En tiedä miten olisin tullut toimeen ilman tätä huikaisevan nerokasta uutista, Marita Taavitsainen tuomittiin rikoksesta. Hui tuli melkeiste housuun kurat. Uskalsin lukea kuitenkin pidemmälle. Sieltä selvisi että pikku ylinopeudesta oli kysymys ja pikku sakoista, ja minä kun jo sähkötuolia ajattelin että kohta lopsahtaa virrat päälle ja istuin lämpiämään...
Tämä jo helmikuussa, joten en voi uutisarvoa ihan kesätyöntekijöiden piikkiinkään laittaa, joten onko Iltiksen journalismin taso oikeasti tällaisella tasolla?
Ilta Sanomat, tuo tiedonjanoisen Graalin malja
10
101
Vastaukset
- Anonyymi
Ajatella, että ihan liki 30 km/h ylinopeutta oli ajanut. Kyllä siitä sähköä pitäs antaa!
- Anonyymi
"Eikös hirttäminen olisi tehokkaampi,"SAI NARUN KAULAANSA YLINOPEUDESTA"!!!
- Anonyymi
Ajoi tahallaan että saa kauniin kuvansa lehteen, :)
vaikka saa ollakin.
ihana nainen. - Anonyymi
Kauheata on, totesi poliisi Palsternakka.
- Anonyymi
Palsternakka sopii pannulle pekonin kanssa. Nam.
- Anonyymi
valtatiellä kun kansalainen ajaa 80 alueella 109 niin poliisi laittaa päiväsakkolapun paikan päällä ja se on siinä?
Miten tuo käräjille meni? Onko laki muuttunut?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/877bd3f6-84f0-491c-9d26-e5f8207aecc8
P-karjalan käräjät- Anonyymi
Tuliko vielä RIKOSUHRImaksu bonarina? Ylinopeudellahan on aina sivullisia uhreja...collateral damage nääs....
- Anonyymi
On sitä hyvä tietää asiat, pienetkin.
Ainakin se on hyvä juorulehdille. - Anonyymi
Iltapaska on iltapaska.
- Anonyymi
Pervopersujen nuorisojärjestöön ei ole edes asiaa jäseneksi jos ei ole edes tuomiota ylinopeudesta!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161