Vielä 2 v sitten kävin töissä ja 4v tyttäreni oli päiväkodissa. Elämä meni ok mutta sitten lukiessani Raamattua kolahti: miksi käyn töissä vaikka Raamattu selvästi sanoo että vaimon paikka on kotona. Kuuntelin Ivan Puopolon haastattelun IdaBoisista joka voimakkaasti suositteli naisille urasta luopumista. Nainen on luotu miehen avuksi ja voi tukea miestä kotivaimona. Luin myös Nea Finnilän kääntymisen kotivaimoksi. Kotiäitien mukaan elämäm on nyt turvallista ja stressitöntä kun mies tuo rahan kotiin.
Olen ollut nyt vuoden kotona. Tytär on eskarissa. Voin päivisin tehdä mitä vain. Olen ollut nyt Räsäsen tukijoukoissa.
Mieheni toivoisi minun olevan töissä. Mutta tykkää kun koti on siisti. Kivaa on huolettomuus ja paljo aika itselle. Mutta nettopalkkani noin 3000e kk puute suututtaa miestäni. Mutta Raamattu on oikeassa.
Kotiäitiys on raamatullista
6
83
Vastaukset
- Anonyymi
Lisää lapsia?
- Anonyymi
Jeesus sinua siunaa.
- AnonyymiUUSI
Kotiäidin esiintyy parempina. Kuitenkin heillä on vakavarainen mies tai ainakin on töitä.
- AnonyymiUUSI
Kalvinisteilla on hyvät opit kotiäideille. Menkää sinne jos olette valittuja.
Tämän täytyy olla vitsi. Suosittelee naisille työelämästä ja urasta luopumista mutta on Räsäsen tukijoukoissa. Räsäsestä on moneksi mutta kotiäidin malliksi hänestä ei ole.
Hän kun on tehnyt kunnianhimoisesti uraa eduskunnassa ja ennen sitä jo ehti olla jonkun aikaa lääkärinä.
Vaikka en minä pahalla tuota sano. Ihan suotakoon se hänelle. Suomessa kun tasa-arvo ja onhan Niilo varmaankin osannut vellit keittää ja pulla leipoa.
Räsänen antoi sisäministerinä haastattelunkin jossa toteaa "Loppujen lopuksi on aika luonnotonta, että nainen kököttää lapsen kanssa kotona yksin. Se ei sopinut ainakaan minulle"- AnonyymiUUSI
Haluaa siis helppoa elämää miehensä rahoilla.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä
On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..2066395Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa824826Mistä kummasta voi johtua se, että vasemmistolaiset usein häpeää itseään
voiko se johtua esim. köyhyydestä? Ja tästä on siis ihan suomalainen tutkimus olemassa. "Suomalainen tutkimus osoittaa814750Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu1054634Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa982812"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste82312En koskaan tule sinulle tätä kertomaan
Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.622235Saatoin tehdä elämäni isoimman virheen
Otsikko kertoo kaiken. Miksei kaikki voi olla yksinkertaisempaa?1331727odotatko vielä viestiä minulta...
Mies...? En tiedä mitä sanoa 😔 auta vähän naista ja tule enemmän vastaan1391654- 581637