Suomesta on tullut todella etova femakkomaa. Femakot on ajaneet suomen konkurssiin, eduskunnan tärkein asia sodan uhan alla on lasten perhepäivähoito ja lapsiperheiden asema. Iso Dee Yhdysvalloista on oikealla tiellä. Hän sanoi suoraan että äänioikeus pois naisilta. Siinä on viisauden avaimet.
Suomesta on tullut valvonta ja holhousyhteiskunta, täällä joutuu kunnianloukkauksesta vankilaan, murhaajat vapautetaan parilla vuodella ehdolliseen, poliisi toimii kuin rikollinen, oikeutta ei ole eikä saa, valtio ryöstää meiltä kaiken, leviteltyään ensin hyvinvointimme hedelmät maailmalle ilmaiseksi. Eloapina pilkkaa poliisia ja yhteiskuntajärjestelmää tekemällä hyvin vakavia ja kalliita rikoksia, ja poliisi ei saa tehdä mitään kun oikeusministeri (nainen) kieltää, pormestarit maalailee graffiteja kännipäissään junatunneliin niin että junat pitää pysäyttää. Ministerin päätehtäväksi kriisin aikana nousee traktorin pyörien alle jääneet simpukat. Missä kohtaa suomalaisesta spermasta jäi pois se aivot mahdollistava dna. On meillä kyllä tekoäly ja chattibotti.
Mitä se kertoo suuryrityksiemme tasosta ja kehittyneisyydestä, kun yhteydenotot chatinnkautta. Hei, olen chattibotti väinö, miten voin auttaa? En ymmärrä kysymystä, voitko kysyä lyhyesti parilla sanalla?
En voi.
En ymmärrä kysymystä, voinko vielä auttaa jossain muussa asiassa?
Muovipullojen korkkien perkeleellinen huulenpuhkoja muovipiikki on naisen kehittämä tuote. Kuka keksi tehdä töyssyjä maantielle)
Suomesta on tullut etova ämmävaltio
18
177
Vastaukset
- Anonyymi
Naisten piti saada naispresidentti ja pääministeri ja 40 % luottamushenkilöpaikosta.
- Anonyymi
Nättipojat pukeutuu ja käyttäytyy kuin naiset.
- Anonyymi
Heillä on oikeus siihenkin.
- Anonyymi
Täällä menee aika jonkun helkkarin rasismin kanssa ja maa on konkurssipesä. On tämä hullu maa
- Anonyymi
huvittava persuavautuminen :)
- Anonyymi
Mutta totta joka sana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta totta joka sana.
Näinpä.
- Anonyymi
Asiallinen fakta, ei avautuminen. Fakta ei tietenkään femakko-emakkoa miellytä, mutta minkäs teet kun fakta lämähti keskelle otsaa.
- Anonyymi
Ei se kuulkaas persreppanat ole naisten syy ettette te saa naista.
- Anonyymi
Sosialisteilla on yhteinen tavara.
Näin pillut jakautuvat sosialistisesti kaikille. Kätevää! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sosialisteilla on yhteinen tavara.
Näin pillut jakautuvat sosialistisesti kaikille. Kätevää!Tuo oli todellisuutta 1960-luvun sosialisti-Suomessa.
- Anonyymi
Mistä ihmeestä moinen harhakuvitelma että mies haluaisi suomalaista naista? Aika narsistinen luonne pitää olla jos noin ajattelee.
- Anonyymi
Yle näytti juuri uutisissa puolueet, joita naiset kannattavat eniten. Ei ole ihme, että maallamme menee huonosti ja naisten äänioikeutta kyseenalaistetaan Suomessa.
- Anonyymi
Suomalaiset naiset ei näytä ymmärtävän, mistä rahat hyvinvointivaltion pystyssä pitämiseen syntyvät.
- Anonyymi
Kun saadaan naiset, maahanmuuttajat ja meidät suvakkimiehet yhden ja saman puolueen taakse niin suomesta tulee jälleen asuinkelpoinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun saadaan naiset, maahanmuuttajat ja meidät suvakkimiehet yhden ja saman puolueen taakse niin suomesta tulee jälleen asuinkelpoinen.
Nobelit ja talouskasvu ei pelkällä paskapuheella synny.
- Anonyymi
Hyvin pitkälti OnlyFansista vissiin..🤣
- Anonyymi
Ei vaan noille on tärkeintä sateenkaarijutut ja kuinka muka estetään ilmastonmuutos. Sit heti seuraavana on Seta arvo ja sellaiset
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161