Suomi on yhtä kuin suomalaiset ihmiset

Anonyymi-ap

Meidän ikäpolvi, jotka olemme saaneet Suomen rakennettua, huomaamme nyt iäkkäinä ja sairaina, ettemme merkitse mitään hallitukselle. Meidät ajetaan hautaan silmää räpäyttämättä valheilla. Hoitoa ei enää saa terveyskeskuksesta.
Rahaa riittää kaikkeen turhaan, mutta meidän henkemme ei maksa mitään. Meitä ei politiikot katso ylpeinä 40-45 työvuoden jälkeen.

8

297

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Elo laittaa kaikki työkyvyttömät kortistoon, valtion elätettäväksi.

• Anonyymi00002

Olen myös huomannut, että vanhuksia kohdellaan jokseenkin epätasa-arvoisesti.
      Ikävä juttu.
      Mutta ei se meillä nuoremmillakaan ole esim. terveydenhuollossa yhtään helpompaa.
      Julkiselta puolelta on vaikeaa saada tutkimuksia tai mahdollista hoitoa. Aikaa varattaessa vain hoitaja päättää, onko asia kiireellisempi, vai laittaako ajan kolmen kuukauden päähän.
      Monet vanhuksetkin ovat sanoneet, että siinä ajassa voi ehtiä parantumaan, tai voi vaikka ehtiä kuolemaankin.
      Suuria ikäluokkia, jotka tämän maan ovat rakentaneet, pitäisi hoitaa kunnioituksella.
      Jokainen lääkäri ja hoitajakin tulevat vuorollaan vanhaksi, saavat sitten kokea, millaista kohtelu on.

• Anonyymi00003

Lääkärit kyllä pitävät huolen toisistaan

• Anonyymi00004

Joku demaripuolue söi sinun verorahasi.
      Ja heidän akkansa lähetti loput
      7 miljardia Italialaisille
      keittiöremontteihin.
      Mitä äänestit sosialisteja.
      OMA VIKA.
      Katso peiliin pösilö.

• Anonyymi00005

Minä ainakin myös jatkan pösilönä, ja äänestän edelleen demareita.

• Anonyymi00006

Jotkut haluaa kiduttaa itseään
      joten äänestä sosialistia ja
      kärsi.
      Outo hyypiö.

• Anonyymi00007

Nimen omaan. Ei tarvitse kertoa, että olen outo, kun tiedän itsekin.

• Anonyymi00008

Koko ikä veroja maksettu ja hyvinvointia rakennettu , nyt kun menen lääkäriin apua hakemaan ei sinne pääse kun on penkkijonot täysi mamuja näitä palveluja käyttämässä .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      98
      6298
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      355
      5795
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      60
      2783
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      107
      2218
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1908
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      125
      1754
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      19
      1633
    8. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      181
      1300
    9. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      73
      1197
    10. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      33
      1098
    Aihe