On siinä virolainen rakennusmies ollut ihmeissään, kun on pitänyt A-tikkailta käsin asentaa ovet.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011602001.html
Kerrostalon ovet rakennettiin pari metriä liian ylös
17
173
Vastaukset
- Anonyymi
TIKKAILTA ei Suomessa tehdä mitään työtä.
Oltava telineet tai henkilönostin.- Anonyymi
Siksipä käytetään virolaisia.
- Anonyymi
Epäilen , että on paljonkin tehty ja tehdään...
- Anonyymi
Ihmisiä telineillä on Kalle Päätalon kirjoittama romaani. Vuonna 1958 Gummeruksen kustantamana julkaistu romaani on Päätalon esikoisteos.
Teos kuvaa Mammonalinnaksi nimetyn rakennustyömaan vaiheita erityisesti rakennusmestari Mauno Joensivun näkökulmasta. - Anonyymi
Suomessa osataan tuo rakentaminen.
- Anonyymi
ehkä syysyä jotta ukrainalainen parittaja ei pääsisi kiipeönöb tku nyyeusta rau hirub,¨'
- Anonyymi
Siihen tulee rappuset, taas tolvanat menneet asioiden edelle mittailemaan.
- Anonyymi
Joka asuntoon vakiovarusteeksi laskuvarjo.
- Anonyymi
Menneet metri ja millimetri sekaisin. Kilogrammakaan ei ole kilo, vaan 1000 grammaa.
- Anonyymi
Suomalaiset venäläisiä edellä, kun venäjällä käytetään vielä ikkunoita.
- Anonyymi
Taas on kyse julkisen sektorin vastuuttomasta henkilökunnasta ja niiden toimista. Verovarat juoksee taskuihin, mutta työ ei kelpaa, eikä mistään vastata.
- Anonyymi
Tulevaisuutta ajatellen viisas ratkaisu.
Ilmasto lämpenee ja merenpinta nousee, ja jo paljon sitä ennen entistä rankemmat rankkasateet aiheuttavvat hetkellisiä suurtulvia.- Anonyymi
Nythän povaillaan jo, että tulee jääkausi, kun merivirrat alkavat pikkuhiljaa jäähtyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nythän povaillaan jo, että tulee jääkausi, kun merivirrat alkavat pikkuhiljaa jäähtyä.
Pitää käydä viikonloppuna ennustajaeukolta kysymässä miten käy. Samalla oikeat lottonumerotkin tiedustella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämäkin tulevaisuuden skenaario on otettu huomioon.
Kun ovien kynnykset sijaitsevat parin metrin korkeudella, ei runsaskaan lumentulo telkeä asukkaita sisälle huutamaan ikkunoistaan apua.
- Anonyymi
Kummeli meininkiä!
👀🤣- Anonyymi
Pojat, sen oven olisi kuulunut olla kaksi metriä alempana! 👀🤣
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512