Suomen profeetta lausui hiljattain:
-"Kuningas Daavid nimitti Israelin kuninkaaksi jälkeensä poikansa,prinssi Salomon.
Hän toimi siis Jumalan mielen mukaisella tavalla,kun suosi lähisukulaistaan.
Kuningas Daavid määräsi Israelin sotaväen kenraaliksi isoserkkunsa Joabin.
Joab oli Daavidin isän Iisain siskonsa,Serujan poika.
Nepotismi EI SIIS MISSÄÄN NIMESSÄ ole korruptiota,vaan antinepotismi on.
Vasemmistopiireissä inhotaan nepotismia.
Esim.heidän mielestään poika ei saisi periä isältään metsäpalstaa,vaan se pitäisi luovuttaa vävylle (Tämähän hyödyttäisi metsänomistajan tytärtä).
Antinepotismi on siis iisebelin demoninen henkivalta,eli se on preterismiä eli "kansanvaltaa".
"Kansanvalta" on käytännössä sama asia,kuin "väkivalta".
Siinä suuri joukko hallitsee ilman todellista johtajaa.
Raamattu Sanoo:
-"On toki erinomaista,että asuttua maata hallitsee kuningas".
Eduskunnassa on viime aikoina puhuttu nepotismista ja nähdään näinollen se,kuinka vasemmisto vieläkin pyrkii rosvoamaan Oikeistomme omaisuuden.Aamen".
Suomen profeetta: -"Anti-nepotismi on eräs korruption muoto".
60
625
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi metsänomistajan tytär ei saisi periä mitään?
- Anonyymi
Tai miksi tytär ei saisi hyötyä isänsä perinnöstä?
- Anonyymi
Suvun mainewn ja jatkumisen tähden.
Nämä ovat miesten asioita,eivätkä kuulu naisille.- Anonyymi
Tervetuloa pois 1600-luvulta. Haistan aika väkevän naisvihan ja äiti-syndrooman, mutta aloittajalta se ei ole uutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tervetuloa pois 1600-luvulta. Haistan aika väkevän naisvihan ja äiti-syndrooman, mutta aloittajalta se ei ole uutta.
Naisvihan!?
Kun vävy akkansa kanssa kieroilee rouvansa veljen tulevaa omaisuutta,silloin hän myöskin kyttää rouvansa veljen rouvaa.
Näin kertoo Raamattummekin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisvihan!?
Kun vävy akkansa kanssa kieroilee rouvansa veljen tulevaa omaisuutta,silloin hän myöskin kyttää rouvansa veljen rouvaa.
Näin kertoo Raamattummekin.Haiskahtaa hyvin vahvasti kateudelta ja katkeruudelta. Olet tainnut jäädä alakynteen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haiskahtaa hyvin vahvasti kateudelta ja katkeruudelta. Olet tainnut jäädä alakynteen?
Sinä olet tainnut jäädä alakynteen itse.
Jumalamme tietää sinut.
Olet aiemminkin ollut täällä arvostelemassa profeettaa,kuvitellen samalla että hän tai koku toinen olisi kiinnostunut sinun naiseudestasi.
Näin ei kuitenkaan ole.
Moni nainen on paljon sinua kiinnostavampi,jäät keskitason alapuolelle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olet tainnut jäädä alakynteen itse.
Jumalamme tietää sinut.
Olet aiemminkin ollut täällä arvostelemassa profeettaa,kuvitellen samalla että hän tai koku toinen olisi kiinnostunut sinun naiseudestasi.
Näin ei kuitenkaan ole.
Moni nainen on paljon sinua kiinnostavampi,jäät keskitason alapuolelle.Ethän sinä minua tunne. Ja tuo toisen ihmisen alentaminen kertoo enemmän sinusta kuin minusta.
- Anonyymi
Väiitätkö,että profeetalla on äitisyndrooma?
Kovinpa vaarallisilla vesillä kuljet,toivottavasti on vahvat purjeet,tarvitset niitä vielä.- Anonyymi
Väitän.
En sen vaarallisemmilla kuin sinäkään.
- Anonyymi
Äitisyndrooma on tutkitusti aina juuri niillä ihmisilä,jotka kaikkein eniten löytävät kyseistä vikaa muisra ihmisistä.
Suomen psykiatria.- Anonyymi
Laitatko linkin sellaiseen tutkimukseen?
Tutkija
- Anonyymi
Tutkin itse kyseisen insranssin keskiarvon.
- Anonyymi
Maallikkonakin varmaan ymmärtänet, että pyrkimyksenä ei ole selvittää instanssin keskiarvoa. Saanko ne tutkimukset?
- Anonyymi
Löydät Raamatustasi,jos sinulla reppanalla sellainen on.
Siellä määritellään psykopatis eli hulluus,erittäin tarkasti.
Katso sieltä ja viisastu.
Myöskin kusiaispesä auttaa.- Anonyymi
Ei tarvitse hermostua.
Kyllä minulla on.
Ei varmaan kannata kirjoittaa asioita, mitkä eivät ole totta ja jotka on helppo "ampua alas"?
- Anonyymi
Kuinkahan "ammut alas" sen Totuuden,että suku ja sen omaisuus PERIYTYY isältä pojalle?
- Anonyymi
Kuten sanottu, tervetuloa pois 1600-luvulta. Ei todellakaan periydy.
- Anonyymi
Raamattumme mukaan periytyy.
- Anonyymi
Perintökaaren mukaan ei.
- Anonyymi
Jumala ei tarvitse "perintökaaria",Hänellä on himan vakavampi voima.
Pyhä Henki.- Anonyymi
Kuitenkin sinä olet samassa perintökaaressa (mahdollisten) sisarustesi kanssa. Olivatpa he siskoja tai veljiä. Siitä ei nykypäivänä päästä mihinkään.
- Anonyymi
Voi hyvänen aika.
Pitäisikö muuttua ateistiksi?- Anonyymi
Sillä ei ole tässä tapauksessa mitään merkitystä.
- Anonyymi
Niin tietenkään ei,nimittäin sinun kohdallasi.
Jotenkin sinuun sattui kipeällä tavalla,kun ryhdyttiin puolustamaan nepotismia.
Feministit tyypillisesti vihaavat nepotismia.
Oletko feministi?- Anonyymi
Annatko lähteen sille, että feministit tyypillisesti vihaavat nepotismia?
Minua myös huvittaa se, kuinka merkittävä tarve sinulla on "satuttaa kipeällä tavalla". Tutkijana kiehtoo, miksi haluaisit toisen ihmisen kokea satuttamisen ja miksi koet tyytyväisyyttä siitä ajatuksesta, että saisit satuttaa minua kipeällä tavalla? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minua myös huvittaa se, kuinka merkittävä tarve sinulla on "satuttaa kipeällä tavalla". Tutkijana kiehtoo, miksi haluaisit toisen ihmisen kokea satuttamisen ja miksi koet tyytyväisyyttä siitä ajatuksesta, että saisit satuttaa minua kipeällä tavalla?Sivuhuomautus. Minä ainakin (feministinä) vierastan nepotismia siksi, että se vie meiltä kaikki oikeudet.
Se on kohtalaisen hyvä syy. Se tekee feminismin tyhjäksi. Tietysti siihen voi yhdistyä tasa-arvo, mutta jos puhutaan kristityistä uskovaisista. Tytär on oikeasti arvoton monessa perheessä. Arvo tulee vävypojan kautta, tai ei ollenkaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivuhuomautus. Minä ainakin (feministinä) vierastan nepotismia siksi, että se vie meiltä kaikki oikeudet.
Se on kohtalaisen hyvä syy. Se tekee feminismin tyhjäksi. Tietysti siihen voi yhdistyä tasa-arvo, mutta jos puhutaan kristityistä uskovaisista. Tytär on oikeasti arvoton monessa perheessä. Arvo tulee vävypojan kautta, tai ei ollenkaan.Ajatusmaailmasi on hyvin kieroutunut. Yhdessäkään tuntemassani kristittyjen uskovaisten perheessä ei tytär ole arvoton. Tulehan siis pois sieltä 1600-luvulta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minua myös huvittaa se, kuinka merkittävä tarve sinulla on "satuttaa kipeällä tavalla". Tutkijana kiehtoo, miksi haluaisit toisen ihmisen kokea satuttamisen ja miksi koet tyytyväisyyttä siitä ajatuksesta, että saisit satuttaa minua kipeällä tavalla?Ihailen Fred Trumpin tapaa nousta valtaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihailen Fred Trumpin tapaa nousta valtaan.
Sehän nyt on selvää.
Et kuitenkaan pystynyt vastaamaan kysymykseeni. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajatusmaailmasi on hyvin kieroutunut. Yhdessäkään tuntemassani kristittyjen uskovaisten perheessä ei tytär ole arvoton. Tulehan siis pois sieltä 1600-luvulta.
Tasa-arvo on 1600 luvulta.
Ainoastaan porttonaiset yrittävät olla miesten vertaisia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tasa-arvo on 1600 luvulta.
Ainoastaan porttonaiset yrittävät olla miesten vertaisia.Et edelleenkään pysty vastaamaan esitettyyn kysymykseen.
- Anonyymi
Näinhän sen pitää ollakin,suku menee isältä pojalle.
Raamattu on todellinen ja ainoa lähde.
Tyttärelle ei kuulu Raamatun mukaan suvun peeintö.- Anonyymi
Ymmärtänet sen, että lakiasioissa sovelletaan Suomen lakia, ei Raamattua. Sen vuoksi: nämä sinun sepustukset ovat turhia ja pelkkää naisvihaa täynnä.
- Anonyymi
Ai tuo kaveri.
Profetian mukaan perii vanhempansa ja Helsingin Sanomatalon saa lahjaksi.- Anonyymi
Eipä sentään.
- Anonyymi
Eipä sentään.
- Anonyymi
Vaikuttaa,että haluaisit hänen kaltaisille synnyttelemään.
- Anonyymi
Hänen kaltaisille? Sustahan tässä puhutaan.
- Anonyymi
En halua sinua minulle synnyttelemään,vaikka sanotkin olevasi "tutkija".
- Anonyymi
Nuo alentavat kommentit kertovat eniten vain sinusta ja lapsellisuudestasi sekä vain todistavat sen, mitä aiemmin sinulle ylempänä kommentoitiin.
- Anonyymi
Sinulla vaikuttaa tutkijana olevan valtava pakkomielle laittaa ihmisiä lokeroihin välittömästi,kun ihmiset kajoavat feminismiin.
- Anonyymi
Valitettavasti kerronnassasi ei juuri ole logiikkaa. Johdonmukainen ja järkevä keskustelu ei kanssasi näytä olevan lainkaan mahdollista.
- Anonyymi
Järki ei kasva sitä mukaa,kun hankitaan koulutodistuksia.
- Anonyymi
Aitoa feminismiä löytää parhaiten,kun tutkii vankimielisairaaloiden naispotilaita,ovat tyypillisesti kaikki feministejä.
- Anonyymi
Annatko lähteen ko. tutkimukselle?
- Anonyymi
Pyhä Henki ja Raamattu.
"Nainen vaietkoon seurakunnassa".- Anonyymi
Keskustelija(t) ja Suomi24: vastaa sinulle esitettyihin kysymyksiin tai vaikene.
Älä viitsi piiloutua Raamatun taakse.
- Anonyymi
Tämä on profetiapalsta jossa vastataan feminismin edustamiseen Raamatun Sanalla.
"Jumalan Sana on terävämpi,kuin mikään kaksiteräinen miekka".
Raamatussa puhutaan hulluudesta,eli psykopatiasta ja sillä tarkoitetaan nimenomaan naisen nostamista miehen veroiseksi.- Anonyymi
Minulla on naisia ympärilläni enemmän kuim sinulla,vaikka tutkijana oletkin käytännössä vielä äitisi helmoissa,mamma's flicka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on naisia ympärilläni enemmän kuim sinulla,vaikka tutkijana oletkin käytännössä vielä äitisi helmoissa,mamma's flicka.
Eipä ole. Etkä edelleenkään tunne minua.
- Anonyymi
stubu kirjottti ton, petailee itsestään kuningasta
- Anonyymi
Sinä tykkäät feministinä flirttailla miehille ja sen lisäksi vihaat nykyistä presidenttiä.
- Anonyymi
Melkoisia johtopäätöksiä vieraasta ihmisestä. Ja muuten, tällä ketjulla kirjoittaa useampi ihminen.
- Anonyymi
Etkös sä sanonu ite, että Stubb on historian huonoin presidentti?
- Anonyymi
Älä käännä.
Feministit (jotka aina pelkäävät miehiä,feminismihän on mielen kipeä linnake),jossakin vaihewssa etsiytyvät kristinuskon pariin,mutta sielläkin kapinoivat miehiä vastaan,koska kokevat erittäin voimakasta henkistä epävarmuutta.
Sitten ryhdytään "huutelemaan" äkkipikaistuksissaan,kuten Sanna Marin. - Anonyymi
Kun nousen julkisuuteen,en povaa pitkää menestystä sinun tutkijan urallesi.
Syy on feminismisi.
Ei sillä ole kukaan milloinkaan pärjännyt.
Vajoat sateenkaari marsseille elämänkatsomuksellasi.- Anonyymi
Oletuksesi ovat oma asiasi. Tuo julkisuuteen nouseminen hieman minua hymyilyttää. Ei se ole mikään itseisarvo minkään saavuttamiseksi
- Anonyymi
"Mitä viisaampi,sitä kiitetympi.
Tyhmyri kerää ainoastaan halveksuntaa".
"Ei lamppua sytytetä ja laiteta vakan alle...".
Näissä hommissa julkisuus on itseisarvo.- Anonyymi
Siis missä hommissa? Nettiin hassujen juttujen kirjoittamisessa?
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel353915Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova1372533Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v772097Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen201658Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.781636Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin
Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma601382Mun on pakko uskaltaa
Mikäköhän olisi pahin skenaario, jos vain laittaisin hänelle viestin, et haluan jutella meistä? Se, että hän vastaisi, e791311- 671290
Leikitään tavuleikkiä
Millaiset nimitavut muodostuvat jos yhdistät oman etunimesi ensimmäisen tavun ja kaipaamasi ihmisen etunimen ensimmäisen741266Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 27661249