Minulla on terapiaeläin

Anonyymi-ap

Kukaan seurakunnasta ei käy katsomassa minua. Minulla on terapiaeläin, jolta saan rakkautta, kun ruokin sitä ja pidän siitä huolen.

Jeesuksestakaan ei ole seuraa, kun ei puhu mitään. Raamatun lukeminen ei korvaa elävää yhteyttä elävään olentoon.

23

227

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Millainen terapiaeläin?

Ihminen tarvitsee toisia ihmisiä. Toisten ihmisten kautta peilaamme itseämme suhteessa maailmaan.

Lightning

• Anonyymi

Kissa. Sylikissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kissa. Sylikissa.

Arvasin terapiaeläimesi mielessäni oikein. Äitillänikin on kissa, mutta se on hiiriä ja muita haittaeläimiä varten maaseudun talossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kissa. Sylikissa.

Kissat on parhaita!

• Anonyymi

Mikä eläin sinulla on.

Pidä siitä hyvää huolta. Se ei ole vain sinun terapiaasi varten, vaan on arvokas omana itsenään ja tarvitsee sinua jopa enemmän kuin sinä sitä. Myös sinun on oltava hyvää terapiaa hänelle. Niin kauan kuin yhteisiä vuosia teillä on.

• Anonyymi

Sylikissa.

• Anonyymi

Hinaa itsesi kokoukseen, Jumalanpalvelukseen.

• Anonyymi

Siellä ajatellaan, että sen puoliso joutui helvettiin, koska oli tavan kristitty, luterilainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siellä ajatellaan, että sen puoliso joutui helvettiin, koska oli tavan kristitty, luterilainen.

Kuka se on raamatunmukainen kristitty, onko tullut ajatelleeksi asiaa!
        Tuliko niistä suomal pakanoista kristittyjä joita tökittii keihäillä kastejärveen, tuliko ,?

Kjinka kauan tämä tyhmyys oikein jatkuu huoh.

• Anonyymi

Minun terapiaani on Jumalan läheisyys.

Hälyytys!

Kiova on täysin ilman sähköä nyt!

Lähettäkää nyt heti sinne ilmatorjuntapyssyjä 17 kpl Suomesta ha 300.000 pyssyyn ammusta!

• Anonyymi

Etkö voi itse mennä seurakuntaan. Tai katso KOSKETUS TAIVAASTA videoita. Sitä tulee tv 7 ohjelmista arkki-sivuilta.
      Tv 7 näkyy myös televisiosta.

• Anonyymi

Eikö seurakunta vois joskus lähestyä jäseniään, voisko, onko se ihan mahdotonta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö seurakunta vois joskus lähestyä jäseniään, voisko, onko se ihan mahdotonta

Ei vaan ole sinä se jota toisilta pyydät!

• Anonyymi

Joudut helvettiin elukoinesi! Luopio! Seurakuntaan siitä, mars @!

• Anonyymi

Älä viitti jahkata

• Anonyymi

Itelläni ei ole edes terapiaeläintä, vain huonekasveja jotka kommunikoivat tuoksuilla, sähköimpulsseilla ja kemikaaleilla. Kissoja oli ennen, mutta ne lähtivät vaimon mukana. Kavereita ja sukulaisiakaan ei enää ole.

• Anonyymi

Vietän kaikki päivät yksin kotona. Ei ole perhettä eikä yhtään ystävää. Sisaren kanssa puhun puhelimessa pari kertaa vuodessa.

Yksinäistä on.

• Anonyymi

Helluntailiike on henkivalta, mikä tekee henkiliittoja, joilla se sitoo ja orjuuttaa ihmisen.

2. Piet. 2:19

He lupaavat teille vapautta, vaikka itse ovat turmeluksen orjia: kenen voittama ihminen on, sen orja hän on.

• Anonyymi

sinussa on itsessäsi henkivalta, ja teet pääsi- sisäisiä päätelmiä, joka orjuuttaa ja sitoo sinut

• Anonyymi

Jos on yksinäistä, niin aina voi netissä herjata. Se saattaa kummasti helpottaa omaa oloa vaikkei muutoin vaikuta mitään mihinkään.

• Anonyymi

Jumala loi ihmisen omaksi kuvakseen ja kissa peilaa ihmistä käytöksellään, niin kuin kissa olisi ihmisen kuvajainen.
      Niin me hauskasti liitytään yhteen kaikki. Samassa maailmassa saman Luojan.

• Anonyymi

Aloittajalle Raamatun- neuvo... Pyydä seurakunnasta käymään, eihän muutoin kukaan tiedä tarpeestasi.

Tänään jokapuolella, ihmisillä on yksinäisyyttä... sitähän tiedotusvälineet kertovat.

Ikää tulee, suuret ikäluokat ja puolisot kuolevat- ystävät kuolevat ja moni elää näin iältään vanhemmaksi, kuin toiset... tähän yksinäisyyteen olen törmännyt jatkuvasti...

• Anonyymi

Olen nuorehko mies ja asunut yksin 16vuotijaasta asti kun äitinein sijoitusyksijöstä lähti vuakralainen pois. Meillä oli saman katun varrella oma monihuoneinen pesämme lähellä kouluani. Kun kuulin siitä nappasin sen asunnon avaimet ja sanoin muuttavani siihen yksijöön.

Tunsin yksinäisyyttä varmaan jonkun 2 viikon ajan ja tunsin myös nälkää ja epämukavuutta, sillä äitein ei halunnut mun muuttavan ja mulle ei tullut mieleen että tarvitsen rahaa vuokranmaksuun, ruokiin, kaikkeen. Ja asunnossa oli aluksi patja vaan lattijalla ja jotain muuta pientä.Menin sitten viikonloppuisin hotelliin töihin. Se oli 5 tähjen hotelli manskun varrella ja nykyjäänkiin siinä paikalla eri nimellä. Sielt sai aika paljon rahaa ja paljon muutakin, ruokaakin sai syyvä niin paljon kun halus, santsaus oli sallittuu. Siel oli hyvänmakuist ruokaa.

En muista kävinkö kotona syömässä ja mistä muuvalta ruokaa söin.Varmaan koulussa söin. No, muutamassa viikossa äitikin huomasi että elämä rullaa ja hyväksyi extenpoore muuttoisuuteni.

Hyvin olen sopeutunut asumaan yksin ja ajatuskin multiasumismuotoisuujesta ihmisten tuntuu rajoittavalta epämiellyttävältä, sillä yksin asumisen kojen osana luksuksisuutta, mutta kuka mitenkin.Olen välillä majoittanut maalaissukulaisia ja aina niistä ylimääräistä ääntä lähtee ja liikaa hääräävät ympärillä estäen mua tekemästä niitä leikkijuttuja, joita mä haluisin leikkiä kotonani, mutten kehtaa kun mun ikäiset " ei kuulu enää leikkii lasten leikkei" vaan pitäis vaan olla möllöttää patsaana kuin aikuinen.

Olen huomannut läheisriippuvuujen saavan ihmiset syvänkaaoksisuuksiin ja kunppaniensa pettämispelkoisuuksiin ja jatkuvaan kireyteen kun het miettii pettääkö kunppani vai ei. Yleensähähän he ovat pettäneet kumppaninsa jo ennen kohtaamisijaankaan kuherruselämäänsä heijät sisällyksettääkseensä.Ja ne riidat, riidanaiheet ja se että mun pitää sitten valita kumpi heist on oikejassa ja kumpi syyllinen milloin missäkin ja milloin mihinkin ja saaha siitä sitten syyllisen viha päälleni.

Selef Urge

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?

Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta  – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,
      Maailman menoa
      50
      2305
    2. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      93
      2028
    3. Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa

Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e
      Maailman menoa
      91
      2000
    4. Olit ihan

Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu
      Ikävä
      24
      1787
    5. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1731
    6. Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa

Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.
      Luterilaisuus
      497
      1583
    7. Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle

Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S
      Maailman menoa
      2
      1540
    8. Mikä ihme teitä lieksalaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa?
      Lieksa
      49
      1370
    9. Kemet lomautukset

Onkohan tuo oikein lain mukaista toimintaa jatkaa jo lomautettuina olevien uudelleen lomautusta yhdenvertaisuuden ja tas
      Suomussalmi
      37
      1285
    10. Mistä juttelit viimeisen kerran

Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.
      Ikävä
      76
      1278
    Aihe