Uusimmat korruptio-uutiset sarjassa Perussuomalaiset

Anonyymi-ap

On se vaan ihme puolue. Kohu kohun jälkeen. Juuso palkkasi köyhän poikansa avustajakseen. Heti pätkähti pojalle 60 000 euron tulot.

19

108

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin kahden vuoden tulo siis. Mutta uskon että hyvä työntekijä. Parempaa saa etsiä. Noin minäkin olisin tehnyt. Kommarit taas vinkuu kaikesta ja kaiken aikaa.

• Anonyymi

Sinä uskot, mutta et tiedä yhtään, onko hyvä työntekijä. Mutta tämä kasujen maan tapa. Oma perhe ja sukulaiset korruptiolla työelämään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä uskot, mutta et tiedä yhtään, onko hyvä työntekijä. Mutta tämä kasujen maan tapa. Oma perhe ja sukulaiset korruptiolla työelämään.

Luuletko että poika avustaa äitiään huonosti? Ei varmasti. Hän on oikein hyvä ja palkka siis n 3000 /kk. Eli ei merkittävä. Sensijaan saman summan moni saa toimeentulo luukulla TEKEMÄTTÄ MITÄÄN.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luuletko että poika avustaa äitiään huonosti? Ei varmasti. Hän on oikein hyvä ja palkka siis n 3000 /kk. Eli ei merkittävä. Sensijaan saman summan moni saa toimeentulo luukulla TEKEMÄTTÄ MITÄÄN.

Tarkoitatko, että yksi ihminen saa toimeentulo luukulla 3000 e/kk tekemättä mitään. Missä tämä toimeentulo luukku sijaitsee ja pääseekö sinne heti?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitatko, että yksi ihminen saa toimeentulo luukulla 3000 e/kk tekemättä mitään. Missä tämä toimeentulo luukku sijaitsee ja pääseekö sinne heti?

syöpäsairaille matuille ei riitä alkuunkaan !!!

• Anonyymi

Aloittaja ei osaa laskea, jos kuukausitulo hieman alle 3000 € niin vuositulo jää noin 33000 €:n paikkeille. Mistä sait 60 000? Yleensä palkat ilmoitetaan kuukausi tai vuosituloina.
      Hallitus hajoaa ja Juuso ei sitten enää tarvitse ministerin erityisavustajaa.

• Anonyymi

Vasurit laskee 2v palkan tuloiksi 😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vasurit laskee 2v palkan tuloiksi 😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Ei, kyllä sen nimi pitäisi olla perheavustus.

• Anonyymi

Stubbin poika ohitti monet pätevämmät Ulkopoliittisen instituutin harjoittelijana… 😉

• Anonyymi

Persut ovat tulevaisuuden puolue. Siitä pitää vihervassujen haitallinen maahanmuutto huolen. Katsokaa Saksaan ja maailmaan. Siellä oikeisto nousee koska vihervassut eivät välitä omasta kansasta pätkääkään.

• Anonyymi

Toivon mukaan tulevaisuuteen menee ainakin kolmekymmentä vuotta. Sen jälkeen ei ole mitään väliä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivon mukaan tulevaisuuteen menee ainakin kolmekymmentä vuotta. Sen jälkeen ei ole mitään väliä.

😂😂😂 30 vuoden päästä Suomi on valitettavasti vasemmiston päätöksillä muslimivaltio. Peace man. 🧕🏾👳🏾‍♂️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😂😂😂 30 vuoden päästä Suomi on valitettavasti vasemmiston päätöksillä muslimivaltio. Peace man. 🧕🏾👳🏾‍♂️

Pitää selventää; 30 vuoden päästä se saa olla vaikka sharia-lakia soveltava valtio. Ei koske minua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitää selventää; 30 vuoden päästä se saa olla vaikka sharia-lakia soveltava valtio. Ei koske minua.

Ja ilmeisesti vassari homppelipoika jolla ei jälkikasvuakaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja ilmeisesti vassari homppelipoika jolla ei jälkikasvuakaan.

Voimia Isämmaallinen persu. Voimia!

• Anonyymi

Kateus on kommarin perisynti.

• Anonyymi

Hienoa, että oikeistolla ei tätä perisyntiä esiinny.

• Anonyymi

saako avustaja sen erikois eläkkeen , eli pääsee heti kun hommat loppuu

• Anonyymi

Hän alkaa saada sopeutumisrahaa, jotta hän voisi jäädä sen jälkeen vaikka sairaslomalle.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe