Taitaa naapuria vituttaa töihin lähtö

Anonyymi-ap

Niin kolisteli lähtiessään ja paiskoi autonsa ovia. Heh. Eipä ole minun ongelma. Minä tuossa vähän söin ja jatkan unia.

17

165

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Vaiko että sinua vituttaa se kun muilla on töitä niin lähinnä totuutta.Montako miljoonaa ihmistä lähtee töihin aamulla ja kaikki hymyilee niinkö.

• Anonyymi
        UUSI

Juu, ei se aikaisin aamulla heräämien ole mukavaa ja koko yhetiskunta on rakennettu aamuvirkkuja varten.
        Varsinkaan talvella pimeän aikaan ei ole kyllä mukavaa, jos joutuu aikasten heräämään.
        Varmaan suurin osa jäisi mielellään jatkamaan uniaan, tosin eihän niin passaa julkisesti todeta, vaan pitää todeta, että on se mukava aikaisin aamulla töihin mennä, koska sinuthan haukuttaisiin laiskaksi, jos toteat, että haluaisit vielä nukkua kun kello on 07.00

• Anonyymi
      UUSI

Töissä käyvillä onkin eri motivaatiot kun vaikka asuntolainaa maksettavana.Vain lapsi kuvittelee ettei mitään tarvis tehdä olla vaan.Työtä tekemällä saa rahaa ja jotkut repiikin sievoisia summia.Sitten on harrastuksia.Työtön möllöttää kotona persaukisena.

• Anonyymi
      UUSI

Valtavan suuri työvoima pula suomessa jota valemedia on toitottanut n. 15 vuotta. Vittj mitä paskaa,vmp(eazy)nekku on pop

• Anonyymi
      UUSI

Työttömäksi joutuminen on joillekki kova paikka ja kun ei uutta työtä löydy.Yhdellä ukolla petti pumppu ja pinna työttömyyden seurauksena.Yks hirtti itsensä.Monella alkaa alkoholin kulutus lisääntyyn kun työtön.Kyllähän sen näkee nykypäivän touhuista kun ihmiset toimettomia,huumeiden käyttöä,henkirikoksia,ja muutenkin rikollisuutta.

• Anonyymi
        UUSI

Minä voin paremmin ilman töitä.

• Anonyymi
      UUSI

Tilipäivänä toisinpäin!

• Anonyymi
      UUSI

Jos ei ole sulle ongelma, niin miksi piti tehdä asiasta tyhjänpäiväinen aloitus ja vielä köyhyyspalstalle💩

• Anonyymi
        UUSI

Niimpä mikä merkitys sillä on vaikka naapuria vituttas töihin lähtö tiedä tuotakaan,aloittajaa itseä vituttaa olla työtön.

• Anonyymi
        UUSI

Siksi että on köyhä,mutta saa nukkua. Itsekin olen työtön,osaan elää nuukasti.

• Anonyymi
      UUSI

On se jos tyytyy osaansa olla jollakin toimeentulotuella vuodesta toiseen jossain Lapissa ei taida työttömyys haitata kun kalastelee,marjastaa sillon tällön ampuu lintuja ja myy jobbarille.

• Anonyymi
      UUSI

Eipä se kovin mukavaa ollut.
      12 vuotta maanantaiaamuisin klo 5:n tienoissa tien päälle työpaikkakunnalle.
      Arkipäivät siellä työaikaa laskematta. Tarpeellinen oli tehtävä. Puuhat eri mittaisia ja vaihtelevilla paikkakunnilla.
      Perjantai iltaisin kotiin klo 18 - 19 tietämissä.
      Kaksi syytä. Kotipaikkakunnalla ei minulle ollut työtä.
      Toinen syy oli, että maksoivathan mielestäni kunnon korvauksena sen verran, että pystyin lopettamaan itse päättämänäni aikana.

• Anonyymi
        UUSI

Työeläkkeeni perustuu 27:n yhteenlasketun vuoden jaksoon ja on, ainakin verottajan mielestä, vähintäänkin riittävä.
        Pisin jakso samassa työssä oli 6 vuotta. Perheen lisääntyminen kahdella tenavalla aiheutti tuon jakson. Vaimolleni sopi hyvin kotiäidin rooli varsinkin kun anoppi ja vaimoni nuorempi sisar asui paikkunnalla.

• Anonyymi
      UUSI

Jos joku 40 vuotta työhistoriaa niin kyllä tuohon varmaan mahtuu aamuja mitkä ankeita.Ei kaikista ole komennushommiin kun sen työpaikan tarvii olla 2km päässä kotoa.Ei kaikki tykkää mitään notkua. Armeijan kapiaisia voi olla töissä kaukanakin kotoa mutta noilla melkeimpä asunto valmiina.Onhan niitä työpaikkoja missä työt alkaa jo aamuyöstä klo 03.00. Joillekki sopii iltavuoro.

• Anonyymi
      UUSI

Useimmiten, melki joka aamu herään jo ennen kellon soittoa, nousen ja keittelen aamukahvit. Aloitan hyvillä mielin työpäiväni, ei milloinkaan "vituta" töiden aloittaminen, päinvastoin. Työni on niin mielenkiintoista ja vaihtelevaa, etten ole siihen ehtinyt vielä kylllästymän 35 vuoden urani aikana.

• Anonyymi
      UUSI

Tuo viimeinen virkkeesi kertoo paljon!
      Suurella osalla sekä työllisistä, että työttömistä on välinpitämätön asenne tekemiseensä. Jos on kiinnostusta niin useimmissa töissä on elementtejä joista voi tavoittaa kehittämisen ja onnistumisen tunteita.

• Anonyymi
      UUSI

Vaikka olen työtön niin en ole montaa kertaa nukkunut yli kahdeksaan tässä puoleen vuoteen koska ollut kaikkea hommaa ja olen kalastanut paljon ja kalaan lähdetään aikaisin. Nyt kun talvi tulee niin voin nukkua pitkään, tänään nukuin yhteen saakka.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      105
      5731
    2. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    3. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    4. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    5. Alkanut tuntua siltä

Että taisi olla kusetusta koko homma alusta saakka.
      Ikävä
      124
      1097
    6. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    7. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    8. Nii, mites ne

Hampaat??
      Ikävä
      66
      857
    9. Joululahja/Jouluntoivotus

Millainen kaivatulle
      Ikävä
      75
      798
    10. Salailu jatkuu, poliisi tutkii

Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää
      Ähtäri
      17
      741
    Aihe