viimeinen tuomio

Anonyymi-ap

ovatko siellä kaikki ihmiset syytettyinä, kristityt ja muut ihmiset? sielläkö selviää se ketkä eivät olekaan oikeita kristittyjä vaan Jeesus sanoo etten tunne sinua, sinua, sinua, enkä sinuakaan kun olit niin feikki, jne ?

14

136

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pyhän Hengen mukaan ihmiset joutuvat tuomiolle, ne keillä on pelastuksen sinetti, pelastuvat sen kautta, ei heidän tekojaan punnita, eivät he joudu Jumalan tuomi-istuimen eteen, jotka Jumala on heidät vanhurskauttanut taivasten valtakuntaan. Juuri tätä Paavali yrittää selittää uskoville, mutta eihän jäärät ymmärrä, vaan herjaavat vain tosiaan.,

Muut tuomitaan sitten lakien sekä omien tekojensa mukaan ja voi vain arvata mikä tuomio siitä tulee.

• Anonyymi

"Muut tuomitaan sitten lakien sekä omien tekojensa mukaan ja voi vain arvata mikä tuomio siitä tulee."

No kerroppa mikä tuomio tulee? Onko sinulla porkkana etutaskussa ja tikari takataskussa?

• Anonyymi

Luin eilen Heenokin kirjaa. Siinä on kaksi ryhmää:

1. Just ones = kristityt
      2. Chosen ones = muslimit

Nuo just ones joutuu tuomiolla sotaan ja riitaan niitä vastaan jotka kokivat vääryyttä heidän taholtaan.

Mutta chosen ones puhdistetaan synneistään jne.

Luin vain muutaman sivun tuon kirjan alkua. Tarvitaan avain kirjan avaamiseen.
      Vähän auttoi kun katsoin saapumisen Siinain vuorelle tapahtuneen Moosekselle 1552 ekr.
      Ja juutalaisten olevan host of Holies tai holy nation. Sen jälkeen oli helppo ajoittaa kristityt ja muslimit. Myös kreikkalaiset mainitaan .
      High hills will be lowered eli Akropolis jne.

Jos ei ole tiedon avainta niin kirjan lukeminen jää hyvin vajavaiseksi.

• Anonyymi

syy- on jotain, syytä, joka suuntauttaa syyn suuntaan.

Eli on kyse tienviitasta.

Täällä on jokaisella oma syy- mitä tekee sielunsa maisemasta käsin, ja sehän on se SYY ja syyttäminen on siten syyn toteamista- missä on käyty, ja mihin menty.

Jos Taivaassa vilppi löytyi Luciferista- Taivashan on Rakkauden maa- syy elää Valtakunnan lain mukaisesti- eli halullisen syy- elää rakkaudessa.
      toteutuu Taivas- toteutuu syystä- se elämä- joka olisi iankaikkisesti syynäten tavoiteltava.

No, mennään syyhyn syvemmälle, missä on syy ja seuraus.
      Tämä Luchiveeri- löytyi vilppi ja mikä se vilpin syy on?
      Eli syy löytyi siitä että tämän ekuliherra halusi itse- Valtaistuimelle ja olisiko sen syissä sitten taivaassa ollut uusi alku- eli ei ollutkaan rakkauden syy- olla valtaistuinasettelun istujassa. Vilppi ja valta- sekä Raamatunkertomus.

Alkoi sota- aivan siellä perillä, mihin ollaan menossa. Se taistelu on jo käyty, eikä sinne syyllinen pääse, enää ja syytön pääsee--- siinähän sitä syytä on kerrakseen.

Syytelläänpä sitten oma sielua- päämäärätietoisesta ajattelusta, sekä tahtoelämästä täällä. Rienaajahan heitettiin tänne----pimeyteen---- ei ole oikein sydämessä valoa, ja syy on siinä, että ei haluta Raamatullista Valoa ---syyn ja seurauksen kentällä...

ONKO sydämessä rakkautta- vai ei. Siinähän se valta-asettelun syy on ja sieluamme voimme aivan itse syyttää- että katsopa sieluni peiliin, millä motiivin syillä ollaan matkalla jne.
      Katso sielu peiliin, miksi täällä merenallo pauhaa, ja syy on kanssamatkaajien elämäntavasta- jolla he haluavat valtaistuinta pitää- ihmiskaupassa, sodisssa - siinä ja siinä syyssä, mitä kädet tekevät ja aivot- eli pää- teettää, ruumishan ei sätki ilman elämää ja kun on puhallettu elämän ---henki-- on ihmisestä tullut elävä sielu..
      ja millä hän ruokkii sieluaan, se syyn kautta hän sitten pusaa täällä elämässä.

Ja tässä tulee se tuomiovallan SYY- millä Luoja tuomaroi meitä. Itsehän me syinemme teemme valinnat ja siitähän se """syyttäminen"""" tulee, eli todetaan se syy, mitä ja minkä syistä sitten olemme leiviskäämme hoitaneet.

Ja tuskin huonon valinnan syistä, ei halullisuus ole taivaallinen ja näin syy ulosjäämiseen on todellinen syy- että se syyttäminen on vain toteamista, mihin joukkoon mistäkin syystä kukin on kulkevainen.

Onko se syy- syyttäminen jne. hieman valkaistuna....

• Anonyymi

1. Armon tuomijoistuimessa kristityt ovat, mutta siel ei tuomita onneks helvettiin ketään, mutta tuomitaan jotenkin kuitenkin, kun kerran tuomioistuin on.Tää tuomiojo on ekanallisena vuorojärjestyksessä, mua nolottaa jo etukäteenjos ihan kaikki käsitellään mun elämästä, nolotuksen tuomiopaikka varmaan mulle, ehkä jotain positiivistakin saan kuulla oman nahkani osalta ettei pelkkää nolon tuskan hikee yksistään. Näkee tarkemmin ja selvällisemmin sitten kun se on ajankohjaista.

2. Tälläkin tuomijistuimella on oma nimensä en vaan muista sitä, joku Jumalan valkeuven tuomijoistuin kuitenkin, siel tuomitaan kaikki helvettiin, eli tuomio on ikuinen ja kova tuomio. Eksyttäjillä lienee ihan oma spesiaali kohtelu tiejos eksytetyille, etenkn kun on eksyttäjii, jotka eksytti ihmiseisii tahallaan valjehjellen helvettiin,semmoisiakin on olemassa. En oikein tajuu sitä tahallaan eksyttämisen lokiikkaa, mutta sen täytyy perustua yksinkertaisuuteen, kun siitä seuraa ikuisuus helvetissä eksytettyjen kanssa paikassa, josta ykköstoive on vaan päästä pois ja heti.

Olen yllättynyt ja tyytyväinen siihen että elän uskossa Jeesukseen. Kyllä mä kestän nolot hetketkin, Totuus minusta tulkoon vaan julki vaikka mua hävettää jo nyt tietyt asiat, en esim. ole puhunut aina pelkkää hyvää.Pahaa voi puhua vaikka puhuisi 100pros totuutta. Miten?Esim. asettumalla toisen ihmisen "yläpuolelle."

No, voisi tietty olla paljon pahenpaakin jos sillee ees voi sanoo syntilöist.

Selef Urge

• Anonyymi

Uskovaiset on kovin kärsimättömiä kun eivät malta odottaa sitä viimeistä tuomiotaan vaan tuomitsevat itsensä taivaan paratiisiin jo eläessään.

Minä ja ken ei moisiin ja jumaliin usko maltan odottaa kärsivällisesti sitä, ilmeisesti kristittyjen rakastavan Jumalan viimeistä tuomiota, sitten joskus kuolemani jälkeen.
        Olkoonkin se kohdallani kuinka julma tahansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uskovaiset on kovin kärsimättömiä kun eivät malta odottaa sitä viimeistä tuomiotaan vaan tuomitsevat itsensä taivaan paratiisiin jo eläessään.

Minä ja ken ei moisiin ja jumaliin usko maltan odottaa kärsivällisesti sitä, ilmeisesti kristittyjen rakastavan Jumalan viimeistä tuomiota, sitten joskus kuolemani jälkeen.
        Olkoonkin se kohdallani kuinka julma tahansa.

Se on helppo suuta soitella nyt kun et ole vielä helvetissä, mutta siellä ääni muuttuu kellossa jokaisella sinne joutuneella.

Vetoan sinuun. Mieti haluatko olla ikuisuuven helvetissä. Kokeile rukoilemista Jeesuksen Pyhässä pelastavassa Nimessä Isää Jumalaa ja pyyvä itsellesi uuvestisyntymää.

Siitä hetkestä kun uuvestisynnyin on mun elämäni ollut kuin siivillä lentämistä. Jumalan Hengen asettumista asumaan itseensä ei tule peljästellä.

Eloisuutein ennen uuvestisyntymää siinä olotilassa kuin sinä olet oli epätyyvyttävää elämistä. Sitä tosin ei ymmärrä siinä tilanteessa , ainakaan kovin selvästi kun ei ole vertailukohtaa olotilalleen.Mitä tällä tarkoitan? Henki vaikuttaa kristityn olotilaan hyvänä olona, sitä sanotaan rauhaksi ja varmaa toivoa jos pysyy uskossa vanhurskaana Jeesuksessa Kristuksessa.

Rukous on julkinen, mutta harvan ymmärtämä keino ottaa yhteys Jumalaan, puhua hänelle, ajatuksissaan tai ääneen,sitä on rukoileminen. Jumala tietää tosiaankin kaikki ajatuksesi.Jumalan olemassaolon pääsy omaan ymmärrykseen on elämän suurin mullistavuus, tsarkoitan että sen tiejostamalla tiejostaa, uskomalla uskoo, kun asija on selvällisöitynyt itselleen.

Kaikki mitä kirjoitin tähän on totta ja pohjaan omiin kokemuksiini. Sun elämästä puuttuu merkittävä toiveikkuus tulevaisuujelle: Ikuinen elämä uudessa maassa, jonka Jumala luo, uudessa paremmassa fyysisessä kehossa mukavassa olotilassa. Helvetissäkin on fyysiset ruumiit ihmisillä,jotka tuntevat kärsimystä. Mulle on ollut viime aikoina toi iso asia käsittää että Jumala on luonut ihmiselle sielun ja hengen sijoitetttavaksi ikuisesti fyysiseen ruumiiseen, jossa sielulla ja íhmisen hengellä on ositteensa, asuinsijansa ikuisesti.

Pliis,olen tuntematon , mutta mä kerron sulle totuuven täs näpytyksellisyyves.Oivalla että Jumala on paljon kyvykkyympi kuin ihminen. Kun oivallat Jumalan olevan esim. kaikkitietävä, tietää menneet, tämän hetken kaikki asiat, ja tietää tulevaisuudenkin niin se menee tosi isosti ihmisen älyn ja ymmärryksen yli, mutta kaikessa ihmeteltävyyjessäänsä se on totta.

Jumala on myös kaikinpuolin hyvä ihmistä kohtaan. En saa vannoa mitään, koska Jumala sen kieltää minulta, mutta totta tämä on sen ymmärryksen mukaan kuin minulle on kertynyt Totuuskokonaisuuven näistä osatekijöistä. Jumala rakastaa sinua syntiinlankeutunutta ja haluaa sinun ottavan häneen kontaktinpoikasta.

Tämän pohjalta rakentamaan? Raamattu on muuten täyttä totta kunhan ei ole valhekäännös tai käännösvirhettä jossain jakeistos.

Toivon tämän julkituonnin olevan sulle siunaavuujeks, pelastukses,

Selef Urge

• Anonyymi

Jeesuksen seuraajat asetetaan Kristuksen tuomioistuimen eteen: kaikkien meidän pitää ilmestymän Kristuksen tuomioistuimen eteen, että kukin saisi sen mukaan, kuin hän ruumiissa ollessaan on tehnyt, joko hyvää tai pahaa.
      Mutta Jeesuksen seuraajat eivät joudu tuomittavaksi: joka kuulee minun sanani ja uskoo häneen, joka on minut lähettänyt, sillä on iankaikkinen elämä, eikä hän joudu tuomittavaksi, vaan on siirtynyt kuolemasta elämään.

• Anonyymi

No miksi ne uskovaiset sitten niin kovin todistelevat sitä pelastusvarmuuttaan kun se lunastettu littera taivaan rientoihin on jo kerran omalla ilmoituksella varma nakki.
        Niin kovin, että se vaikuttaa ulospäin jo koomiselta epävarmuudelta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No miksi ne uskovaiset sitten niin kovin todistelevat sitä pelastusvarmuuttaan kun se lunastettu littera taivaan rientoihin on jo kerran omalla ilmoituksella varma nakki.
        Niin kovin, että se vaikuttaa ulospäin jo koomiselta epävarmuudelta.

Jeesus itse antoi varmuuden, ettei Hänen seuraajansa joudu tuomittavaksi:"joka kuulee minun sanani ja uskoo häneen, joka on minut lähettänyt, sillä on iankaikkinen elämä, eikä hän joudu tuomittavaksi, vaan on siirtynyt kuolemasta elämään".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesus itse antoi varmuuden, ettei Hänen seuraajansa joudu tuomittavaksi:"joka kuulee minun sanani ja uskoo häneen, joka on minut lähettänyt, sillä on iankaikkinen elämä, eikä hän joudu tuomittavaksi, vaan on siirtynyt kuolemasta elämään".

No kenelle se Jumalan viimeinen tuomio sitten on tarkoitettu kun suuri osa porukasta livahtaa keittiön puolelta saliin.
        Keitä ovat he uskovaiset jotka pääsevät juhlaan mukaan vaikka eivät olekkaan niin Jeesusta seurailleet, keitä he joille Jumala tuomitsee maanalaisen tulijärven juhlapaikaksi.

• Anonyymi

Jeesus jakaa tulemuksessaan ihmiset vuohiin ja lampaisiin. On viimeinen päivä. Silloin hyvät ja pahat heräävät haudoistaan ja heidät tuomitaan tekojen mukaan. Paljastuu ketkä ovat aitoja Jumalan lapsia ja ketkä vain luulevat olevansa.

Ilmestyskirja on fiktiota. Ei se mene niin kuin siellä sanotaan.

• Anonyymi

Liberaaliteologi raateli Hetan.

• Anonyymi

Ilm.7:9-10 Sen jälkeen näin minä, ja katso, suuri joukko, jota ei yksikään lukea taitanut, kaikista pakanoista, ja sukukunnista, ja kansoista ja kielistä, seisovan istuimen edessä ja Karitsan edessä, valkeilla vaatteilla puetetut, ja palmut heidän käsissänsä. Ja he huusivat suurella äänellä, sanoen: autuus olkoon meidän Jumalallemme, joka istuimella istuu, ja Karitsalle! Biblia (1776) Ilm.4:2. 19:1.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliin

Yli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset
      Maailman menoa
      164
      10993
    2. Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021

vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti
      Maailman menoa
      114
      6242
    3. Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueita

sillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi
      Maailman menoa
      171
      5591
    4. Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä

On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..
      Maailman menoa
      86
      5501
    5. Professori: Maahanmuuttajien rikollisuutta hyssytellään - hävytöntä

Kriminologi Jukka Savolaisen mukaan ikä ja vaikeat olosuhteet eivät riitä selitykseksi. – Tutkitun tiedon valossa sanoi
      Maailman menoa
      173
      4473
    6. Enää viisi yötä Sannan kirjaan

Ihan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut
      Maailman menoa
      77
      4375
    7. Mistä kummasta voi johtua se, että vasemmistolaiset usein häpeää itseään

voiko se johtua esim. köyhyydestä? Ja tästä on siis ihan suomalainen tutkimus olemassa. "Suomalainen tutkimus osoittaa
      Maailman menoa
      48
      3979
    8. Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessään

mutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät
      Maailman menoa
      55
      3856
    9. Marin teki sen mihin muut eivät pystyneet, vei susi-Soten maaliin

ja sitten hävittyjen vaalien jälkeen lähtikin vastuuta pakoon...... "Professori: sote-uudistus on täysi susi. Sosiaali
      Maailman menoa
      17
      3504
    10. IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!

"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k
      Maailman menoa
      85
      3120
    Aihe