Ajatusviivoja löytyy tosin peräti 376 kpl. Jos olisi hieman enemmän oikeasti miettinyt ennen vuodatuksiaan eikä korvannut ajatusviivoilla, kirjasta olisi varmaan tullut paljon realistisempi.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfc4e6e4-c12e-456c-8a8e-39e050e1136c
Narsisti Marinin kirjassa 275 minä-sanaa
19
108
Vastaukset
- Anonyymi
Sen voisi julkaista lyhennelmänä niillä minällä ja ajatusviivoilla.
- Anonyymi
Lyhennelmän äänikirjaversiossa ajatusviivat korvattaisiin raksutusäänellä, koska muuten tulee vain hiljaisutta ja minää.
- Anonyymi
Kirja on tarkoitettu USA:n markkinoille ja siellä itsesäälissä rypeviä pidetään luusereina.
- Anonyymi
Taitaa jäädä lyhyen lännäksi Sannan kirja. Niin jäi äitinsäkin kirja. Samaa mieltä, että kirjaan olisi riittäneet pelkät minät ja ajatusviivat, jätetään markkinoille vähän kuviteltavaa.
- Anonyymi
Ei kukaan USAssa edes tiedä mikä joku Marin on. Suurin osa ei tiedä edes missä Suomi on.
- Anonyymi
Kuka kirjan on kirjoittanut. Marin ei itse osaa kirjoittaa, joten joku on palkattu kirjoittamaan. Heikkotasoinen on ollut kirjan kirjoittajakin, varmaan Ylen toimittaja.
- Anonyymi
En ole kiinnostunut Marinin kirjasta tai väitteistä hänen luonteensa puutteista, mutta hyvin on nähtävästi pärjännyt noista vioistaan huolimatta, eli onnea siitä hänelle.
Mutta se miksi kirjoitan oli että olen itsekin huomannut välillä että nykyään jostain syystä mietin välillä kiertoilmaisuja jos kerron itsestäni jotain muille, juuri siksi etten käyttäisi liikaa "minä" sanaa, ettei joku turhautunut saa siitä kimmoketta haukkua narsistiksi... Narsistiksi haukkuminen on myös sitä mitä manipuloivat narsistit tekevät, selän takana tietysti manipulointitouhuissaan... Oikeastaan olenkin tullut siihen päätelmään, ettei oikeastaan kannata kertoakaan mitään xD - Anonyymi
Pojat?
Miksi täällä pitää nillittävää? Mikä hätänä?
Sanna on kuin Paavo Nurmi. Ylivoimainen nainen. Kun Sanna koukistaa pikkurillin te kaikki juoksette. Kuin sopulit te kirjoitatte tänne epätoivoista juttua Sannasta.
Kuka voittaa?
Sanna.
Mitä enemmän te meluatte kuin kakarat, sitä enemmän kirjakin myy. Joten kiitos siitä.
Paras pääministeri Suomessa ikinä. Se on fakta. Tutkikaa omat CV:nne? Miltä siellä näyttää?
Pikkupojat. Ymmärrän. Hankalaa teillä on. Mutta hei, aina voi tehdä suurennoksia Sannasta seinälle! Jooko?
Meillä kaikilla on ikävä Sannaa!
Kaunein ja menestynein suomalainen! - Anonyymi
Vetää vertoja Moktar.Gubta hyyppärin omakehuille.
- Anonyymi
Tietenkin siinä on minä-sanoja. Itsestään hän on sen kirjan kirjoittanut.
- Anonyymi
Kännykällä kirjoitetuksi siihen pitäisi suhtautua?
- Anonyymi
Niin mutku niitä on aina kolme peräkkäin, minä minä minä
- Anonyymi
Pitkää viivaa koko kirja, jauhoviivaa ja peukkua alaspäin.
- Anonyymi
Sivujen välistä karisee jauhoa?
- Anonyymi
Sivua kääntäessä kuuluu vienoa narinaa.
- Anonyymi
Entäs valkoset valheet ja aivopierut?
- Anonyymi
Onks ne valkoset valheet niitä kokaiineja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onks ne valkoset valheet niitä kokaiineja?
Onhan ne.
- Anonyymi
Sanna taitaa tosiaan olla narsisti ja melkein nisti?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait273176Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso3853Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 68770Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani3740Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha60684Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä32601- 41560
Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es20559Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve3549- 11543