Asukas oli järjestänyt hampulle riittävän valaistuksen muutoin pimeään kylpyhuoneeseen. Oikeudenkäyntiaineisto
Korvaukset todellinen rangaistus
Nykyään 49-vuotias mies myönsi syytteet oikeiksi. Hän pyysi kuitenkin korvausten sovittamista yhteen kolmasosaan vedoten osapuolten hyvin erilaiseen varallisuustasoon.
Länsi-Uudenmaan käräjäoikeus totesi syytteet näytetyksi toteen ja tuomitsi miehen yhdeksän kuukauden pituiseen ehdolliseen vankeusrangaistukseen. Häntä ei ole aiemmin rikoksesta tuomittu.
Oikeus ei suostunut korvausten sovitteluun, koska vahingot on niin pitkän ajan välinpitämättömyydellä aiheutettu. Tuomitun pitää maksaa Espoon Asunnot Oy:lle 54 243 euroa ynnä viivästyskorot, joista kertyy runsaat 17 000 euroa lisää maksettavaa.
Espoon Asunnot Oy on kaupungin kokonaan omistama yhtiö. Sillä on noin 17 000 vuokra-asuntoa. Se on asuntojen määrällä mitattuna Suomen neljänneksi suurin vuokranantaja Helsingin kaupungin asuntojen, SATOn ja Lumon jälkeen.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/8e617969-240b-403f-9ef6-c9721314bc89
espoossa on yrittäjiä moneen lähtöön-talous nousee näin?
6
91
Vastaukset
- Anonyymi
ihanko ne opit on kotimaasta? vaikuttaako maahanmuutto asiaan?
- Anonyymi
Koko jutusta paistaa läpi, että pakolaiskansalainen on kasvattanut Kaupungin kustantamassa vuokra-asunnossa kannabista. Asunto on 20 vuodessa kosteudessa mädäntynnyt aivan täysin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koko jutusta paistaa läpi, että pakolaiskansalainen on kasvattanut Kaupungin kustantamassa vuokra-asunnossa kannabista. Asunto on 20 vuodessa kosteudessa mädäntynnyt aivan täysin.
ahaa-siitäkö se musujen ominaishaju tulee? oletko olllut musun taksissa?
- Anonyymi
Somalit, ja etenkin niiden vaatteet haisee kaupassakin.
Aivan nuoret 10-vanhat tytötkin haisee karkkihyllyn edessä metrien päähän tunkkaiselle khatille tai muulle idän suitsukkeelle. Hisseissä somalin tulon samaan hissiin huomaa hajusta heti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Somalit, ja etenkin niiden vaatteet haisee kaupassakin.
Aivan nuoret 10-vanhat tytötkin haisee karkkihyllyn edessä metrien päähän tunkkaiselle khatille tai muulle idän suitsukkeelle. Hisseissä somalin tulon samaan hissiin huomaa hajusta heti.taksikuskit ja bussikuskit pöllyssä kokoajan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512