”Sillä monta on kutsuttu, mutta harvat ovat valitut.”
Matt 22:14
Sillä monta on kutsuttu, mutta harvat ovat valitut.
9
126
Vastaukset
- Anonyymi
Tuo valittujen kohta tarkoittaa Jeesuksen valitsemaa 12 Kristuksen apostolia "pieni lauma", joille Jeesus puhalsi omaa Pyhää Henkeä eli Totuuden Henkeä omasta suustaan, joka mahdollisti voimatekojen tekemisen heidän elinaikana.
Joh. 15:16
Te ette valinneet minua, vaan minä valitsin teidät.
Joh. 20:22
Ja tämän sanottuaan hän puhalsi heidän päällensä ja sanoi heille:
"Ottakaa Pyhä Henki.!
Ilm. 21:14
Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä.- Anonyymi
Hei Teuvo
Raamatun jakeilla voi sinun mukaasi rakennella irti otettuna mitä oppeja vaan. Yksi jae tuolta ja toinen tuosta ja kolmaskin vaikkapa tuosta. Näppärää!
- Anonyymi
Tuo valittujen kohta tarkoittaa Jeesuksen valitsemaa 12 Kristuksen apostolia "pieni lauma", joille Jeesus puhalsi omaa Pyhää Henkeä eli Totuuden Henkeä omasta suustaan, joka mahdollisti voimatekojen tekemisen heidän elinaikana.
Noin se menee.- Anonyymi
Yleinen keino eksyttää ihmisiä on ottaa jokin jae erilleen oikeasta asia- ja aikayhteydestä ja uskotella ihmiselle, että tämä jae pätee nyt siellä heidän lahkossa, kun annat lahkopastorin laittaa kätensä sinun pääsi päälle.
- Anonyymi
Piskuinen on se pieni joukko tosiaankin sitten, vain 12 taivaassa lopulta. Voi sinua Teuvo!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Piskuinen on se pieni joukko tosiaankin sitten, vain 12 taivaassa lopulta. Voi sinua Teuvo!
Ilm. 21:12
Sitä ympäröi suuri ja korkea muuri, jossa oli kaksitoista porttia, ja niitä vartioi kaksitoista enkeliä. Portteihin oli hakattu Israelin kahdentoista heimon nimet. [21:12,13: Hes. 48:31-34]
Kaupungin muurissa oli kaksitoista peruskiveä, ja niissä oli kaksitoista nimeä, Karitsan kahdentoista apostolin nimet. [Hes. 48:31]
Oikeita apostoleita on vain 12 henkilöä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilm. 21:12
Sitä ympäröi suuri ja korkea muuri, jossa oli kaksitoista porttia, ja niitä vartioi kaksitoista enkeliä. Portteihin oli hakattu Israelin kahdentoista heimon nimet. [21:12,13: Hes. 48:31-34]
Kaupungin muurissa oli kaksitoista peruskiveä, ja niissä oli kaksitoista nimeä, Karitsan kahdentoista apostolin nimet. [Hes. 48:31]
Oikeita apostoleita on vain 12 henkilöä.Ilm. 7:4
Minä kuulin myös sinetillä merkittävien määrän. Sinetin sai sataneljäkymmentäneljätuhatta, ja heitä oli kaikista Israelin heimoista:
Ilm. 14:1
Sitten näin tämän: Karitsa seisoi Siionin vuorella, ja hänen kanssaan oli sataneljäkymmentäneljätuhatta ihmistä, joiden otsaan oli kirjoitettu hänen nimensä ja hänen Isänsä nimi. [Ilm. 7:3,4]
- Anonyymi
Paavalin kannattajat olivat Korintossa, jotka pitivät häntä apostolina.
1. Kor. 9:2
Jos eivät muut pidäkään minua apostolina, teidän apostolinne ainakin olen.- Anonyymi
1. Kor. 1:12
Tarkoitan sitä, että toiset teistä sanovat: "Minä olen Paavalin puolella", toiset taas: "Minä Apolloksen", "Minä Keefaksen*", "Minä Kristuksen".
[Keefas on Pietarin arameankielinen nimi]
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien2323384- 602925
Björn Wahlroos, maataloustuet lakkautettava
Sanoo pankkimies. Mitäs persut ja muut tukinulliem perskärpäset tähän? "Wahlroos listaa kansallisen maataloustuen. – I262517Persut päättivät hiilivoiman kieltämisestä Suomessa
Moni on jo unohanut kuka hyväksyi hiilivoimaloiden kieltämisen Suomessa: persut Sukupuolineutraalit liikennemerkitk182482Työvoimatoimisto
Nyt kysyisin miksi pitää käydä työvoimatoimistossa paikanpäällä, kun he eivät muuta tee kuin laittavat koneelle uudet ve761993Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?
Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä851879Nalle Wahlroos ei ulise kuten Teemu Selänne sähkölaskuista
Nalle "hah hah" nauroi saamistaan sähkötuista, kun taas Teemu-poika itkeä tirautti kovasta sähkön hinnasta. Nalle nauro191835Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa
Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva401832Mikä aate kaiken pahan takana?
Se laiskistuttaa kansat, opettaa vaatimaan etuisuuksia, syleilee maailmoja eikä omaa kansaa.911682Mietin sua liikaa
Mietin nytkin sitä, että millaista se olisi tulla kotiin, kun sinä olisit täällä vastassa. Tai niin päin, että sinä tuli691033