullessaan?
. Kommentoisitteko joku., joka tietää näistä???
Matala leposyke
Anonyymi-ap
5
84
Vastaukset
- Anonyymi
Pyydän anteeksi kirjoitusvirheitäni aloitus-kommentissa. Näpyttelin vauhdilla, enkä tarkistanut.
- Anonyymi
minä olin niin jollain lääkärillä niin oli muutakin asiaa niin samalla verenpaineet ja paino kun laitteet millä helppo mittailla.
niin samalla voisi sellaisia hwlposri silloin.- Anonyymi
Aaaaaa:::: Mitä tarkoittanet?
- Anonyymi
Joo. Nyt kun luen tekstiäni, niin on se kyllä aika seksva. Voikohan tämän poistaa jotenkin???
- Anonyymi
Laittaa sydämesi sykkimään tiuhempaa tahtia. Ei kai siinä sen kummempaa ole odotettavissa. Ehkä uutta pontta päiviin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1523396Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512382Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu121190- 1111163
Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per48927Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 2019870- 46854
Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va8845- 35679
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt194656