Kyllähän ne hiilarit, siemenöljyt, kevyt ja laitti sekä se ultraprosessoitu ruoka nykyimmeistä lihottaa, tappaa kilpparia, sotkee suoliston, nostaa verenpaineen, pilaa luuston, heikentää veriarvot, tekee diabetesta, aiheuttaa ihottumia ja mm tekee masennusta ja vetämättömyyttä.
Nämä on niitä insuliiniresistenssin jatkosairauksia, joista varmaan lähemmä kakskolmasosaa suomalaisistakin nyt jo kärsii, jopa lapset.
Jo yksin se, että hiilarit koukuttaa syömään monta kertaa päivässä, kun pitäisi syödä pari tai korkeintaan kolme kertaa vuorokaudessa, eli pitäisi pitää se luonnollinen pätkäpaasto.
Virallisperseellisten ohjeiden mukaan syövät syövät näitä välipaloja, niin elimistö ei saa koskaan levätä.
Itse olen syönyt Antti Heikkilän vähähiilarisilla ohjeilla kohta 30 vuotta, kolme viimeistä niistä karnivorella, eli puhdasta oikeaa eläinperäistä rasvaa ja prodea.
Syön kaksi kertaa päivässä, olen normipainoinen, terve, lääkkeetön 68 v mummo.
Kuuntele YT lääkäri Ari Miettisen jaksoja, varmaan niitä on kaikenkaikkiaan n 350 kpl, jossa hän kertoo insuliiniresistenssin syistä, seurauksista ja erityisesti, miten siitä pääsee helposti eroon.
Kyllä puhdas ruoka on terveystuote
Anonyymi-ap
1
91
Vastaukset
- Anonyymi
Hiilarit?
Polttoainettahan ne ovat.
Ja tärkeitä jopa aivotoiminnan kannalta.
Nimenomaan hyvät hiilarit, esimerkiksi täysjyvä, marjat, hedelmät.
Aivotoimintakin tarvitsee hiilareita.
Höttöhiilareita tulisi välttää, esimerkkinä jo edesmennyt ranskanleipä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle
Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku305053Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova671940HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a1131817Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel291714- 1111690
Björn Wahlroos ykkösaamussa nautittavaa kuunneltavaa
Ehdottomasti viisaimpia ja tietävämpiä ihmisiä mitä Suomesta koskaan tullut. Naureskeli viherpiipertäjille jotka ihan p234972- 71911
Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.44887Leikitään tavuleikkiä
Millaiset nimitavut muodostuvat jos yhdistät oman etunimesi ensimmäisen tavun ja kaipaamasi ihmisen etunimen ensimmäisen54833- 53792