Eksyttävää uskoa Jeesukseen

Anonyymi-ap

Myös sapatistit, mormonit ja Jehovan todistajat uskovat Jeesukseen.
Hellarit tekevät mieleisensä kuvan Jumalasta.

32

146

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Suurin osa Jeesukseen uskovista joutuu harhaoppisena helvettiin. Tälläkin palstalla.

• Anonyymi

Sinun on parempi katsella sitä omaa- elämääsi. Osoittelu ja tuomarointi ei ole mistään kotoisin, se ei ole evankeliointia, ja tuskin ikuinen kidutusoppikaan on mistään kotoisin.
        Tampereella aikoinaan kun bussilasteittain oli eräässä tilaisuudessa ihmisiä läsnä ja eräs puhuja maalaili helvetillistä - helvettioppiaan,,, niin väliajalta puuttui kuulijoilta ilo- kasvoilta.
        Helvetilliset- helvettisaarnaajat eivät ole Golgatan sovitustyön sanoittajia...
        Helvetti on varattu Perkeleelle ja hänen enkeleilleen.

Jumalan- tuomion tuli- poltaa kadotetut tuhkaksi- iankaikkisesti jalkojenalle, Jumala ei kiduta ketään, loputtoman opin tavalla. Sitä varten ei ole elämää luotu. Jumala tappaa syntiä tekevän sielun. ja sitten luodaan Uusi-- taivas ja maa....

Lukekaa Sanaa. Lucifer- oli enkelimaailman luotu - tuotetta ja on siten kuolematon ja sille helvetti on ikuinen, koska ei kykene kiusaajana- toteuttamaan lankeemuksensa valta- asetelmaansa. Jää vain siihen tilaansa - langenneitten enkeleittensä kanssa.

Iankaikkinen ELÄMÄ on armolahja Kristuksessa Jeesuksessa ja kadotettu- tuomioittensa jälkeen saa sielulleen sen osan, missä on ainaisesti kuollut... Jumalla ainoalla on Elämä hallussa ja antaa sen--- kelle tahtoo...

Sillä katso: se päivä on tuleva, joka >>>palaa kuin pätsi. <<<<<
        Ja kaikki julkeat ja kaikki, jotka tekevät sitä, mikä >>>>jumalatonta on,<<<<<
        ovat oljenkorsia; ja
        >>>>>>heidät polttaa se päivä, joka tuleva on, <<<<<
        sanoo Herra Sebaot,

niin ----->>>>< ettei se jätä heistä juurta eikä oksaa.<<<<<

Mutta teille, jotka minun nimeäni pelkäätte, on koittava vanhurskauden aurinko ja parantuminen sen siipien alla, ja te käytte ulos ja hypitte kuin syöttövasikat ja

>>>>>>>tallaatte jumalattomat; >>>>>sillä he tulevat tomuksi <<<<<

teidän jalkapohjienne alle sinä päivänä, jonka minä teen, !!!! >>> sanoo Herra Sebaot. (Mal 4:1-3) <<<<

• Anonyymi

Pakkovauvakastetut eivät usko Jeesukseen.
      Pakkovauvakaste pelastaa varmasti!
      He vihkivät homoja.

• Anonyymi

Helluntaikoirat haukkuvat, muuta ne eivät osaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun niille antaa leipäpalan ja lusikallisen mehua ne ovat kiltisti puoli päivää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

älkää viittikö olla lapsellisia...

• Anonyymi

siinä se luonnehäiriöinen on taas aloitus- äänessä. Ottaako päähän, jatkuvan kirjoittelun aiheuttama ihmisten sääli- joka meissä kertoo surustamme- mitä sinusta ajattelemme.

Voi- voi..

Katso vaikka rakentuaksesi Voimaa- Sanasta - tv7. lta.
      https://www.tv7.fi/arkki/voimaa-sanasta_s80342/

tahi janoinen- lammas. Siinä saattaisi olla sielullesi parantava, sekä hoitava lääke.
      https://www.janoinenlammas.fi/

https://www.janoinenlammas.fi/speakers/jukka-norvanto

On se surullista, kun ihminen vikaantuu uskonnollisesti, ymmärtämättä tervettä uskoa...
      elämäänsä.

• Anonyymi

Ongelma ratkeaa sillä, että pysyy itse erossa näistä vain bisnestarkoituksessa luoduista huijaus-uususkonnoista: hellareista, jellareista ja mollareista.

• Anonyymi

sinähän et määrää menojani- kulje missä kuljet, ja minä menen omissani...
        Onko vaikeeta

• Anonyymi
    • Anonyymi

Kun totuutta ei kestetä.
      >>> Pentecostalismi ja mormonismi edustavat Jeesukseen uskovia uususkonnollista anabaptismia.

• Anonyymi

Synnittömät "jeesukseenuskovat" harhausko

•He eivät tunnusta syntejään ja tee parannusta.
      •He kieltävät syntiinlankeemuksen.
      •He häpäisevät Jumalan 10 käskyä.
      •Heissä vaikuttaa ylpeyden henki

Terveen uskon korvikkeita ovat uskon kokemusten tavoitteleminen, hurmahenkisyys ja sielullinen usko.

2Moos 32:33: "Mutta Herra vastasi Moosekselle: "Joka on tehnyt syntiä minua vastaan, sen minä pyyhin pois kirjastani."

1Kun 8:35: "Jos taivas suljetaan, niin ettei tule sadetta, koska he ovat tehneet syntiä sinua vastaan, mutta he rukoilevat kääntyneinä tähän paikkaan päin, ja kiittävät sinun nimeäsi ja kääntyvät synnistään, koska sinä kuulet heitä,"

Job 8:4: "Jos lapsesi tekivät syntiä häntä vastaan, niin hän hylkäsi heidät heidän rikoksensa valtaan."

Ps 41:4: "(H41:5) Minä sanoin: "Herra, ole minulle armollinen, paranna minun sieluni, sillä minä olen tehnyt syntiä sinua vastaan"."

• Anonyymi

Henkivaltojen sitominen on ainoa ja oikea keino.

Mark 3:27: "Eihän kukaan voi tunkeutua väkevän taloon ja ryöstää hänen tavaraansa, ellei hän ensin sido sitä väkevää; vasta sitten hän ryöstää tyhjäksi hänen talonsa."

• Anonyymi

2Tess 2:11:

"Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen,"

• Anonyymi

Jos joku puhuu Jeesuksesta ja korottaa Häntä , se just on oikeaa.

• Anonyymi

Miten pakkovauvakasteesta puhuminen ja syyttäminen korottaa Jeesusta ?
        Hellarihengestä nousevaa peruskauraa.

• Anonyymi

Te pidätte itseänne Jeesusta korkeampina ja te muka "korotatte" Häntä, vaikka Raamattu suoraan julistaa tuota rienaustanne vastaan.

Valhehurskailla puheillanne todellisuudessa pilkkaatte Jumalaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Te pidätte itseänne Jeesusta korkeampina ja te muka "korotatte" Häntä, vaikka Raamattu suoraan julistaa tuota rienaustanne vastaan.

Valhehurskailla puheillanne todellisuudessa pilkkaatte Jumalaa.

Korottaa = nostaa jotain muutoin ala-arvoista.

Room. 10: 6, 7
        6 Mutta se vanhurskaus, joka uskosta tulee, sanoo näin: "Älä sano sydämessäsi: Kuka nousee taivaaseen?" se on: tuomaan Kristusta alas,
        7 tahi: "Kuka astuu alas syvyyteen?" se on: nostamaan Kristusta kuolleista.

Ps, 40: 2, 3
        2 Hartaasti minä odotin Herraa, ja hän kumartui minun puoleeni ja kuuli minun huutoni.
        3 Ja hän nosti minut ylös turmion kuopasta, lokaisesta liejusta, ja asetti minun jalkani kalliolle, hän vahvisti minun askeleeni.

Helluntailaisilla on noita Jumalaa pilkkaavia oppeja. Tulee muistaa, että heissä vaikuttaa eri riivaajahenkiä. Heitä kuullessaan tulee olla tarkka ja aina kysyä itseltään: "Onko todella noin? Mitä Raamattu sanoo?"

Jeesus On Herra, eikä ihminen Häntä "korota" vaan Hän korottaa syntisen, uskon kautta.

• Anonyymi

Kaikki uskonnot / uskomukset on eksytystä.
      Todellisuus kun on tässä.

• Anonyymi

No, ei nyt aivan noinkaan.

• Anonyymi

Eivät mormonit ja Jehovan todistajat usko Jeesukseen Kristukseen Jumalana. Vain osa luterilaisista, katolilaisista, helluntailaisista on uskonut ja ehkä vieläkin uskoo oikeasti. Ydinasiassa voi olla vain yksi, ainoa, oikea usko Jeesus Kristus, ylösnousemus ja syntien anteeksisaaminen.

• Anonyymi

Jumala ei ole antanut mitään helluntailaista pelastusvarmuutta.
      Kyse on käärmeen lupauksesta.

• Anonyymi

Pelastusvarmuus, oikea sotketaan melkein aina itsevarmuuteen, joka on syntiä.

• Anonyymi

Viisas ei eksy amerikkalaisiin lahkoihin eikä hurmaannu niiden hengistä.
      Helluntailaisuus edustaa amerikkalaista hengellisyyttä 💲💲💲💲💲

• Anonyymi

Eksymys on nyt Suomessakin vallalla.

Suomalaiset ovat ilmaisseet sen, mitä toivovat kirkon toiminnasta.

Evankeliumin julistaminen on arvioitu häntäpäähän, samoin Jumalan sanan opetus, kuin myös rukoileminen.

On siis suuri vaara hurmaantua maailman, yhteiskunnan vaatimuksiin, pohjautuvaan toimintaan.

Onhan myöskin jo korkeimman johdon toimesta Jeesuksen sanatkin julistettu tähän maailman menon aikaan soveltumattomiksi.

Mikä henki siis on levittnyt valtansa jo ylimpään johtoon saakka?

Usko tulee vieläkin evankeliumin kuulemisen kautta ja onneksi sitä on vielä herätysliikkeiden kautta esillä.

Jumala puhdistaa evankeliumin kuulemisen kautta uskoon tulleiden sydämet ja antaa Pyhän Hengen johdattamaan uuden luomuksen uutta elämää syntielämän karikoita välttämään.

Pelastuksen evankeliumin,totuuden sanan ja sydämen uskon puolesta.

Usko Toivonen

• Anonyymi

Viisas ei eksy Lähi-idän lahkoihin.
        Eikä mihinkään muuhunkaan kulttiin.

• Anonyymi

Kiehtovia ja suosittujakin ovat nuo lopunajan väkevät eksytykset.

• Anonyymi

uskonnolliset lapset tappelevat päivittäin hiekkalaatikolla.
      Tulkaa aikuiseksi edes joskus..... säälittää elämänne

• Anonyymi

Helluntajeesuksella on parhaimmat lupaukset.
      Siellä ne helluntai apostolit odottavat nuoria hellaripoikia.

• Anonyymi

Se ihmisen OMA USKON RATKAISU jos liittyy Helluntaikirkkoon.

• Anonyymi

Kristus ei hakenut viboja hurmahengistä ja kaatamisesta.

Hän antoi esimerkin parannuksen kasteesta.

• Anonyymi

Hän haki fiboja kannabiksesta, jo pikkupoikana temppelissä viihtyessään. Se selittääkin hänen myöhemmät oireet.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueita

sillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi
      Maailman menoa
      200
      5753
    2. Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä

On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..
      Maailman menoa
      105
      5621
    3. Professori: Maahanmuuttajien rikollisuutta hyssytellään - hävytöntä

Kriminologi Jukka Savolaisen mukaan ikä ja vaikeat olosuhteet eivät riitä selitykseksi. – Tutkitun tiedon valossa sanoi
      Maailman menoa
      190
      4633
    4. Mistä kummasta voi johtua se, että vasemmistolaiset usein häpeää itseään

voiko se johtua esim. köyhyydestä? Ja tästä on siis ihan suomalainen tutkimus olemassa. "Suomalainen tutkimus osoittaa
      Maailman menoa
      51
      4053
    5. Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessään

mutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät
      Maailman menoa
      61
      3950
    6. Marin teki sen mihin muut eivät pystyneet, vei susi-Soten maaliin

ja sitten hävittyjen vaalien jälkeen lähtikin vastuuta pakoon...... "Professori: sote-uudistus on täysi susi. Sosiaali
      Maailman menoa
      31
      3576
    7. En koskaan tule sinulle tätä kertomaan

Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.
      Ikävä
      20
      1464
    8. Saatoin tehdä elämäni isoimman virheen

Otsikko kertoo kaiken. Miksei kaikki voi olla yksinkertaisempaa?
      Ikävä
      130
      1390
    9. Kova ikävä parittelukumppania täällä korvessa

Mutta muuten kyllä on rauhallista.
      Ikävä
      19
      1055
    10. Jotenkin tämä

tilanne taas eskaloitui ja saat mut roikkumaan täällä palstalla. Turhaan. Ei nämä tekstit sua koskaan tavoita. 😭
      Ikävä
      33
      970
    Aihe