Kannattaa lukea sekin Ilta-Sanomista. Marin siis jättää paljon kertomatta, mutta kehuu itseään kirjassaan.
"Eniten kohua aiheutti kuitenkin samoissa juhlissa otettu kuva, jossa kaksi jatkoilla mukana ollutta naista poseeraa virallisessa tilassa yläosattomissa. Marin ei tunnusta, että hän teki virheen tuodessaan ihmisiä bailaamaan pääministerin virka-asuntoon.
Bilekohusta puolestaan puhutaan kirjassa vain ”tanssiskandaalina”, eikä Marin nosta esiin, että hänen jatkuva juhlimisensa (pääministeri juhli esimerkiksi kesällä 2022 lomalta paluunsa jälkeen 9 päivän aikana peräti neljä kertaa, silminnäkijöiden mukaan osin selvästi humalassa) niin kotibileissä kuin ravintoloissa ja festareillakin herätti kysymyksiä pääministerin toiminnasta virassaan.
Sen sijaan Marin on kerta toisensa jälkeen ulkomailla antanut ymmärtää, että hän on joutunut kohujen keskelle vain sukupuolensa takia."
Marin siis uhriutui.
Ainoastaan heikkojärkinen vasemmistolainen voi palvoa Marinia.
Ulla Appelsinin kolumni: "Unohtuiko jotain, Sanna Marin?"
22
194
Vastaukset
- Anonyymi
Heh, heh! Kai Marin saa omassa kirjassa kirjoittaa mitä haluaa, ei kenenkään tarvitse Appelsiinilta kysyä mistä saa tai pitää kirjoittaa!
Kyllä haiskahtaa kateus kovasti Appelsiinin kolumnissa.- Anonyymi
Ja jokainen saa olla kiinnostunut valheista ta ei.
Joulunaika on hyvää aikaa satukirjoille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja jokainen saa olla kiinnostunut valheista ta ei.
Joulunaika on hyvää aikaa satukirjoille.Demariakkoihiin uppoaa satuilu, sitähän ne tekevät itsekin.
- Anonyymi
No narsisti kun on.
- Anonyymi
Saahan sitä itseään kehua joo......
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saahan sitä itseään kehua joo......
oliko tää Ulla Apelsiin se sekopää joka kirjoitti koko Marinin hallituksen ajan joka päivä noin 100 aloitusta haukkuen Sanna Marinia kaikenlaisilla tavoilla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oliko tää Ulla Apelsiin se sekopää joka kirjoitti koko Marinin hallituksen ajan joka päivä noin 100 aloitusta haukkuen Sanna Marinia kaikenlaisilla tavoilla?
Ruplatiltujen työhän on tuhota suomea...
- Anonyymi
Persun itku on musiikkia korville!
- Anonyymi
Onko kiva näyttää kuinka tyhmä on.
Kun älysi ei muuhun riitä, niin sanot "persu".
- Anonyymi
Nautin kun persu itkee!
- Anonyymi
Ja tässä ei mikään liity persuihin, mutta kun sulla on pakkomielle.
Miltä tuntuu kun on mt-ongelma.
- Anonyymi
Tuo sitrushedelmä ei ole koskaan itse saavuttanut mitään!
- Anonyymi
Onko tää Appelsin oikea henkilö?
Simällään ihan hyviä nostoja. Sanna uhraiutuu edelleen sillä, että on luotu naiseksi. Todellisuudessa, se on ainut syy miksi hän on tuossa asemassa missä on. Miesolettamana hänet olisi jo siirretty monta kertaa vilttiketjuun. Femakot on suojanneet hänet lähes kuninkaalliselle tasolle ja silkkihanskoin kohdeltavaksi.- Anonyymi
Kyllä on.
- Anonyymi
Sanna-fanit alkoi itkun "persu persu".....
- Anonyymi
Kun niiden äly ei muuhun riitä.
- Anonyymi
No Sanna vähän unohtelee tärkeimpiä.
- Anonyymi
Persun ei pidä arvostella yhtään kirjaa. Persu ei ole edes Aapista loppuun lukenut.
- Anonyymi
Sanna Marin on Suomen messias.joka on luvannut pelastaa Suomen talouden haaksirikolta ja hyvinvoinnin soten katastrofilta.
- Anonyymi
Naisviha ei voi olla syynä kaikkeen,mikä ei onnistu.Syytä voi olla myös tekijässä.Jenkkeihin uppoaa kaikki tarinat,mikä vähänkin raflaa.
- Anonyymi
Ihana Sanna, antaa kateellisten mölytä
- Anonyymi
Sanna "minä minä minä".
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512