Ensin atestiäiti haki korvauksia kunn lapsi kuuli uskonnollisen laulun.
Nyt ei saa laulaa venäläisiä lauluja ettei ukrainalaiset pahoita mieltää.
Kyllä tässä maassa pitää opettaa ja pitää olla avoin kaikelle. Venäjä ei katoa mihinkään tuosta vierestä. Voidaan varmaan ukrainalaisten mielestä sitten aloittaa kirjaroviotkin jossa heitetään kaikki Dostojevskin kirjat tuleen ettei vain tule venäläistä kulttuuria tänne.
Ja puolet Agentsin tuotannosta myös kun nekin on venäläisiä kappaleita. Miten he kehtasivat.
Kouluissa ei saa laulaa tiettyjä lauluja ettei tule paha mieli
11
138
Vastaukset
- Anonyymi
Joillekin se on niin todella vaikeaa käsittää että musiikki ja laulut ovat vain viihdettä ja mielikuvitusta kuin elokuvatkin.
- Anonyymi
Lyrics of Kalinka by Tuula Ikäheimo
Kalinka, Kalinka oot marjani mun
Pikku terttusena kerran jo kohtasin sun
Mut nuori ja kasvava marjanen vain
Sinä silloin olit vielä mä ootella sain
Kauas tietäni kuljin
Muistos mieleeni suljin
Päättäin sun kerran tulla poimimaan
Kaiho syöntä hiiltää
Pelko rintaa viiltää
Sua tokko omakseni saanenkaan
Nyt kertovat kypsäksi sun varttuneen
Lailla mansikan sun kukkeutes tuon karttuneen
Kalinka, Kalinka oot marjani mun
Pikku terttusena kerran jo kohtasin sun
Mut nuori ja kasvava marjanen vain
Sinä silloin olit vielä mä ootella sain
Vielä hetkinen vuota
Vielä siihen sä luota
Sun että saavun pian poimimaan
Pitkän tien taas kuljen
Syliin sinut suljen
Sua ikiomakseni pyydän vaan
Kalinka, Kalinka oi marjani mun
Minä saanko omaksein heti poimia sun
Kalinka, Kalinka oi marjani mun
Minä saanko omaksein heti poimia sun - Anonyymi
Joskus aikoinaan, kun kävin silloisessa Leningradissa keväällä. niin muistan miten siellä kukki tuomet.Jäi muistoihin.Niin tuttua ja rakasta. Kuin laulu " tuoksuissa tuomien". Pitääkö meidän ukrainalaisten takia poistaa kaikki venäläinen kulttuuri Suomesta. Kun muslimien takia ei voi laula suvivirttä ja ateistien lasten takia ei missään laulussa saa kuulua jumala kuten esim" kesäpäivä kangasalla", niin jääkö mitään kaunista enää? Pitääkö meidän elää ja väistyä maahanmuuttaneiden ja ei- kristittyjen ehdoilla?
- Anonyymi
Sen nyt ei pitäisi kuulua tunkeutujille vähääkään mitä täällä soitetaan ja lauletaan.
- Anonyymi
saakohan soittaa joku.. Helix - Women, Whiskey and Sin?
- Anonyymi
Miksi kouluissa pitäisi yleensäkkin laulaa venäläisiä lauluja?
- Anonyymi
No lauletaanhan siellä muidenkin maiden lauluja. Ei amerikkalaisiakaan biisejä jätetty laulamatta Irakin sodan takia.
- Anonyymi
Nykymaailman meno on ahterista!
- Anonyymi
Miksi pitäisi syyllistää musiikintekijöitä, joilla ei ole mitään tekemistä putinin kremlin melskaajien kanssa. Sellaisia hengentuotoksia pitää boikotoida, jotka ovat sortavia ja ylistävät pahoja johtajia.
- Anonyymi
Matematiikasta tuli paha mieli! Vaadimme korvauksia. Rasistinen oppiaine.
- Anonyymi
Näinpä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512