Nainen anna tissit hyväiltäväksi.

59v mies nauttii naisen muotojen hyväilystä, käsin , suulla, kielellä. Varkaus ja lähistö.

23

497

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä itselläkin nuorempana vaikutti noista tekijöistä useampi, mutta en oo kyllä pitkään aikaan ajatellut niin. Jos aletaan oikein ajatella asiaa, niin naiset elävät keskimäärin miehiä pidempään. Tämä puoltaa nuorempaa miestä. Miesten seksuaalinen huippu on 20–25 -vuotiaana, naisten 35–40 -vuotiaana. (Tää vähän vaihtelee eri lähteissä, mutta ero on kuitenkin selkeä.) Tääkin tosiaan puoltaa nuorempaa miestä. (Laitan hedelmällisyydestä eri viestin, kun tästä tulee muutenkin jo pitkä.)

Kokemusperäisinä havaintoina omalla kohdalla on kyllä toiminut nuoremmat miehet paremmin. Sitä vähän niin kuin puhkesi kukkaan vasta silloin, kun vaihtoi nuorempiin. Nuorempia kiinnostaa oman kokemuksen mukaan toisen halut, toiveet ja ajatukset vanhempia enemmän. Ja ehkä nuoremmat suhtautuvat naisiin jotenkin tasavertaisempina tms. Nämä ovat tietty yleistyksiä, mutta mun mielestä näissä on ihan selviä eroja esim. 70- ja 80-luvulla syntyneiden välillä. Nuoremmat pystyvät usein keskustelemaan asioista myös avoimemmin. (Kyllä nämä onnistuu joiltain vanhemmiltakin, mutta todennäköisemmin nuoremmalta.) Toisaalta nyt sitten varsinkin 2000-luvulla syntyneet miehet ovat alkaneet innostua taas konservatiivisuudesta ja manosphere-tuubasta eli ehkä 80- ja 90-luvulla syntyneet jäävät edistyksellisimmiksi ikäluokiksi naisten näkökulmasta katsottuna. Toivottavasti niin ei käy.

• Anonyymi

Itse olen syntynyt vuonna 1984, itselle kumppanin nautinto on vähintään yhtä tärkeä kuin omani.

Olen myös aina pystynyt puhumaan avoimesti eri asioista, osaan olla poikamainen, olen myös romanttinen.

• Anonyymi

Paljon ulkomaalaisia nettituttavia omaavana ja yhden vähän pidemmänkin ihmissuhteen (Mikä eteni siis tapailuun fyysisesti.) Instagramissa löytäneenä, en pidä ollenkaan ihmeellisenä, jos tänä päivänä moni kaveri- / seurustelusuhde saa alkunsa kohtaamisella pelimaailmassa. Me ihmiset vietämme niin ison osan ajastamme "online" kaikilla mantereilla ja verkon eri alustat ovat enenevissä määrin se "bussipysäkki", "kielikurssi", "baaritiski" jne. missä ennestään tuntemattomat ihmiset kohtaavat.

Pidän täysin mahdollisena, että kyseinen Latinalaisesta Amerikasta (?) kotoisin oleva nainen voi olla täysin vilpittömästi liikkeellä, mutta ainakin vielä tässä vaiheessa suosittelisin pitämään varasi ja pyrkimään esim. videopuheluiden avulla varmistamaan, että kyseessä on ennen kaikkea sama ihminen, mitä kuvassa. Ruudun välityksellä henkilökemioidenkin mahdollinen klikkaaminen selviää paremmin, mitä vain viestitellessä. Vaikka yhteistä kieltä ei juuri olisi, kannattaa se nähdä lähinnä hidasteena. Verbaalista kanssakäymistä kun voi alkaa työstämään ele eleeltä ja sana sanalta.

• Anonyymi

Mun tissejä saa imeä. Ne on suht isot. Pilluakin saa nuolla jos tykkäät. Se on todella märkä.

• Anonyymi

Suolainen nuolaisu pillusta maistuisi. Samoin nännien ja rintojen hyväily sekä imeminen. T. Kuumamies

• Tykkään nuolla kyllä. Märkä maistuu....
        Kun kerrot missä voitaisiin ja koska M59

• Tykkään nuolla pillua kyllä

• Vantaalla ois myös tissien imettäjää vailla 44v mies, isoja ois tosi kiva päästä imemään.
      Jos vaikka saisi imutella säännöllisemminkin

• Anonyymi

Mulla on isot, painavat ja pulleat tissit. Saat imeä ja puristella. Voidaan sopia että saat imeä niitä säännöllisesti.
      Jos haluat niin saat nuolla mun pillua. Voisin istua sun kasvoille. Haluaisin, että nuolet mun klitorista, peppureikää ja että työnnät kielen mun pillunreikään, että saan kunnon orgasmin.

• Anonyymi

Mistä päin oot. Minulle sopisi tuo kuvailemasi homma.Seisoo nyt jo kun aattelen että istut naamalleni nuolen pakaravakoasi pillua hyväilen tissejä.Oon 60v siisti mies.Eteläsuomesta.

• Nam. Tykkään. M59

• Anonyymi

Kiinnostaa nuolla sinua kirjottele ihmeessä.

• Anonyymi

Vieläkö sinua kiinnostaa.Olisi hienoa nuolla sinua joka paikasta.Siisti mies 60v.

• Anonyymi

Mulla on vain pienet mutta terhakat B85 rinnat ja nekin kaipaisi vaikka mitä..

Asta18

• Kaikki rinnat ihania. Hyvällä kaikin tavoin M59

• Anonyymi

Kyllä voin antaa sinulle nautintoa ei se tisujen koosta ole kiinni.60v siisti mies. Eteläsuomi. Mistä sinä.

• Anonyymi

Mistäpäin Asta18 on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistäpäin Asta18 on?

Kuka tulisi viikonloppuna antamaan niille huomiota yuntukausia?

Asta18

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka tulisi viikonloppuna antamaan niille huomiota yuntukausia?

Asta18

Voisin tulla.Siisti mies.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisin tulla.Siisti mies.

Millanen oot?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millanen oot?

Hoikka 65kg 58v siisti terve mies. Pidän tissien hyväilystä nuolennasta.

• Anonyymi

Voi Asta tuottaisin sinulle orgasmeja nuolemalla ottamalla nännisi huulten väliin.

• Anonyymi

Asta Asta anna nuolla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      58
      3703
    2. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      72
      3085
    3. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      53
      2271
    4. Mikä ihme teitä savolaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.
      Tuusniemi
      13
      1503
    5. Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä

Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m
      Ikävä
      65
      1269
    6. Mikä tekee naisesta

Seksikkään ja viehättävän? Entä miehestä?
      Ikävä
      86
      1146
    7. Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?

JOS siis sinä saisit päättää?
      Maailman menoa
      1
      981
    8. Varusmiehen kuolema

Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä
      Kajaani
      23
      971
    9. Huippu, kaupunki ostaa hotellin

Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä
      Ähtäri
      55
      955
    10. Mitä ajattelet rakkaastasi tällähetkellä?

Itse haluaisin jo hänen viereen..
      Ikävä
      47
      942
    Aihe