Joko olet ostanut Super-Sannan

Anonyymi-ap

Elämänviisauksia sisältävän Best-Seller romaanin? Jokaisen valveutuneen ja Edistyksellisen kansalaisen tulee ehdottomasti hankkia kirjahyllyynsä Super-Sannan totuudenmukaisen elämäntarinan, jota tulee myös lukea ajatuksen kanssa aamuin illoin, jotta ymmärtää kuinka Super-Sanna on laittanut kaikkensa sen eteen,että Sorvareilla ja hitsareilla jää palkasta enemmän käteen!

24

204

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sanna valehtelee elämänkerrassaan enemmän kuin muu poliitikko ennen häntä.

• Anonyymi

Sannan kirjaa on luonnehdittu ankeaksi, valjuksi, latteaksi ja huumorintajuttomaksi. Sellainen kirja kuin kirjoittaja.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sannan kirjaa on luonnehdittu ankeaksi, valjuksi, latteaksi ja huumorintajuttomaksi. Sellainen kirja kuin kirjoittaja.

Lattea on tekijäkin, ainakin rintojen kohdalta. 😁

• Anonyymi

Jokaisen Luokkatietoisen kirjahyllystä löytyy Sannan Best-Seller Romaani!

• Anonyymi

Sannalla ei ole mitään annettavaa kenellekkään.
      Hän on tyhjä tynnyri.
      Sdp- haisee.

• Anonyymi

Sen minkä demari " maksaa " duunarille, sen se ottaa veroina pois.
      Ylitöistä tuplasti.

• Anonyymi

HS arvioi kirjan kaikkien aikojen vedätykseksi ja se on sentään demarilehti.

• Anonyymi

Ei tarvitse ostaa, lehtiotsikoista näkee kaiken tarvittavan.

• Anonyymi

Olethan muistanut laittaa Sannan Hymykuvan olohuoneesi seinälle?

• Anonyymi

Sannan hymykuva on tikkatauluun teipattuna.

• Anonyymi

Ihan hyvä johtaja lampaille,määääääää.

• Anonyymi

Sultan paketti olisi pitänyt olla mukana kun Sannan iskä ja äiskä kohtasivat
      kännissä RUISROCKISSA.

• Anonyymi

Ennen yhtyntää olisi isän tarvinnut käydä bajamajassa.
        Nyt pääsi vähän tirahtamaan kusta äitin jakorasiaan.

• Anonyymi

Vassarit juoksee kilvan ostamaan kirjaa. Voi pyhä sylvi tätä touhua.

• Anonyymi

Marinin surkeaksi haukutun teoksen voi laittaa samaan nuotioon koraanien kanssa. Marinin kirja toimii hyvänä sytykkeenä kun kortsuissa on ihan paskaa mustetta. savuaa pahasti.

• Anonyymi

Iltalehden kuva Elina Valtonen ja Turkin diktaattori. Kauheaa , Valtonen, nännit nöptävät ohuen puseron läpi. Mitä meistä nyt mahdetaan ajatella. Seksin käyttäminen poliittiseen vaikuttamiseen on Sannan yksinoikeus. 🤪🤪🤪

• Anonyymi

Kovasti tuntuu itseään kehuvan maasta taivaaseen Best-Sellerissään. Tyypillistä itseään täynnä olevan räksyttäjän itsekehua,Minä itse,minä,minä minä itse, Maailman Kaunein,Sanna.

• Anonyymi

Isänsä tyttö, isänsä tyttö.

• Anonyymi

Onhan siinä kateellisille kärvisteltävää, kuten edellä kirjoittaneet julistaa.😂

• Anonyymi

Puhutaanko mitään lättäpilluista. Ei oo tullu päästyä koskaa lättiksien hoitoon, varmaan hyvää hommaa.

• Anonyymi
      UUSI

raamattua tärkeämpi kirja monelle

• Anonyymi
        UUSI

Liekö miten asua paperia tuon kirjan sinut? Käykö pyllyn pyyhintään metsäretkellä, vai onko sammal parempaa?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Liekö miten asua paperia tuon kirjan sinut? Käykö pyllyn pyyhintään metsäretkellä, vai onko sammal parempaa?

Kiinalaiset tekevät vessapaperirullia, joissa on Marinin kasvokuva. Kiva pyyhkäistä.

• Anonyymi
      UUSI

Tyhjän saa pyytämättäkin ja tyhjät tynnyrit kolisevat eniten. Ex-Sattumapääministeri tienaa kirjallaan kustantajan mukaan 200.000€, tällainen on nykymaailma, tyhjästäkin maksetaan.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      105
      5731
    2. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    3. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    4. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    5. Alkanut tuntua siltä

Että taisi olla kusetusta koko homma alusta saakka.
      Ikävä
      124
      1097
    6. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    7. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    8. Nii, mites ne

Hampaat??
      Ikävä
      66
      857
    9. Joululahja/Jouluntoivotus

Millainen kaivatulle
      Ikävä
      75
      798
    10. Salailu jatkuu, poliisi tutkii

Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää
      Ähtäri
      17
      741
    Aihe