On se vaan ihme puolue. Kohu kohun jälkeen. Juuso palkkasi köyhän poikansa avustajakseen. Heti pätkähti pojalle 60 000 euron tulot.
Uusimmat korruptio-uutiset sarjassa Perussuomalaiset
19
108
Vastaukset
- Anonyymi
Niin kahden vuoden tulo siis. Mutta uskon että hyvä työntekijä. Parempaa saa etsiä. Noin minäkin olisin tehnyt. Kommarit taas vinkuu kaikesta ja kaiken aikaa.
- Anonyymi
Sinä uskot, mutta et tiedä yhtään, onko hyvä työntekijä. Mutta tämä kasujen maan tapa. Oma perhe ja sukulaiset korruptiolla työelämään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä uskot, mutta et tiedä yhtään, onko hyvä työntekijä. Mutta tämä kasujen maan tapa. Oma perhe ja sukulaiset korruptiolla työelämään.
Luuletko että poika avustaa äitiään huonosti? Ei varmasti. Hän on oikein hyvä ja palkka siis n 3000 /kk. Eli ei merkittävä. Sensijaan saman summan moni saa toimeentulo luukulla TEKEMÄTTÄ MITÄÄN.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luuletko että poika avustaa äitiään huonosti? Ei varmasti. Hän on oikein hyvä ja palkka siis n 3000 /kk. Eli ei merkittävä. Sensijaan saman summan moni saa toimeentulo luukulla TEKEMÄTTÄ MITÄÄN.
Tarkoitatko, että yksi ihminen saa toimeentulo luukulla 3000 e/kk tekemättä mitään. Missä tämä toimeentulo luukku sijaitsee ja pääseekö sinne heti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitatko, että yksi ihminen saa toimeentulo luukulla 3000 e/kk tekemättä mitään. Missä tämä toimeentulo luukku sijaitsee ja pääseekö sinne heti?
syöpäsairaille matuille ei riitä alkuunkaan !!!
- Anonyymi
Aloittaja ei osaa laskea, jos kuukausitulo hieman alle 3000 € niin vuositulo jää noin 33000 €:n paikkeille. Mistä sait 60 000? Yleensä palkat ilmoitetaan kuukausi tai vuosituloina.
Hallitus hajoaa ja Juuso ei sitten enää tarvitse ministerin erityisavustajaa.- Anonyymi
Vasurit laskee 2v palkan tuloiksi 😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vasurit laskee 2v palkan tuloiksi 😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Ei, kyllä sen nimi pitäisi olla perheavustus.
- Anonyymi
Stubbin poika ohitti monet pätevämmät Ulkopoliittisen instituutin harjoittelijana… 😉
- Anonyymi
Persut ovat tulevaisuuden puolue. Siitä pitää vihervassujen haitallinen maahanmuutto huolen. Katsokaa Saksaan ja maailmaan. Siellä oikeisto nousee koska vihervassut eivät välitä omasta kansasta pätkääkään.
- Anonyymi
Toivon mukaan tulevaisuuteen menee ainakin kolmekymmentä vuotta. Sen jälkeen ei ole mitään väliä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivon mukaan tulevaisuuteen menee ainakin kolmekymmentä vuotta. Sen jälkeen ei ole mitään väliä.
😂😂😂 30 vuoden päästä Suomi on valitettavasti vasemmiston päätöksillä muslimivaltio. Peace man. 🧕🏾👳🏾♂️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂😂😂 30 vuoden päästä Suomi on valitettavasti vasemmiston päätöksillä muslimivaltio. Peace man. 🧕🏾👳🏾♂️
Pitää selventää; 30 vuoden päästä se saa olla vaikka sharia-lakia soveltava valtio. Ei koske minua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitää selventää; 30 vuoden päästä se saa olla vaikka sharia-lakia soveltava valtio. Ei koske minua.
Ja ilmeisesti vassari homppelipoika jolla ei jälkikasvuakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja ilmeisesti vassari homppelipoika jolla ei jälkikasvuakaan.
Voimia Isämmaallinen persu. Voimia!
- Anonyymi
Kateus on kommarin perisynti.
- Anonyymi
Hienoa, että oikeistolla ei tätä perisyntiä esiinny.
- Anonyymi
saako avustaja sen erikois eläkkeen , eli pääsee heti kun hommat loppuu
- Anonyymi
Hän alkaa saada sopeutumisrahaa, jotta hän voisi jäädä sen jälkeen vaikka sairaslomalle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161