Jeesus on kiva ja mukavakin.
Kahvija mä keitän mä kohta.Äsken mä heräsin mä. Hereillä olen mä nyt mä. Ja mulla on kivaa kun Jeesus on kiva on. Mua nyt hymyilyttää mua.
Mä mietin kermakakkuu ja johtattavaa tähtee. Kuinka paljon rakastat Jeesusta sä?
https://www.youtube.com/watch?v=mUg5aEy-8CQ&list=RDmUg5aEy-8CQ&start_radio=1
Ja mä kuuntelen mussooki . Mulla on luoomukahveetta on mulla. Muttei oo pulla mullalalla siksi vaan laulaan mä la laalla lalla.
Huaaameentaah!
Selef Urge
En haluja elää iliman Jeesusta
9
173
Vastaukset
- Anonyymi
Käytätkö luomu vai ultraprosessoitua jeesusta, ja millä paahtoasteella?
- Anonyymi
Temusta voi tilata mieleisensä Jeesuksen, kertakäyttöisen ja sitten taas uuden mieleisen.
Anonyymi kirjoitti:
Temusta voi tilata mieleisensä Jeesuksen, kertakäyttöisen ja sitten taas uuden mieleisen.
Saako sieltä pumpattavan naispuolisen jeesuksen myös - ihan kaverin puolesta kyselen?
- Anonyymi
Ei se Jeesus tule aamukahville, vaan Jeesuksen lupaama Pyhä Henki.
Ja se on kiva vieras, se sulostuttaa elämän kuin suuri rakkaus, se avaa mielen, sielun ja tuon elämään järkevyyden ja selkeyden.
Eikä se haittaa jos joku sitä herjaa, koska jonkin hengen varassa jokaisen täytyy aamuun herätä ellei sitten todeta kuolleeksi.
Jos jollain on vielä parempi henki, niin ei se ole keltään pois.- Anonyymi
Jeesuksenkin käyttämä pyhä henkonen on ainakin toistaiseksi Suomessa kielletty.
Sitä paitsi antoi hänellekin huonot fibat. - Anonyymi
Kyllä Jeesus voi tulla kahville milloin vaan maan päälle jos vaan haluaa. Parempi pitää vähän parempaakin kahvia varalla kaapissa ettei ole litkua tarjolla.
- Anonyymi
Laittoivat eräässä mielisairaalassa siellä potilaina olleet kolme Jeesusta noin koemielessä väittelemään keskenään kuka se heistä on oikea Jeesus.
Kovan kinaamisen ja todistelun jälkeen jokainen heistä oli mielestään se ainoa oikea Jeesus. - Anonyymi
Palasin toimenkuvassa denaripäiväpalkalla naapurikaupungista.
kolme - autettavaa. Eräälläkin ei - minulle uusi apukohde- muutama kaluste kotona, pöytä, sänky - tuoli..... ja jääkaappi tyhjä.
Kerronpa hänelle, että meillä on kyllä yltäkylläisyydessä eläviä - suunsa tunnustus- uskovia, heillä pyyhkii hyvin.
Ehkä ko. henkilöiden massu täyttyy kuulemasta- kuola valuu suupielestä jne.
Tuossa oli menneenäviikolla neljäpäivää kaksi yötä- päivää ja laitoin kaapistani heille ruat. Se auttaa eläkeläisyydessäni sitä, että housukoot pienenee ja se entinen mässäily jakaantuukin nälkäisten suuhun.
usko siis on denaritorilla itselleni terveyttä tuovaa toimenkuvaa.
Tekemällä laihtuu,- Anonyymi
Tein näille kahdelle yötä- olleelle - pienen pikkujoulun aterialla.
porkkana- bataatti- lanttu- kinkku- jne. piimäjuomalla, sekä kivennäisvedellä - sekä leivällä höystettynä pöytään. Söin jopa itsekkin.
Muutoin teen keittoja, sekä - perunamuusi- höystettynä kevyellä lihapuolella.
Välillä pesen heidän pyykit. Illalla kun käyvät nukkumaan, ajan koneellisen- kuivuri päälle ja kas, he saavat aamulla kuivat hyvälletuoksuvat vaatteet päälleen.
Välipäivänä- kun ketään ei ole tuvassa, pesen lakanat- aamuyöstä imuroin, kuten toissa- aamuna klo 2. aamuyöstä aloitin siivouksen.. sitten soitettiin- ja sanoin, että olen hieman väsynyt - nukun puolituntia ja sitten lähden. Edellin yö oli alle viisituntia unta.
Nyt oli ruhtinnaallinen yö. - oikein juhlayö- 7h 44minsaa..... kahdentunnin päästä lähden taas tienpäälle. 12.00 pitää olla eräs viety kohteessaan. sitten mietin seuraavaa siirtoa siellä, mitä päivä tuo tullessaan. Tuleeko mukaan taas lepäämään ja syömään joku tahi jotkut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 544696
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1684265- 673882
- 1263845
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans483665Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe793488- 983041
- 542885
- 252716
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p152450