"Puhukaa aina ystävällisesti, kuitenkin sananne suolalla höystäen. Teidän on tiedettävä, miten kullekin vastaatte."
Onko tämä jae täysin unohtunut tänne kirjoittavilta? Tarkoitus tuntuu olevan loukata vapaa-ajattelijoita, mutta mitä hyötyä siitä on?
Vapaa-ajattelua vastaan, mutta miten?
5
103
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä on hyvä muistaa.
Kulunut sanonta on: Asiat riitelevät - eivät ihmiset.
Mutta jos huomaa että kommentit alkavat mennä henkilökohtaisuuksiin - niinkuin tahtovat mennä - niin on paras ottaa vähän breikkiä palstalta. - Anonyymi
Eikö vaparit siedä kritiikkiä vaikka akendanne perustuu kristinuskon kieltämiseen?
Ajatte vahvasti ettei kristityillä vanhemmilla ole oikeutta päättää lastensa opetuksesta kouluissa, ainoataan islamin opetuksen hyväksytte muslimien lapsille. Kutsutte tätä yhdenvertaisuudeksi huolimatta että Suomessa on uskonnonvapaus turvattu kaikille parustuslaissa. Mitä ihmeen vahinkoa teille on jos täysin tuntemattomien lapset ovat uskonnonoptuksessa, varsinkin kun opetus ei ole tunnuksellista. Mikäli se loukkaa teidän yhdenvertaisuutta tehkää ihmeessä rikosilmoitus poliisille.- Anonyymi
Eihän tavoite voi olla loukata, vaan kertoa vapaa-ajattelijalle että Jumala on olemassa.
Moni kirjoitus täällä on aivan outo. Esimerkiksi jäsenmäärillä on turha ilkamoida, koska Jumalan olemassaolo ei riipu tilastoista.
- Anonyymi
Tä? Kun kritisoi vaparilehteä, siihen kirjoittajat ottavat sen henk. koht. Mutta tarkoittaako aloittaja, ettei lehteä saa kritisoida lainkaan. Normaalimaailmassa kritiikkiä saa antaa vaikkapa yksittäiselle kirjoittajalle. Vaparimaiilma ei ole normaali.
- Anonyymi
Kysyn mikä on tavoitteesi: Haluatko kertoa vapaa-ajattelijoille Jumalasta?
Tuskin sitä tavoitetta auttaa, jos viesti on kovin loukkaava. Ja joka tapauksessa aloituksessa lainaamani jae on Raamatusta. Se sitoo meitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit835983KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3074981Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202638Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei442569Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852721756Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT991634Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171491- 1051407
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331363seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1161347