Torstaina, rokotukseen

sinne vaan - kuinkhan mones tehoste covid se onkaan!
samoin Influnenssa rokotuksen otan jokavuosi.
*ehdottomasti*

129

956

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin monesko?

Jos olet työikäinen sinun tulisi olla ottanut vähintään 3 annosta

• Anonyymi

Monet ottivat vain 2 annosta mutta kieltäytyivät kolmannesta koska pelkäävät haittavaikutuksia

• Anonyymi

Jos kuulut koronan riskiryhmään sinun tulisi olla ottanut 12 annosta

• Kannan mukaan 8. Covid tulossa

• Anonyymi

Miksi vain 8?

Miksi et ole ottanut kaikkia tehosteita?

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi vain 8?

Miksi et ole ottanut kaikkia tehosteita?

Omasta mielestäni olen ottanut kaiken minkä olen saanut, mikä on ollut tarjolla.
        Tänään sitten taas uusiks.

• OutoIintu kirjoitti:

Omasta mielestäni olen ottanut kaiken minkä olen saanut, mikä on ollut tarjolla.

Mä oon saanu 2 kpl 2021, 3 kpl 2022,
        sen jälkeen vuosittain influnenssa rokotuksen yhteydessä.
        Onko jotain rokotettu enemmänkin, varmaan jotain erityis-riskiryhmää :)

• Anonyymi
        OutoIintu kirjoitti:

Mä oon saanu 2 kpl 2021, 3 kpl 2022,
        Onko jotain rokotettu enemmänkin, varmaan jotain erityis-riskiryhmää :)

Miksi vain yhdesti vuodessa? levitätkö tahallasi koronaa?

• Anonyymi
        OutoIintu kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa viidennen annoksen sai jo 2022 ja sen jälkeen on saanut puolen vuoden tehosteen, sulla eilen vain seitsämän

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi vain yhdesti vuodessa? levitätkö tahallasi koronaa?

Kerran vuodessa, minulle annetaan Korona-covid tehoste.
        Influenssarokotuksen kanssa. -Vuosittain, kerran. Yhden kerran.

• Anonyymi
        OutoIintu kirjoitti:

Kerran vuodessa, minulle annetaan Korona-covid tehoste.
        Influenssarokotuksen kanssa. -Vuosittain, kerran. Yhden kerran.

"Kerran vuodessa, minulle annetaan Korona-covid tehoste."

Koronarokotteen teho katoaa 3-6 kk:ssa

Thl suosittelee tehostetta vähintään 6 kk välein

Käytännössä olet toiminut viruslinkona suurimman osa vuodesta, yskien limaa kahvoihin ja dropletteja ilmaan

Tajuatko että olet mahdollisesti jopa tappanut riskiryhmiin kuuluvia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käytännössä olet toiminut viruslinkona suurimman osa vuodesta, yskien limaa kahvoihin ja dropletteja ilmaan

Typerää syyttämistä, syyllistämistä.
        Rokotehan suojaa sairastumasta vakavaan tautiin, tai se olisi ainakin tarkoitus.
        Ei tuo rokotettu ole kehenkään mitään tartuttanut.
        Kuka tahansa voi yskiä limaa sinne tänne, jos sikseen tulee.

• Anonyymi kirjoitti:

Tajuatko sinä, että minä olen ottanu kaikki mahdolliset rokotukset joita on ollut ?

• Anonyymi
        OutoIintu kirjoitti:

Tajuatko sinä, että minä olen ottanu kaikki mahdolliset rokotukset joita on ollut ?

Et ole

• Anonyymi kirjoitti:

Et ole

Okeij***. Asia on selvä. Kantasi on ymmärretty ja horjumaton.

• Anonyymi
        OutoIintu kirjoitti:

Okeij***. Asia on selvä. Kantasi on ymmärretty ja horjumaton.

Jatka sinä vaan koronan levittämistä vaikka tiedät että teho hiipuu puolessa vuodessa

Toivottavasti vanhukset tajuavat kiertää sinut ja kaukaa!!

• Anonyymi kirjoitti:

Jatka sinä vaan koronan levittämistä vaikka tiedät että teho hiipuu puolessa vuodessa

Toivottavasti vanhukset tajuavat kiertää sinut ja kaukaa!!

Ei koronan tehosterokotuksia anneta kuin kerran vuodessa.
        Olen pahoillani.

• Anonyymi
        OutoIintu kirjoitti:

Ei koronan tehosterokotuksia anneta kuin kerran vuodessa.
        Olen pahoillani.

Lähde?

• Anonyymi
        OutoIintu kirjoitti:

Kannattaa esiintyä rokotepisteellä toisella nimellä, niin saat lisäboostereita kätevästi. Olet varmasti omasta mielestäsi toiminut kuin mallikansalainen testatessasi niitä kokeellisia rokoteyhdisteitä ilman korvausta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaa esiintyä rokotepisteellä toisella nimellä, niin saat lisäboostereita kätevästi. Olet varmasti omasta mielestäsi toiminut kuin mallikansalainen testatessasi niitä kokeellisia rokoteyhdisteitä ilman korvausta?

Ihan omalla nimellä sen saa

https://www.ecdc.europa.eu/en/news-events/ecdc-ema-statement-updating-covid-19-vaccines-composition-new-sars-cov-2-virus-variants

For revaccinations, a minimum interval of 3 months should be adhered to, however a 4-month interval between doses may be considered in the light of evidence showing a high level of protection against severe disease 4 months after vaccination.

• Anonyymi

mrna rokote on venäläistä rulettia koska pamahtaa

• Anonyymi

Onhan se hyvä, että elämässä riittää jotain jännitystä.

• Anonyymi

toivottavasti vain useampi ottaa korona rokotuksen niin tyhmistä päästään nopeammin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

toivottavasti vain useampi ottaa korona rokotuksen niin tyhmistä päästään nopeammin

Minkälainen ihminen noin ajattelee ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin tai päästään tottelevista ihmisistä.

Moni ei ajattele, kuinka valtiot ovat omineet jopa rajojen sisällään asuvat ihmiset.

Jokaiselle annetaan sarjanumero halusit, tai et. Ilman sarjanumeroa olet vain irtolainen ilman valtion palveluja.

Sinulla ei ole oikeutta omaan vartaloosi. Valtio määrää mitä aineita (esim huumeita) sinä saat omaan vartaloosi, tai siis valtion omimaan vartaloon injektoida.

Meillä jokaisella on oma pankkitili pankissa?! Todellisuudessa se ei ole sinun pankkitili, vaan pankki määrää miten sitä saat käyttää ja milloin. Ja oikeasti ei ole tilejä, vaan vain merkintöjä pankin tietojärjestelmässä, johon sinulle on annettu rajattu käyttöoikeus. Rahakin, jonka pankilta lainaat on vain uusi merkintä pankin tietojärjestelmässä. Ei heillä oikeasti sitä rahaa ole, tai sille materiaalista vastinetta.

Asiat ovat oikeasti sinulle vain niin hullusti, kuin pystyt uskomaan ja totuus on hulluakin hullumpi, johon monen aivokapasiteetti taasen ei riitä.

• Anonyymi

Ei yhtään koronarokotetta perheellä koronasta ei tietoakaan kausinuha sairastettu
      kuten ennenkin.

• Anonyymi

korona on yksi kausinuha

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

korona on yksi kausinuha

Juu, ja " kausinuhaan " kuoli ihmisiä. Olisit käynyt teholla katsomassa silloin.
        Näitkö myös koronasairaista otettuja keuhkokuvia ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu, ja " kausinuhaan " kuoli ihmisiä. Olisit käynyt teholla katsomassa silloin.

Kävin teholla. Siellä ei ollut ketään

• Anonyymi kirjoitti:

Onko sulle korona vielä painajainen =) Koronaan saadaan nykyisin tehoste, ei mitään varsinaista rokotusta. Kuten Influenssa- piikki on joka vuosi uudella kokoonpanolla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kävin teholla. Siellä ei ollut ketään

Miksi sitten kävit siellä, jos siellä ei ollut ketään ?
        Oletko ehkä lääkäri tai hoitaja ?

• Anonyymi
        OutoIintu kirjoitti:

Onko sulle korona vielä painajainen =) Koronaan saadaan nykyisin tehoste, ei mitään varsinaista rokotusta. Kuten Influenssa- piikki on joka vuosi uudella kokoonpanolla.

Ei mulle korona ole missään vaiheessa edes ollut painajainen. Kuulun kenties riskiryhmään ja sairastin koronan todistetusti kahteen kertaan, enkä ole ottanut yhtäkään rokotetta.
        On tässä elämässä pahempaakin sattunut, ainakin omalle kohdalle. Täytyisi tapahtua aika paha painajainen, että liikaa heilauttaisi...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mulle korona ole missään vaiheessa edes ollut painajainen. Kuulun kenties riskiryhmään ja sairastin koronan todistetusti kahteen kertaan, enkä ole ottanut yhtäkään rokotetta.
        On tässä elämässä pahempaakin sattunut, ainakin omalle kohdalle. Täytyisi tapahtua aika paha painajainen, että liikaa heilauttaisi...

Koronaa ei voi todistetusti sairastaa vaan uskotellusti. Ei ole mitään testiä jolla olemattomia asioita voi todistaa oleviksi. Syvälle juurtuneita uskomuksia on vaikea muuttaa miksikään koska usko estää hyvinkin argumentoidun tiedon vastaanottamisen.

• Anonyymi
        OutoIintu kirjoitti:

Korona on tappava tauti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koronaa ei voi todistetusti sairastaa vaan uskotellusti. Ei ole mitään testiä jolla olemattomia asioita voi todistaa oleviksi. Syvälle juurtuneita uskomuksia on vaikea muuttaa miksikään koska usko estää hyvinkin argumentoidun tiedon vastaanottamisen.

Silloin, kun verikokeesta pystytään tunnistamaan virus, niin eikö se ole aika hyvin todistettu ? Eli silloin se virus on olemassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Korona on tappava tauti.

sitenhän ainakin 60% suomalaisista olisi nyt hautausmaalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Otin kolme korona rokotetta ja siitä huolimatta sain korona nuha, tein kotitestin. Muutaman viikon päästä uusi testi, ei koronaa. Oli kai lievänä rokotusten ottamisen vuoksi.

• Anonyymi

Ehdottomasti ei.

• Noh, menneillä rokotuksilla ei ole enää tässä hetkessä merkitystä, vain otetuilla.
      Tänään tuli kumpaankin käsivarteen, toiseen influenssa, toiseen covid.

• Anonyymi

kuulostaa ettet ole aidosti kiinnostunut koronan torjunnasta koska olet jättänyt rokotteita väliin ja kulkenut yleisöb seassa ilman rokotesuojaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kuulostaa ettet ole aidosti kiinnostunut koronan torjunnasta koska olet jättänyt rokotteita väliin ja kulkenut yleisöb seassa ilman rokotesuojaa

Älä höpsi.
        Itse kuljen ihmisten seassa ilman ainuttakaan rokotetta, eikä kukaan ole sairastunut, en ole itsekään.

• Anonyymi kirjoitti:

Kuulostaa siltä, ettei meillä ole samakäsitys rokotteiden määrästä!
        Eikö riskiryhmät olleet oikeutettuja useampaan rokotukseen ??
        En nyt oikein muista tätä historiaa.

• Anonyymi
        OutoIintu kirjoitti:

https://soite.fi/2022/06/16/viidennen-annoksen-koronarokotukset-vakavasti-immuunipuutteisille-henkiloille-soiten-alueella/

16.6.2022

"Uusi tehosteannos tarkoittaa viidettä koronarokoteannosta. Viidensiä rokotuksia tälle ryhmälle annetaan nyt Soiten alueella. Viides rokoteannos voidaan antaa, kun neljännestä annoksesta on kulunut 4–6 kuukautta."

• Anonyymi
        OutoIintu kirjoitti:

muisti alkaa pettää kun huomasit jääneesi kiinni rokotteen ottamattajättämisestä?

• Anonyymi kirjoitti:

https://soite.fi/2022/06/16/viidennen-annoksen-koronarokotukset-vakavasti-immuunipuutteisille-henkiloille-soiten-alueella/

16.6.2022

"Uusi tehosteannos tarkoittaa viidettä koronarokoteannosta. Viidensiä rokotuksia tälle ryhmälle annetaan nyt Soiten alueella. Viides rokoteannos voidaan antaa, kun neljännestä annoksesta on kulunut 4–6 kuukautta."

Nojooh, mähän kerroin että mä olin saanu .............
        Mä oon saanu 2 kpl 2021,
        3 kpl 2022,

Mitä kohtaa tästä en ymmärrä! Emme ilmeisesti ole samaa mieltä mulle kuuluvien rokotteiden määrästä =) Omituista höpötystä!!!kerrassaan

• Anonyymi kirjoitti:

muisti alkaa pettää kun huomasit jääneesi kiinni rokotteen ottamattajättämisestä?

Minusta sulla on nyt joku outo, väärinkäsitys, jäänyt kiinni ajatuksiisi =) Mä olen ottanu kaikki rokotukset joita mun kuuluukin;) * rokotuskirjaukset kannassa kertovat sen :)

• Anonyymi

Itse otin aikoinaan 3 koronarokotetta mutta en sen jälkeen.
      Syy ei ole se että pelkäisin rokotetta mutta kun sairastin koronan oli se vain yhden yön kurkkukipu ja vaimoni ei saanut tartuntaa vaikka nukuimme samassa sängyssä ja vietimme ihan normaalia elämää.
      En tiedä olenko sairastanut koronan myöhemmin sillä en ole testaillut.
      Enkä usko että levitän koronaa kun en ole enään työelämässä vaan työkyvyttömyyseläkkeellä ja osaan varoa jos on räkättautia tai flunssan tunnetta niin en ole tekemisissä muiden kanssa.
      Jos tulee aivaustus yleisellä paikalla niin aivastan takin tai paidan sisään.

Mutta mielestäni se että ottaako rokotteen vai ei on jokaisen oma asia enkä tee siitä numeroa enä pelottele muita turbosyövillä yms. hölynpölyllä.

• No kyllä mä otan rokotukset sekä itseni että lähimmäisten vuoksi. Ihan vaan sen takia että ne on yleisesti jaossa, ja saatavilla. Toisille saattaa tulla erinäisiä oireita, ja ymmärrettävää on etteivät he halua ottaa oman terveytensä kustannuksella rokotteita. Se on heidän asiansa.

Mutt ihmettelen kovasti tätä palstaTrollia joka väittää etten minä ole ottanut kaikkia minulle kuuluvia rokotuksia, Tosi omituinen lähestymistapa asiaan.

• Anonyymi
        OutoIintu kirjoitti:

No kyllä mä otan rokotukset sekä itseni että lähimmäisten vuoksi. Ihan vaan sen takia että ne on yleisesti jaossa, ja saatavilla. Toisille saattaa tulla erinäisiä oireita, ja ymmärrettävää on etteivät he halua ottaa oman terveytensä kustannuksella rokotteita. Se on heidän asiansa.

Mutt ihmettelen kovasti tätä palstaTrollia joka väittää etten minä ole ottanut kaikkia minulle kuuluvia rokotuksia, Tosi omituinen lähestymistapa asiaan.

Anna tarkat rokotteiden otto päivämäärät.

• Anonyymi
        OutoIintu kirjoitti:

No kyllä mä otan rokotukset sekä itseni että lähimmäisten vuoksi. Ihan vaan sen takia että ne on yleisesti jaossa, ja saatavilla. Toisille saattaa tulla erinäisiä oireita, ja ymmärrettävää on etteivät he halua ottaa oman terveytensä kustannuksella rokotteita. Se on heidän asiansa.

Älä välitä, mitä muut höpisee täällä palstalla.
        Varmaan riittää, kun itse tiedät, mitä olet tehnyt, ja mitä jättänyt tekemättä.
        Netti on siitä pa**a paikka, kun aina on joku solvaamassa ja arvostelemassa muita.

• Anonyymi kirjoitti:

Anna tarkat rokotteiden otto päivämäärät.

tottakai annan ja sosiaaliturvatunnuksen että itsekin voit katsoa mun Kannastani:)
        🤣😂🤣😂

Tottakai, tietty, ja jetsulleen =) ... Jos se ei riitä, että olen ottanut, niin se ei vaan sulle riitä, en jaksa kaivaa pvm, otettu mikä otettu, sä jankutat turhaan.

• Anonyymi
        OutoIintu kirjoitti:

tottakai annan ja sosiaaliturvatunnuksen että itsekin voit katsoa mun Kannastani:)
        🤣😂🤣😂

Tottakai, tietty, ja jetsulleen =) ... Jos se ei riitä, että olen ottanut, niin se ei vaan sulle riitä, en jaksa kaivaa pvm, otettu mikä otettu, sä jankutat turhaan.

Rokotteen teho ei kestä yhtä kokonaista vuotta!!!

• Anonyymi
        OutoIintu kirjoitti:

🤣😂🤣😂

En kysynyt sos.tunnusta

saamme nähdä jatkuuko tiedon pimittely

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En kysynyt sos.tunnusta

saamme nähdä jatkuuko tiedon pimittely

Ja mitähän tuiki tuntematon tekee jonkun toisen rokotetiedoilla ??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja mitähän tuiki tuntematon tekee jonkun toisen rokotetiedoilla ??

Outoa tuo salailu. Oletkos jättänyt väliin muitakin rokotteita, esim influenssa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun tiedetään että korona tulee kausittain ja yleensä talviaika on se korona-aika kuten influenssassa niin eihän niitä ole järkeä ottaa sinä aikana jolloin tautia ei juurikaan esiinny.
        Tuskin influenssarokotekkaan tehoaa vuotta vaan sen teho hiipuu kuten koronarokotteenkin.

• Anonyymi kirjoitti:

Outoa tuo salailu. Oletkos jättänyt väliin muitakin rokotteita, esim influenssa?

Tässä on outoa lähinnä vain sun uteliaisuus.
        Lähentelee jo pakkomiellettä.

• Anonyymi
        OutoIintu kirjoitti:

Tässä on outoa lähinnä vain sun uteliaisuus.
        Lähentelee jo pakkomiellettä.

Tulit tänne itse kertomaan rokotuksistasi ja nyt muut on hulluja kun kysyy siitä

mutta joo, omalla päättelylläsihän sinulla on aina täysi suoja

:)))

• Anonyymi kirjoitti:

Tulit tänne itse kertomaan rokotuksistasi ja nyt muut on hulluja kun kysyy siitä

mutta joo, omalla päättelylläsihän sinulla on aina täysi suoja

:)))

En kyllä sanonut ketään hulluksi,
        uteliaaksi muistini ja käsitykseni mukaan.
        Pakkomielteinen asenne paistaa läpi ketjun.
        Minulla on nyt kummatkin rokotukset, influenssa ja KoronaTehoste, mikä tässä mättää nyt?
        Miks ne mut yleensä ees tällä päättelyllä rokotti?
        "Herää kysymys"

• Anonyymi
        OutoIintu kirjoitti:

En kyllä sanonut ketään hulluksi,
        uteliaaksi muistini ja käsitykseni mukaan.
        Pakkomielteinen asenne paistaa läpi ketjun.
        Minulla on nyt kummatkin rokotukset, influenssa ja KoronaTehoste, mikä tässä mättää nyt?
        Miks ne mut yleensä ees tällä päättelyllä rokotti?
        "Herää kysymys"

Ihmiset on kamalan uteliaita, hankkisivat oman elämän, niin ei tarvitsisi kysellä muilta milloin mitäkin.
        Jos tänne tulee joku kertomaan rokotteistaan, hän kertoo vain, ja juuri sen, minkä haluaa, vaikka joku olisi kuinka utelias.
        On vain hyväksyttävä, jos toinen ei enempää kerro.

• Anonyymi kirjoitti:

Vuoden välein kuitenkin vähintään pitää ottaa, minimissään se oli 3-6kk, se rokoteväli.

• Anonyymi
        OutoIintu kirjoitti:

Vuoden välein kuitenkin vähintään pitää ottaa, minimissään se oli 3-6kk, se rokoteväli.

Lähde?

• Anonyymi
        OutoIintu kirjoitti:

Hyvin erikoinen päätös ottaa sen takia, että ovat yleisesti saatavilla ja sekin minkä takia sitten ottaa rokotteen pitäisi perustua tietoiseen päätökseen, siinä kun usko auttamiseen ei merkitse yhtään mitään. Naapurien puolesta lääkkeiden syöminen kun ei auta yhtään mihinkään.

• Anonyymi
        OutoIintu kirjoitti:

Nyt saa myös maksullisen tehostetun influenssarokotteen.. Koska se on tehostettu niin olisiko siinä joku yhdistelmäteho mukana, esim koronaan.

• Mulle kävi vielä hassusti eilen rokotuksessa, influenssa-ainetta valui käsivartta pitkin. 💥Rokottaja tosin sanoi, että kyllä sitä meni lihakseenkin, vaikka epäilin tosi paljon. Nyt on käsivarret kipeenä, kumpainenkin, haittas melkoisesti yöunia.

• Anonyymi

Se että käsivarsi on kipeänä pari päivää ei vielä tarkoita että saat myokardiitin, verihyytymän tai guillain barren oireyhtymän

Kipu pistoskohdassa on ihan normaalia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se että käsivarsi on kipeänä pari päivää ei vielä tarkoita että saat myokardiitin, verihyytymän tai guillain barren oireyhtymän

Meidän naapurin kasvojen oikea puoli alkoi roikkua 2. annoksen jälkeen

• Anonyymi kirjoitti:

En ole lainkaan huolissani käsivarsieni kivusta tai toimimattomuudesta. Tämä on todellakin ihan normaali ja tuttu oire. rokotuksesta.

Enemmän olen huolissani siitä, että rokoteainetta valui käsivarrelleni.
        Omituista, suorastaan erikoista, mutt rokottaja väitti, että tarpeellinen määrä rokotetta meni sinne minne sen pitikin, vaikka sitä valui runsaasti iholle.

• Anonyymi
        OutoIintu kirjoitti:

En ole lainkaan huolissani käsivarsieni kivusta tai toimimattomuudesta. Tämä on todellakin ihan normaali ja tuttu oire. rokotuksesta.

Enemmän olen huolissani siitä, että rokoteainetta valui käsivarrelleni.
        Omituista, suorastaan erikoista, mutt rokottaja väitti, että tarpeellinen määrä rokotetta meni sinne minne sen pitikin, vaikka sitä valui runsaasti iholle.

Levität nyt sitten taas koronaa kun et saanut riittävää määrää rokotetta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tätini kasvon toinen puoli alkoi roikkua kun ajoi autolla ikkuna auki, tuosta on jo 40v aikaa.
        Syitä on monia kasvojen halvaantumiseen, tätini toipui ajan kanssa ja pysyviä oireita ei jäänyt.
        Tosin hän kuoli 2019 alzheimeriin kuten äitini ja nyt kuukausi sitten toinen tätini.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tätini kasvon toinen puoli alkoi roikkua kun ajoi autolla ikkuna auki, tuosta on jo 40v aikaa.
        Syitä on monia kasvojen halvaantumiseen, tätini toipui ajan kanssa ja pysyviä oireita ei jäänyt.
        Tosin hän kuoli 2019 alzheimeriin kuten äitini ja nyt kuukausi sitten toinen tätini.

Mielenkiintoista että alzheimerin tauti on liitetty koronarokotteisiin

• Anonyymi kirjoitti:

Levität nyt sitten taas koronaa kun et saanut riittävää määrää rokotetta

KoronaTehoste -rokotus onnistui.
        Mutta.. kuten sanoin;
        Mulle kävi vielä hassusti eilen rokotuksessa,

influenssa-rokote
        ainetta valui käsivartta pitkin

• Anonyymi kirjoitti:

Liittyyköhän tuo nyt rokotukseen millään tavalla?

• Anonyymi
        OutoIintu kirjoitti:

To conclude, considering the converging evidence of temporal association and biological plausibility, the contribution of mRNA COVID-19 vaccines to Bell's palsy cannot be excluded, and constitute a signal of pharmacovigilance [8]. Beside idiopathic causes and viral infections including COVID-19 itself [9], mRNA COVID-19 vaccine should therefore be considered as an additional possible cause in the etiology of Bell's palsy.

https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/33858693/

• Anonyymi
        OutoIintu kirjoitti:

Ei sen tarvitse liittyä rokotukseen, ehkä se oli tarkoitettu kommentiksi tuolle jollekin, joka kertoi, että jollain oli alkanut kasvot roikkumaan toispuoleisesti rokotuksen jälkeen.
        Miksi pitäisi ruveta " viilaamaan pilkkua "... ?

• Anonyymi kirjoitti:

Ei sen tarvitse liittyä rokotukseen, ehkä se oli tarkoitettu kommentiksi tuolle jollekin, joka kertoi, että jollain oli alkanut kasvot roikkumaan toispuoleisesti rokotuksen jälkeen.
        Miksi pitäisi ruveta " viilaamaan pilkkua "... ?

Ei 🙂‍↔️ tarvitsekaan.. niille hommille on
        omat viilapenkkinsä!

• Anonyymi
        OutoIintu kirjoitti:

Ei 🙂‍↔️ tarvitsekaan.. niille hommille on
        omat viilapenkkinsä!

Viilaa säilytetään kaapissa

• Anonyymi

Miks on huonoja rokottajia, siitä pitää tehdä ilmoitus jos rokottajia hutiloinut.

• Anonyymi

Ihan hyvä juttu että tuo rokote annetaan kaikille jotka sitä haluavat. Päästään näistä aivottomista idiooteista lopullisesti eroon kun rokote vie noita 💀☠️ennenaikaiseen hautaan. Jos nyt ei vielä ole kaikille selvinnyt niin tuo piikki ei vaan käy kaikille. Tutkimuksia on tehty ympäri maailmaa ja todettu että piikkiproteini jota rokote sisältää Tappaa 50% saaneista. Terveitä ja hyväkuntoisia ihmisiä on vammautunut pysyvästi tuosta piikistä.
      Nyt vaan kipi kapi jonoon odottamaan😎☝️

• Anonyymi

Vain 2% Suomalaisista on saanut vakavia haittoja, 30000 on kuollut , eli kuolema on harvinainen haitta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vain 2% Suomalaisista on saanut vakavia haittoja, 30000 on kuollut , eli kuolema on harvinainen haitta

Jos jonkun mielestä Kuolema on harvinainen sivuvakutus/haitta pitää olla jo päässä vikaa jos tuon hyväksyy!.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos jonkun mielestä Kuolema on harvinainen sivuvakutus/haitta pitää olla jo päässä vikaa jos tuon hyväksyy!.

ei toi ole kovin paljon jos rokotettuja on 4,4 miljoonaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuoliko ne heti rokotteen jälkeen, vai muutaman päivän päästy, ne 3000?

• Anonyymi
      • Anonyymi

Tosi hyvä suoja, kun tauti voi tulla moneen kertaan....

• Anonyymi
    • kyllä mä oon rokotemyönteinen,
      en ymmärrä mistä se vouhotus on peräisin,
      ettei rokotteita voisi/saisi ottaa ??

• Anonyymi

Rokotteita saa ottaa mutta thln mukaan se ei enää ole tarpeellista

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011588321.html

"Nohynek muistuttaa, että aiemmin sairastettu tauti ja saadut rokotteet antavat yhä hyvän suojan myös uusia viruskantoja vastaan."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rokotteita saa ottaa mutta thln mukaan se ei enää ole tarpeellista

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011588321.html

"Nohynek muistuttaa, että aiemmin sairastettu tauti ja saadut rokotteet antavat yhä hyvän suojan myös uusia viruskantoja vastaan."

Rokotteen tai sairastetun taudin antama suoja lasketaan kymmenissä vuosissa

• Anonyymi

Jokainen voi ihan itse päättää, ottaako rokotteita vai ei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jokainen voi ihan itse päättää, ottaako rokotteita vai ei.

Ja jos ei ota, kärsii sitten seuraukset

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja jos ei ota, kärsii sitten seuraukset

Hoitaja tai esim palomies irtosanotaan

• Anonyymi

Voi voi. Kun pelkkä elämäkin aiheuttaa jos vaikka mitä.

• Anonyymi

Kukaan ei ole elämästä hengissä selvinnyt, mutta elämään kuuluu kaikki ne rokotukset, piikit, lääkkeet, kemikaalit ja muut asiat joille on elämänsä aikana altistunut, jos nämä osaa vältellä voi hyvinkin elellä vielä toimintakykyisenä 100 vuotiaanakin. Elämä aiheuttaa ikääntymistä se mitä tämän ikääntymisen aikana on tehnyt vaikuttaa terveyteen. Selittelyt ei asiaa miksikään muuksi muuta korkeintaan lohduttaa vääriä valintoja tehneitä. Vääriä valintojakaan ei usein tarkoituksella tehdä vaan lähinnä tietämättömyyttään. Kaikilla ihmisillä on samat fysiologiset mahdollisuudet elää samoissa olosuhteissa suhteellisen iäkkäiksi vieläpä terveenä.

• Anonyymi

" RFK Jr: "Poliorokote sisälsi viruksen nimeltä SV40."
      Robert Kennedy Usa sanonut :

"Se on yksi ihmiskunnan tuntemista karsinogeenisimmista aineista."

"Mutta sitä oli rokotteessa. 98 miljoonaa ihmistä... minun sukupolvessani sai sen."

"Ja nyt meidän sukupolvessamme on ollut tämä pehmytkudossyöpien räjähdysmäinen lisääntyminen, joka tappaa monia, monia, monia, monia, paljon enemmän ihmisiä kuin polio koskaan." "
      Pehmytosissa ns korona piikit aiheuttaa..

• Anonyymi

No en kyllä haluaisi sairastua polioonkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No en kyllä haluaisi sairastua polioonkaan.

Pneumakokki rokote kuuluisi olla ilmainen.

• Anonyymi

Montako aloittelija on ottanut?
      Jo otit 2 eikä mitään ilmennyt nnin olit onnekaas sait suolavettä tai olet tarpeeksi terve.
      Niillä pian saurastuneilla ja kuoleilla on joku syy että huonosti kävi. Piikki siis toimi..😀

• Anonyymi

Nää yli 5 ottaneet on melkein aina anonyymejä virtuaalihahmoja

onkohan pelkkä pfizerin pr osaston virtuaalihenkilö kehumasa rokotteita

kun monikaan suomessa ei ole ottanut edes kuutta

• Anonyymi kirjoitti:

Nää yli 5 ottaneet on melkein aina anonyymejä virtuaalihahmoja

onkohan pelkkä pfizerin pr osaston virtuaalihenkilö kehumasa rokotteita

kun monikaan suomessa ei ole ottanut edes kuutta

Niin - Mull on nyt 8 covid rokotetta, viimevuosien aikana pistetty. (Lähde: kanta.fi) .. Mutt siihen etää olen Anonyymi virtuaalihahmo. Niin sitä toki olen - ihan yhtä lailla kuin sinäkin, nimenomaisesti anonyymi. nimimerkitönkin. jopa.

• Anonyymi
        OutoIintu kirjoitti:

Niin - Mull on nyt 8 covid rokotetta, viimevuosien aikana pistetty. (Lähde: kanta.fi) .. Mutt siihen etää olen Anonyymi virtuaalihahmo. Niin sitä toki olen - ihan yhtä lailla kuin sinäkin, nimenomaisesti anonyymi. nimimerkitönkin. jopa.

Harrastatko virtuaalionanointia katsoen 3d pornoa ?

• Anonyymi

Koronavirus on aina ollut tavallisimpia flunssan syitä.

Sitä paitsi niitä on ainakin pari sataa erilaista tyyppiä.

En ole tähän mennessä ottanut ainuttakaan flunssa- tai koronarokotetta.

Oli taas flunssa muutaman päivän, ja yskääkin pari viikkoa, mutta ohi on mennyt niinkuin muinakin vuosina.

Taisin kuitenkin ottaa muutaman päivän vähän len kannalta, vaikka olenkin koko ajan jotain tehnyt.

Kannattaa muuten lukea happimyrkytyksestä (oxygen poisoning).

On nimittäin niin, että ellei korona tapa, niin tehokas happihoito tappaa.

Google:
      "Oxygen toxicity is the condition that results from the harmful effects of breathing molecular oxygen (O2) at elevated partial pressures. Severe cases can result in cell damage and death with the most obvious effects seen in the central nervous system, lungs and eyes although other systems can be affected."

• Anonyymi

....vähän levon kannalta...

• Anonyymi

Mistä tiedät, ettet sairastanut koronaa, jonka jälkiseuraukset ilmenee vasta myöhemmin? Mikä tavallinen flunssa aiheuttaa immuunitoiminnan häiriöitä?

COVID-19 is not harmless, and studies suggest it can trigger autoimmune responses, unlike the seasonal flu. Research indicates that the virus can lead to long-term dysregulation of the immune system, even in those with mild symptoms, and has been linked to multisystem inflammatory syndromes in children and various post-COVID autoimmune conditions in adults. This suggests a more complex and potentially more damaging pathway than a typical flu infection.
        Autoimmune link: Early evidence of the immune system going awry came from pediatric multisystem inflammatory syndrome in children (MIS-C), a condition with a clinical spectrum similar to other hyperinflammatory syndromes.
        Persistent viral components: Researchers have found components of the SARS-CoV-2 virus can persist in the body for up to a year after infection, even in people who had no lingering symptoms, suggesting a potential long-term trigger for ongoing issues.
        Increased risk of autoimmune conditions: Since the pandemic began, many reports have documented adults developing various autoimmune conditions after COVID-19.

• Anonyymi

Paitsi että viruksia ei ole olemassa..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä tiedät, ettet sairastanut koronaa, jonka jälkiseuraukset ilmenee vasta myöhemmin? Mikä tavallinen flunssa aiheuttaa immuunitoiminnan häiriöitä?

COVID-19 is not harmless, and studies suggest it can trigger autoimmune responses, unlike the seasonal flu. Research indicates that the virus can lead to long-term dysregulation of the immune system, even in those with mild symptoms, and has been linked to multisystem inflammatory syndromes in children and various post-COVID autoimmune conditions in adults. This suggests a more complex and potentially more damaging pathway than a typical flu infection.
        Autoimmune link: Early evidence of the immune system going awry came from pediatric multisystem inflammatory syndrome in children (MIS-C), a condition with a clinical spectrum similar to other hyperinflammatory syndromes.
        Persistent viral components: Researchers have found components of the SARS-CoV-2 virus can persist in the body for up to a year after infection, even in people who had no lingering symptoms, suggesting a potential long-term trigger for ongoing issues.
        Increased risk of autoimmune conditions: Since the pandemic began, many reports have documented adults developing various autoimmune conditions after COVID-19.

Long covid voi tappaa vielä vuosia koronan jälkeen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Long covid voi tappaa vielä vuosia koronan jälkeen

Long covid ainoastaan VOI tappaa ( itse en tosin tätä usko ) , mutta elämä tappaa varmasti, viimeistään vanhuuteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paitsi että viruksia ei ole olemassa..

Ei välttämättä sellaisia miten ne on dokumentoitu. Tutkimusten mukaan kaikkialla missä on virus on näitä "karvapalloja" läsnä. Mikään tutkimus ei todentanut ovatko nämä karvapallot vain ainoastaan taudin aikaan läsnä sen sijaan, että ne itse aiheuttaisivat mitään.

Mutta on paljon tutkimuksia ns infektoituneen alueen kanssa kontaktissa olemisen jälkeen samojen oireiden tarttumisesta terveeseen yksilöön. Eli kovin hyvä vastaveto ei ole kieltää viruksia, kun kuitenkin jokin "tarttuu", tai mahdollisesti jokin elimistön ketjureaktio "tarttuu". Tästä on hyvin vähän 100% faktaa. Olettamuksia sen sijaan paljon enemmän, kuten fakta mihin tämä koko virologia pohjautuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Long covid ainoastaan VOI tappaa ( itse en tosin tätä usko ) , mutta elämä tappaa varmasti, viimeistään vanhuuteen.

Joni Tesla kuoli Long covidiin

• Anonyymi

Pöhkö mikä pöhkö.

• Niin pöhkö on se joka ottaa rokotuksia, ja pöhkö on se joka ei ota =)
        comsi comsa:)
        Ota tästä sitten vaari!

• Anonyymi
        OutoIintu kirjoitti:

Niin pöhkö on se joka ottaa rokotuksia, ja pöhkö on se joka ei ota =)
        comsi comsa:)
        Ota tästä sitten vaari!

Pöhkö on kai se, joka yrittää muita ihmisiä estää tekemästä, tai käskeä tekemään jotain, esim. rokotteiden ollessa kyseessä.
        Vaikka nykymaailmassa monet ei salli eikä hyväksy itsestään poikkeavia ihmisiä lainkaan.
        Jokaisen pitäisi muka olla samanlainen kuin on itse. Ainakin siltä hyvin usein vaikuttaa, kun kuulee ja näkee mitä yhteiskunnassa tapahtuu.
        Onneksi olemme erilaisia, jokainen omanlaisensa.

• Anonyymi kirjoitti:

Pöhkö on kai se, joka yrittää muita ihmisiä estää tekemästä, tai käskeä tekemään jotain, esim. rokotteiden ollessa kyseessä.
        Vaikka nykymaailmassa monet ei salli eikä hyväksy itsestään poikkeavia ihmisiä lainkaan.
        Jokaisen pitäisi muka olla samanlainen kuin on itse. Ainakin siltä hyvin usein vaikuttaa, kun kuulee ja näkee mitä yhteiskunnassa tapahtuu.

Niin luulis, että tällainen keskustelupalstakin ois vapaata,sanailua,
        mutt kattiakanssa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niiden omien päätösten pohjana pitää olla tietoa, koska muuten ei voi tehdä tietoista päätöstä juuri mistään eli menee vähän veikkaamisen puolelle.

Mutta oheisen videon jossa käsitellään rokotteiden turvallisuutta koskevia tutkimuksia katsominen voisi auttaa sen oman päätöksen tekemisessä.

https://tube.kansanvalta.org/w/sGKs6MD3MjSnhVmJ3zYxoc

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Brett Day otti rokotteen, sai sydänkohtauksen
        https://www.bitchute.com/video/pON9EhZlEVLq

• Anonyymi
        OutoIintu kirjoitti:

Niin luulis, että tällainen keskustelupalstakin ois vapaata,sanailua,
        mutt kattiakanssa!

Nykyään niitä nillittäjiä riittää, aina on pakko olla kommentoimassa ja arvostelemassa, haukkumassa, jne.
        Sairaaksi on mennyt tämä maailma, tai oikeastaan ihmiset....
        Onneksi kuitenkin suurin osa osaa edelleen käyttäytyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niiden omien päätösten pohjana pitää olla tietoa, koska muuten ei voi tehdä tietoista päätöstä juuri mistään eli menee vähän veikkaamisen puolelle.

Mutta oheisen videon jossa käsitellään rokotteiden turvallisuutta koskevia tutkimuksia katsominen voisi auttaa sen oman päätöksen tekemisessä.

Juu, ja jokainen voi hankkia tietonsa ihan itse, jos haluaa niin tehdä.
        Onhan tuokin jonkinlaista ohjaamista ja toisen opastamista, neuvojan oman mielen mukaan, kun laittaa kaiken maailman linkkejä.
        Ja jotkut laittaa linkkejä rokotevastaisiin juttuihin, jotkut taas puoltaviin, sen mukaan, miten itse ajattelee ( ja haluaa muidenkin tekevän ).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Brett Day otti rokotteen, sai sydänkohtauksen
        https://www.bitchute.com/video/pON9EhZlEVLq

Eikö kukaan muu ole koskaan saanut sydänkohtauksia ?
        Niitä kun on ihmisille tullut jo kauan ennen rokotteitakin, kenelle mistäkin syystä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö kukaan muu ole koskaan saanut sydänkohtauksia ?
        Niitä kun on ihmisille tullut jo kauan ennen rokotteitakin, kenelle mistäkin syystä.

Myös muut rokotteet aiheuttavat sydänkohtauksia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu, ja jokainen voi hankkia tietonsa ihan itse, jos haluaa niin tehdä.
        Onhan tuokin jonkinlaista ohjaamista ja toisen opastamista, neuvojan oman mielen mukaan, kun laittaa kaiken maailman linkkejä.
        Ja jotkut laittaa linkkejä rokotevastaisiin juttuihin, jotkut taas puoltaviin, sen mukaan, miten itse ajattelee ( ja haluaa muidenkin tekevän ).

Jokainen voi tietysti itse päätellä mitä katsoo tai ei katso, mutta tieto on aina jostakin lähtöisin kaikkia munia kun ei kannata laittaa samaan koriin. Jos vastakkaisia näkemyksiä ei halua edes tutkia ja puntaroida perustuu se omakin näkemys lähinnä uskomiseen tiedon sijaan.

• Anonyymi

Ulkoisesti ohjautuvat ihmiset ottavat
      Moniahaittoja aiheuttavia koronarokotuksia
      Kausinuhantakia.
      Ennemmin nuha kuin syöpä/veritulppa

• Anonyymi

Nimi jo kertoo totuuden.

• Anonyymi

Tässäpä hyvä tietopaketti näistä rokotteista kannattaa katsoa niin saa vankkaa tietoa päätöksen perustaksi, että hyöty olettama ei jäisi oletusten varaan. Tutkimukset suoritettu Henry Ford Medicinin laajaa aineistoa hyödyntämällä, saman yrityksen tartuntatautijohtajan Marcus Zevrosin tekemänä.

• Anonyymi

hyvä päästään sustakin nopeemmin

• Anonyymi
    • Anonyymi

Niin minäkin otan. pienen hetkellisen verenkiertohäiriön olen saanut. Mutta hyvä niin. Hoitajat sanoi että olisin saanut mahdollisesti vaikean aivoinfarktin tulevaisuudessa. Niin paksua ja huonoa veri oli. Olen kyllä syönyt jo 20 vuotta kolesterolilääkettä ja kolesterolit aivan loistavat. mutta veressä voi olla muitakin juttuja , en tiedä.

Saamalla kolesterolilääkkeellä Orbeos 20mg jatketiin, mutta pari muuta lääkettä tuli, koko loppuelämäksi.

• Anonyymi

Se että tulee joku pieni hetkellinen aivoverenkierronhäiriö ei tarkoita että rokotteessa olisi jotakin vikaa - ei vaan päinvastoin se tarkoittaa sitä että rokote toimii

• Anonyymi

Ilman rokotetta olisit saanut sekä myokardiitin että aivoinfarktin ja kuollut niihin jo ajat sitten

Mutta rokotteen ansiosta olet elossa

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!

Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot
      Maailman menoa
      181
      17520
    2. Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois

Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss
      Maailman menoa
      48
      10061
    3. Vasemmistoaate on aatteista jaloin

Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?
      Maailman menoa
      126
      6065
    4. Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa

Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman
      Perussuomalaiset
      46
      3230
    5. Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)

Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.
      Maailman menoa
      22
      2929
    6. Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen

Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.
      Maailman menoa
      30
      2859
    7. "Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa

Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita
      Maailman menoa
      59
      2721
    8. Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!

Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling
      Kotimaiset julkkisjuorut
      87
      2655
    9. Kenen luo menisit nyt

jos se olisi mahdollista?
      Ikävä
      138
      1910
    10. Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen

"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen
      Maailman menoa
      43
      1890
    Aihe