Mitä Jumala sinulle merkitsee?

Anonyymi-ap

Jumala on rakkaus.

[9] Hyvin tekee se, joka tarttuu lapsiisi ja lyö ne murskaksi kallioon!

[16] Menahem, joka oli lähtenyt Tirsasta, valloitti noihin aikoihin myös Tifsahin ja sen ympäristön. Kun kaupunki ei avannut porttejaan, hän valtasi sen, ja kaikilta raskaana olevilta naisilta hän viilsi vatsan auki.

Mitä ajatuksia Jumalan rakkaus sinussa herättää?

38

348

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aika epätoivoista. Hanki elämä :)
      Me emme tiedä Jumalan asioita ja tarkoituksia etenkään menneissä mutta .. perkele on paha. Pieni lapsi tapettiin kuumahöyrykoneella ihan täällä Suomessa ja ihan pieni aika sitten. Myös paljon muuta pahuutta kuten "erikan" juttu.
      Jumala on suurin ja varmaan se kokeilee ihmisiä koska elämän tarkoitus on selvittää loppusijoituspaikka. Helvetti tai taivas.
      Koko elämäsi paljastat itsestäsi esim pahuutta kuten nyt. Se on askel kohti helvettiä.
      Mutta erikoinen on se viimeinen tuomio. Kukaan ei valita tuomiosta. Se on oikea ja oikeudenmukainen. Silloin aukeaa suuri totuus ja kai perkele vie omansa sitten ja hänen orjansa hyväksyvät sen.

• Anonyymi

Edellinen kirjoittaja paljastaa, millaisia tunteettomia pask...iaisia uskovat ovat. Pitäkää uskonne jos tulette sillä autetuiksi. En voi ymmärtää,miksi leikitään mielikuvitusolentojen kanssa,kun maailmassa on niin paljontekemistä , muutakin kuin kirkossa istuminen. Mitä jeesus sanoikaan: minkä teette lapselle, sen teette minulle tai jotain sinnepäin. Semmonen helposti kun huolehtii omasta taivaaseen pääsystä.

• Anonyymi

"No mutta tuossahan oli suoria Raamatun jakeita eli Jumalan puhetta."

Väärin. Ne ovat ihmisten, jotka kuvittelevat puhuvansa Jumalan suulla, kirjoituksia.

• Anonyymi

Oletko lukenut myös Heenokin kirjaa. 200 Jumalan Poikaa asetti kyseenalaiseksi Luojan koska havaitsi raakuuden eläinten ja luonnon käytöksessä. Heidän johtajansa oli Jehova eli Raamatun tekijä. Hän vannoi tuolloin valan että tuhoaa kaikki ihmiset. Maa täyttyi väkivallalla ja Luoja hukutti maailman. Sen jälkeen perusti uuden jossa antoi vallan todistaa omaa hyvyyttään 200 Jumalan Pojalle 70 sukupolven ajaksi.

Kesken tuota 70 sukupolvea Luoja uhrasi itsensä ristillä maailman paremman ja väkivallattomamman elämän hyväksi. Hän teki sovun pahojen kanssa ja antoi armon kaikille.

Niin nyt on Luoja kuollut. Jehova joka on 200 Jumalan Pojan johtaja pitää valtaa. Ja Luojaa ylistetään rakkaudestaan luomakuntaa kohtaan kun hän antoi oman elämänsä sen puolesta.

• Anonyymi

Jumalan rakkaus ei ole tuota. Kaikki uskonnot on tehty haasteiksi,löytääksemme oman totuuden sydämmissämme. Minulla on varaa rakastaa myös Sinua ateisti,olet äärettömän arvokas sielu/lenkki , täällä maailmankaikkeudessa. Tiedä se.🤷‍♀️

• Anonyymi

Minulle Jumala on kaiken mahdollistaja. Luonut tämän maailmakaikkeuden/ virtuaalimaailman hyvineen/pahoineen /kokeaksemme /oppiaksemme. Kehittääksemme oman sydämmen tietoisuutta. Rajoja ylittävää Rakkautta. Kaipaamiamme haasteita. Löytääksemme taas Hänet.Löytääksemme monien mutkien kautta takaisin alkulähteeseemme/kotiin.🤷‍♀️

• Anonyymi

Mitä ajatuksia Jumalan rakkaus sinussa herättää?
      .
      - M i k s i Jumala sallii Putinin olla olemassa, ja terveenä ?

• Anonyymi

1998 alkoi tapahtua Ilmestys 12. Saatana sai Jumalan koko voiman tehdä Antikristuksia ja pedon hallitsemaan koko maailmaa.

Nämä tiedettiin ennalta Intiassa jonka eskatologinen kirjallisuus tai itse asiassa veeda tieto kertoo nämä asiat suvereenisti mitään salaamatta.

Myös Nostradamus ilmoitti 1999 saapuu Terrorin Kuningas. Ilmestys puhuu Rautasauvaisesta Pojasta joka lyö siruiksi kaikki pakanakansat. Ilmeisesti Jumalasta luopuneet kansatkin?

Nämä asiat kirjoitettiin ennalta. Taivas on nyt puhdas ja onnellinen kun Saatana enkeleineen sieltä syöstiin maan päälle, mutta voi maata ja merta...... !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

1998 alkoi tapahtua Ilmestys 12. Saatana sai Jumalan koko voiman tehdä Antikristuksia ja pedon hallitsemaan koko maailmaa.

Nämä tiedettiin ennalta Intiassa jonka eskatologinen kirjallisuus tai itse asiassa veeda tieto kertoo nämä asiat suvereenisti mitään salaamatta.

Myös Nostradamus ilmoitti 1999 saapuu Terrorin Kuningas. Ilmestys puhuu Rautasauvaisesta Pojasta joka lyö siruiksi kaikki pakanakansat. Ilmeisesti Jumalasta luopuneet kansatkin?

Nämä asiat kirjoitettiin ennalta. Taivas on nyt puhdas ja onnellinen kun Saatana enkeleineen sieltä syöstiin maan päälle, mutta voi maata ja merta...... !

Näin te puhutte/pelkoa lietsotte,koska teissä ei asu rakkaus. Kaikella on tarkoitus,ja kaikki pahakin on lopulta parhaaksemme. Kumpaan te oikeasti lahkolaiset uskotte Jumalaan vaikko Saatanaan? Välillä tuntuu että tuohon jälkimmäiseen🤷‍♀️

• Anonyymi

Perjantai-iltaana alkoi tapahtua Ilmestys 12. Saatana sai Jumalan ja nai Häntä peräsuoleen.
        Jumala Herrann imiessäpitpitästätätätäätstä jylypyti jyp!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Myös Nostradamus ilmoitti 1999 saapuu Terrorin Kuningas."

Jep jep, minä lopetin uskomisen Nostradamukseen kun Pirkka-lehdessä todettiin noin 1992, että Nostradamus ennusti George H. W. Bushin uudelleenvalinnan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja tällaisia muinaustaruja sinä pidät totena...voi sentään

• Anonyymi

Helvetin ja kaikki Jumalan tekemät murhat ja tappokäskyt ja ruton lähettäminen ihmisten vaivaksi.

• Anonyymi

Jumala ei ole murhannut ketään ei tappokäskyjä jaellut. Vaan langennut enkeli lusifer,joka tahtoi jumalaksi Jumalan paikalle. Miksi Jumalaa kaikesta pahasta syytätte,ettekä itse itse saatanaa?🤷‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jumala ei ole murhannut ketään ei tappokäskyjä jaellut. Vaan langennut enkeli lusifer,joka tahtoi jumalaksi Jumalan paikalle. Miksi Jumalaa kaikesta pahasta syytätte,ettekä itse itse saatanaa?🤷‍♀️

Ei. Te täällä jumaloitte mustaaheviä ja kumarratte/nostelette sormilla pirunsarvia. Ihmettelette sitten miksi niin paljon pahaa tapahtuu.🙄🤷‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olemme lukeneet Raamatun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olemme lukeneet Raamatun.

Oletteko lukeneet nurinperin kuin pirut raamattua🙄🤷‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletteko lukeneet nurinperin kuin pirut raamattua🙄🤷‍♀️

Raamatun Jumala on sadistinen murhaaja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai ei jumalasi muka ole tappokäskyjä jaellut? Näkee ettei hihhuli tunne edes omaa Raamattuaan eikä ole lukenut sitä. Pari otetta suoraan Raamatusta:

"Näin sanoo Herra sinun Jumalasi: Mene siis ja voita heidät, ja vihkikää tuhon omaksi kaikki, mitä heillä on; äläkä säästä heitä, vaan surmaa miehet ja naiset, lapset ja imeväiset, raavaat ja lampaat, kamelit ja aasit".

"Näin sanoo Herra, Israelin Jumala: sitokaa miekka vyöllenne, kulkekaa edestakaisin leirin halki portilta portille ja tappakaa jokainen, jonka kohtaatte, olkoonpa vaikka oma veli, ystävä tai sukulainen."

Ja Herra sanoi hänelle:
        "Kulkekaa hänen perässään kaupungin halki ja tappakaa säälittä, ketään säästämättä. Tappakaa vanhukset ja nuoret miehet, neidot, naiset ja lapset, tappakaa heidät viimeistä myöten. Saastuttakaa temppelirakennus, surmatkaa ihmisiä esipihat täyteen. Menkää sen jälkeen kaupunkiin ja tappakaa siellä.”

• Anonyymi

Olisi odotettava loppujen maahantulijoiden pääsyä maahan kaikkine perheensä jäsenin.

• Anonyymi

Jumala vihaa kaikkea.
      Jumala on kakkaus.

• Anonyymi

Niin, raamattuhan ei ole mikään rakkausen julistus. Se lähi-idän pahapäisen kansan kulttuuriperintöä, ei sen enempää.

Okei, pahapäistä kansaa saattoi ehkä olla tarkoituksenmukaista hallita syyllistämisellä ja helvetillä pelottelemalla.

Kuten olen ennenkin tänne kirjoitellut, hoksasin jo 7v, että en ole sellainen pahis, kuin raamatun varjolla minulle yritettiin uskotella. En siis ota kontolleni lähi-idän varhaishistorian pahapäisiä taipumuksia.

.

• Anonyymi

aku ankka on jumalan veroinen

• Anonyymi

Raamatun mukaan Jumalakin kulkee julkisilla paikoilla ilman housuja.
        Mitä nyt tosinaan pukee palavan pensaan muniensa suojaksi, mikä
        kuumottaa palleja ihanasti.

• Anonyymi

Jumala on keksitty entiteetti jolla heikkolahjaiset jälkeenjääneet yrittävät selittää asioita joita eivät ymmärrä, eli siis kaikkea.

• Anonyymi

Miten muka kaikki olisi voinut syntyä muuten kuin
        ihmisen keksimän satuhahmon loihtimana tyhjästä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten muka kaikki olisi voinut syntyä muuten kuin
        ihmisen keksimän satuhahmon loihtimana tyhjästä?

Näkymätön taikaheppuli taikoi kaiken olemaan?

• Anonyymi

Olen aika paljon yhtä mieltä Ensteinin kanssa jumalasta:
      "”Sana Jumala ei ole minulle mitään muuta kuin inhimillisen heikkouden tuotos, Raamattu kokoelma kunnioitettavia mutta silti primitiivisiä taruja, jotka ovat kaikesta huolimatta melko lapsellisia. Mikään tulkinta, kuinka hienostunut tahansa, ei voi muuttaa tätä…”.

• Anonyymi

Einstein oli kyllä Jumalaa älykkäämpi. Veikkaan että äo suurin piirtein 144 kun taas Jumalan on 133. Jumala silti osaa sitoa itseensä tunneperäisin sitein paremmin kuin Einstein ja tuntee myös näkymättömän henkivallat. Hän on paljon korkeammassa asemassa kuin Einstein vaikka ei olekkaan yhtä älykäs.

Jumala teki itseään mahtavammat enkelit niin kuin ihminen tekoälyn. Lisäksi hän kykenee lähettämään Pyhää Henkeä joka antoi myös Einsteinin kaunopuheisuuden lahjan. Sekä Jumala kykenee antamaan viisautta sitä halajaville.

Mutta kyvytön hän on ilman väkivaltaa ratkaisemaan mitään ongelmaa. Se että Jumala luo itseään mahtavampia olentoja saattaa olla virhe niin kuin ihmisen luoma tekoäly saattaa tuhota ihmiskunnan.

• Anonyymi

Ei pidä unohtaa sitä, että Raamattu kannattaa orjuutta ja orjien kaltoin kohtelua. Jos isäntä hakkaa orjan, mutta orja pysyy hengissä pari päivää pahoinpitelyn jälkeen isäntää ei rangaista.

• Anonyymi

Mutta jos orja kuolee heti, niin isäntä tapetaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta jos orja kuolee heti, niin isäntä tapetaan.

Orja kannattakin piksennän lälkeen laittaa muutamaksi päiväksi eristyksiin. Jos kuolee, ei voi ainakaan kukaan sanoa, milloin kuoli.

• Anonyymi

Uskovaisella on kiero käsitys rakkaudesta, jos heille Jumala on rakkaus. Raamatussa Jumala kuitenkin lahtaa jengiä oikein urakalla ja kertoo miten vihaa sitä ja tätä.

• Anonyymi

Ei mikään ole suurempaa rakkautta kuin hukuttaa ihmiskunta vedenpaisumukseen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mikään ole suurempaa rakkautta kuin hukuttaa ihmiskunta vedenpaisumukseen!

Meteoreilla ja rutolla tappaminen liippaa läheltä.

• Anonyymi

Tätä nykyä elämän ehdollistamista ja ihmisten eriarvoisuuden korostamista. Ennen uskontoa luotin ihmiseen. En enää. En luota Raamatun siteeraajaan. Hän ei osaa elää itse eikä kunnioita toisten elämää.

• Anonyymi

Minulle jumala (mikä tahansa jumala) on (kuviteltu) yliluonnollinen henkiolento, jonka kuvitellaan voivan vaikuttaa todellisuuteen.

Minä olen ateisti enkä usko, että mitään jumalia on olemassa.

• Anonyymi

Hyvä sulle, mutta anna muiden uskoa. Mitä se sinua liikuttaa, jos joku uskoo?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nasima löi Jussille luun kurkkuun

Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse
      Maailman menoa
      236
      6527
    2. Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"

jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r
      Maailman menoa
      51
      4589
    3. Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen

Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi
      Maailman menoa
      100
      4421
    4. Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa

SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli
      Perussuomalaiset
      7
      4209
    5. Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta

Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s
      Maailman menoa
      39
      3702
    6. Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun

ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta
      Maailman menoa
      117
      3618
    7. Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä

ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan
      Maailman menoa
      68
      3596
    8. Perussuomalaiset eivät harrasta maalittamista kuten vasemmisto

Huomaa tässä keinotekoisessa "rasismi"-kohussakin kuinka vasemmistolaiset maalittavat Perussuomalaisia. Me emme vastaava
      Maailman menoa
      23
      3501
    9. SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat

Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha
      Maailman menoa
      71
      3273
    10. Maataloustuet voi poistaa, naudan tuottajahinta pompsahtanut 25 %

Enää ei tarvitse veronmaksajien tukea, koska maajussi saa lihasta nyt hyvää hintaa. https://yle.fi/a/74-20198739
      Maailman menoa
      53
      2415
    Aihe