Siihen asti käytettävä mitä kaapeista löytyy🙏🏼
Ens maanantaina tulee rahaa
25
278
Vastaukset
- Anonyymi
Nuudeliä on paljon ja makaronia tietenkin.
- Anonyymi
Olutta löytynee?
- Anonyymi
Sulle tulee asumistuki. Olet vuokrasi jo maksanut.
- Anonyymi
Ostan asumistulell musta makkkara
- Anonyymi
Ostan tänään mustaamakkaraa
- Anonyymi
Löin tilanteen loppuun asti enkä kuullut tuomarin viheltävän🥊
- Anonyymi
Olen autuas, sillä Keva-raha tuli jo viikko sitten vaikka en olisi sitä tarvinnut
vielä sillä entinenkin on osin käyttämättä. Keva on anteliaampi kuin Kela .- Anonyymi
Ei muuten ole.
Sultan Qassi Mohammed Somal Al Kela-gold - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei muuten ole.
Sultan Qassi Mohammed Somal Al Kela-goldKyllä Keva ja mastercard on pettämätön yhdistelmä .
- Anonyymi
Keva kestittää papua tilille säännöllisesti.
RÖYH! - Anonyymi
Ei näköjään tarpeeksi kun köyhyyspalstalla roikut.
- Anonyymi
Miten köyhyys ja katkeruus korreloivat keskenään.
Mitä sieltä löytyy? kerro...
- Anonyymi
Atria uunilenkki maksa 0,65 euroa prismassa.
- Anonyymi
Tuollaisella voi tilkitä persuksen aikansa kuluksi
- Anonyymi
Mulla usein ennen eläkettä 'älä osta mitään'- päivät.
Kaappiin kannattaa varata jotain säilyvää pahan päivän varalle, tarjouksesta. Hernesoppapurkkeja, nötköttiä, tonnikalaa. Kurkkusäilykkeet menee leivän päälläkin. - Anonyymi
Hyvä olla just varalla säilykkeitä jos nihkeet budjetit ja pakastimeen kanssa ruokia.
- Anonyymi
Pakastimeen ruokaa suositan.
osa aina pakkaseen kun laittaa ruokaa (2 viikon sapuskat)
kaalilaatikkoa
kalakeittoa
hernesoppaa
omateko leipiä
kalaa
jauhelihaa
kanaa
marjoja
perunasipuli pakaste pusseja
keittojuurespakastepusseja
näitä on minulla aina.
On kätevä ottaa sulamaan illalla ja seuraavana päivänä paistaa/kuumentaa. - Anonyymi
Viime viikonloppuna oli jauheliha tarjouksessa 2,35€ 400g, kaali 0.99€ kilo, perunat 0.89€ kilo. Nämä vielä K-marketissa, jossa harvemmin käyn kuin muissa ketjuissa.
- Anonyymi
Panostin kuitenkin porkkanoihin , kun nekin on alle €/kg . Lähes ilmaista ruokaa !
- Anonyymi
Mulla kanssa pakkasessa rasioisssa valmiita ruokia, kun ei kehtaa kaalilaatikkoa tai makaronilaatikkoa syödä kolmea päivää peräkkäin. Ja kun uunin lämmittää , kannattaa tehdä reilu satsi kerralla. Samoin lihapullia koko pellillinen, 1,2 kilosta jauhelihaa.
- Anonyymi
Kyllä se kolme päivää samaa ruokaa vielä jotenkin menee, mutta 4:s jo takkuaa.
- Anonyymi
Syön kaalia
ELäkeläispölvästi - Anonyymi
Perunaa saa alle euron kilo. Ennen syötiin usein pelkkiä paistettuja perunoita, kun laittaa sipulia sekaan, tulee täyttävä ja maistuva ateria. Ei kai nykyään kelpaa. Lisäksi voi heittää kananmunaa, kinkkua, makkaraa, lihapullia, kalaa tai juustoa, sen mukaan mitä löytyy, niin saa porvariruokaa.
- Anonyymi
Minulla on pakastimessa ruokaa ainakin 3 viikoksi. Eilen ostin suklaakakkua. Eilen soin siikafilettä ja samoin tänään kun sain aamulla verkoilla siikaa. Käyn vielä kalassa ennen kun talvi tulee ja vene pitää nostaa ylös varmaan 2 viikon päästä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel354095Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova1382565Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v952158Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen221684Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.781656Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin
Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma641415Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276121411Mun on pakko uskaltaa
Mikäköhän olisi pahin skenaario, jos vain laittaisin hänelle viestin, et haluan jutella meistä? Se, että hän vastaisi, e791331- 681317
Leikitään tavuleikkiä
Millaiset nimitavut muodostuvat jos yhdistät oman etunimesi ensimmäisen tavun ja kaipaamasi ihmisen etunimen ensimmäisen741286