ei tuota olisi tarvinnut. ..uudemmat nyky autot poistuu liikenteestä nopeaan kun korjaukset ovat kalliita niin vanhempaa autoa ei edes kannata korjata vaan vie sen paaliin..
no valtiolle velkaa lisää... itse olen niin pienituloinen että sähköautoon vaihto vanhempi sotaratsu aiheuttaisi konkurssin talouteeni...nyt pärjää kun ajaa vanhemmilla luottoautoilla..ketä varten tämä romutuspalkkio on tehty..ei ainakaan pienipalkkaisia varten.?
romutuspalkkio..
3
143
Vastaukset
- Anonyymi
Ne on tehty juuri hävittämään pienipalkkaisten autot. Sitten ihmetellään ympäri maapallua, mihin katosi tonnin pommit.
- Anonyymi
HAH... ja kerran vielä HAH..ajatellaampa että vaihtaisin luottoautoni uuteen sähköautoon hintaan 30 000€ ja menisin vaihtamaan 5 vuoden päästä...mitä saisin vaihdossa.???ehkä kymmen tuhatta.... 20.000 € haihtuisi ilmaan eli 4 tuhatta per vuosi ja kalliit vakuutukset päälle..kasko olisi melkein pakko olla..ihmiset kolhii parkkipaikoilla ja pohjaan voi tulla ruttu kun ajaa johonkin korkeampaan esteeseen,,? jääpaakku jne...no vaihtakoon kuka haluaa mutta minä en... sitten ihmetellään miksi piti ostaa sähköromu--
- Anonyymi
parempi olisi ollut että valtio maksaa automyyjille että hävittävät kaikki yli 300,000 ajetut autot suomesta...näillä loppuun ajetuilla lintoilla mitään tee..myynti pitäisi kieltää suomessa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1666378Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv952921Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?941816Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!
Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am431525Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko91236- 131087
- 501049
Yhteen hiileen velanottoveljet V P K
Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N75973Mitä tarkoitat
”Silti koen sinulta puuttuvan jotain, joka kutsuu minua antamaan sinulle juuri sitä.”23968- 17960