En haluja elää iliman Jeesusta

Anonyymi-ap

Jeesus on kiva ja mukavakin.

Kahvija mä keitän mä kohta.Äsken mä heräsin mä. Hereillä olen mä nyt mä. Ja mulla on kivaa kun Jeesus on kiva on. Mua nyt hymyilyttää mua.

Mä mietin kermakakkuu ja johtattavaa tähtee. Kuinka paljon rakastat Jeesusta sä?

https://www.youtube.com/watch?v=mUg5aEy-8CQ&list=RDmUg5aEy-8CQ&start_radio=1

Ja mä kuuntelen mussooki . Mulla on luoomukahveetta on mulla. Muttei oo pulla mullalalla siksi vaan laulaan mä la laalla lalla.

Huaaameentaah!

Selef Urge

9

179

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Käytätkö luomu vai ultraprosessoitua jeesusta, ja millä paahtoasteella?

• Anonyymi

Temusta voi tilata mieleisensä Jeesuksen, kertakäyttöisen ja sitten taas uuden mieleisen.

• Anonyymi kirjoitti:

Temusta voi tilata mieleisensä Jeesuksen, kertakäyttöisen ja sitten taas uuden mieleisen.

Saako sieltä pumpattavan naispuolisen jeesuksen myös - ihan kaverin puolesta kyselen?

• Anonyymi

Ei se Jeesus tule aamukahville, vaan Jeesuksen lupaama Pyhä Henki.

Ja se on kiva vieras, se sulostuttaa elämän kuin suuri rakkaus, se avaa mielen, sielun ja tuon elämään järkevyyden ja selkeyden.

Eikä se haittaa jos joku sitä herjaa, koska jonkin hengen varassa jokaisen täytyy aamuun herätä ellei sitten todeta kuolleeksi.

Jos jollain on vielä parempi henki, niin ei se ole keltään pois.

• Anonyymi

Jeesuksenkin käyttämä pyhä henkonen on ainakin toistaiseksi Suomessa kielletty.
        Sitä paitsi antoi hänellekin huonot fibat.

• Anonyymi

Kyllä Jeesus voi tulla kahville milloin vaan maan päälle jos vaan haluaa. Parempi pitää vähän parempaakin kahvia varalla kaapissa ettei ole litkua tarjolla.

• Anonyymi

Laittoivat eräässä mielisairaalassa siellä potilaina olleet kolme Jeesusta noin koemielessä väittelemään keskenään kuka se heistä on oikea Jeesus.
      Kovan kinaamisen ja todistelun jälkeen jokainen heistä oli mielestään se ainoa oikea Jeesus.

• Anonyymi

Palasin toimenkuvassa denaripäiväpalkalla naapurikaupungista.
      kolme - autettavaa. Eräälläkin ei - minulle uusi apukohde- muutama kaluste kotona, pöytä, sänky - tuoli..... ja jääkaappi tyhjä.
      Kerronpa hänelle, että meillä on kyllä yltäkylläisyydessä eläviä - suunsa tunnustus- uskovia, heillä pyyhkii hyvin.
      Ehkä ko. henkilöiden massu täyttyy kuulemasta- kuola valuu suupielestä jne.
      Tuossa oli menneenäviikolla neljäpäivää kaksi yötä- päivää ja laitoin kaapistani heille ruat. Se auttaa eläkeläisyydessäni sitä, että housukoot pienenee ja se entinen mässäily jakaantuukin nälkäisten suuhun.
      usko siis on denaritorilla itselleni terveyttä tuovaa toimenkuvaa.
      Tekemällä laihtuu,

• Anonyymi

Tein näille kahdelle yötä- olleelle - pienen pikkujoulun aterialla.
        porkkana- bataatti- lanttu- kinkku- jne. piimäjuomalla, sekä kivennäisvedellä - sekä leivällä höystettynä pöytään. Söin jopa itsekkin.
        Muutoin teen keittoja, sekä - perunamuusi- höystettynä kevyellä lihapuolella.

Välillä pesen heidän pyykit. Illalla kun käyvät nukkumaan, ajan koneellisen- kuivuri päälle ja kas, he saavat aamulla kuivat hyvälletuoksuvat vaatteet päälleen.
        Välipäivänä- kun ketään ei ole tuvassa, pesen lakanat- aamuyöstä imuroin, kuten toissa- aamuna klo 2. aamuyöstä aloitin siivouksen.. sitten soitettiin- ja sanoin, että olen hieman väsynyt - nukun puolituntia ja sitten lähden. Edellin yö oli alle viisituntia unta.

Nyt oli ruhtinnaallinen yö. - oikein juhlayö- 7h 44minsaa..... kahdentunnin päästä lähden taas tienpäälle. 12.00 pitää olla eräs viety kohteessaan. sitten mietin seuraavaa siirtoa siellä, mitä päivä tuo tullessaan. Tuleeko mukaan taas lepäämään ja syömään joku tahi jotkut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä

SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,
      Maailman menoa
      152
      4892
    2. Eikö tunnukin kamalalta, kun en

anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut
      Ikävä
      81
      3586
    3. SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa

Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt
      Maailman menoa
      31
      2563
    4. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      40
      2233
    5. Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu

Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä
      Suomalaiset julkkikset
      94
      2112
    6. Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"

Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan
      Maailman menoa
      63
      2023
    7. Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?

Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?
      Ikävä
      25
      2008
    8. Mitä saa sanoa?

Palstalla tänään sanottua: ” Kaikki riippuu siitä, miten asian esittää,” Onko siis niin, että saa muita pomottaa ja
      80 plus
      86
      1989
    9. Onko olemassa miehiä, jotka haluavat yhteydenpitoa?

Silloin tällöin viestiä, puntarointeja arkielämästä, ikäänkuin pientä viihdettä ilman sen kummallisempaa. Tällaista miet
      Sinkut
      19
      1478
    10. Mitä Trump itse pitäisi siitä, jos häntä solvattaisiin

Kuten hän solvasi muita mm. Macronia? Kyllä ei huumori enää kukkisi. White house on nykyään pelkkä vitsi vain, ei mitään
      Maailman menoa
      103
      1335
    Aihe