Ikaalisissa vellovien huhujen katkaisemiseksi kerrottakoon, että kyseinen talo paloi nuorten ja jampen kynttiläleikin seurauksena. Lapset sytyttivät jampen pepareiässä olleen kynttilän palamaan. Jampen pieraistessa palo levisi huoneistoon.
Vastaukset 10
- Anonyymi
Voi kumpa lapset oppisivat ettei kynttilöiden ja jarmon pepareijän kanssa touhuttaisi sisätiloissa.
- Anonyymi
kylähullu mode taas houruu skitsojaan ja kertoo yllytyksistöön
- Anonyymi
pidän siitä jutut on hauskasti kerrotuja ja niissä temmeltää jarmo kynttilä on parasya mitä jarmovoi saada
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
pidän siitä jutut on hauskasti kerrotuja ja niissä temmeltää jarmo kynttilä on parasya mitä jarmovoi saada
Pekka penkoi jarmon laatikoita ja löysi kynttilän. Sitten hän motivoi ranea ja aksua työntämään sen jarmon takaressuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pekka penkoi jarmon laatikoita ja löysi kynttilän. Sitten hän motivoi ranea ja aksua työntämään sen jarmon takaressuun.
Olin paikalla tuolloin 11.04.1986 Läykkäläntie 16 asunto kolmessa. Oli kyllä hieno ja hauska ilta. Ajatella, että siitäkin tulee ensi keväänä 40 vuotta. Niin se aika vain rientää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olin paikalla tuolloin 11.04.1986 Läykkäläntie 16 asunto kolmessa. Oli kyllä hieno ja hauska ilta. Ajatella, että siitäkin tulee ensi keväänä 40 vuotta. Niin se aika vain rientää.
Päivänsankari oli todella hölmön näköinen maatessaan aatamin asussa lattialla ja kynttilän pätkä killitti pepassa. Oli siinä lapsilla ja nuorilla hullunkurista katseltavaa.
- Anonyymi
Kaikki olisi nyt hyvin jos jarmo olisi imenyt noita kundeja koko kyseisen yön kelan maksamassa asunnossaan tampereella.
- Anonyymi
Nasu-jamon narkkariporukka veikkaan
- Anonyymi
en usko että ois sikakaasalainen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän521053Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll211000Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl514838- 49801
- 45712
- 37649
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE181595Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan60583Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37560