Mitä Jumala sinulle merkitsee?

Anonyymi-ap

Jumala on rakkaus.

[9] Hyvin tekee se, joka tarttuu lapsiisi ja lyö ne murskaksi kallioon!

[16] Menahem, joka oli lähtenyt Tirsasta, valloitti noihin aikoihin myös Tifsahin ja sen ympäristön. Kun kaupunki ei avannut porttejaan, hän valtasi sen, ja kaikilta raskaana olevilta naisilta hän viilsi vatsan auki.

Mitä ajatuksia Jumalan rakkaus sinussa herättää?

21

137

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aika epätoivoista. Hanki elämä :)
      Me emme tiedä Jumalan asioita ja tarkoituksia etenkään menneissä mutta .. perkele on paha. Pieni lapsi tapettiin kuumahöyrykoneella ihan täällä Suomessa ja ihan pieni aika sitten. Myös paljon muuta pahuutta kuten "erikan" juttu.
      Jumala on suurin ja varmaan se kokeilee ihmisiä koska elämän tarkoitus on selvittää loppusijoituspaikka. Helvetti tai taivas.
      Koko elämäsi paljastat itsestäsi esim pahuutta kuten nyt. Se on askel kohti helvettiä.
      Mutta erikoinen on se viimeinen tuomio. Kukaan ei valita tuomiosta. Se on oikea ja oikeudenmukainen. Silloin aukeaa suuri totuus ja kai perkele vie omansa sitten ja hänen orjansa hyväksyvät sen.

• Anonyymi

"Aika epätoivoista. Hanki elämä :)"

Syö persereikäsi, vitun idiootti 🤣🤣🤣

"Me emme tiedä Jumalan asioita ja tarkoituksia etenkään menneissä..."

No mutta tuossahan oli suoria Raamatun jakeita eli Jumalan puhetta.

"Koko elämäsi paljastat itsestäsi esim pahuutta kuten nyt."

Koko elämästäsi paljastat sen, että olet suun kautta hengittävä ikkunaa kuolaava ja rystysiä takanasi raahaava kehitysvammainen.

• Anonyymi

Oletko lukenut myös Heenokin kirjaa. 200 Jumalan Poikaa asetti kyseenalaiseksi Luojan koska havaitsi raakuuden eläinten ja luonnon käytöksessä. Heidän johtajansa oli Jehova eli Raamatun tekijä. Hän vannoi tuolloin valan että tuhoaa kaikki ihmiset. Maa täyttyi väkivallalla ja Luoja hukutti maailman. Sen jälkeen perusti uuden jossa antoi vallan todistaa omaa hyvyyttään 200 Jumalan Pojalle 70 sukupolven ajaksi.

Kesken tuota 70 sukupolvea Luoja uhrasi itsensä ristillä maailman paremman ja väkivallattomamman elämän hyväksi. Hän teki sovun pahojen kanssa ja antoi armon kaikille.

Niin nyt on Luoja kuollut. Jehova joka on 200 Jumalan Pojan johtaja pitää valtaa. Ja Luojaa ylistetään rakkaudestaan luomakuntaa kohtaan kun hän antoi oman elämänsä sen puolesta.

• Anonyymi

Jumalan rakkaus ei ole tuota. Kaikki uskonnot on tehty haasteiksi,löytääksemme oman totuuden sydämmissämme. Minulla on varaa rakastaa myös Sinua ateisti,olet äärettömän arvokas sielu/lenkki , täällä maailmankaikkeudessa. Tiedä se.🤷‍♀️

• Anonyymi

Minulle Jumala on kaiken mahdollistaja. Luonut tämän maailmakaikkeuden/ virtuaalimaailman hyvineen/pahoineen /kokeaksemme /oppiaksemme. Kehittääksemme oman sydämmen tietoisuutta. Rajoja ylittävää Rakkautta. Kaipaamiamme haasteita. Löytääksemme taas Hänet.Löytääksemme monien mutkien kautta takaisin alkulähteeseemme/kotiin.🤷‍♀️

• Anonyymi

Mitä ajatuksia Jumalan rakkaus sinussa herättää?
      .
      - M i k s i Jumala sallii Putinin olla olemassa, ja terveenä ?

• Anonyymi

1998 alkoi tapahtua Ilmestys 12. Saatana sai Jumalan koko voiman tehdä Antikristuksia ja pedon hallitsemaan koko maailmaa.

Nämä tiedettiin ennalta Intiassa jonka eskatologinen kirjallisuus tai itse asiassa veeda tieto kertoo nämä asiat suvereenisti mitään salaamatta.

Myös Nostradamus ilmoitti 1999 saapuu Terrorin Kuningas. Ilmestys puhuu Rautasauvaisesta Pojasta joka lyö siruiksi kaikki pakanakansat. Ilmeisesti Jumalasta luopuneet kansatkin?

Nämä asiat kirjoitettiin ennalta. Taivas on nyt puhdas ja onnellinen kun Saatana enkeleineen sieltä syöstiin maan päälle, mutta voi maata ja merta...... !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

1998 alkoi tapahtua Ilmestys 12. Saatana sai Jumalan koko voiman tehdä Antikristuksia ja pedon hallitsemaan koko maailmaa.

Nämä tiedettiin ennalta Intiassa jonka eskatologinen kirjallisuus tai itse asiassa veeda tieto kertoo nämä asiat suvereenisti mitään salaamatta.

Myös Nostradamus ilmoitti 1999 saapuu Terrorin Kuningas. Ilmestys puhuu Rautasauvaisesta Pojasta joka lyö siruiksi kaikki pakanakansat. Ilmeisesti Jumalasta luopuneet kansatkin?

Nämä asiat kirjoitettiin ennalta. Taivas on nyt puhdas ja onnellinen kun Saatana enkeleineen sieltä syöstiin maan päälle, mutta voi maata ja merta...... !

Näin te puhutte/pelkoa lietsotte,koska teissä ei asu rakkaus. Kaikella on tarkoitus,ja kaikki pahakin on lopulta parhaaksemme. Kumpaan te oikeasti lahkolaiset uskotte Jumalaan vaikko Saatanaan? Välillä tuntuu että tuohon jälkimmäiseen🤷‍♀️

• Anonyymi

Perjantai-iltaana alkoi tapahtua Ilmestys 12. Saatana sai Jumalan ja nai Häntä peräsuoleen.
        Jumala Herrann imiessäpitpitästätätätäätstä jylypyti jyp!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Myös Nostradamus ilmoitti 1999 saapuu Terrorin Kuningas."

Jep jep, minä lopetin uskomisen Nostradamukseen kun Pirkka-lehdessä todettiin noin 1992, että Nostradamus ennusti George H. W. Bushin uudelleenvalinnan.

• Anonyymi

Helvetin ja kaikki Jumalan tekemät murhat ja tappokäskyt ja ruton lähettäminen ihmisten vaivaksi.

• Anonyymi

Jumala ei ole murhannut ketään ei tappokäskyjä jaellut. Vaan langennut enkeli lusifer,joka tahtoi jumalaksi Jumalan paikalle. Miksi Jumalaa kaikesta pahasta syytätte,ettekä itse itse saatanaa?🤷‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jumala ei ole murhannut ketään ei tappokäskyjä jaellut. Vaan langennut enkeli lusifer,joka tahtoi jumalaksi Jumalan paikalle. Miksi Jumalaa kaikesta pahasta syytätte,ettekä itse itse saatanaa?🤷‍♀️

Ei. Te täällä jumaloitte mustaaheviä ja kumarratte/nostelette sormilla pirunsarvia. Ihmettelette sitten miksi niin paljon pahaa tapahtuu.🙄🤷‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olemme lukeneet Raamatun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olemme lukeneet Raamatun.

Oletteko lukeneet nurinperin kuin pirut raamattua🙄🤷‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletteko lukeneet nurinperin kuin pirut raamattua🙄🤷‍♀️

Raamatun Jumala on sadistinen murhaaja.

• Anonyymi

Olisi odotettava loppujen maahantulijoiden pääsyä maahan kaikkine perheensä jäsenin.

• Anonyymi

Jumala vihaa kaikkea.
      Jumala on kakkaus.

• Anonyymi
      UUSI

Niin, raamattuhan ei ole mikään rakkausen julistus. Se lähi-idän pahapäisen kansan kulttuuriperintöä, ei sen enempää.

Okei, pahapäistä kansaa saattoi ehkä olla tarkoituksenmukaista hallita syyllistämisellä ja helvetillä pelottelemalla.

Kuten olen ennenkin tänne kirjoitellut, hoksasin jo 7v, että en ole sellainen pahis, kuin raamatun varjolla minulle yritettiin uskotella. En siis ota kontolleni lähi-idän varhaishistorian pahapäisiä taipumuksia.

.

• Anonyymi
      UUSI

aku ankka on jumalan veroinen

• Anonyymi
        UUSI

Raamatun mukaan Jumalakin kulkee julkisilla paikoilla ilman housuja.
        Mitä nyt tosinaan pukee palavan pensaan muniensa suojaksi, mikä
        kuumottaa palleja ihanasti.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    2. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    3. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    4. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    5. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    6. Jotenkin se harmittaa

Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian
      Ikävä
      46
      700
    7. Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti

Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os
      Ikävä
      2
      652
    8. Haluan kysyä vain yhden asian

Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs
      Ikävä
      39
      579
    9. Mies aion pilata elämäsi

Ole hyvä vaan, olet ansainnut sen.
      Ikävä
      73
      562
    10. Kauneus on katsojan silmissä

Mitä kaunista sun silmät näkevät?
      Ikävä
      22