Älkää tulko ovillemme kolkuttamaan ja saarnaamaan uskonnoistanne. Emmehän mekään tule selittämään teille että on parempi olla kuulumatta kirkkoon. Ahdistavaa ja ärsyttävää!!! Ja kaiken huipuks en ymmärrä sitä, että mix te syrjitte heti OMAA SUKULAISTANNE, kun hän ei ole Jehova, näin olen kuullut ja lukenut.
Kirkkoon kuulumaton!!
6
458
Vastaukset
- ehdotus:
"Älkää [jt:t] tulko ovillemme kolkuttamaan ja saarnaamaan uskonnoistanne."
Jehnuista pääset eroon näin:
Liima oveesi Jeremian 25:12 sanat ja siihen alle teksti: "Tästä ovesta saavat tulla vain ne, jotka myöntävät, että 70 vuotisjakso loppui tämän jakeen mukaan v.539 eKr mennessä?"
Tuon seurauksena näet, kuinka jehovat juoksevat pää kolmantena jalkana kuirupaskat housussa kuin päättömät kanat. - Nimi puuttuu!
Viestistäsi: " Älkää tulko ovillemme kolkuttamaan ja saarnaamaan uskonnoistanne" puuttuu NIMESI JA OSOITTEESI.
- tää tosi on...
Viisastelija!
- troyen
Luulen, että tuo koskee kaikkia maapallon ihmisiä. Kukaan ei halua teitä jehiksiä ovelleen sölköttämään Raamatusta ja omista lehdistänne ja läpysköistänne. Harrastakaa uskontoanne ihan vain keskenänne!
On pahe. Pitäisi olla syntiä. Se ei ainakaan edistä niiden asiaa. "Taas je jehovat tuli..tana eikö ne koskaa jätä mua rauhaan.."
- kuulumaton
"Tyrkytys on pahe. Pitäisi olla syntiä." Oon aivan samaa mieltä! Ahdistavaa, kun ne tulee lipuskoittensa kanssa vierees tyyliin että hei ota tää ilmoitus ja liity... Heh. Mieluummin oon kuulumatta kirkkoon. Kumma tapa noilla uskovaisilla on tyrkyttää omaa uskontoaan. Ja kumma tapa niillä on syrjiä ei-uskovaista sukulaistaan! Jättäisivät meikäläiset rauhaan. Jokaisen oma asia mihin uskoo. Näinhän se on. Ja kumma tapa on uskovaisilla välillä tuomita muita. Sit vielä raamatussa sanotaan et ei saa tuomita!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 724068
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans543765Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa522294Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?432095Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik341883- 491799
Kummallista
Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?541539- 391476
- 891460
- 351368