Tuli mieleen, että monesti uskovat siteeraavat yksittäisiä Raamatun kohtia. Mutta kuinka moni on oikeasti lukenut koko kirjan? Suosittelen lämpimästi. Minulle se oli käänteentekevä hengellinen kokemus. Usko nimittäin katosi kokonaan. 😄
Raamatun lukeminen avartaa
10
183
Vastaukset
- Anonyymi
Useimmat raamattunsa lukeneet muuttuvat ateisteiksi. Että sellaine opus.
- Anonyymi
Minun piti tutkia Raamattua vuosia ennen kuin lakkasin uskomasta.
- Anonyymi
Raamatusta 20 prosenttia on valetta ja loput edes jollakin tavalla totta kuten harhaoppiset väittää, joten ei sen lukeminen välttämättä niin kovin hyväksi silloin ole. Silloin olisi parempi kuin ei lukisi ollenkaan, vaan keksisi jutut aivan omasta päästä.
- Anonyymi
Täyspäisellä osumaprosentti olisi noin parempi.
- Anonyymi
Vaikea päätellä kumpi täysipäisempi, se joka ajattelee että Raamattu täysin huuhaata, vai se joka poimii sieltä jutut siten että 80 prosenttia ehkä totta ja loput silkkaa valhetta josta ei pidä eikä saa välittää.
- Anonyymi
Jos haluat kuulla Kaikkivaltiaan puhuvan sinulle henkilökohtaisesti korvilla kuultavalla äänellä, niin...
lue Raamattua ääneen.- Anonyymi
Hihhuli todella uskoo noin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hihhuli todella uskoo noin.
Kunnon hihhuli uskoo vain omiin selityksiin ja tietää mikä Raamatussa on valetta.
- Anonyymi
Ei-helluntailainen kommentti:
Olen Raamattua käynyt läpi moneen kertaan eri versioita. Jollakin kerralla syntyi oivallus, Jumala on ristiinnaulittu saatana. Myöhemmin tarkensin, että Jumalassa on ristiinnaulittu saatana, siis panenteismissa. - Anonyymi
Raamatunjaje on paljon pareenpi kuin olla täysin Raamatunjajekkeetta.
" Jumala on lähellä niitä, joilla on särkynyt sydän,
hän pelastaa ne, joiden mieli on murrettu."
Minulla oli kerran särkyneksynyt syvän. Herra korjas syvänmeisein. Kiitos Herralle. Kiitos , kiitos, kiitos, kiitos, kiitos Herralle.
Mieleni oli murrettu siinä samalla. Olin aivan jumlattomuujen murtama. Olin sokea, olin sairas, olin paha enkä sitä ymmärtänyt, kuin ehkä häivähtävästi. Ei maajilma minua sellaisena nähnyt eikä se sellaisena itseään kai näje, tai jos näkee niin pitää sen salassa, ja kyllähän niitäkin näkökulmija jumalattomilla on maajilmassa ilmeneväisyyksiin että hekin osaavat ajatella ettei oo ny kaikki kohjillaan, mutta vasta uskoonsynnyttyä sen oikein näkee, nyjansseineen, jos kässäät , voi olla että et kässää näitä kuvijoit, joita tuossa kirjoitin, jos out jumalaton, saatanan perässävejettävä.
Jumalaton, saatanan pulkassa perässävejettävä sieoot sokea, sie oot murtuneel mielel?
A. En tunnusta sitä jullkisesti mutta näin salakähmäisellisesti meijän kesken niin onhan se niin että mieleni on ollut murtunut jo lapsuujest asti ja syvän särkynyt kun vanhenpieni jumalattomuus on minua murtanut ja särkenöllisöinyt, mutta ethän kerro kellekään tästä mitään.
B. Olen täysin jumalatontietoinen tieteellisesti melkein kaiken oikein ymmärtävä hippokraatti sen suhteheensa missä epämoraalisil rikollisil poliittisilliseisil kartaksilla EU:ssa mennä touhotellaan Israjelulkopolitiikan suhteen ja ratijonaalisesti valveutunut vaikka maajilmanmeno ylläättääkin mut viikottain niin etten ollut osannut muutoksiin varautua ajoissa kuten Putinin hyökkäykseen Ukrainaan tai Putinin hyökkäykseen Israjelliin saati Suameen, aameen.
Ihmeellinen ajattelia kiittää lihaksikkaasti päätä alasnykäjäisten kumarruksellisesti,
Selef Urge
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark2056578Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p2794506"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?1423585Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1103403Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m613396Mies, kerro minulle vielä jotakin aivan uniikkia
ja ainutlaatuista minkä vain me kaksi voisimme ymmärtää jos olemme sen kokeneet ja eläneet, jotta ihan varmasti tietäisi492866Hyviäkin uutisia tulossa, hallinto-oikeus asettaa toimeenpanokieltoon
Hyvinvointitalon työmaa pysähtyy. Rillankivi+energia ja vesi kytkyrahanpesu stoppaa. Tytäryhtiöiden hallitusjäsenet+kon2542539Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.752427- 252366
Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä?
Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä? Onko se joku suomalainen viihdepläjäys, brittirikossarja, amerikk1011941