Nainen anna tissit hyväiltäväksi.

59v mies nauttii naisen muotojen hyväilystä, käsin , suulla, kielellä. Varkaus ja lähistö.

98

1305

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä itselläkin nuorempana vaikutti noista tekijöistä useampi, mutta en oo kyllä pitkään aikaan ajatellut niin. Jos aletaan oikein ajatella asiaa, niin naiset elävät keskimäärin miehiä pidempään. Tämä puoltaa nuorempaa miestä. Miesten seksuaalinen huippu on 20–25 -vuotiaana, naisten 35–40 -vuotiaana. (Tää vähän vaihtelee eri lähteissä, mutta ero on kuitenkin selkeä.) Tääkin tosiaan puoltaa nuorempaa miestä. (Laitan hedelmällisyydestä eri viestin, kun tästä tulee muutenkin jo pitkä.)

Kokemusperäisinä havaintoina omalla kohdalla on kyllä toiminut nuoremmat miehet paremmin. Sitä vähän niin kuin puhkesi kukkaan vasta silloin, kun vaihtoi nuorempiin. Nuorempia kiinnostaa oman kokemuksen mukaan toisen halut, toiveet ja ajatukset vanhempia enemmän. Ja ehkä nuoremmat suhtautuvat naisiin jotenkin tasavertaisempina tms. Nämä ovat tietty yleistyksiä, mutta mun mielestä näissä on ihan selviä eroja esim. 70- ja 80-luvulla syntyneiden välillä. Nuoremmat pystyvät usein keskustelemaan asioista myös avoimemmin. (Kyllä nämä onnistuu joiltain vanhemmiltakin, mutta todennäköisemmin nuoremmalta.) Toisaalta nyt sitten varsinkin 2000-luvulla syntyneet miehet ovat alkaneet innostua taas konservatiivisuudesta ja manosphere-tuubasta eli ehkä 80- ja 90-luvulla syntyneet jäävät edistyksellisimmiksi ikäluokiksi naisten näkökulmasta katsottuna. Toivottavasti niin ei käy.

• Anonyymi

Itse olen syntynyt vuonna 1984, itselle kumppanin nautinto on vähintään yhtä tärkeä kuin omani.

Olen myös aina pystynyt puhumaan avoimesti eri asioista, osaan olla poikamainen, olen myös romanttinen.

• Anonyymi

Paljon ulkomaalaisia nettituttavia omaavana ja yhden vähän pidemmänkin ihmissuhteen (Mikä eteni siis tapailuun fyysisesti.) Instagramissa löytäneenä, en pidä ollenkaan ihmeellisenä, jos tänä päivänä moni kaveri- / seurustelusuhde saa alkunsa kohtaamisella pelimaailmassa. Me ihmiset vietämme niin ison osan ajastamme "online" kaikilla mantereilla ja verkon eri alustat ovat enenevissä määrin se "bussipysäkki", "kielikurssi", "baaritiski" jne. missä ennestään tuntemattomat ihmiset kohtaavat.

Pidän täysin mahdollisena, että kyseinen Latinalaisesta Amerikasta (?) kotoisin oleva nainen voi olla täysin vilpittömästi liikkeellä, mutta ainakin vielä tässä vaiheessa suosittelisin pitämään varasi ja pyrkimään esim. videopuheluiden avulla varmistamaan, että kyseessä on ennen kaikkea sama ihminen, mitä kuvassa. Ruudun välityksellä henkilökemioidenkin mahdollinen klikkaaminen selviää paremmin, mitä vain viestitellessä. Vaikka yhteistä kieltä ei juuri olisi, kannattaa se nähdä lähinnä hidasteena. Verbaalista kanssakäymistä kun voi alkaa työstämään ele eleeltä ja sana sanalta.

• Anonyymi

Mun tissejä saa imeä. Ne on suht isot. Pilluakin saa nuolla jos tykkäät. Se on todella märkä.

• Anonyymi

Suolainen nuolaisu pillusta maistuisi. Samoin nännien ja rintojen hyväily sekä imeminen. T. Kuumamies

• Tykkään nuolla kyllä. Märkä maistuu....
        Kun kerrot missä voitaisiin ja koska M59

• Tykkään nuolla pillua kyllä

• Vantaalla ois myös tissien imettäjää vailla 44v mies, isoja ois tosi kiva päästä imemään.
      Jos vaikka saisi imutella säännöllisemminkin

• Anonyymi

Mulla on isot, painavat ja pulleat tissit. Saat imeä ja puristella. Voidaan sopia että saat imeä niitä säännöllisesti.
      Jos haluat niin saat nuolla mun pillua. Voisin istua sun kasvoille. Haluaisin, että nuolet mun klitorista, peppureikää ja että työnnät kielen mun pillunreikään, että saan kunnon orgasmin.

• Anonyymi

Mistä päin oot. Minulle sopisi tuo kuvailemasi homma.Seisoo nyt jo kun aattelen että istut naamalleni nuolen pakaravakoasi pillua hyväilen tissejä.Oon 60v siisti mies.Eteläsuomesta.

• Nam. Tykkään. M59

• Anonyymi

Kiinnostaa nuolla sinua kirjottele ihmeessä.

• Anonyymi

Vieläkö sinua kiinnostaa.Olisi hienoa nuolla sinua joka paikasta.Siisti mies 60v.

• Anonyymi

Mulla on vain pienet mutta terhakat B85 rinnat ja nekin kaipaisi vaikka mitä..

Asta18

• Kaikki rinnat ihania. Hyvällä kaikin tavoin M59

• Anonyymi

Kyllä voin antaa sinulle nautintoa ei se tisujen koosta ole kiinni.60v siisti mies. Eteläsuomi. Mistä sinä.

• Anonyymi

Mistäpäin Asta18 on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistäpäin Asta18 on?

Kuka tulisi viikonloppuna antamaan niille huomiota yuntukausia?

Asta18

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Asta18

Voisin tulla.Siisti mies.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisin tulla.Siisti mies.

Millanen oot?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millanen oot?

Hoikka 65kg 58v siisti terve mies. Pidän tissien hyväilystä nuolennasta.

• Anonyymi00022
        Anonyymi kirjoitti:

Asta18

Voisin tulla jos oot PK seudulta Asta.
        Lutkuttaisin nännejäsi tuntikausia
        Saisinko nuolla pilluakin?

Tissimies66

• Anonyymi

Voi Asta tuottaisin sinulle orgasmeja nuolemalla ottamalla nännisi huulten väliin.

• Anonyymi

Asta Asta anna nuolla.

• Anonyymi00020

Varkaus löytyisi myös hyväilijä vaikka yksipuolisesti elikkä imen ja nuolen naisen.M50v ja Kik on minulla.

• Anonyymi00023

Leskenä ollut viisi vuotta sinä aikana ollut miehen hyväiltävänä. Ylipainoakin vähän muuten naisellisen muodokas, harrastan uintia ja ulkoilua päivittäin. Kanssani omakoti talossa pieni koira, naapureita näy pihapiiriini. Tietenkin toivoisin ettet etsi kerta tapaamista, enkä tarkoita vakavaa suhdetta. Terkuin leski 72 vuotta

• Anonyymi00024

Moi onko leski mistä päin suomea.?
        T vrk mies

• Anonyymi00025
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Moi onko leski mistä päin suomea.?
        T vrk mies

Anteeksi huomannut mainita, asun Leppävirralla. Leski 72 vuotta

• Anonyymi00026

Voitas tavata ja katsoa onnistuuko jutut?
      Liikun siellä päin päivittäin!T M54v

• Anonyymi00028

Voidaan sopia tuut kahville, ymmärrän jos mietit ikääni. Olen nuorekas ja pirtsakka en synkyyteen vaipunut mökin akka. Etsit rintoja hyväiltäväksi jos tykkäät isoista minulta löytyy, nännit helppo ottaa suuhun. Siistitty karvoitus, myös kimmoisa pitänyt huolta vaikka miestä ollutkaan. Leski

• Anonyymi00032
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Voidaan sopia tuut kahville, ymmärrän jos mietit ikääni. Olen nuorekas ja pirtsakka en synkyyteen vaipunut mökin akka. Etsit rintoja hyväiltäväksi jos tykkäät isoista minulta löytyy, nännit helppo ottaa suuhun. Siistitty karvoitus, myös kimmoisa pitänyt huolta vaikka miestä ollutkaan. Leski

Tykkään kyllä imeä isoja rintoja ja nännejä ottaa kunnolla suihin..samalla käsi voi hyväillä pillua!nuolenta katsotaan jos haluat?
        Kotisi lähellä ensin näkeminen ja siitä kahville sun luokse?ei ikä haittaa minua jos muuten synkkaa!
        T vrk 54

• Anonyymi00048
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Tykkään kyllä imeä isoja rintoja ja nännejä ottaa kunnolla suihin..samalla käsi voi hyväillä pillua!nuolenta katsotaan jos haluat?
        Kotisi lähellä ensin näkeminen ja siitä kahville sun luokse?ei ikä haittaa minua jos muuten synkkaa!
        T vrk 54

Nyt hoksasin viestisi. Tykkään rintojeni hyväilystä ja miehen taitavat sormet just siellä.
        Hämilläni tiedä mitä kirjootan, haluan rakastella ja tuntea miehen halut. Leski

• Anonyymi00027

Ja olen toi vrk mies t M54

• Anonyymi00029

Olen juuri lähdös uimaan, palaan puolenpäivän aikaan. Leski

• Anonyymi00030
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Olen juuri lähdös uimaan, palaan puolenpäivän aikaan. Leski

Illasta voitas tavata..t vrk 54

• Anonyymi00031

Joku yleinen paikka näkemiselle !t vrk 54

• Anonyymi00041

Ihanaa oli uida taasen kilometri, välillä huilaten jutustellen ystävättären kanssa. Käytiin kahvittelemassa ja parannettiin maailmaa, ystävävätrelläni joka samoja ikiä uusi suhde nuoremman miehen kanssa. Ollut huolissaan kun miehiä tapaile, vihjailin olen etsimässä piristystä makuuhuoneeseeni. Nesteen asema auki klo. 20 saakka käyn tankkaamassa asemalla. Voidaan ajella kotiani jos miellytän sua, minullahan muuta kuin aikaa eläkkeellä. Leski

• Anonyymi00044
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Ihanaa oli uida taasen kilometri, välillä huilaten jutustellen ystävättären kanssa. Käytiin kahvittelemassa ja parannettiin maailmaa, ystävävätrelläni joka samoja ikiä uusi suhde nuoremman miehen kanssa. Ollut huolissaan kun miehiä tapaile, vihjailin olen etsimässä piristystä makuuhuoneeseeni. Nesteen asema auki klo. 20 saakka käyn tankkaamassa asemalla. Voidaan ajella kotiani jos miellytän sua, minullahan muuta kuin aikaa eläkkeellä. Leski

Käykö Neste klo 17.00?
        Vrk 54 M

• Anonyymi00046
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Käykö Neste klo 17.00?
        Vrk 54 M

Tulisitko tänään. Kyllä sopii minulle tulen valkoisella audilla, älä säikähdä en näytä ikäiseltäni mummolta. Leski

• Anonyymi00047
        Anonyymi00046 kirjoitti:

Tulisitko tänään. Kyllä sopii minulle tulen valkoisella audilla, älä säikähdä en näytä ikäiseltäni mummolta. Leski

Tavataan silloin ennen klo 17 tänään..tuun sun auton lähelle!vrk 54M

• Anonyymi00049
        Anonyymi00046 kirjoitti:

Viisivuotta ilman seksii nauti leski nyt kyrvästä. M 68v

• Anonyymi00050
        Anonyymi00047 kirjoitti:

Sovitaan näin💕
        Laita tänne viestii kun näet autoni ,ettei joku toinen tule luokseni. Tärisen vähän kun kirjoitan, uutta minulle pitkästä aikaa saada miestä tälleen. Leski

• Anonyymi00051
        Anonyymi00047 kirjoitti:

Autoni audi a6 avant hybriri vaihdoin joku aika sitten uuden. Ettet mene jonkun toisen audin viereen. Leski

• Anonyymi00052
        Anonyymi00051 kirjoitti:

Autoni audi a6 avant hybriri vaihdoin joku aika sitten uuden. Ettet mene jonkun toisen audin viereen. Leski

Laitan viestiä kun oon siellä:)hyvä tietää ja voi olla et olen jo aikasemmin siellä..Tvk 54

• Anonyymi00053
        Anonyymi00052 kirjoitti:

Laitan viestiä kun oon siellä:)hyvä tietää ja voi olla et olen jo aikasemmin siellä..Tvk 54

Voithan jättää autosi nesteelle parkkiin jos haluat. Onko sulla mikä aikataulu tai kiire kun luokseni mennään. Leski

• Anonyymi00054
        Anonyymi00053 kirjoitti:

Voithan jättää autosi nesteelle parkkiin jos haluat. Onko sulla mikä aikataulu tai kiire kun luokseni mennään. Leski

Varmaan 1h tai 1 1/2h aikaa…vrk 54

• Anonyymi00055
        Anonyymi00054 kirjoitti:

Varmaan 1h tai 1 1/2h aikaa…vrk 54

Keretään tutustuu rauhassa jos kahvitellaan nopsemmin. Leski

• Anonyymi00056
        Anonyymi00055 kirjoitti:

Keretään tutustuu rauhassa jos kahvitellaan nopsemmin. Leski

Kyllä kerätään ja kunhan nähdään ensin toisemme!päätetään sitten jatkosta ymm
        Vrk 54m

• Anonyymi00057
        Anonyymi00056 kirjoitti:

Vrk 54m

Tykkään miehestä joka aristele vaan ottaa ohjat käteensä. Leski

• Anonyymi00058
        Anonyymi00056 kirjoitti:

Vrk 54m

Halusin yllättää sinut, kerron kuiteski olen muodokas en ylipainoinen. Leski

• Anonyymi00059
        Anonyymi00058 kirjoitti:

Halusin yllättää sinut, kerron kuiteski olen muodokas en ylipainoinen. Leski

Pääsetkö heti 16 jälkeen?vrk 54v M kysyy

• Anonyymi00060
        Anonyymi00059 kirjoitti:

Voin tulla jää aikaa enemmän. Tekeekö sulla oikeesti mieli. Leski

• Anonyymi00061
        Anonyymi00059 kirjoitti:

Lupaathan otat mut kunnolla, halun tuntea miehen halun kunnolla. Leski

• Anonyymi00062
        Anonyymi00060 kirjoitti:

Voin tulla jää aikaa enemmän. Tekeekö sulla oikeesti mieli. Leski

Kyllä tavataan 16 jälkeen heti tvrk54

• Anonyymi00063
        Anonyymi00062 kirjoitti:

Laitoin kahvit valmiiksi ja makkarini sänkyn kuntoon jos sua väsyttää. Hui kuin nuorena lähti eka rehveille tunne sama. Leski

• Anonyymi00064
        Anonyymi00062 kirjoitti:

Ethän säikähdä jos suutelen sua autossani heti tavatessa. Leski

• Anonyymi00065
        Anonyymi00064 kirjoitti:

Ethän säikähdä jos suutelen sua autossani heti tavatessa. Leski

Joko alkaa leskellä olla pöksyt märkänä 😄

Sivusta seuraaja

• Anonyymi00066
        Anonyymi00065 kirjoitti:

Sivusta seuraaja

Juuri lähdössä tapamiseen. Rehellisesti kyllä kosteena ja ihanasti sykkii pitkästä aikaa. Leski

• Anonyymi00067
        Anonyymi00062 kirjoitti:

Olen paikalla kymmenen yli. Leski

• Anonyymi00068
        Anonyymi00066 kirjoitti:

Juuri lähdössä tapamiseen. Rehellisesti kyllä kosteena ja ihanasti sykkii pitkästä aikaa. Leski

Tulossa oon vrk54

• Anonyymi00069
        Anonyymi00066 kirjoitti:

Nauti 🥰 ollaan kiihkossa mukana etänä

Sivusta

• Anonyymi00070
        Anonyymi00065 kirjoitti:

Sivusta seuraaja

Leski saanut miestä viiteen vuoteen. Voin kuvitella kun kiimanen kyrpä työntyy sisään miten nauttii. Seuraaja myös

• Anonyymi00071
        Anonyymi00070 kirjoitti:

Leski saanut miestä viiteen vuoteen. Voin kuvitella kun kiimanen kyrpä työntyy sisään miten nauttii. Seuraaja myös

Kyllä..toivotaan sydämestämme että nyt vihdoin saa

• Anonyymi00072
        Anonyymi00069 kirjoitti:

Nauti 🥰 ollaan kiihkossa mukana etänä

Sivusta

Kiva kuulla hengessä mukana, nautin varmasti toivottavasti kaverikin. Leski

• Anonyymi00073
        Anonyymi00068 kirjoitti:

Tulossa oon vrk54

Pysähdyin vähän matkan päähän odottaa.
        Koko keho värisee

• Anonyymi00074
        Anonyymi00072 kirjoitti:

Kiva kuulla hengessä mukana, nautin varmasti toivottavasti kaverikin. Leski

Anna kunnon kyydit sille

• Anonyymi00075
        Anonyymi00074 kirjoitti:

Anna kunnon kyydit sille

Syön koko miehen tekee niin mieli. Leski

• Anonyymi00076
        Anonyymi00075 kirjoitti:

Syön koko miehen tekee niin mieli. Leski

Tuutko?vrk54 kysyy

• Anonyymi00077
        Anonyymi00068 kirjoitti:

Tulossa oon vrk54

Oletko missä nyt.

• Anonyymi00078
        Anonyymi00076 kirjoitti:

Tuutko?vrk54 kysyy

Ajan kohta parkkiin.

• Anonyymi00079
        Anonyymi00077 kirjoitti:

Oletko missä nyt.

Neste ei täällä näy ketään
        Taidan jatkaa matkaa vrl54 m

• Anonyymi00080
        Anonyymi00079 kirjoitti:

Neste ei täällä näy ketään
        Taidan jatkaa matkaa vrl54 m

No jäikö leski kumminkin ilman vai nussiiko ne just parhaillaan

• Anonyymi00081
        Anonyymi00078 kirjoitti:

Ajan kohta parkkiin.

Elikkä mies oli tämä Leski!!!

• Anonyymi00083
        Anonyymi00080 kirjoitti:

Pitihän mennä kytikselle parkkiin kyllä audi tul parkkikselle. Paketti auto ajo viereen josta hyppäs huomio värisis työ puvus lesken kyytiin.
        Suutelivat hetken sit ajoivat poies. M58

• Anonyymi00084
        Anonyymi00083 kirjoitti:

Pitihän mennä kytikselle parkkiin kyllä audi tul parkkikselle. Paketti auto ajo viereen josta hyppäs huomio värisis työ puvus lesken kyytiin.

Tiedän tän leski rouvan moni paikkakuntalainen yrittänyt iskee ja päästä pukille. Ikäisekseen oikee pakkaus kyllä panisin. T. M 62

• Anonyymi00085
        Anonyymi00083 kirjoitti:

Ei ketään leskeä siellä ollut!hyvät miehet..tarinan kirjoittaja varmasti mies!
        Autoja kyllä pyöri ja katseli ja haki autoa mutta kuten tavallisesti ei ketään paikalle tullut.
        Elikkä tämäkin joka ns nähnyt niin haaveilee vain jutuista.vrk 54m joka kävi paikalla.

• Anonyymi00086
        Anonyymi00080 kirjoitti:

Eihän täällä tiedä kuka puhuu totta kun vastaillaan samalla nimimerkillä.

• Anonyymi00087
        Anonyymi00086 kirjoitti:

Eihän täällä tiedä kuka puhuu totta kun vastaillaan samalla nimimerkillä.

Totta tuokin toki
        Harmi ettei leskeä näkynyt!
        T vrk54

• Anonyymi00033

Kiinnostaisiko alkaa sugardaddyksi? Saisit siten käyttää minua miten haluat. Ikäeromme on huomattava ja olisi kivaa kun ihmiset luulisi meitä isäksi ja tyttäreksi, samalla kun hyväiltäisi vaivihkaa toisiamme.

• Anonyymi00034

Mistä päin olet kiinnostaa kovasti.Mies 65v.

• Anonyymi00035
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Mistä päin olet kiinnostaa kovasti.Mies 65v.

Helsingissä tällä hetkellä asun. Varkaudessakin esim. Vietän aikaa vanhempieni luona.

• Anonyymi00036
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Helsingissä tällä hetkellä asun. Varkaudessakin esim. Vietän aikaa vanhempieni luona.

Voi kun minä asun Turun lähellä kiinnostaisiko sinua silti vaikka täällä. Mies 65v.

• Anonyymi00037
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Voi kun minä asun Turun lähellä kiinnostaisiko sinua silti vaikka täällä. Mies 65v.

Pääseehän sinnekin helposti kulkemaan.

• Anonyymi00038
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Pääseehän sinnekin helposti kulkemaan.

Onko sinulla kik olisi mukavampi jutella.Täällä välillä häiriköitä paljon.

• Anonyymi00039
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Onko sinulla kik olisi mukavampi jutella.Täällä välillä häiriköitä paljon.

Taikka jokin muu millä pitää yhteyttä.Mies 65v.

• Anonyymi00040
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Taikka jokin muu millä pitää yhteyttä.Mies 65v.

Mä teen Kikin, hetki menee

• Anonyymi00042
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Selvä oottelen.Mies 65v.

• Anonyymi00043
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Mun Kik KosteaHiiri

• Anonyymi00045
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Mun Kik KosteaHiiri

Sano kun oot lisännyt kun en ole varma että lagaako toi sovellus nyt jotain

• Oisko Seinäjoen alueella naista joka kaipaa hyväilyä, 60+ ukm antais mielellään.

• Anonyymi00082

Kunpa löytyisikin! Pohjois- pohjanmaalla runsasmuotoinen nainen.

• Anonyymi00089

Kyllä löytyy,,,itse P-Pohjanmaan etelä-osasta.

• Anonyymi00091
        Anonyymi00089 kirjoitti:

Kyllä löytyy,,,itse P-Pohjanmaan etelä-osasta.

pohjois-pohanmaan eteläosista minäkin. 62v mies joka tykkää nuolla rintoja ja pillua :)

• Lahdesta..64+v pulleeta naista...50 kybäselle rintojen ystävälle

• Anonyymi00088

Mul o kiinteet B85 mutta ne kaipas suukkoja muutaki..

Irina18

• Varkaus lähistö naista mitä saisi hyvällä
      M59

• Seinäjoen ja Vaasan välillä vaikka autoileva naista? Olisi hienoa pysähtyä ja hyvällä tissit.

• Anonyymi00090

Leppävirta -Varkaus naista tissiä imettää ja voit katsella minuakin:)54v

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      147
      8120
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      423
      7151
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      69
      3663
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      142
      3311
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      109
      2824
    6. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      44
      2358
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      126
      1936
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      23
      1793
    9. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      26
      1576
    10. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      1457
    Aihe