Peetee .
Liedon nuorisoryöstäjät kaikki ulkomailta
22
224
Vastaukset
- Anonyymi
Myös tämä;
Itä-Uudenmaan käräjäoikeus Vantaalla on taas vanginnut reippaalla kädellä uussuomalaisia huikentelijoita
Poistelu on raivokasta jos mainitsee peeteemedian. - Anonyymi
Tajukangas?
- Anonyymi
Jep.
- Anonyymi
Eihän tuosta värillisten yhteiskuntakelpoisuudesta voi edes kinata. Uutisointi suoltaa aivan päivittäin todisteita matujen toivottomasta kehitysvajeesta. Millään kotouttamishöpinällä ei ole mitään merkitystä kun koulutuksen kohteet ovat varustetut järvisimpukan ÄO.lla.
Ainoastaan mielettömät mittasuhteet omaava kukkahattu-sosiaalitanttojen armeija hyötyy työpaikkojen runsauden muodossa. Maailmnsotiakin aivottomampi idea asuttaa kehitysmaalaiset infrastruktuuriin ilman kehitysvaiheita. - Anonyymi
Taas?
- Anonyymi
Pää punaisena jo?
- Anonyymi
Kovasti koetetaan piilottaa uutiset...
- Anonyymi
Misikanissa kalkkuna meni väärään kurkkuun, nyt niksutellaan...
Nauretaanpa sille!- Anonyymi
Taitaa olla paikallisen glory hole- klubin vakiojäsen, miehille vain.
- Anonyymi
Kuuluu heidän kulttuuriin. Mitä ei oo se otetaan
- Anonyymi
Suomalainen vähäälyinen hyysäri opettanut että kaikki kuuluu ilmaiseksi ja parasta , jos ei saa niin rasismi!
- Anonyymi
Mitähän mogtar guppa keksii taas tähän
- Anonyymi
Varmasti väärin kotoutettu ?
- Anonyymi
luuleeko joku suvakki vajakki että näitä poistoja ei lasketa silloin kun esim. 15v kuluttua ollaan kasvokkain 🤔 minä en tule näitä säälimään vaikka olisi perheet ja kaikki
- Anonyymi
Kaikki olisi hyvä ampua aina ja ikuisesti.
- Anonyymi
Mamupoweria!
- Anonyymi
Melko villiksi on mennyt jo maaseudullakin:
https://www.ksml.fi/paakirjoitus-mielipide/8973638- Anonyymi
Onhan tuo selkeä geenivirhe. Kun veri vetää noin voimakkaasti rikollisuuteen, niin kalliiksi tulee aivopesu normaaliksi. Tuskin onnistuu edes.
- Anonyymi
Hurja tilanne.
- Anonyymi
Tuollaista saastaa tänne mm demarit haalii! Hyi helvetti..
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161