Elämänviisauksia sisältävän Best-Seller romaanin? Jokaisen valveutuneen ja Edistyksellisen kansalaisen tulee ehdottomasti hankkia kirjahyllyynsä Super-Sannan totuudenmukaisen elämäntarinan, jota tulee myös lukea ajatuksen kanssa aamuin illoin, jotta ymmärtää kuinka Super-Sanna on laittanut kaikkensa sen eteen,että Sorvareilla ja hitsareilla jää palkasta enemmän käteen!
Joko olet ostanut Super-Sannan
24
204
Vastaukset
- Anonyymi
Sanna valehtelee elämänkerrassaan enemmän kuin muu poliitikko ennen häntä.
- Anonyymi
Sannan kirjaa on luonnehdittu ankeaksi, valjuksi, latteaksi ja huumorintajuttomaksi. Sellainen kirja kuin kirjoittaja.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sannan kirjaa on luonnehdittu ankeaksi, valjuksi, latteaksi ja huumorintajuttomaksi. Sellainen kirja kuin kirjoittaja.
Lattea on tekijäkin, ainakin rintojen kohdalta. 😁
- Anonyymi
Jokaisen Luokkatietoisen kirjahyllystä löytyy Sannan Best-Seller Romaani!
- Anonyymi
Sannalla ei ole mitään annettavaa kenellekkään.
Hän on tyhjä tynnyri.
Sdp- haisee. - Anonyymi
Sen minkä demari " maksaa " duunarille, sen se ottaa veroina pois.
Ylitöistä tuplasti. - Anonyymi
HS arvioi kirjan kaikkien aikojen vedätykseksi ja se on sentään demarilehti.
- Anonyymi
Ei tarvitse ostaa, lehtiotsikoista näkee kaiken tarvittavan.
- Anonyymi
Olethan muistanut laittaa Sannan Hymykuvan olohuoneesi seinälle?
- Anonyymi
Sannan hymykuva on tikkatauluun teipattuna.
- Anonyymi
Ihan hyvä johtaja lampaille,määääääää.
- Anonyymi
Sultan paketti olisi pitänyt olla mukana kun Sannan iskä ja äiskä kohtasivat
kännissä RUISROCKISSA.- Anonyymi
Ennen yhtyntää olisi isän tarvinnut käydä bajamajassa.
Nyt pääsi vähän tirahtamaan kusta äitin jakorasiaan.
- Anonyymi
Vassarit juoksee kilvan ostamaan kirjaa. Voi pyhä sylvi tätä touhua.
- Anonyymi
Marinin surkeaksi haukutun teoksen voi laittaa samaan nuotioon koraanien kanssa. Marinin kirja toimii hyvänä sytykkeenä kun kortsuissa on ihan paskaa mustetta. savuaa pahasti.
- Anonyymi
Iltalehden kuva Elina Valtonen ja Turkin diktaattori. Kauheaa , Valtonen, nännit nöptävät ohuen puseron läpi. Mitä meistä nyt mahdetaan ajatella. Seksin käyttäminen poliittiseen vaikuttamiseen on Sannan yksinoikeus. 🤪🤪🤪
- Anonyymi
Kovasti tuntuu itseään kehuvan maasta taivaaseen Best-Sellerissään. Tyypillistä itseään täynnä olevan räksyttäjän itsekehua,Minä itse,minä,minä minä itse, Maailman Kaunein,Sanna.
- Anonyymi
Isänsä tyttö, isänsä tyttö.
- Anonyymi
Onhan siinä kateellisille kärvisteltävää, kuten edellä kirjoittaneet julistaa.😂
- Anonyymi
Puhutaanko mitään lättäpilluista. Ei oo tullu päästyä koskaa lättiksien hoitoon, varmaan hyvää hommaa.
- AnonyymiUUSI
raamattua tärkeämpi kirja monelle
- AnonyymiUUSI
Liekö miten asua paperia tuon kirjan sinut? Käykö pyllyn pyyhintään metsäretkellä, vai onko sammal parempaa?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Liekö miten asua paperia tuon kirjan sinut? Käykö pyllyn pyyhintään metsäretkellä, vai onko sammal parempaa?
Kiinalaiset tekevät vessapaperirullia, joissa on Marinin kasvokuva. Kiva pyyhkäistä.
- AnonyymiUUSI
Tyhjän saa pyytämättäkin ja tyhjät tynnyrit kolisevat eniten. Ex-Sattumapääministeri tienaa kirjallaan kustantajan mukaan 200.000€, tällainen on nykymaailma, tyhjästäkin maksetaan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741