Elämänviisauksia sisältävän Best-Seller romaanin? Jokaisen valveutuneen ja Edistyksellisen kansalaisen tulee ehdottomasti hankkia kirjahyllyynsä Super-Sannan totuudenmukaisen elämäntarinan, jota tulee myös lukea ajatuksen kanssa aamuin illoin, jotta ymmärtää kuinka Super-Sanna on laittanut kaikkensa sen eteen,että Sorvareilla ja hitsareilla jää palkasta enemmän käteen!
Joko olet ostanut Super-Sannan
33
306
Vastaukset
- Anonyymi
Sanna valehtelee elämänkerrassaan enemmän kuin muu poliitikko ennen häntä.
- Anonyymi
Sannan kirjaa on luonnehdittu ankeaksi, valjuksi, latteaksi ja huumorintajuttomaksi. Sellainen kirja kuin kirjoittaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sannan kirjaa on luonnehdittu ankeaksi, valjuksi, latteaksi ja huumorintajuttomaksi. Sellainen kirja kuin kirjoittaja.
Lattea on tekijäkin, ainakin rintojen kohdalta. 😁
- Anonyymi
👺👺👺👺👺👺👺👺
Onko ymmärrettävä niin, että oikeistolaisuus on valtion yhteisten varojen ryöväämistä
Kaikki mahdollinen on ainakin kohta ryövätty ja hallitus ryövää lisää ottamalla
lisää ja lisää velkaa veronmaksajien piikkiin. Piikki on koko ajan auki eliitille veronmaksajien laskuun. Tavallinen kansa velat tulee maksamaan.
- Anonyymi
Jokaisen Luokkatietoisen kirjahyllystä löytyy Sannan Best-Seller Romaani!
- Anonyymi
Sannalla ei ole mitään annettavaa kenellekkään.
Hän on tyhjä tynnyri.
Sdp- haisee. - Anonyymi
Sen minkä demari " maksaa " duunarille, sen se ottaa veroina pois.
Ylitöistä tuplasti. - Anonyymi
HS arvioi kirjan kaikkien aikojen vedätykseksi ja se on sentään demarilehti.
- Anonyymi
Ei tarvitse ostaa, lehtiotsikoista näkee kaiken tarvittavan.
- Anonyymi
Olethan muistanut laittaa Sannan Hymykuvan olohuoneesi seinälle?
- Anonyymi
Sannan hymykuva on tikkatauluun teipattuna.
- Anonyymi
Ihan hyvä johtaja lampaille,määääääää.
- Anonyymi
Ihan yleisellä tasolla, millaisia ovat johtajat siellä Blair instituutissa. Tai ennemminkin millaista on kuulijakunta, joka maksaa sievoiset summat, että saa mahdollisuuden osallistua kuulijana instituution luennoille. Toivottavasti saavat rahoilleen vastinetta.
- Anonyymi
Sultan paketti olisi pitänyt olla mukana kun Sannan iskä ja äiskä kohtasivat
kännissä RUISROCKISSA.- Anonyymi
Ennen yhtyntää olisi isän tarvinnut käydä bajamajassa.
Nyt pääsi vähän tirahtamaan kusta äitin jakorasiaan.
- Anonyymi
Vassarit juoksee kilvan ostamaan kirjaa. Voi pyhä sylvi tätä touhua.
- Anonyymi
Marinin surkeaksi haukutun teoksen voi laittaa samaan nuotioon koraanien kanssa. Marinin kirja toimii hyvänä sytykkeenä kun kortsuissa on ihan paskaa mustetta. savuaa pahasti.
- Anonyymi
Iltalehden kuva Elina Valtonen ja Turkin diktaattori. Kauheaa , Valtonen, nännit nöptävät ohuen puseron läpi. Mitä meistä nyt mahdetaan ajatella. Seksin käyttäminen poliittiseen vaikuttamiseen on Sannan yksinoikeus. 🤪🤪🤪
- Anonyymi
Kovasti tuntuu itseään kehuvan maasta taivaaseen Best-Sellerissään. Tyypillistä itseään täynnä olevan räksyttäjän itsekehua,Minä itse,minä,minä minä itse, Maailman Kaunein,Sanna.
- Anonyymi
Isänsä tyttö, isänsä tyttö.
- Anonyymi
Onhan siinä kateellisille kärvisteltävää, kuten edellä kirjoittaneet julistaa.😂
- Anonyymi
Puhutaanko mitään lättäpilluista. Ei oo tullu päästyä koskaa lättiksien hoitoon, varmaan hyvää hommaa.
- Anonyymi
raamattua tärkeämpi kirja monelle
- Anonyymi
Liekö miten asua paperia tuon kirjan sinut? Käykö pyllyn pyyhintään metsäretkellä, vai onko sammal parempaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liekö miten asua paperia tuon kirjan sinut? Käykö pyllyn pyyhintään metsäretkellä, vai onko sammal parempaa?
Kiinalaiset tekevät vessapaperirullia, joissa on Marinin kasvokuva. Kiva pyyhkäistä.
- Anonyymi
Tyhjän saa pyytämättäkin ja tyhjät tynnyrit kolisevat eniten. Ex-Sattumapääministeri tienaa kirjallaan kustantajan mukaan 200.000€, tällainen on nykymaailma, tyhjästäkin maksetaan.
- Anonyymi
Egoistin oma näkemys oman itsensä ylivertaisuudesta ?
- Anonyymi
👍👍👍
- Anonyymi
Voi pieksut sentään että tämä henkilö kirjoitti 2elämäntarinansa. Miksi ei kirjoittanut kirjaa, miksi otin hallituksen kanssa kymmenen miljardia ylimääräistä lainaa valtiolle pääministerinäni ollessa. otit sitä siksi että saisi näille töitä vieroksuville maksettua herroiksi elämisen, lisäksi näitä maahanmuuttajien luksus elämisen ylläpitoa varten.
- Anonyymi
Sanna oli Rinteen aivopieru, hädänhetkellä. Ei ollut muita vaihtoehtoja.
Kaikki muut oli jo käyty läpi. Tuomioja, Heinäluoma ja muut vanhat demu-pierut.
Seuraavaksi, ehkä, kykynsä näyttää Lindman. - Anonyymi
Hyvä pointti ap. En ole ostanut, enkä osta. Tuo edistyksellisyys jääköön väliin...
- Anonyymi
Olen ostanut jo saman aiheisen kirjan.
https://www.kirjasampo.fi/sites/default/files/styles/medium/public/kulsa_cache/images/media.onki.fi/2/8/9/saha/kirjasampo/0_-9110797627169215389.jpg?itok=tWnAwAr6 - Anonyymi
Helsingissä on tapahtunut lyhyen ajan sisään kolme vakavaa epäiltyä seksuaalirikosta.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.855392Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.423581Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j612965Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin462181Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.611926Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2891753- 471606
- 941412
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441376Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.81312