Elinikäinen elätys?

Anonyymi-ap

Tänään Kelan toimistossa eräs Thaimaalainen nainen valitti, miten Kelalta saa vain asumistukea ei muuta. Pitäisi kuulemma mennä töihin, mutta,kun ei ole koko Suomessa olonsa aikana (Yli 20 vuotta) tehnyt päivääkään palkkatyötä. Kun on lapsia Suomimiesten kanssa oleskelulupa ja elätys pysyy. Kansalaisuusperusteinen Kela tuki järjestelmä tarvitaan voimaan nopeasti!

9

147

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllähän nuo usein vetävät tukia aina hautaan asti.

• Anonyymi

"Kansalaisuusperusteinen Kela tuki järjestelmä tarvitaan voimaan nopeasti! "

Niin tarvitaan mutta ei samasta aiheesta tarvii montaa aloitusta tehdä ainakaan saman henkilön

• Anonyymi

jos joku saa jotain huomattavia etuja niin ei niitä saa hamaan tulevaisuuteen 🤣
      kaikki hyvä loppuu aikanaan kaikessa

• Anonyymi

Yleensä taikut on töissä,,,,tunnen monia.tekevät jopa kahta työtä,

Kesällä ahkeria marjan,sienen poimijoita,

• Anonyymi

Mutta eivät vedä vertoja kaapukansanryhmäläisille kehitysmaamuslimeille, kun nehän elättävät meitä, ainakin PROFEETTA MOKTARIN ja Hussu Mussun mielestä…

• Anonyymi

tämä on tätä älymystön maahanmuuttoa mitä suomeen tulee, professorit ja insinöörit lähteät muille maille ja nigerialaiset ja romanialaiset valtasavat Suomen haluaa näin hallitus terhdäpi

• Anonyymi

Somalit on rakentaneet Helsingin.

• Anonyymi

Nyt miehet käsi pystyyn, kuinka moni on käynyt nuuskaamassa "Thaiviivaa" ja valittaa samalla veroprosenttiaan? 🤣

• Anonyymi
      UUSI

Postimerkki ahteriin ja ulos maasta! Lisäksi voisi merkitä hakaristillä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe