Apteekissa käynti ilahduttaa

Anonyymi-ap

Loppuvuonna on suorastaan riemastuttavaa käydä apteekissa kun tänäänkin
Kela sponsoroi minua 338 €:n edestä. Lääkkeet on ihan kauraryynin hinnoissa.
Vielä ehtii ennen vuodenvaihdetta noutamaan muutakin popsittavaa halvalla.

12

150

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

ni.

• Anonyymi

Olen ostanut elämäni aikana lääkkeitä noin 200 eurolla. Ostan yleensä buranaa tai ibumaxia. Olen jo 50 v enkä ole ollut sairas kuin jarvoin.

• Anonyymi

Joo, en syö edes särkylääkkeitä, vaikka niitä sairaalassakäynnin kälkeen tuputetaan.
        kyllä ihminen pientä kipua kestää, mutta tulehduksiin pitää antibiootit ottaa !
        Herkästi kirjoittavat reseptit kipuun ja toista lääkettä "kovaan kipuun"
        Mutta eihän niitä ole pakko ottaa jos siltä tuntuu. Välilevyn pullistuma oli
        kuitenkin sellainen tauti, että se muistuttu 8 tunnin välein melkoisen tehokkaasti
        särkylääkkeen tarpeellisuudesta.
        Mutta eihän nykyään ihmiset tarvi särkylääkettä kun on sitä peukkua !

• Anonyymi

Onneksi tai valitettavasti ovat testosteronilääkkeet kalliita. Joka toinen vuosi pääsen nauttimaan omavastuuosuuden ylityksestä.

• Anonyymi

Sehän tosin harmittaakin kun se omavastuuosuus täyttyy vasta ihan loppuvuodesta.
        Jos saisi sen jo kesällä täyteen, niin voisi loppuvuoden vaan rallatella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sehän tosin harmittaakin kun se omavastuuosuus täyttyy vasta ihan loppuvuodesta.
        Jos saisi sen jo kesällä täyteen, niin voisi loppuvuoden vaan rallatella.

Joka toinen vuosi täyttyy ja nokkapainoisesti saaduilla maksuttomilla selviää seuraavana vuotena muutaman kuukauden.
        Jokainen ostokerta kaksi viikkoa etuajassa ennen edellisen loppumista. Siten kertyy varastoa, loppuvuoden mksuttomia.

• Anonyymi

Ranskassa on toiseksi eniten asunnottomia Euroopan unionissa, ja heitä on noin 209 000, mikä on vain vähän vähemmän kuin Saksassa. Asunnottomuuden tilanne Ranskassa on kriittinen, ja se on merkittävä yhteiskunnallinen ongelma, johon liittyy suuri määrä ihmisiä ilman pysyvää kotia.
      Ranskan asunnottomuustilanteen pääpiirteet:
      Lukumäärä: Noin 209 000 asunnotonta ihmistä.
      Sijoitus EU:ssa: Toiseksi suurin lukumäärä Saksan jälkeen.
      Kriittinen tilanne: Ranska on yksi pahimmin asunnottomuuskriisistä kärsivistä maista EU:ssa.
      Vaikka tarkat luvut ja tilanteet vaihtelevat, on selvää, että asunnottomuus on Ranskassa laajamittainen ja vakava ongelma.
      Eurooppalaisen asuntokriisin varjossa - Finunions
      10.10.2024 — Karut tilastot, joiden joukossa Suomi on valopilkki EU-alueella, tilanne on kriittisin Saksassa, jossa on yli 210.000 asunnottomia.

• Anonyymi

Miten liittyy ranskalainen asunnoton suomalaisen tupajumin lääkkeisiin?

• Anonyymi

• Anonyymi

Jos noilta eläteiltä ottaa valtio rahat pois niin huumekauppa, ryöstöt ja väkivalta vain lisääntyy...entisestään

• Anonyymi

Työttömyys = asunnottomuus . Suurella osalla kaduilla maleksilla ei ole edes halua
        töihin. Eivät halua edes opetella oleskelumaan kieltä vaan ovat omissa porukoissa.
        Ihan samat ongelmat on Hampurissa tai Berliinissä ja tulevaisuuden Helsingissä.
        Saksassa on jo 3:nen polven ulkomaalaisia, jotka ei osaa kieltä eikä käy koulua.

• Anonyymi

Mutta meillä sponsoroidaan lääkitystä ihan riittävästi niin että voidaan hyvin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe