Rattijuoppo liikkeellä.
https://www.iltalehti.fi/palat/7b65fdf5-d6c4-43cd-8d71-a552f5224be7
Lapuan hurja takaa-ajo tallentui videolle - Nopeutta yli 200 km/h
18
356
Vastaukset
- Anonyymi
Ei liity Lapuaan!!!
- Anonyymi
äläpäs matki mun kirjoitustyyliä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
äläpäs matki mun kirjoitustyyliä
Ei se matki, aloitti isolla kuten oikein on. Huutomerkkejä tosin silläkin lapsellisesti liikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se matki, aloitti isolla kuten oikein on. Huutomerkkejä tosin silläkin lapsellisesti liikaa.
matkii matkii surkimus kun on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
koko saatanan lapua on pilalla kaikki kattoo tuolta vaa että pikku normi kaupunki se on mutta täälä ku oon asunu koko elämän ja itse olen nuori niin kyllä vittu huomaa että kaikki juo,käyttää aineita,tai muuten vaan päästään sekasin koko lapuan saisi hävittää ja liittää vaikka kauhavaan tai kuortaneehin niin sais kasvua mutta oikiasti tää lapua on ihan vitun vaarallinen paikka nuorille ja jopa 10v ryyppää ja polttelee tupakkia nii pitäskö tehdä asialle jotaki vai annetaanko vaan olla ja odotetaan että kaikki on sekasin.miettikää lapuaa tällä hetkellä ja 10vuotta taaksepäin miten helvetin iso ero siinä on ja esimerkkinö voin antaa että miten kaks ihmistä osas yhtäkkoä hävitä ja sitte yhtäkkiä löyty joen varrelta entäs se piitulais tapahtuma ku nuoret hakkas papan kuoliaaks. mitä mieltä te ootta lapuasta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
koko saatanan lapua on pilalla kaikki kattoo tuolta vaa että pikku normi kaupunki se on mutta täälä ku oon asunu koko elämän ja itse olen nuori niin kyllä vittu huomaa että kaikki juo,käyttää aineita,tai muuten vaan päästään sekasin koko lapuan saisi hävittää ja liittää vaikka kauhavaan tai kuortaneehin niin sais kasvua mutta oikiasti tää lapua on ihan vitun vaarallinen paikka nuorille ja jopa 10v ryyppää ja polttelee tupakkia nii pitäskö tehdä asialle jotaki vai annetaanko vaan olla ja odotetaan että kaikki on sekasin.miettikää lapuaa tällä hetkellä ja 10vuotta taaksepäin miten helvetin iso ero siinä on ja esimerkkinö voin antaa että miten kaks ihmistä osas yhtäkkoä hävitä ja sitte yhtäkkiä löyty joen varrelta entäs se piitulais tapahtuma ku nuoret hakkas papan kuoliaaks. mitä mieltä te ootta lapuasta
tuli vahingos vastaus jutuksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapua kirjoitetaan AINA isolla alkukirjaimella.Eikö edes elämänkoulu oo sitä sulle opettanut.Lapualla on kaikki hyvin eikä täällä se nuoriso ryyppää enempää kuin muuallakaan.Harrasta jotakin ,mee urheilemaan tai nypläyskurssille,puutöihin ulkoile ja nauti äläkä enää sekoile ja valita .Muuta tyyliäsi ja elämää !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauhavalla nuoret ja aikuiset ovat sodassa keskenään, Kuortaneella tytötkin yrittävät tappaa ajamalla traktorilla päälle. Joesta löytyneet tekivät itsemurhan, mikä on valitettavan yleistä koko maassa. Kauhavalla tyttö heittäytyi junan alle ja kun mennään kauemmas historiaan, Kauhavalla ja Härmässä tehtiin iso joukkoitsemurha, josta saatiin vihiä ja muutama onnistuttiin saamaan toisiin ajatuksiin.
Elä vielä muutaman kymmentä vuotta, niin sitten tajuat ettei maailma ja nuoriso juurikaan muutu eri ajassa ja paikassa.
Koita nyt vain keskittyä omaan elämääsi, johon et selvästikään ole tyytyväinen, että missä on vikaa, Lapuassa vai jossain muussa, ehkä sittenkin peilissä?
- Anonyymi
Missasin yhdessä chikaanissa liikaa, muuten olisin päässyt pakoon. Aika hyvin näinkin kolmen promillen kännissä. Ei olisi onnistunut poliiseilta.
- Anonyymi
nolo ajaja olet ,kokematon vielä ja korvantaustat märät
- Anonyymi
Missä kohtaa Lapuaa toi video otettu ? Onko kuski lapualainen hörhö?
- Anonyymi
ei liity Lapuaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11 video on Ilmajoelta
- Anonyymi
Videolla näkyy taustalla Pääskysaaren päiväkoti Ilmajoentiellä.
- Anonyymi
Autolla pääsee ajamaan myös muille paikkakunnille. Onko takaa-ajo lähtenyt liikkeelle Lapulata, päättynyt Lapualle, vai onko vain ajettu Lapuan kautta, niin sitä ei tarina kerro.
- Anonyymi
Takaa-ajo alkoi Lapualta ja päättyi Laihialle. Sitä en tiedä kuka kuski oli ja mistä hän on lähtenyt ajoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Takaa-ajo alkoi Lapualta ja päättyi Laihialle. Sitä en tiedä kuka kuski oli ja mistä hän on lähtenyt ajoon.
Nössö kuski kun antautui elävänä! Olisi ollut näyttävä lähtö, kun perässä oli jo puolen tusinaa poliisiautoja, kuin elokuvissa. Olisi vaan jatkanut, niin kyllä niistä muutama olisi törmäillyt ja räjähtänyt, pakettiautot ainakin, ne kun nykyään räjähtävät niin ettei jää kuin runko maata vasten.
- Anonyymi
Teslasta loppu akku, niin minkäs teet 😄
- Anonyymi
Hys hys, agenda sanoo ettei tuollaista saa mainita. Täytyy sanoa sillai hienosti kiertäen, vrt "espoolaismies". Muuten ei luonto pelastu. 🐸
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 213600
Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu303413Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?
Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt503371Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka513045Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1222849Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod212608Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1142332MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142145Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S281737IL- KELA:n pääjohtaja, lääke- ja oikeustieteen tohtori Lasse Lehtonen sekavassa tilassa Brysselissä!
"Iltalehden tietojen mukaan Lehtosen käytös Brysselin lentokentällä on herättänyt huomiota, ja hänen olemuksensa on tulk1341370