HÄDÄN PÄIVÄNÄ

Anonyymi-ap

Ei kannata viivytellä enää hetkeäkään.

"14 Uhraa Jumalalle kiitos
ja täytä lupauksesi Korkeimmalle.

15 Ja avuksesi huuda minua hädän päivänä,
niin minä tahdon auttaa sinua,
ja sinun pitää kunnioittaman minua."

16 Mutta jumalattomalle Jumala sanoo:
"Mikä sinä olet puhumaan minun käskyistäni
ja ottamaan minun liittoni suuhusi?

17 Sinä, joka vihaat kuritusta
ja heität minun sanani selkäsi taakse!

18 Jos sinä näet varkaan, niin sinä mielistyt häneen,
ja sinä pidät yhtä avionrikkojain kanssa.

19 Sinä päästät suusi puhumaan pahaa,
ja sinun kielesi punoo petosta.

20 Sinä istut ja puhut veljeäsi vastaan,
sinä panettelet äitisi poikaa.

21 Näitä sinä teet, ja minäkö olisin vaiti?
Luuletko, että minä olen sinun kaltaisesi?
Minä nuhtelen sinua ja
asetan nämä sinun silmäisi eteen.

22 Ymmärtäkää tämä te, jotka Jumalan unhotatte,
etten minä raatelisi,
eikä olisi pelastajaa.

23 Joka kiitosta uhraa, se kunnioittaa minua;
joka ottaa tiestänsä vaarin,
sen minä annan nähdä Jumalan autuuden."

Psalmi 50

Jeesus Kristus on Herra.

Hän kärsi rangaistuksen puolestamme jotta meillä olisi pääsy iankaikkiseen elämään, hän kuoli ja nousi ylös kuolleista kolmantena päivänä.

Pyydä Jumalalta syntejäsi anteeksi,
käänny pois pahoilta teiltäsi uskossa Herraan Jeesukseen.

Ikuinen Taivaan valtakunta ja rauha,
vai IKUINEN HELVETIN KADOTUSTUOMIO KÄRSIEN?

25

209

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Raamatussa on etukäteen ilmoitettu että lopun aikoina kansa nousee kansaa vastaan ja valtakunta valtakuntaa vastaan, tulee maanjäristyksiä, nälänhätää, ns. "ruttotauteja", siellä kerrotaan että tulee SOTIA ja HUHUJA SODISTA.

Tulee Jeesuksen nimissä esiintyviä vääriä profeettoja ja vääriä kristuksia, eksyttäjiä, monenlaista suurta petosta ja harhautusta totuudesta pois.

• Anonyymi

Lopun aikoina käyttövoimaveroa korotetaan kautta linjankeksitään satanallinen vero autoilevan valkoisen heteromiehen päähänpistojeen hilliksemiseksi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lopun aikoina käyttövoimaveroa korotetaan kautta linjankeksitään satanallinen vero autoilevan valkoisen heteromiehen päähänpistojeen hilliksemiseksi

Raamattu kertoo että lopun aikoina tulee ns. pedon merkki, oikeaan käteen tai otsaan jota ilman ihminen ei pysty ostamaan eikä myymään.

Jonkinlainen henkilökohtainen tunniste siis, vielä sitä ei ole mutta selvästi sitä kohti ollaan menossa kuten tämä digi-ID jota kovaa vauhtia tuodaan ja käteisen poiston suunnitelmat lähivuosina.

• Anonyymi

Vain Jeesus Kristus voi ihmisen elämään tuoda rauhan vaikka maailma ympärillä myrskyää pahemman kerran.

• Anonyymi

Kaikki on tietysti Isästä Jumalasta lähtöisi, mutta Isän Jumalan luo ei ole muuta tietä kuin Poika Jeesus Kristus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki on tietysti Isästä Jumalasta lähtöisi, mutta Isän Jumalan luo ei ole muuta tietä kuin Poika Jeesus Kristus.

Ja sinun tiesi johtaa tunkiolle!

• Anonyymi

Herra Jeesus on turva, arkki, kuten oli Nooan arkki kun vedenpaisumus hukutti menneen maailman ja vain 8 ihmistä pelastui, muut eivät uskoneet vaan pilkkasivat.

• Anonyymi

Aamen

• Anonyymi

Eikä pelkästään huonona päivänä, vaan myös hyvänä päivänä rukoile Herraa avuksi.

• Anonyymi

Ja kiitä Jumalaa heti aamusta, iltaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja kiitä Jumalaa heti aamusta, iltaan.

Aamen

• Anonyymi

Kertauksen vuoksi siis tämä ei ole mitään helluntai herätejuhlien hospotipoota, vaan tämä on Johanneksen ilmestyksessä mainitut kolme petoa tositoimissa. Kolme petoa, nato, Putinin Venäjä, tekoäly. Kirjoituksista a helppo osoittaa lopunajan kohdan osuvan näihin päiviin jossssa mainitaan yksi peto kirjoitettu täyteen pilkkanimiä jonka nimellä ratsastaa portto jonka seurassa valtioiden kuninkaat ovat haureita.. Tarkennuksena alkuperäinen raamattu lilueera joka toisen tänä päivänä portoksi mutta tähän pedolla ratsastavaan porttoon sopii ex pääministeri joka nostatti itsensä maailman maineeseen äänekkäällä Venäjä vastaisuudella käytäen aikaa paljon ulkomailla valtionjohtajien kanssa seurusteluun.

Ei lopun ajankohdan merkit tähän lopu. Nostradamus teki viihteenä ennustuksia sukulaisensa pojalle ja mainitsi ennustuksissa suuresta sodasta jolloin suuria kaupunkeja tuhoutuu ajan kohtana hetkeen sinistä turbaania kantava nuorimies nousee johtajaksi pohjoisessa. Nykyisellä presidentillämme oli iso paksu sininen pipo päässään presvaalikamppanian aikaan.

Jumala luo uudet taivaat maat a eletään tuhat rauhan vuotta. Viittaa ydinaseiden käyttöön. Myös Nostardamus mainitsi maailma loppuu tuhat vuotta suuren sodan jälkeen.

• Anonyymi

HELLO HELLOU!. Jos joku sattuu olemaan omistamaan vr lasit voit ostaa ohjelman jolla nähdä tekoälyn käyttämä 4g 5g verkkon sateen kosketuksen kaikkialla. Aika hyvin natsaa Raamatun kirjoituksiin. Tietotekniikan kehittyessä tekoäly ottaa jumalan oikeudet ihmiseen. Aivan lähi tulevaisuudessa tekoäly kykenevä tunnistamaan jopa nimeltä kaikki maapallon ihmiset sekä tarkkailemaan ihmisiä yksilöinä. Lähitulevaisuudessa rikollisilla teoilla ei ole tulevaisuutta tekoälyn viedessä kaikki rikolliset teot hetkessä rikospoliisiviranomaisien tietoon kuka teki mitä ja missä. Oletko lapsiin sekaantuja, homoseksuaalinen? Tulevaisuudessa 4g 5g 6g ? verkkoa hyväksi käyttävä tekoäly tietää aina mitä teit ja missä teit. Mennään ajassa pitemmälle tekoäly tietää oletko sairastunut ja sinut viedään väksin hoitoihin, sukupuolitauti ym et voi piiloutua pakko toimenpiteiltä elävänä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

HELLO HELLOU!. Jos joku sattuu olemaan omistamaan vr lasit voit ostaa ohjelman jolla nähdä tekoälyn käyttämä 4g 5g verkkon sateen kosketuksen kaikkialla. Aika hyvin natsaa Raamatun kirjoituksiin. Tietotekniikan kehittyessä tekoäly ottaa jumalan oikeudet ihmiseen. Aivan lähi tulevaisuudessa tekoäly kykenevä tunnistamaan jopa nimeltä kaikki maapallon ihmiset sekä tarkkailemaan ihmisiä yksilöinä. Lähitulevaisuudessa rikollisilla teoilla ei ole tulevaisuutta tekoälyn viedessä kaikki rikolliset teot hetkessä rikospoliisiviranomaisien tietoon kuka teki mitä ja missä. Oletko lapsiin sekaantuja, homoseksuaalinen? Tulevaisuudessa 4g 5g 6g ? verkkoa hyväksi käyttävä tekoäly tietää aina mitä teit ja missä teit. Mennään ajassa pitemmälle tekoäly tietää oletko sairastunut ja sinut viedään väksin hoitoihin, sukupuolitauti ym et voi piiloutua pakko toimenpiteiltä elävänä.

Edellyttää ettei täyslippaalista ydinsotaa tule perinteisiä arvoja seurailevaksi oppinut tekoäly katsoo nopeasti homoseksuaalisuuden tarpeettomaksi ?? Tarkoittaa palaamista aikaan 1930 - 1950 lukuja eli homostelu & pamppu aikaan homoja jahdataan ja voi eteen tulla yllätys katsoessa aamulla ikkunasta naapuriin ihmettettä naapuria piiritetään savustetaan ulos talosta homostelun takia.

• Anonyymi

Se voi aika itse kullakin päättyä ties koska.

• Anonyymi

Sitä voi miettiä, HELVETTI ja HELVETIN TULIJÄRVI, ikuisesti.

Jos ihmistä jo tässä ajassa sattuu vietävästi kun polttaa sormensa uunipeltiin vähäsen, niin miettii sitä kun koko ihminen helvetissä ikuisesti kärvistyy.

• Anonyymi

Jeesus Kristus on Herra.

• Anonyymi

Usko Herraan Jeesukseen.

• Anonyymi

Tänään voi olla pelastuksen päivä myös sinulle.

• Anonyymi

Tee päätös tänään, huomisesta kun ei ole varmuutta.

• Anonyymi

aamen

• Anonyymi

Usko Herraan Jeesukseen, hän kantoi sinulle kuuluvan rangaistuksen, kärsi puolestasi. Nousi kolmantena päivänä ylös kuolleista.

Käänny synninteiltä pois.

• Anonyymi

Voi olla hädän päivät lähellä.

• Anonyymi
        UUSI

Kyllä

• Anonyymi

aamen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!

Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot
      Maailman menoa
      259
      18195
    2. Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois

Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss
      Maailman menoa
      86
      10415
    3. Vasemmistoaate on aatteista jaloin

Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?
      Maailman menoa
      374
      6989
    4. Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä

Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai
      Ikävä
      61
      5309
    5. Persut: haluamme lisää veroja!

Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki
      Maailman menoa
      38
      4611
    6. Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen

Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.
      Maailman menoa
      83
      3361
    7. "Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa

Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita
      Maailman menoa
      117
      2972
    8. Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen

"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen
      Maailman menoa
      95
      2490
    9. Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?

Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit
      Maailman menoa
      30
      2069
    10. MTV: Timo Jutila lataa suoraa tekstiä Pippa Laukan tylystä kritiikistä tosi-tv-kuvausten jälkeen

Juti sai kuulla kyllä kunniansa Olet mitä syöt -ohjelmassa elintavoistaan! Toki olihan siinä aika paljon rasvaista syötä
      Painonhallinta
      25
      1853
    Aihe