Aikomus tuulla vain muutamaksi kuukaudeksi, minkälainen paikka on Vantaan Havukoski .
Mari.
Sain asunnon Havukoskelta
14
345
Vastaukset 14
- Anonyymi
Ihan kiva, löytyy monta etnistä ravintolaa ja moskeija.
- Anonyymi
Kyllä sinä muutaman kuukauden aina kestät..
- Anonyymi
Otan osaa.
- Anonyymi
Havukoski on sellainen paikka, että minä en ainakaan muuttaisi sinne edes päiväksi!
T. Tiina Tikkurilasta. - Anonyymi
Enkä minä Tikkurilaan!
- Anonyymi
Matut nyt ovat pilanneet joka paikan missä niitä on.
- Anonyymi
Tämä on kyllä totta. Mutta millainen maahanmuutto. Haittamaahanmuutto.
- Anonyymi
Kun asut muutaman kuukauden Havukoskella, et ole enää entiselläsi ja pärjäät missä vaan.
- Anonyymi
Paitsi Länsimäessä 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paitsi Länsimäessä 😂
Ja Korsossa, huh huh.
- Anonyymi
Oikeasti niiin asunnoissa jos sellaista-sellimäiosrä... eli kuutiomaista asumisyta kwroksittain... tympääkin... mutta niin jos haluaa oman ,,
- Anonyymi
Kannattaa myydä auto kun se on vielä ehjä ja Watt sitä jotain
Ehkä se jopa harjoitetaan varastetaan tai poltetaan - Anonyymi
Väliaikaistahan kaikki on vaan, autot, henki yms.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va802127Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3681293Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu321210- 1411058
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa154931- 103876
- 62756
- 45747
- 61716
Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63692