Niin kolisteli lähtiessään ja paiskoi autonsa ovia. Heh. Eipä ole minun ongelma. Minä tuossa vähän söin ja jatkan unia.
Taitaa naapuria vituttaa töihin lähtö
29
407
Vastaukset
- Anonyymi
Vaiko että sinua vituttaa se kun muilla on töitä niin lähinnä totuutta.Montako miljoonaa ihmistä lähtee töihin aamulla ja kaikki hymyilee niinkö.
- Anonyymi
Juu, ei se aikaisin aamulla heräämien ole mukavaa ja koko yhetiskunta on rakennettu aamuvirkkuja varten.
Varsinkaan talvella pimeän aikaan ei ole kyllä mukavaa, jos joutuu aikasten heräämään.
Varmaan suurin osa jäisi mielellään jatkamaan uniaan, tosin eihän niin passaa julkisesti todeta, vaan pitää todeta, että on se mukava aikaisin aamulla töihin mennä, koska sinuthan haukuttaisiin laiskaksi, jos toteat, että haluaisit vielä nukkua kun kello on 07.00
- Anonyymi
Töissä käyvillä onkin eri motivaatiot kun vaikka asuntolainaa maksettavana.Vain lapsi kuvittelee ettei mitään tarvis tehdä olla vaan.Työtä tekemällä saa rahaa ja jotkut repiikin sievoisia summia.Sitten on harrastuksia.Työtön möllöttää kotona persaukisena.
- Anonyymi
Valtavan suuri työvoima pula suomessa jota valemedia on toitottanut n. 15 vuotta. Vittj mitä paskaa,vmp(eazy)nekku on pop
- Anonyymi
Työttömäksi joutuminen on joillekki kova paikka ja kun ei uutta työtä löydy.Yhdellä ukolla petti pumppu ja pinna työttömyyden seurauksena.Yks hirtti itsensä.Monella alkaa alkoholin kulutus lisääntyyn kun työtön.Kyllähän sen näkee nykypäivän touhuista kun ihmiset toimettomia,huumeiden käyttöä,henkirikoksia,ja muutenkin rikollisuutta.
- Anonyymi
Minä voin paremmin ilman töitä.
- Anonyymi
Minulla ei ole alkoholin käyttöä, huumeita ei kuulu edes lähipiiriin,tupakkaa en polta,ei olisi kyllä siihen rahaakaan. Käyn lenkkeilemässä ja lähiliikuntapuistossa. Rikoksia en ole tehnyt enkä ole väkivaltainen. Hyvin rauhallinen ihninen. Niin ei se tarkoita,että työtön olisi jotenkin ahdistunut. Itse käytän tämän kaiken vapaa ajan hyviin asioihin.
- Anonyymi
Jaa itse voin paremmin kuin koskaan kun duunit loppui ja onneksi loppuikin. Ikinä en enää mene töihin eikä niihin enää edes kelpaa kun on ikää jo mukamas liikaa.
Kun on myös tuo lompsa täynnä niin voi relata ja keskittyä ELÄMÄÄN.
- Anonyymi
Tilipäivänä toisinpäin!
- Anonyymi
Jos ei ole sulle ongelma, niin miksi piti tehdä asiasta tyhjänpäiväinen aloitus ja vielä köyhyyspalstalle💩
- Anonyymi
Niimpä mikä merkitys sillä on vaikka naapuria vituttas töihin lähtö tiedä tuotakaan,aloittajaa itseä vituttaa olla työtön.
- Anonyymi
Siksi että on köyhä,mutta saa nukkua. Itsekin olen työtön,osaan elää nuukasti.
- Anonyymi
On se jos tyytyy osaansa olla jollakin toimeentulotuella vuodesta toiseen jossain Lapissa ei taida työttömyys haitata kun kalastelee,marjastaa sillon tällön ampuu lintuja ja myy jobbarille.
- Anonyymi
Eipä se kovin mukavaa ollut.
12 vuotta maanantaiaamuisin klo 5:n tienoissa tien päälle työpaikkakunnalle.
Arkipäivät siellä työaikaa laskematta. Tarpeellinen oli tehtävä. Puuhat eri mittaisia ja vaihtelevilla paikkakunnilla.
Perjantai iltaisin kotiin klo 18 - 19 tietämissä.
Kaksi syytä. Kotipaikkakunnalla ei minulle ollut työtä.
Toinen syy oli, että maksoivathan mielestäni kunnon korvauksena sen verran, että pystyin lopettamaan itse päättämänäni aikana.- Anonyymi
Työeläkkeeni perustuu 27:n yhteenlasketun vuoden jaksoon ja on, ainakin verottajan mielestä, vähintäänkin riittävä.
Pisin jakso samassa työssä oli 6 vuotta. Perheen lisääntyminen kahdella tenavalla aiheutti tuon jakson. Vaimolleni sopi hyvin kotiäidin rooli varsinkin kun anoppi ja vaimoni nuorempi sisar asui paikkunnalla.
- Anonyymi
Jos joku 40 vuotta työhistoriaa niin kyllä tuohon varmaan mahtuu aamuja mitkä ankeita.Ei kaikista ole komennushommiin kun sen työpaikan tarvii olla 2km päässä kotoa.Ei kaikki tykkää mitään notkua. Armeijan kapiaisia voi olla töissä kaukanakin kotoa mutta noilla melkeimpä asunto valmiina.Onhan niitä työpaikkoja missä työt alkaa jo aamuyöstä klo 03.00. Joillekki sopii iltavuoro.
- Anonyymi
Useimmiten, melki joka aamu herään jo ennen kellon soittoa, nousen ja keittelen aamukahvit. Aloitan hyvillä mielin työpäiväni, ei milloinkaan "vituta" töiden aloittaminen, päinvastoin. Työni on niin mielenkiintoista ja vaihtelevaa, etten ole siihen ehtinyt vielä kylllästymän 35 vuoden urani aikana.
- Anonyymi
Tuo viimeinen virkkeesi kertoo paljon!
Suurella osalla sekä työllisistä, että työttömistä on välinpitämätön asenne tekemiseensä. Jos on kiinnostusta niin useimmissa töissä on elementtejä joista voi tavoittaa kehittämisen ja onnistumisen tunteita.- Anonyymi
Niin eihän kaikille työntekeminen mitään tervanjuontia ole kun pitää työstään.
- Anonyymi
Vaikka olen työtön niin en ole montaa kertaa nukkunut yli kahdeksaan tässä puoleen vuoteen koska ollut kaikkea hommaa ja olen kalastanut paljon ja kalaan lähdetään aikaisin. Nyt kun talvi tulee niin voin nukkua pitkään, tänään nukuin yhteen saakka.
- Anonyymi
Naapuri nakkaa mut Alkoon viikolla monesti aamusta autollaan,
on niin kireenä niin kireenä!
Sitten nakkaa takasikkin ja taluttaa sänkyyn kun tuun keskustasta.
Ole tullut lamppu-autonkin kyydissä usein.
huhhuh!
nytkit hirvee rapula.
Tuo se on veljeyttä! - Anonyymi
Hiljaisuutta vaalitaan taloyhtiössä klo 22-07 ja sen jälkeen voi käynnistää
vaikka poravasaran krapulaisen naapurin iloksi.
Taulukoukkuja on kiva kiinnittää betoniseinään jo heti aamusta niin ehtii
tekemään monta muutakin hommaa päivän aikana.
Työelämästä vieraantunut tietysti vääntäytyy aamukahvilla vasta
puolenpäivän aikaan ja sitten keräilee tyhjät pullot kauppaa varten. - Anonyymi
Tässä talossa on kaikki työttömiä ja työkyvyttömyyseläkeläisiä, niin eipä tarvi virnuilla rapussakkaan.
Saman arvoisia ihan käsituntumalta ..sitten kun herräävät n. klo 13 tai myöhenpään..- Anonyymi
Katso katuma25 YouTubesta. Ne ihmiset oli ihan tyytyväisiä paitsi se joku virolainen ukko.
- Anonyymi
Ilmeisesti heräät samaan aikaan kun naapurisikin, kun kerran hänen aamutouhujaan seuraat.
- Anonyymi
Työtön tarkkailee postiluukusta kun muut lähtee töihin sit kipin kapin keittiöön kurkkiin verhon raosta.
- Anonyymi
Pitää kts . ketä pitää laittaa "ruotuun" häiritsemästä liian varhain , sitä kun aamuyöstä konttaa baarista kotiin niin haluaa nukkua puolillepäivin .
- Anonyymi
Olen monta kertaa kolistellut jo ennen kuutta kun olen kalaan lähtenyt. Usein minulla on kolme kassia mukana niin ne osuu rappukäytävän kaiteisiin ja tulee varmasti meteliä.
- Anonyymi
Kaatusin rapukäytävässä 2 viikkoa sitten.
Iskin oman pääni, vaan enno vieläkään selvinny.
huhhuh!
Rollaattori on pöllitty, sitä hain ja olutta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit866023KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3255201Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202658Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512605Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852831842Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1031669- 1111531
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1201420Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393