sanna marinin aiheuttamaa SDP maksut alkaa nyt

Anonyymi-ap

Vaikuttaa meidän elämään paljon. Paoklaiset pidämme hyvinä miliardeilla että ole ahkera. Kaikesta tästä perussuomalaiset persut on KOKO AJAN VAROITTANEET MUTTA TE ÄÄLIÖT ÄÄNESTÄTTE VASEMISTOA JA TÄSSÄ ON NYT SEURAUS OLEMME KUSESSA!
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011603119.html
Persut ainoa oikea puolue suomalselle ja suomelle. MUTTA NYT ON MYÖHÄISTÄ! Syy on teidän !

6

103

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voi pientä. Et taida kovin ymmärtää asioita?

Onko mahdollista, kun Persuilla ei ole muuta kuin maahanmuuton pinttymä, että jos maahanmuutto (mikä on jokaisessa maassa koska emme tee itse lapsia tarpeeksi) niin, jos maahanmuutto lopetetaan, poistuuko tämä Persu vinkuna politiikasta?

Vaikka maahanmuutto on pääsääntöisesti hyvä asia (Persu ei osaa erottaa pakolaisia maahanmuutosta), silti voisin siitä luopua, jos tällä tavalla näistä Persuista pääsisi eroon??

Mutta en usko sitä.

Suomi on juuri nyt lähes tuhon partaalla ja sitä tekee tämä surkuhupaisan huono hallitus, mutta jotkut vaan jaksaa vääntää maahanmuutosta,.millä ei ole mitään merkitystä.

Meillä olisi 180 tärkeämpää ongelmaa korjattavana.

Suurin ongelma ovat Persut, mutta jos heistä päästään, olisi Suomi taas parempi paikka asua!

• Anonyymi

Älä valehtele. Puhu totta. Onko vaikeaa.
        ” Maahanmuuton kustannukset ovat massiivisia – kansanedustaja Strandman: Suomessa maahanmuuton hintalappu on arviolta 10,5 miljardia euroa vuodessa”
        Jotain osviittaa.
        Suurin ongelma on sdp vasemisto. Niistä kun päästäisiin voisi suomi ehkä vielä päästä jaloilleen sdp vasemiston vihreiden aiheuttamasta suosta ja suomi olisi parempi paikka taas asua. Tämä on luettavista päätöksistä mitä nämä tuhon puolueet ovat suomelle aiheuttaneet politiikallaan.
        Mutta kuten venäjä et osaa muutakuin valehdella.
        Maahnmuuttajat aiheuttaa suomelle miljardien eurojen kulut kokoajan ja se ei ole pieni summa.
        Osaatko lukea? Lue tuosta.
        https://www.suomenuutiset.fi/maahanmuuton-kustannukset-ovat-massiivisia-kansanedustaja-strandman-suomessa-maahanmuuton-hintalappu-on-arviolta-105-miljardia-euroa-vuodessa/
        Puhu totta älä valehtele.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä valehtele. Puhu totta. Onko vaikeaa.
        ” Maahanmuuton kustannukset ovat massiivisia – kansanedustaja Strandman: Suomessa maahanmuuton hintalappu on arviolta 10,5 miljardia euroa vuodessa”
        Jotain osviittaa.
        Suurin ongelma on sdp vasemisto. Niistä kun päästäisiin voisi suomi ehkä vielä päästä jaloilleen sdp vasemiston vihreiden aiheuttamasta suosta ja suomi olisi parempi paikka taas asua. Tämä on luettavista päätöksistä mitä nämä tuhon puolueet ovat suomelle aiheuttaneet politiikallaan.
        Mutta kuten venäjä et osaa muutakuin valehdella.
        Maahnmuuttajat aiheuttaa suomelle miljardien eurojen kulut kokoajan ja se ei ole pieni summa.
        Osaatko lukea? Lue tuosta.
        https://www.suomenuutiset.fi/maahanmuuton-kustannukset-ovat-massiivisia-kansanedustaja-strandman-suomessa-maahanmuuton-hintalappu-on-arviolta-105-miljardia-euroa-vuodessa/
        Puhu totta älä valehtele.

Sittenkö riittäisi persuilla rahat palkata kaikki työttömät sukulaiset avustajiksi eduskuntaan?

• Anonyymi

Vihervasemmiston aikaansaamia ongelmia maksamme nyt.

• Anonyymi

Huomenna maksamme persujen ja kokoomuksen aiheuttamia ongelmia. Mm kolmenmiljardin eurontunnin rataa ja Juuson pojan palkkaa

• Anonyymi

Koulutuksesta olette ainakin säästäneet, näkyy aloittajan tekstistä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      35
      2136
    2. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1283
    3. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      56
      1248
    4. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      32
      1172
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      60
      1129
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      39
      864
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      121
      739
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      27
      684
    9. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      55
      555
    10. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      20
      541
    Aihe