Alkuseurakunta oli epäonnistunut kokeilu.
Jeesus ei perustanut kommunistista alkuseurakuntaa, vaan rahanahneet antikristukset, jotka tappoivat siellä yhden pariskunnan talokaupan rahojen saamiseksi heiltä.
1. Joh. 2:18
Lapsukaiset, nyt on viimeinen aika. Ja niinkuin te olette kuulleet, että antikristus tulee, niin onkin nyt monta antikristusta ilmaantunut; siitä me tiedämme, että nyt on viimeinen aika.
Alkuseurakunnan tarina
70
344
Vastaukset
- Anonyymi
Lut.kirkon järjestöt ovat saaneet testamenttilahjoituksia
4 miljoonaa!
Melkoisia testamentinmetsästäjiä.- Anonyymi
Niitä ei metsästä, vaan anotaan. Jos kuolee ilman omaisia, valtio perii omaisuuden ja sitä voi sitten anoa valtioon liittyvät laitokset itselleen. Yleensä seurakunnilla on paljon metsäomaisuutta. Mistä ne muutoin olisi peräisin? Tippuneet taivaasta<+
- Anonyymi
Ahneus ja rahanhimo olivat motiivina evankeliumin valheiden levittämiseen.
- Anonyymi
Helluntaikirkko, Vapaakirkko, Katolinen kirkko, Luterilainen kirkko, Ortodoksinen kirkko, Elämän Sana – seurakunta,… ja muut ihmisen perustamat ”seurakunnat” eivät ole ollenkaan seurakuntia.
https://oikeaseurakunta.wordpress.com/
- Anonyymi
Epämääräiset rukouspalvelut rahastaa ihmisiä lukemalla heidän kirjeitään.
- Anonyymi
Jos Ananiaan ja Safiiran murhaa olisi tutkittu, niin kyllä Paavali kokeneena murhamiehenä olisi ollut yksi pääepäilty siihen tekoon ja äkkipikainen Pietari, joka siitä puhui.
- Anonyymi
Pyhän Hengen syyttäminen murhamieheksi on raju Pyhän Hengen pilkka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pyhän Hengen syyttäminen murhamieheksi on raju Pyhän Hengen pilkka.
Sekä Paavali että Pietari kokivat pahan äkkikuoleman Roomassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
5. Moos. 19:21
Älä sääli häntä: henki hengestä, silmä silmästä, hammas hampaasta, käsi kädestä, jalka jalasta." - Anonyymi
Paavalin rienaajat joutuvat kadotukseen kirjoitti Pietari!
Rienaajien kirjoitukset ovat eksytystä! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paavalin rienaajat kuolevat hitaasti viinaan!
- Anonyymi
Ja mitähän ihmeen murhaa!? He kuolivat oman ahneutensa seurauksena, kun yrittivät pettää Isä Jumalan Pyhää Henkeä maakaupoissaan.
- Anonyymi
Nykyisessä maailmanajassa homeiset kirkko-ja seurakuntarakennukset ovat menettäneet arvonsa, mutta maa-ja metsäomaisuus säilyttää sen ja monet pienetkin maalaisseurakunnat saattavat omistaa melkoisen määrän metsää ja yleensä ovat tähän asti melko säästeliäästi niitä hakanneet kun ei ole ollut aivan pakottavaa tarvetta. Nyt olisi syytä parturoida metsät sileeksi ennen kuin EU keksii että metsä ei ole uusiutuva luonnovara, vaan sen pitää antaa lahota pystyyn.
- Anonyymi
Jeesus oli uskoltaan Juutalainen ja synagoogan jäsen ja maksoi sille temppeliveroa.
Alkuseurakuntaa kutsutaan Ilmestyskirjassa Saatanan synagoogaksi.
Ilm. 3:9
Katso, minä annan sinulle Saatanan synagoogasta niitä, jotka sanovat olevansa juutalaisia, eivätkä ole, vaan valhettelevat; katso, minä olen saattava heidät siihen, että he tulevat ja kumartuvat sinun jalkojesi eteen ja ymmärtävät, että minä sinua rakastan. - Anonyymi
Tälläista se on kun moderaatiota ei ole. Häiriköt kiukuttelee ilman mitään syytä ja täyttää palstan joutavilla avauksillaan.
- Anonyymi
Harhaoppiset vain ovat aina keskuudessamme.
Eikä sille tarvitse mitään voida, niinhän ne vain oppii tunnistamaan kun tuovat itsensä ilmi.
- Anonyymi
Factat ja kontektit ovat pysyvää totuutta.
Helluntaina kastettiin 3000 syntistä Juutalaista miestä syntien anteeksisaamiseksi ja Pyhän uskon Hengen lahjan saajiksi. Mutta ei heitä kehotettu mitään uusia seurakuntia perustamaan.
Kyllä ne kastetut miehet kuuluivat Juutalaiseen "kirkkoon" eli synagoogaan, mihin he menivät kun koteihinsa palasisvat perhekuntansa kastamaan, kuten heitä oli käsketty tekemään. Teille ja teidän lapsille tämä lupaus on annettu.. Tästä sukupolvesta. Mistään tulevista sukupolvista ei osattu murehtia, eikä uusia seurakuntia suunniteltu, koska Jeesuksen paluuta odotettiin sen sukupolven aikana.
Nämä ennustukset eivät vain jostain syystä pitäneet paikkaansa.
Matt. 16:28
Totisesti minä sanon teille: tässä seisovien joukossa on muutamia, jotka eivät maista kuolemaa, ennenkuin näkevät Ihmisen Pojan tulevan kuninkuudessaan." - Anonyymi
Jeesus varoitti oikeita apostoleitaan, että heti hänen mentyä taivaaseen tulee valejeesukset tilalle.
Matt.24: 24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.- Anonyymi
Matt.7
22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Matt.7
22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.Ps. 14:3
Kaikki ovat luopuneet hänestä -- kelvottomia kaikki tyynni! Ei ole ketään, joka tekee hyvää, ei yhtäkään.
Ei ole ketään vanhurskasta
9 Miten siis on? Olemmeko me muita parempia? Emme lainkaan. Olen jo esittänyt sen syytöksen, että kaikki, niin juutalaiset kuin kreikkalaisetkin, ovat synnin vallassa.
10 Onhan kirjoitettu: -- Ei ole yhtäkään vanhurskasta,
11 ei yhtäkään ymmärtäväistä, ei ketään, joka etsii Jumalaa.
12 Kaikki ovat luopuneet ja käyneet kelvottomiksi. Ei ole ketään, joka tekee hyvää, ei ainoatakaan. - Anonyymi
Jeesus oli uskoltaan Juutalainen alusta loppuun asti. Ei perustanut mitään muuta uskontoa.
Ilm. 14:12
Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus oli uskoltaan Juutalainen alusta loppuun asti. Ei perustanut mitään muuta uskontoa.
Ilm. 14:12
Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon.Luuk. 4:16
Ja hän saapui Nasaretiin, jossa hänet oli kasvatettu, ja meni tapansa mukaan sapatinpäivänä synagoogaan ja nousi lukemaan.
- Anonyymi
Kirjoituksia on jälkikäteen muokattu ja lisäilty kaikenlaista jopa Jeesuksen suuhun. Jeesus itse sanoi, ettei tiedä paluunsa ajankohtaa, eikä sitä tiedä edes enkelit, Isä yksin.
Matt. 16:28
Totisesti minä sanon teille: tässä seisovien joukossa on muutamia, jotka eivät maista kuolemaa, ennenkuin näkevät Ihmisen Pojan tulevan kuninkuudessaan."
Jeesus ilmestyy lähimmilleen
9 Kun Jeesus oli varhain sapatin jälkeisenä päivänä noussut kuolleista, hän ilmestyi ensiksi Magdalan Marialle, josta hän oli ajanut ulos seitsemän pahaa henkeä. [16:9--20: Markuksen evankeliumi päättyi alkuaan jakeeseen 16:8. Joku varhaiskristillinen kirjoittaja on täydentänyt evankelistan esitystä muualta tunnetulla, luotettavaksi katsotulla perimätiedolla.]- Anonyymi
Markuksen evankeliumin loppuun on tuntematon kulkumies kirjoittanut kirkolliskokousta varten toisenlaisen "lähetyskäksyn", mitä Jeesus itse sanoi oikeille apostoleilleen viimeisinä sanoinaan ennen taivaaseen nousemista helatorstaina Galilean vuorella.
Matt.28:16-20 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Markuksen evankeliumin loppuun on tuntematon kulkumies kirjoittanut kirkolliskokousta varten toisenlaisen "lähetyskäksyn", mitä Jeesus itse sanoi oikeille apostoleilleen viimeisinä sanoinaan ennen taivaaseen nousemista helatorstaina Galilean vuorella.
Matt.28:16-20Jeesuksen tahto ja tarkoitus oli, että Kristukseen kastetut pysyvät synagoogan jäsenyydessä, jossa heille opetetaan Jumalan lait ja käskyt ja kehotetaan niitä noudattamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesuksen tahto ja tarkoitus oli, että Kristukseen kastetut pysyvät synagoogan jäsenyydessä, jossa heille opetetaan Jumalan lait ja käskyt ja kehotetaan niitä noudattamaan.
Matt. 5:18
Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut. [Luuk. 16:17] - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut. [Luuk. 16:17]"Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan. En minä ole tullut kumoamaan, vaan noudattamaan ja toteuttamaan."
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan. En minä ole tullut kumoamaan, vaan noudattamaan ja toteuttamaan."
Ei Jeesus lähettänyt mitään hurmahenkisiä kaatajapastoreita, vaan lainopettajia.
Matt. 23:34
"Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut. [Luuk. 16:17]Kun tuossa sanankohdassa puhutaan laista, siinä ei puhuta Mooseksen laista, vaan Raamatusta. Siis Raamattu on kokonaisuudessaan Jumalan laki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun tuossa sanankohdassa puhutaan laista, siinä ei puhuta Mooseksen laista, vaan Raamatusta. Siis Raamattu on kokonaisuudessaan Jumalan laki.
Uutta testamenttia ei ollut olemassa.
- Anonyymi
Helluntailaiset vihaa ja polttaa Katekismuksia, koska siellä on Jumalan kymmenen käskyä kirjoitettu näkyviin selityksin, mitä ne tarkoittaa.
- Anonyymi
Samaten hellarit vihaa perinteisiä virsiä, koska niissä on suoria lainauksia oikeasta Kirkkoraamatusta.
- Anonyymi
Ei tietenkään harhaoppisten selityksistä tarvitse menettää yöuniaan kun uskoo Jeesuksen ja Paavalin opetuksia.
- Anonyymi
Jeeus puhui totta, niihin puheisiin tulee uskoa.
Paavali, oikealta nimeltään Saulus Tarsolainen ei kaihtanut valehtelmista, koska oli murhamies ja yritti kiemurrella uusien oppiensa avulla, ettei olisi joutunut tuomituksi murhista, koska oli Roomanvallan palkkamurhaaja.
Ap. t. 22:29
Ne, joiden oli määrä kuulustella Paavalia, jättivät hänet heti rauhaan, ja komentaja pelästyi, kun havaitsi sidottaneensa Rooman kansalaisen.
- Anonyymi
Ilmestyskirjan mukaan Jeesus ei tunnusta Paavalia omaksi apostolikseen.
Ilm. 21:14
Kaupungin muurissa oli kaksitoista peruskiveä, ja niissä oli kaksitoista nimeä, Karitsan kahdentoista apostolin nimet. [Hes. 48:31]
Paavali tekeytyi apostoliksi Korintossa, missä sai jonkinverran seuraajia.
1. Kor. 9:2
Jos eivät muut pidäkään minua apostolina, teidän apostolinne ainakin olen.
1. Kor. 1:12
Tarkoitan sitä, että yksi teistä sanoo: "Minä olen Paavalin puolta", toinen: "Minä Apolloksen", joku taas: "Minä Keefaan", joku vielä: "Minä Kristuksen".- Anonyymi
Paavali haki Roomasta kehuja omille Korinton valheilleen, koska oli Rooman kunniakansalainen. Kirjoitti Korintossa tuota kirjettä, minkä kuriiri vei perille, mutta sitä ei annettu Korinttolaisille.
Room. 3:7
Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?
- Anonyymi
Paavali antoi omilla opeillaan eväät monenlaisille eksytyksille, kuten Mormonien tekemille ns. sijaiskasteille kuolleitten puolesta.
1. Kor. 15:29
Mitä muutoin ne, jotka kastattavat itsensä kuolleitten puolesta, sillä saavat aikaan? Jos kuolleet eivät heräjä, miksi nämä sitten kastattavat itsensä heidän puolestaan?
Paavali ei elänyt päivääkään Jeesuksen seurassa, eikä kuullut niitä opetuksia.- Anonyymi
Niitä Jeesuksen tuntijoita ja Paavalin peesaajia lahkot pullistelee.
Ap. t. 19:15 "mutta paha henki vastasi heille sanoen: "Jeesuksen minä tunnen, ja Paavalin minä tiedän, mutta keitä te olette?" - Anonyymi
Paavalin rienaajien mustassa "raamatussa" ei ole Paavalin kirjeitä eikä Apostolien tekoja!
- Anonyymi
Lääkärilehdessä kerrottiin lahkolaismiehestä, joka sairasti epilepsiaa ja oli mennyt psykoosiin, mutta ei suostunut käyttämään mitään lääkkeitä, koska nautti suurta arvostusta kohtauksiensa ansiosta siinä uskonyhteisössä, mihinkä hän kuului.
Lahkot tuottaa paljon uskontojen uhreja. - Anonyymi
TV7:lla helluntailainen nainen tunnusti, että alkoi hokemaan kokouksissa kolmea keksimäänsä sanaa peräkkäin kiihtyvällä tahdilla, niin arvostus nousi huomattavasti siinä uskonyhteisössä.
- Anonyymi
Niin ei harhaoppisten höpötykset ole mistään kotosin. Ei niissä lepää usko, voima, rauha eikä rakkaus, vaan älyttömyys.
- Anonyymi
Lumoojaat eli hypnoosipastorit työssään ovat palvottuja uskon sankareita.
Lääkärilehdessä hypnoosiin erikoistunut lääkäri kauhisteli lahkosaarnaajien käyttämiä keinoja saada ihminen tulemaan lahkon uskoon.- Anonyymi
Jo 1700-luvulla uskonnollisen hurmoskielisen molotuksen (glossolalian) ja skitsofrenian välinen yhteys oli todettu, mutta siitä ei saanut puhua uskonnonvapauden ja kirkollisten lakien takia yhtään mitään. Jakaantunut mieli voi tuottaa järkevän puheen lisäksi järjetöntä molotusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jo 1700-luvulla uskonnollisen hurmoskielisen molotuksen (glossolalian) ja skitsofrenian välinen yhteys oli todettu, mutta siitä ei saanut puhua uskonnonvapauden ja kirkollisten lakien takia yhtään mitään. Jakaantunut mieli voi tuottaa järkevän puheen lisäksi järjetöntä molotusta.
Vain Korintossa Paavalin johdolla esiintyi järjetöntä hurmoskielistä molotusta "glossolaliaa", josta Paavali halusi päästä eroon. En tiedä onnistuiko siinä?
Vain Korintossa, ei missään muualla.
Jotta voisin opettaa muitakin, haluan seurakunnassa silti puhua mieluummin viisi ymmärrettävää sanaa kuin tuhansia hurmoskielen sanoja.
Jos seurakunnan yhteisessä kokouksessa kaikki puhuisivat kielillä ja sinne tulisi ulkopuolisia tai epäuskoisia, he varmasti sanoisivat, että te olette järjiltänne.
Samoin tekin: jos ette kielellänne saa esiin selvää puhetta, kuinka voidaan sellainen puhe ymmärtää? Tehän puhutte silloin tuuleen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaak. 3:11
Uhkuuko lähde samasta silmästä makeaa ja karvasta vettä? - Anonyymi
Uskon käsittäminen pelkäksi psykologiseksi mielentilan muutokseksi on paha väärinkäsitys ja eksytys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskon käsittäminen pelkäksi psykologiseksi mielentilan muutokseksi on paha väärinkäsitys ja eksytys.
Raamatun mukaan terve lahjausko on puhdistettuun ja tyhjään sydämeen kasteen lahjana saatu Pyhän Hengen yksi pysyvä laadullinen ominaisuus, mikä pitää yhteyttä ihmisen ja Jumalan välillä vaikka ihmisen nukkuessa. Silloin meillä on Hengen yhteys Jumalan kanssa ja Jeesuksen Kristuksen veri puhdistaa neitä koko ajan synneistä.
Gal. 5:22
Mutta Hengen hedelmä on: rakkaus, ilo, rauha, pitkämielisyys, ystävyys, hyvyys, usko, hiljaisuus, puhtaus.
Room. 8:26
Myös Henki auttaa meitä, jotka olemme heikkoja. Emmehän tiedä, miten meidän tulisi rukoilla, että rukoilisimme oikein. Henki itse kuitenkin puhuu meidän puolestamme sanattomin huokauksin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin uskon pitää olla herjaamista. Vain niin toteutetaan oikeaa uskoa.
- Anonyymi
Käännyttämällä saatu aikuisen usko, vaikka helluntailaiseksi on paha este ja tulppa saada Juaman uskon Hengen lahja sisälle. Sillä joka ei luovu kaikesta, mitä hänellä on, se ei ole sovelias pääsemään sisälle Jumalan valtakuntaan.
Siksi kristityn perheen lapsi lapsi pääsee kasteessa sisälle Jumalan valtakuntaan, koska lapsen sydän on avoin ja puhdas ja tyhjä Jeesuksen tulla sinne asumaan lähettämänsä Totuuden Hengen muodossa.- Anonyymi
Jeesus sanookin, joka ei ota vastaan Jumalan valtakuntaan (kasteen lahjaa Pyhää Henkeä) niinkuin sen tekee lapsi, ei pääse sinne sisälle. Monet koittavat mutta eivät voi. Aikuisen on vaikea pelastua. Rikkaalle se on lähes mahdotonta.
Omasta mielestään uskovaiset ovat rikkaita.
Luuk. 18:25
Helpompi on kamelin mennä neulansilmästä kuin rikkaan päästä Jumalan valtakuntaan."
- Anonyymi
Jeesus varoittaa niistä, jotka sanovat olevansa uskovaisia.
Joh. 9:41
Jeesus sanoi heille: "Jos te olisitte sokeat, ei teillä olisi syntiä; mutta nyt te sanotte: 'Me näemme'; sentähden teidän syntinne pysyy".- Anonyymi
Johannes ei kastanut Jordanilla ollenkaan itsensä uskoviksi julistaneita lahkolaisia, koska tarjolla oli vai syntisten katumuskaste.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Johannes ei kastanut Jordanilla ollenkaan itsensä uskoviksi julistaneita lahkolaisia, koska tarjolla oli vai syntisten katumuskaste.
Helluntailiike on Amerikasta tänne tuotu paha eksytys ja heresia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katuuko vauvat syntejään ennen pakkokastetta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumalan sana todistaa, että kaikki ihmiset ovat perisynnin vuoksi pelastuksen tarpeessa.
Ei kukaan synny suoraan sisälle Jumalan valtakuntaan. Kastaa pitää.
Room. 9:8
Tämä tarkoittaa, etteivät Jumalan lapsia ole luonnolliset jälkeläiset vaan että jälkeläisiksi luetaan lupauksen voimasta syntyneet lapset.
- Anonyymi
Herjaamista ei ole tuotu mistään, vaan se on sisäsyntyistä.
- Anonyymi
Parhami ja Olseni ei katunut syntejään, jatkoi samaa ilotteluaan.
- Anonyymi
Olseni perusti Suomeen 40 ens.hell.srk. oli paha mies.
- Anonyymi
Ei se henkikään voi olla mitään Pyhä Henki, mitä sellaiset miehet levittivät.
- Anonyymi
Helluntailiike on jumalattomien miesten perustama harhaoppinen uskonlahko, mikä on tuotu Amerikasta Suomeen, kun v. 1920 Olseni perusti ens.hell.srk. Helsinkiin ja 40 muuta pitkin maata, aina Haapavedelle asti, missä kävi ahkerasti.
- Anonyymi
Ei niissä miehissä ollut mitään pyhää mitä ne miehet tänne Amerikasta toivat.
100 v. sitten vuonna 1925 Olsenin palsori vietiin 6 kk vankilaan homostelusta nuorten hellapoikien kanssa ja karkotettiin Norjaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
100 v. sitten vuonna 1925 Olsenin palsori vietiin 6 kk vankilaan homostelusta nuorten hellapoikien kanssa ja karkotettiin Norjaan.Tehkää samoin siellä kirkossanne !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
100 v. sitten vuonna 1925 Olsenin palsori vietiin 6 kk vankilaan homostelusta nuorten hellapoikien kanssa ja karkotettiin Norjaan.Niin tosiaan, miksi nämä korkeasti kirkolliset pakkovauvakastetut eivät vie vihkimiään homoja vankilaan.
Täällä herjataan "pupu pöksyssä" helluntailaisia, kun muuta ei uskalleta tehdä! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tehkää samoin siellä kirkossanne !
me teemme siellä helluntaikirkossa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin tosiaan, miksi nämä korkeasti kirkolliset pakkovauvakastetut eivät vie vihkimiään homoja vankilaan.
Täällä herjataan "pupu pöksyssä" helluntailaisia, kun muuta ei uskalleta tehdä!Useamman kerran kylvetetty haluaa edelleen raiskata lapsia
Se haukkuu uskovia ja haluaa vihkiä homoja
- Anonyymi
Apt:2:44 Ja kaikki, jotka uskoivat, olivat yhdessä ja pitivät kaikkea yhteisenä,
2:45 ja he myivät maansa ja tavaransa ja jakelivat kaikille, sen mukaan kuin kukin tarvitsi.
2:46 Ja he olivat alati, joka päivä, yksimielisesti pyhäkössä ja mursivat kodeissa leipää ja nauttivat ruokansa riemulla ja sydämen yksinkertaisuudella,
2:47 kiittäen Jumalaa ja ollen kaiken kansan suosiossa. Ja Herra lisäsi heidän yhteyteensä joka päivä niitä, jotka saivat pelastuksen.
Tämä on taivaallinen järjestys kaikki oli yhteistä ja kerran kun oleminen perustuu armoon ja silloin kaikki on yhteistä ja rakennetaan yhteistä rakkauden hengessä ja ylistetään Jeesusta joka on armon perusta ja
Jumala siunasi elämäntavan
taivaassa hengessä kirjoitettu on: Ja Herra lisäsi heidän yhteyteensä joka päivä niitä, jotka saivat pelastuksen.
toteuttakaa siis elämässänne Herran tahto! - Anonyymi
Minua ällöttää tuo Raamatun vääristely ja Paavalin ja muiden apostolien parjaaminen.
Eikö teillä ole sitä vertaa itsekunnioitusta, että ette kirjoita omianne?
Jos ette usko Raamattuun, niin miksi sitten kuvittelette että teidän epäraamatulliset teoriat olisivat enemmän luotettavia? Silloinhan ne olisivat valheiden päälle rakennettuja!
Tiedätte mikä paikka on luvattu valehtelijoille!
Oletteko aivan varmoja siitä, että Uuden Jerusalemin perustuksissa lukee Juudas Iskariotin nimi? Kuka on käynyt tarkastamassa? Alkoseurakunnassa Jeesus muutti veret viiniksi.🍷
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!
Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot22517938Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois
Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss6810247Vasemmistoaate on aatteista jaloin
Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?2886643Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki224479Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen
Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.723147Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai412914"Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa
Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita1112881Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen
"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen842340MTV: Timo Jutila lataa suoraa tekstiä Pippa Laukan tylystä kritiikistä tosi-tv-kuvausten jälkeen
Juti sai kuulla kyllä kunniansa Olet mitä syöt -ohjelmassa elintavoistaan! Toki olihan siinä aika paljon rasvaista syötä201497Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit111266