Rukouspalvelu on tavallisesti hengellisen kokouksen yhteydessä ja silloin kerätään rahaa.
Rukouspalvelu on kokouksen loppuhuipennus.
Rukoiletteko te niinkuin Jeesus kehoittaa ?
Matt 24:20: "Mutta RUKOILKAA, ettei teidän pakonne tapahtuisi talvella eikä sapattina."
Oliko alkuseurakunnassa rukoupslvelua ?
Etkö usko etteiJumala kuulee rukouksiasi jos rukoilet yksin ?
Rukouspalvelu
37
145
Vastaukset
- Anonyymi
Rukoukseen kuuluu olennaisesti syntien tunnustaminen tosin monet mukamas "uskovat" eivät tunnusta syntejään.
Jaak 5:16: "Tunnustakaa siis toisillenne syntinne ja rukoilkaa toistenne puolesta, että te parantuisitte; vanhurskaan rukous voi paljon, kun se on harras."- Anonyymi
Pakkovauvakastetulle on kirjoitettu valmiiksi synnintunnustus.
Se käy kaikille. - Anonyymi
Ei sitä syntien tunnustamista tarvitse korottaa, ihminen, joka on uskossa, elää anteeksiantamuksessa. Päivittäin. Siihen liittyy syntien tunnustamista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pakkovauvakastetulle on kirjoitettu valmiiksi synnintunnustus.
Se käy kaikille.Olen tänään tullut siihen tulokseen, että poistun näiltä sivuilta. Tämä ei enää rakenna. Tämä tulee synniksi.
- Anonyymi
Pakkovauvakastetulta rahat on kerätty etukäteen kirkollisverona!
- Anonyymi
Ei niitä etukäteen kerätä, vaan kunkin kuukauden palkasta jos sitä sattuu olemaan.
Joku raja herjatessakin. - Anonyymi
Pakkovauvakastetuilla on valehtelemisen sakramentti!
Tosin saisivat keksiä uusia valheita. Vanhoja ei viitsisi nähdä täällä! - Anonyymi
Kukaan ei ole koskaan kysynyt kymmenyksistä. Se on jokaisen oma asia.
- Anonyymi
Kolehti kerätään tavallisesti kokouksen aikana. En ole koskaan nähnyt, että se olisi venynyt niin pitkään, että rukouspalvelu olisi jo alkanut.
- Anonyymi
Ensin lämmittely puheet sitten musiikkia tai yhteistä "karaokea" jonka aikana kerätään rahaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensin lämmittely puheet sitten musiikkia tai yhteistä "karaokea" jonka aikana kerätään rahaa.
Valetta
- Anonyymi
Johannes Kastaja ei kastanut itsensä uskoviksi julistaneita lahkolaisia ollenkaan, koska he eivät tunnustaneet syntejään kasteen saamisen perusteeksi. Kutsui heitä kyykäärmeitten sikiöiksi.
- Anonyymi
Matt. 3:6
He tunnustivat syntinsä, ja Johannes kastoi heidät Jordanissa.
Mark. 1:5
Hänen luokseen tuli paljon väkeä Jerusalemista ja joka puolelta Juudeaa. He tunnustivat syntinsä, ja Johannes kastoi heidät Jordanissa. - Anonyymi
Kaikki helluntaina 3000 kastettua olivat Juutalaisia kirkon jäseniä.
Juutalaiset olivat synagoogalaitoksen jäseniä, sen ajan kirkon jäseniä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Matt. 3:6
He tunnustivat syntinsä, ja Johannes kastoi heidät Jordanissa.
Mark. 1:5
Hänen luokseen tuli paljon väkeä Jerusalemista ja joka puolelta Juudeaa. He tunnustivat syntinsä, ja Johannes kastoi heidät Jordanissa.Se oli Johanneksen kaste. Sitten kun Jeesus vaikutti, heidät kastettiin.
- Anonyymi
Matt 6:7:
"Ja kun rukoilette, niin älkää tyhjiä hokeko niinkuin pakanat, jotka luulevat, että heitä heidän monisanaisuutensa tähden kuullaan."
Luulorukoilijat.- Anonyymi
Jumala kuulee jokaisen avunhuudot
- Anonyymi
Raamatussa ei alkuseurakunnassa kerätty rahaa.
Olihan siellä rahastonhoitajana Juudas.
30 hopearahasta hän kavalsi Jeesuksen.- Anonyymi
Uudessa Testamentissa, Paavalin kirjeissä, kerrottiin keräyksistä ja tiliyhteydestä.
- Anonyymi
Mitä Raamattu sanoo kielillä rukoilemisesta?
Hellarit eivät tiedä sitä.- Anonyymi
Hellarit tietävät mitä on kielillä rukoileminen. Jumalan poika Jeesus on antanut Pyhän Hengen armolahjoja jotka ovat Pyhiä.
- Anonyymi
Raamattu sanoo: joka rukoilee kielillä, anokoon, että taitaisi selittää.
- Anonyymi
Tämä palsta on täynnä tietämättömyyttä.
Mielikuvituksella höystettyä vihapuhetta - Anonyymi
Helluntailaiset eivät vihaa syntiä.
Se on lahkolaisuutta ja lihallista uskoa.- Anonyymi
2Moos 32:33: "Mutta Herra vastasi Moosekselle: "Joka on tehnyt syntiä minua vastaan, sen minä pyyhin pois kirjastani."
Ps 119:11: "Minä kätken sinun sanasi sydämeeni, etten tekisi syntiä sinua vastaan." - Anonyymi
Ei siitä ole kysymys. Minä rukoilen, että saisin olla Hengen johdettavana ja täytettävänä. Jumala asuu kansansa kiitoksessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei siitä ole kysymys. Minä rukoilen, että saisin olla Hengen johdettavana ja täytettävänä. Jumala asuu kansansa kiitoksessa.
kiittäkää joka tilassa. Rukoilkaa lakkaamatta.
- Anonyymi
Etpä sinä Anonyymi itse 2025-10-28 18:27:37 näytä itse vihaavan syntiä. meinaan valheen syntiä, mikä huuliltasi pulppuaa saastaisen sielun perältäsi.
Siinä sitä sinun lahkolaisuuttasi- ja lihallisuutta, missä vietätkin aikaasi
valheenpuhujat eivät peri Jumalan valtakuntaa, kertoo sana
- Anonyymi
Tulee ahdistukset jotka ovat tehneet syntiä Herraa vastaan.
"Minä saatan ihmiset ahdistukseen, niin että he kulkevat kuin sokeat, sillä he ovat tehneet syntiä Herraa vastaan. Ja heidän verensä vuodatetaan niinkuin tomu, ja heidän elinnesteensä niinkuin saasta." - Anonyymi
Seurakunnan vanhemmiston on valvottava niitä, jotka rukoilevat toisten puolesta. Mutta toteutuuko tämä?
- Anonyymi
Pakkovauvakastetuilla ei tätä toteudu, kun ei ole vanhimmistoa!
- Anonyymi
Rukoilemista on monenlaista, on kiitosta, ylistystä, avunpyyntöä ja kaikkea mitä ihmlsen elämässä on.
On myös sanatonta rukousta ja rukousta pelkkänä hiljaa omalla Jumalan edesssä. Jumala ymärtää meidän sydämen ja haluaa pitää meihin sydämen Armon ja Rakkauden yhteyttä.
Suuri Jumalan Pyhän Hengen yhteys on myös Hengen vaikuttama kielillä puhuminen, se on suuri Jumalan antama lahja. - Anonyymi
"alkuseurakunnissa" rukoileminen oli yksi keskeinen osa elämää.
- Anonyymi
Samoin kaatamiset ja hurmahenkikielet???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin kaatamiset ja hurmahenkikielet???
He puhuivat kielillä
- Anonyymi
Lisää palvelua. https://keskustelu.suomi24.fi/t/13705794/sanan-ja-saarnamiehen-suhde
- Anonyymi
Luin siitä osan. Olipa lakipitoinen ja pahantahtoinen jutun juttu.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741