sinne vaan - kuinkhan mones tehoste covid se onkaan! 
samoin Influnenssa rokotuksen otan jokavuosi. 
*ehdottomasti*
Torstaina, rokotukseen
61
279
Vastaukset
- AnonyymiNiin monesko? 
 Jos olet työikäinen sinun tulisi olla ottanut vähintään 3 annosta- AnonyymiMonet ottivat vain 2 annosta mutta kieltäytyivät kolmannesta koska pelkäävät haittavaikutuksia 

- AnonyymiJos kuulut koronan riskiryhmään sinun tulisi olla ottanut 12 annosta 
- Kannan mukaan 8. Covid tulossa - AnonyymiMiksi vain 8? 
 Miksi et ole ottanut kaikkia tehosteita?
- Anonyymi kirjoitti:- Miksi vain 8? 
 Miksi et ole ottanut kaikkia tehosteita?- Omasta mielestäni olen ottanut kaiken minkä olen saanut, mikä on ollut tarjolla. 
 Tänään sitten taas uusiks.
- OutoIintu kirjoitti:- Omasta mielestäni olen ottanut kaiken minkä olen saanut, mikä on ollut tarjolla. 
 Tänään sitten taas uusiks.- Mä oon saanu 2 kpl 2021, 3 kpl 2022, 
 sen jälkeen vuosittain influnenssa rokotuksen yhteydessä.
 Onko jotain rokotettu enemmänkin, varmaan jotain erityis-riskiryhmää :)
- AnonyymiOutoIintu kirjoitti:Mä oon saanu 2 kpl 2021, 3 kpl 2022, 
 Onko jotain rokotettu enemmänkin, varmaan jotain erityis-riskiryhmää :)Miksi vain yhdesti vuodessa? levitätkö tahallasi koronaa? 
- AnonyymiOutoIintu kirjoitti:Omasta mielestäni olen ottanut kaiken minkä olen saanut, mikä on ollut tarjolla. 
 Tänään sitten taas uusiks.Ei pidä paikkaansa viidennen annoksen sai jo 2022 ja sen jälkeen on saanut puolen vuoden tehosteen, sulla eilen vain seitsämän 
- Anonyymi kirjoitti:- Miksi vain yhdesti vuodessa? levitätkö tahallasi koronaa? - Kerran vuodessa, minulle annetaan Korona-covid tehoste. 
 Influenssarokotuksen kanssa. -Vuosittain, kerran. Yhden kerran.
- AnonyymiUUSIOutoIintu kirjoitti:Kerran vuodessa, minulle annetaan Korona-covid tehoste. 
 Influenssarokotuksen kanssa. -Vuosittain, kerran. Yhden kerran."Kerran vuodessa, minulle annetaan Korona-covid tehoste." 
 Koronarokotteen teho katoaa 3-6 kk:ssa
 Thl suosittelee tehostetta vähintään 6 kk välein
 Käytännössä olet toiminut viruslinkona suurimman osa vuodesta, yskien limaa kahvoihin ja dropletteja ilmaan
 Tajuatko että olet mahdollisesti jopa tappanut riskiryhmiin kuuluvia?
- AnonyymiUUSIAnonyymi kirjoitti:"Kerran vuodessa, minulle annetaan Korona-covid tehoste." 
 Käytännössä olet toiminut viruslinkona suurimman osa vuodesta, yskien limaa kahvoihin ja dropletteja ilmaan
 Tajuatko että olet mahdollisesti jopa tappanut riskiryhmiin kuuluvia?Typerää syyttämistä, syyllistämistä. 
 Rokotehan suojaa sairastumasta vakavaan tautiin, tai se olisi ainakin tarkoitus.
 Ei tuo rokotettu ole kehenkään mitään tartuttanut.
 Kuka tahansa voi yskiä limaa sinne tänne, jos sikseen tulee.
- Anonyymi kirjoitti:- "Kerran vuodessa, minulle annetaan Korona-covid tehoste." 
 Tajuatko että olet mahdollisesti jopa tappanut riskiryhmiin kuuluvia?- Tajuatko sinä, että minä olen ottanu kaikki mahdolliset rokotukset joita on ollut ? 
- AnonyymiUUSIOutoIintu kirjoitti:Tajuatko sinä, että minä olen ottanu kaikki mahdolliset rokotukset joita on ollut ? Et ole 
- AnonyymiUUSIOutoIintu kirjoitti:Okeij***. Asia on selvä. Kantasi on ymmärretty ja horjumaton. Jatka sinä vaan koronan levittämistä vaikka tiedät että teho hiipuu puolessa vuodessa 
 Toivottavasti vanhukset tajuavat kiertää sinut ja kaukaa!!
- Anonyymi kirjoitti:- Jatka sinä vaan koronan levittämistä vaikka tiedät että teho hiipuu puolessa vuodessa 
 Toivottavasti vanhukset tajuavat kiertää sinut ja kaukaa!!- Ei koronan tehosterokotuksia anneta kuin kerran vuodessa. 
 Olen pahoillani.

- Anonyymimrna rokote on venäläistä rulettia koska pamahtaa - AnonyymiOnhan se hyvä, että elämässä riittää jotain jännitystä. 

- AnonyymiEi yhtään koronarokotetta perheellä koronasta ei tietoakaan kausinuha sairastettu 
 kuten ennenkin.- Anonyymikorona on yksi kausinuha 
- AnonyymiUUSIAnonyymi kirjoitti:korona on yksi kausinuha Juu, ja " kausinuhaan " kuoli ihmisiä. Olisit käynyt teholla katsomassa silloin. 
 Näitkö myös koronasairaista otettuja keuhkokuvia ?
- AnonyymiUUSIAnonyymi kirjoitti:Juu, ja " kausinuhaan " kuoli ihmisiä. Olisit käynyt teholla katsomassa silloin. 
 Näitkö myös koronasairaista otettuja keuhkokuvia ?Kävin teholla. Siellä ei ollut ketään 
- Anonyymi kirjoitti:- Juu, ja " kausinuhaan " kuoli ihmisiä. Olisit käynyt teholla katsomassa silloin. 
 Näitkö myös koronasairaista otettuja keuhkokuvia ?- Onko sulle korona vielä painajainen =) Koronaan saadaan nykyisin tehoste, ei mitään varsinaista rokotusta. Kuten Influenssa- piikki on joka vuosi uudella kokoonpanolla. 
- AnonyymiUUSIAnonyymi kirjoitti:Kävin teholla. Siellä ei ollut ketään Miksi sitten kävit siellä, jos siellä ei ollut ketään ? 
 Oletko ehkä lääkäri tai hoitaja ?
- AnonyymiUUSIOutoIintu kirjoitti:Onko sulle korona vielä painajainen =) Koronaan saadaan nykyisin tehoste, ei mitään varsinaista rokotusta. Kuten Influenssa- piikki on joka vuosi uudella kokoonpanolla. Ei mulle korona ole missään vaiheessa edes ollut painajainen. Kuulun kenties riskiryhmään ja sairastin koronan todistetusti kahteen kertaan, enkä ole ottanut yhtäkään rokotetta. 
 On tässä elämässä pahempaakin sattunut, ainakin omalle kohdalle. Täytyisi tapahtua aika paha painajainen, että liikaa heilauttaisi...

- AnonyymiEhdottomasti ei. 
- Noh, menneillä rokotuksilla ei ole enää tässä hetkessä merkitystä, vain otetuilla. 
 Tänään tuli kumpaankin käsivarteen, toiseen influenssa, toiseen covid.- AnonyymiUUSIkuulostaa ettet ole aidosti kiinnostunut koronan torjunnasta koska olet jättänyt rokotteita väliin ja kulkenut yleisöb seassa ilman rokotesuojaa 
- AnonyymiUUSIAnonyymi kirjoitti:kuulostaa ettet ole aidosti kiinnostunut koronan torjunnasta koska olet jättänyt rokotteita väliin ja kulkenut yleisöb seassa ilman rokotesuojaa Älä höpsi. 
 Itse kuljen ihmisten seassa ilman ainuttakaan rokotetta, eikä kukaan ole sairastunut, en ole itsekään.
- Anonyymi kirjoitti:- kuulostaa ettet ole aidosti kiinnostunut koronan torjunnasta koska olet jättänyt rokotteita väliin ja kulkenut yleisöb seassa ilman rokotesuojaa - Kuulostaa siltä, ettei meillä ole samakäsitys rokotteiden määrästä! 
 Eikö riskiryhmät olleet oikeutettuja useampaan rokotukseen ??
 En nyt oikein muista tätä historiaa.
- AnonyymiUUSIOutoIintu kirjoitti:Kuulostaa siltä, ettei meillä ole samakäsitys rokotteiden määrästä! 
 En nyt oikein muista tätä historiaa.https://soite.fi/2022/06/16/viidennen-annoksen-koronarokotukset-vakavasti-immuunipuutteisille-henkiloille-soiten-alueella/ 
 16.6.2022
 "Uusi tehosteannos tarkoittaa viidettä koronarokoteannosta. Viidensiä rokotuksia tälle ryhmälle annetaan nyt Soiten alueella. Viides rokoteannos voidaan antaa, kun neljännestä annoksesta on kulunut 4–6 kuukautta."
- AnonyymiUUSIOutoIintu kirjoitti:Kuulostaa siltä, ettei meillä ole samakäsitys rokotteiden määrästä! 
 En nyt oikein muista tätä historiaa.muisti alkaa pettää kun huomasit jääneesi kiinni rokotteen ottamattajättämisestä? 
- Anonyymi kirjoitti:- https://soite.fi/2022/06/16/viidennen-annoksen-koronarokotukset-vakavasti-immuunipuutteisille-henkiloille-soiten-alueella/ 
 16.6.2022
 "Uusi tehosteannos tarkoittaa viidettä koronarokoteannosta. Viidensiä rokotuksia tälle ryhmälle annetaan nyt Soiten alueella. Viides rokoteannos voidaan antaa, kun neljännestä annoksesta on kulunut 4–6 kuukautta."- Nojooh, mähän kerroin että mä olin saanu ............. 
 Mä oon saanu 2 kpl 2021,
 3 kpl 2022,
 Mitä kohtaa tästä en ymmärrä! Emme ilmeisesti ole samaa mieltä mulle kuuluvien rokotteiden määrästä =) Omituista höpötystä!!!kerrassaan
- Anonyymi kirjoitti:- muisti alkaa pettää kun huomasit jääneesi kiinni rokotteen ottamattajättämisestä? - Minusta sulla on nyt joku outo, väärinkäsitys, jäänyt kiinni ajatuksiisi =) Mä olen ottanu kaikki rokotukset joita mun kuuluukin;) * rokotuskirjaukset kannassa kertovat sen :) 

- AnonyymiUUSIItse otin aikoinaan 3 koronarokotetta mutta en sen jälkeen. 
 Syy ei ole se että pelkäisin rokotetta mutta kun sairastin koronan oli se vain yhden yön kurkkukipu ja vaimoni ei saanut tartuntaa vaikka nukuimme samassa sängyssä ja vietimme ihan normaalia elämää.
 En tiedä olenko sairastanut koronan myöhemmin sillä en ole testaillut.
 Enkä usko että levitän koronaa kun en ole enään työelämässä vaan työkyvyttömyyseläkkeellä ja osaan varoa jos on räkättautia tai flunssan tunnetta niin en ole tekemisissä muiden kanssa.
 Jos tulee aivaustus yleisellä paikalla niin aivastan takin tai paidan sisään.
 Mutta mielestäni se että ottaako rokotteen vai ei on jokaisen oma asia enkä tee siitä numeroa enä pelottele muita turbosyövillä yms. hölynpölyllä.- No kyllä mä otan rokotukset sekä itseni että lähimmäisten vuoksi. Ihan vaan sen takia että ne on yleisesti jaossa, ja saatavilla. Toisille saattaa tulla erinäisiä oireita, ja ymmärrettävää on etteivät he halua ottaa oman terveytensä kustannuksella rokotteita. Se on heidän asiansa. 
 Mutt ihmettelen kovasti tätä palstaTrollia joka väittää etten minä ole ottanut kaikkia minulle kuuluvia rokotuksia, Tosi omituinen lähestymistapa asiaan.
- AnonyymiUUSIOutoIintu kirjoitti:No kyllä mä otan rokotukset sekä itseni että lähimmäisten vuoksi. Ihan vaan sen takia että ne on yleisesti jaossa, ja saatavilla. Toisille saattaa tulla erinäisiä oireita, ja ymmärrettävää on etteivät he halua ottaa oman terveytensä kustannuksella rokotteita. Se on heidän asiansa. 
 Mutt ihmettelen kovasti tätä palstaTrollia joka väittää etten minä ole ottanut kaikkia minulle kuuluvia rokotuksia, Tosi omituinen lähestymistapa asiaan.Anna tarkat rokotteiden otto päivämäärät. 
- AnonyymiUUSIOutoIintu kirjoitti:No kyllä mä otan rokotukset sekä itseni että lähimmäisten vuoksi. Ihan vaan sen takia että ne on yleisesti jaossa, ja saatavilla. Toisille saattaa tulla erinäisiä oireita, ja ymmärrettävää on etteivät he halua ottaa oman terveytensä kustannuksella rokotteita. Se on heidän asiansa. 
 Mutt ihmettelen kovasti tätä palstaTrollia joka väittää etten minä ole ottanut kaikkia minulle kuuluvia rokotuksia, Tosi omituinen lähestymistapa asiaan.Älä välitä, mitä muut höpisee täällä palstalla. 
 Varmaan riittää, kun itse tiedät, mitä olet tehnyt, ja mitä jättänyt tekemättä.
 Netti on siitä pa**a paikka, kun aina on joku solvaamassa ja arvostelemassa muita.
- Anonyymi kirjoitti:- Anna tarkat rokotteiden otto päivämäärät. - tottakai annan ja sosiaaliturvatunnuksen että itsekin voit katsoa mun Kannastani:) 
 🤣😂🤣😂
 Tottakai, tietty, ja jetsulleen =) ... Jos se ei riitä, että olen ottanut, niin se ei vaan sulle riitä, en jaksa kaivaa pvm, otettu mikä otettu, sä jankutat turhaan.
- AnonyymiUUSIOutoIintu kirjoitti:tottakai annan ja sosiaaliturvatunnuksen että itsekin voit katsoa mun Kannastani:) 
 🤣😂🤣😂
 Tottakai, tietty, ja jetsulleen =) ... Jos se ei riitä, että olen ottanut, niin se ei vaan sulle riitä, en jaksa kaivaa pvm, otettu mikä otettu, sä jankutat turhaan.Rokotteen teho ei kestä yhtä kokonaista vuotta!!! 
- AnonyymiUUSIOutoIintu kirjoitti:tottakai annan ja sosiaaliturvatunnuksen että itsekin voit katsoa mun Kannastani:) 
 🤣😂🤣😂
 Tottakai, tietty, ja jetsulleen =) ... Jos se ei riitä, että olen ottanut, niin se ei vaan sulle riitä, en jaksa kaivaa pvm, otettu mikä otettu, sä jankutat turhaan.En kysynyt sos.tunnusta 
 saamme nähdä jatkuuko tiedon pimittely
- AnonyymiUUSIAnonyymi kirjoitti:En kysynyt sos.tunnusta 
 saamme nähdä jatkuuko tiedon pimittelyJa mitähän tuiki tuntematon tekee jonkun toisen rokotetiedoilla ?? 
- AnonyymiUUSIAnonyymi kirjoitti:Ja mitähän tuiki tuntematon tekee jonkun toisen rokotetiedoilla ?? Outoa tuo salailu. Oletkos jättänyt väliin muitakin rokotteita, esim influenssa? 
- AnonyymiUUSIAnonyymi kirjoitti:Rokotteen teho ei kestä yhtä kokonaista vuotta!!! Kun tiedetään että korona tulee kausittain ja yleensä talviaika on se korona-aika kuten influenssassa niin eihän niitä ole järkeä ottaa sinä aikana jolloin tautia ei juurikaan esiinny. 
 Tuskin influenssarokotekkaan tehoaa vuotta vaan sen teho hiipuu kuten koronarokotteenkin.
- Anonyymi kirjoitti:- Outoa tuo salailu. Oletkos jättänyt väliin muitakin rokotteita, esim influenssa? - Tässä on outoa lähinnä vain sun uteliaisuus. 
 Lähentelee jo pakkomiellettä.
- AnonyymiUUSIOutoIintu kirjoitti:Tässä on outoa lähinnä vain sun uteliaisuus. 
 Lähentelee jo pakkomiellettä.Tulit tänne itse kertomaan rokotuksistasi ja nyt muut on hulluja kun kysyy siitä 
 mutta joo, omalla päättelylläsihän sinulla on aina täysi suoja
 :)))
- Anonyymi kirjoitti:- Tulit tänne itse kertomaan rokotuksistasi ja nyt muut on hulluja kun kysyy siitä 
 mutta joo, omalla päättelylläsihän sinulla on aina täysi suoja
 :)))- En kyllä sanonut ketään hulluksi, 
 uteliaaksi muistini ja käsitykseni mukaan.
 Pakkomielteinen asenne paistaa läpi ketjun.
 Minulla on nyt kummatkin rokotukset, influenssa ja KoronaTehoste, mikä tässä mättää nyt?
 Miks ne mut yleensä ees tällä päättelyllä rokotti?
 "Herää kysymys"
- AnonyymiUUSIOutoIintu kirjoitti:En kyllä sanonut ketään hulluksi, 
 uteliaaksi muistini ja käsitykseni mukaan.
 Pakkomielteinen asenne paistaa läpi ketjun.
 Minulla on nyt kummatkin rokotukset, influenssa ja KoronaTehoste, mikä tässä mättää nyt?
 Miks ne mut yleensä ees tällä päättelyllä rokotti?
 "Herää kysymys"Ihmiset on kamalan uteliaita, hankkisivat oman elämän, niin ei tarvitsisi kysellä muilta milloin mitäkin. 
 Jos tänne tulee joku kertomaan rokotteistaan, hän kertoo vain, ja juuri sen, minkä haluaa, vaikka joku olisi kuinka utelias.
 On vain hyväksyttävä, jos toinen ei enempää kerro.

- Mulle kävi vielä hassusti eilen rokotuksessa, influenssa-ainetta valui käsivartta pitkin. 💥Rokottaja tosin sanoi, että kyllä sitä meni lihakseenkin, vaikka epäilin tosi paljon. Nyt on käsivarret kipeenä, kumpainenkin, haittas melkoisesti yöunia. - AnonyymiUUSISe että käsivarsi on kipeänä pari päivää ei vielä tarkoita että saat myokardiitin, verihyytymän tai guillain barren oireyhtymän 
 Kipu pistoskohdassa on ihan normaalia
- AnonyymiUUSIAnonyymi kirjoitti:Se että käsivarsi on kipeänä pari päivää ei vielä tarkoita että saat myokardiitin, verihyytymän tai guillain barren oireyhtymän 
 Kipu pistoskohdassa on ihan normaaliaMeidän naapurin kasvojen oikea puoli alkoi roikkua 2. annoksen jälkeen 
- Anonyymi kirjoitti:- Se että käsivarsi on kipeänä pari päivää ei vielä tarkoita että saat myokardiitin, verihyytymän tai guillain barren oireyhtymän 
 Kipu pistoskohdassa on ihan normaalia- En ole lainkaan huolissani käsivarsieni kivusta tai toimimattomuudesta. Tämä on todellakin ihan normaali ja tuttu oire. rokotuksesta. 
 Enemmän olen huolissani siitä, että rokoteainetta valui käsivarrelleni.
 Omituista, suorastaan erikoista, mutt rokottaja väitti, että tarpeellinen määrä rokotetta meni sinne minne sen pitikin, vaikka sitä valui runsaasti iholle.
- AnonyymiUUSIOutoIintu kirjoitti:En ole lainkaan huolissani käsivarsieni kivusta tai toimimattomuudesta. Tämä on todellakin ihan normaali ja tuttu oire. rokotuksesta. 
 Enemmän olen huolissani siitä, että rokoteainetta valui käsivarrelleni.
 Omituista, suorastaan erikoista, mutt rokottaja väitti, että tarpeellinen määrä rokotetta meni sinne minne sen pitikin, vaikka sitä valui runsaasti iholle.Levität nyt sitten taas koronaa kun et saanut riittävää määrää rokotetta 
- AnonyymiUUSIAnonyymi kirjoitti:Meidän naapurin kasvojen oikea puoli alkoi roikkua 2. annoksen jälkeen Tätini kasvon toinen puoli alkoi roikkua kun ajoi autolla ikkuna auki, tuosta on jo 40v aikaa. 
 Syitä on monia kasvojen halvaantumiseen, tätini toipui ajan kanssa ja pysyviä oireita ei jäänyt.
 Tosin hän kuoli 2019 alzheimeriin kuten äitini ja nyt kuukausi sitten toinen tätini.
- AnonyymiUUSIAnonyymi kirjoitti:Tätini kasvon toinen puoli alkoi roikkua kun ajoi autolla ikkuna auki, tuosta on jo 40v aikaa. 
 Syitä on monia kasvojen halvaantumiseen, tätini toipui ajan kanssa ja pysyviä oireita ei jäänyt.
 Tosin hän kuoli 2019 alzheimeriin kuten äitini ja nyt kuukausi sitten toinen tätini.Mielenkiintoista että alzheimerin tauti on liitetty koronarokotteisiin 
- Anonyymi kirjoitti:- Levität nyt sitten taas koronaa kun et saanut riittävää määrää rokotetta - KoronaTehoste -rokotus onnistui. 
 Mutta.. kuten sanoin;
 Mulle kävi vielä hassusti eilen rokotuksessa,
 influenssa-rokote
 ainetta valui käsivartta pitkin
- Anonyymi kirjoitti:- Meidän naapurin kasvojen oikea puoli alkoi roikkua 2. annoksen jälkeen - Liittyyköhän tuo nyt rokotukseen millään tavalla? 
- AnonyymiUUSIOutoIintu kirjoitti:Liittyyköhän tuo nyt rokotukseen millään tavalla? To conclude, considering the converging evidence of temporal association and biological plausibility, the contribution of mRNA COVID-19 vaccines to Bell's palsy cannot be excluded, and constitute a signal of pharmacovigilance [8]. Beside idiopathic causes and viral infections including COVID-19 itself [9], mRNA COVID-19 vaccine should therefore be considered as an additional possible cause in the etiology of Bell's palsy. 
 https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/33858693/
- AnonyymiUUSIOutoIintu kirjoitti:Liittyyköhän tuo nyt rokotukseen millään tavalla? Ei sen tarvitse liittyä rokotukseen, ehkä se oli tarkoitettu kommentiksi tuolle jollekin, joka kertoi, että jollain oli alkanut kasvot roikkumaan toispuoleisesti rokotuksen jälkeen. 
 Miksi pitäisi ruveta " viilaamaan pilkkua "... ?
- Anonyymi kirjoitti:- Ei sen tarvitse liittyä rokotukseen, ehkä se oli tarkoitettu kommentiksi tuolle jollekin, joka kertoi, että jollain oli alkanut kasvot roikkumaan toispuoleisesti rokotuksen jälkeen. 
 Miksi pitäisi ruveta " viilaamaan pilkkua "... ?- Ei 🙂↔️ tarvitsekaan.. niille hommille on 
 omat viilapenkkinsä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset738114
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti905737
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut443882
- Pikkupersu osoitti olevansa hieman yksinkertainen"Heikosti älykkyystesteissä pärjänneistä lapsista tulee muita todennäköisemmin ennakkoluuloisia ja konservatiivisia", uu923652
- Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessäänmutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät443645
- Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueitasillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi603594
- Jos on heikkolahjainen ja laiska koulupudokas, niin silloin äänestää vasemmistopuolueitanäin tämä on käytännössä aina mennyt. Jos ei älyä ole paljon suotu, niin ei silloin inssiksi opiskella, vaan päädytään263236
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1133060
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k572859
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral972833