Meidän ikäpolvi, jotka olemme saaneet Suomen rakennettua, huomaamme nyt iäkkäinä ja sairaina, ettemme merkitse mitään hallitukselle. Meidät ajetaan hautaan silmää räpäyttämättä valheilla. Hoitoa ei enää saa terveyskeskuksesta.
Rahaa riittää kaikkeen turhaan, mutta meidän henkemme ei maksa mitään. Meitä ei politiikot katso ylpeinä 40-45 työvuoden jälkeen.
Suomi on yhtä kuin suomalaiset ihmiset
7
226
Vastaukset
- Anonyymi00001
Elo laittaa kaikki työkyvyttömät kortistoon, valtion elätettäväksi.
- Anonyymi00002
Olen myös huomannut, että vanhuksia kohdellaan jokseenkin epätasa-arvoisesti.
Ikävä juttu.
Mutta ei se meillä nuoremmillakaan ole esim. terveydenhuollossa yhtään helpompaa.
Julkiselta puolelta on vaikeaa saada tutkimuksia tai mahdollista hoitoa. Aikaa varattaessa vain hoitaja päättää, onko asia kiireellisempi, vai laittaako ajan kolmen kuukauden päähän.
Monet vanhuksetkin ovat sanoneet, että siinä ajassa voi ehtiä parantumaan, tai voi vaikka ehtiä kuolemaankin.
Suuria ikäluokkia, jotka tämän maan ovat rakentaneet, pitäisi hoitaa kunnioituksella.
Jokainen lääkäri ja hoitajakin tulevat vuorollaan vanhaksi, saavat sitten kokea, millaista kohtelu on.- Anonyymi00003
Lääkärit kyllä pitävät huolen toisistaan
- Anonyymi00004
Joku demaripuolue söi sinun verorahasi.
Ja heidän akkansa lähetti loput
7 miljardia Italialaisille
keittiöremontteihin.
Mitä äänestit sosialisteja.
OMA VIKA.
Katso peiliin pösilö.- Anonyymi00005
Minä ainakin myös jatkan pösilönä, ja äänestän edelleen demareita.
- Anonyymi00006
Jotkut haluaa kiduttaa itseään
joten äänestä sosialistia ja
kärsi.
Outo hyypiö.- Anonyymi00007
Nimen omaan. Ei tarvitse kertoa, että olen outo, kun tiedän itsekin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään15113307Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen883720Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta
Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,1343033Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2711471Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?461426Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1571385Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1151294Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S141254- 811091
Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin2061010