johtuu hänen ajatuksistaan, jotka ovst täysin vastakohtia nykuhallitukselle.
Nykyhallitus: kuusipåiväistä työviikkoa ja kymmenen tuntisia työpäiviä ehdotettiin Tupo neuvotteluissa jo elintarvikealalle.
Marinin ajatus oli muuttaa työviikot nelipäiväisiksi, joka olisi poistanut myös työttömyyttä sen lisäksi, että se olisi lisännyt hyvinvointia.
Ammattiliittojen ansiosta viisipäiväiseen työviikkoon siirryttiin 1967. Sen takia nykyhallitus haluaa ajaa alas ammattiliittoja.
Marinin ajatus minimipalkasta oli 3000 euroa kuussa. Punainen vaate EK:lle, Köyhät duunarit saisivat raataa niska limassa pienellä palkalla, joka ei riitä edes omaan elämiseen, saati että pystyttäisiin elättämään lapsia.
Maailmalla menestyneen suomalaisen naispoliitikon epäasiallinen mustamaalaus
Anonyymi-ap
3
<50
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Jos ihmiset eivät itse pidä vapauksistaan kiinni, ne viedään pois hallitsijoidrn toimesta, samoin kuin rahatkin.
- AnonyymiUUSI
KAIKKI epäasiallinen mustamaalaus pitää lopettaa mutta nyt on onneksi mustamaalauksen ansainnut kohde.
- AnonyymiUUSI
Hyväksyneet kiireestä kantapäähän punaiseksi maalaamisen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741